Log Ind

Forbliv logget ind

Ingen bruger? Tilmed dig her
Glemt kodeordet? Klik her
Sidste nyt
Anime afsnit
First and last opponent!
Manga kapitel
Edo Tensei's Release!

Ingen muligheder tilgængelige

Kontakt SuigetsuLUK



http://www.pokequest.danskforum.net

Skrevet af Suigetsu

Ons 5 Jan - 19:51

Suigetsu
Det nye Ark, Frygt ved Daggry, er som bekendt begyndt.
Introen kan ses HER

Om Arket
Akatsuki er begyndt at røre på sig, men det ved man ikke i Konoha. Det er ikke almen viden, som folk snakker om, men Anbuer har rapporteret om mystiske ting. Hokagen ved det, og rygtet spreder sig.
En ting er dog sikkert: Akatsuki har brug for ringene!
Ringene er lavet af et særligt chakra-metal, som gør folk i stand til at telepaterer (snakke sammen via sindet). Når de bliver taget af, bliver de blanke, og kanji tegnet på ringen vil ændre sig efter bærerens personlighed.
Man beskytter nu ringene så godt man kan - de er fordelt til deres respektive byer (Itachis ring er i Konoha), og kan kun destrueres med en masse koncentreret chakra, hvilket er for risikabelt.

Min Kommentar til Arket
Ja, dette ark er bygget til at bygge en stemning op - Akatsuki skal have noget fra os for at genopstå, og vi vil gøre alt for at beskytte det. Det er tydeligt, at hvis ringene ikke destrueres, kan det ende katastrofalt! Man kan nok allerede nu regne ud, at der skal ske noget i næste ark...

Events
Der skal nok blive sørget for events hen ad vejen, og indtil da, så lad rygterne svirre! Dette vil skabe en stemning, og måske endda fremskynde Events. Det er jeres eneste opgave indtil videre.

Gode Råd
Dette Ark lægger op til noget stort, så det er nu man skal på missioner! Lad din karakter lærer mere om sine færdigheder, opbyg et team og så videre. Det er nu, eller midt i de store begivenheder, og jeg vil foreslå, at I tager til andre riger, og hører rygter der.
Endelig vil jeg bede jer om, at reklamere en del for siden! Sæt links til det på jeres profiler på andre hjemmesider, gør hvad I kan :)
Jo flere RPG personer, som kan nå at komme med jo bedre.

Det var alt for nu. Kommenter gerne arket, stil spørgsmål osv.
Konan og jeg skal nok opdatere, hvis der sker noget nyt.

- Suigetsu
Ingen muligheder tilgængelige

Statistikker

Skjul blokken

Antal indlæg: Indlæg pr. dag:
Antal emner: Emner pr. dag:
Antal brugere:
Brugere pr. dag:
Nyeste bruger: Sidens alder: dage
Opret et forum | ©phpBB | Gratis forumsupport | Anmeldelse af misbrug | Seneste diskussioner