Log Ind

Forbliv logget ind

Ingen bruger? Tilmed dig her
Glemt kodeordet? Klik her
Sidste nyt
Anime afsnit
First and last opponent!
Manga kapitel
Edo Tensei's Release!

Ingen muligheder tilgængelige
Gå til side : 1, 2, 3 ... 9, 10, 11  Næste

Kontakt SuigetsuLUK



http://www.pokequest.danskforum.net

Skrevet af Suigetsu

Ons 5 Jan - 23:46

Suigetsu
Hi no Kuni er fyldt med skove, og alle skove uden for Konoha er samlet i denne tråd, så skal i rejse i en skov, så sker det her.
Husk at skrive hvor i er på vej hen første gang I poster her. Det gøres sådan:

//PÅ VEJ MOD (Destination) FRA (sted man kommer fra)//

Kontakt Hakamori-SanLUK


Skrevet af Hakamori-San

Ons 5 Jan - 23:51

avatar
//PÅ VEJ FRA Konoha TIL Iwa//
Takamaru går roligt afsted ved siden af Kirisuke Sensei, der er igang med at tænde en cigaret.
"Det er ikke godt for dit helbred at ryge" Siger Takamaru, lidt oppe over dem flyver Kooro lidt rundt og holder udkig.
...

Kontakt SuigetsuLUK



http://www.pokequest.danskforum.net

Skrevet af Suigetsu

Ons 5 Jan - 23:54

Suigetsu
Kirisuke: Det er neutralt mod mig. Min familie har en særlig chakra, som beskytter lungerne, så hver røgpartikel bliver til chakra. Det er ret smart. Rygning fungerer som mad eller andet energigivende for mig.
Akaui: Nå, da... *tænker sig om* hvorfor var Hokagen der ikke? Jeg håbede, at vi kunne se ham...
...

Kontakt Hakamori-SanLUK


Skrevet af Hakamori-San

Tors 6 Jan - 0:04

avatar
"Måske kan det have noget at gøre med Akatsku" Indskyder Takamaru "Der har sværmet en del rygter om at de skulle være på vej tilbage" Siger han og ser alvorligt på Akaui.
...

Kontakt SuigetsuLUK



http://www.pokequest.danskforum.net

Skrevet af Suigetsu

Tors 6 Jan - 0:07

Suigetsu
Akaui: Akatsuki? Dem, som ødelagde byen for 50 år siden? "Hvorfor har jeg ikke hørt noget?"
Kirisuke: ... Takamaru, Konoha har en anderledes holdning med den slags. Borgerne skal ikke leve i frygt, og indtil videre er der ikke noget at frygte. Folk regner med, at sikkerheden er noget nyt byen har fundet på som sikkerhedsforanstaltning, men det er mere på grund af mystiske rapporter... Ingen her skal sige det videre, ok?
Akaui: ... ja... okay
...

Kontakt TobiLUK


Skrevet af Tobi

Tors 6 Jan - 0:10

Tobi
Ja, Sensei... ¤Akatsuki? Er det så ikke lidt farligt at vove sig uden for grænsen?¤
Kirisuke: Vi er halvvejs mod grænsen. Vi snupper et hvil her

Kontakt SuigetsuLUK



http://www.pokequest.danskforum.net

Skrevet af Suigetsu

Tors 6 Jan - 0:14

Suigetsu
*tager soveposen frem* "Utroligt, at det allerede er mørkt..." *ligger sig i soveposen* "Det har været en lang dag... Akatsuki... Jeg håber ikke, at vi skal op mod dem allerede..." *falder roligt i søvn*

Kontakt Hakamori-SanLUK


Skrevet af Hakamori-San

Tors 6 Jan - 0:17

avatar
Takamaru hopper op i et træ nær lejren, lidt efter kommer Kooro, flyvende ned "Godnat allesammen" Siger han og lægger sig på en stor gren.

Kontakt TobiLUK


Skrevet af Tobi

Tors 6 Jan - 0:24

Tobi
"ahhhhhhhhhh det bliver godt med lidt søvn"
¤shit det lyder ikke serlig godt med de der Akatsuki¤
*falder i søvn så snart han har lagt sig*

Kontakt SuigetsuLUK



http://www.pokequest.danskforum.net

Skrevet af Suigetsu

Lør 8 Jan - 14:16

Suigetsu
*vågner og gnider sine øjne for søvn* "Gaaab!" *ser sig omkring* "Jeg er vist den første, der er vågen" *ser sig omkring, og ser, at Kirisuke står og kigger den vej, hvor Konoha ligger*
Kirisuke: Nå, du er vågen?
Akaui: Halvt... må jeg spørge dig om noget, sensei?
Kirisuke: Spørg løs!
Akaui: Hvordan vidste du, at jeg var en Uchiha?
Kirisuke: ... tror du virkelig, at jeg bliver sensei for en gruppe uden at vide noget om jer?
Akaui: Man du bad jo om vores navne?
Kirisuke: Jeg syntes bare, at I ville føle jer tryggere, hvis det så ud som om , jeg vidste lige så lidt om jer som I gjorde om mig, men jeg kan fornemme, at du er en kvik fyr, *tager en cigaret i munden* og jeg tror, at der kan komme nogle problemer i gruppen uanset hvordan jeg tager hånd om den *peger på sin cigaret, og den tænder af sig selv*

Kontakt Hakamori-SanLUK


Skrevet af Hakamori-San

Lør 8 Jan - 18:43

avatar
Takamaru vågner ved lyden af stemmer, de lader til at tilhøre Kirisuke Sensei og Akaui. Han retter sig let op og læner sig op af en gren og lytter lidt med. Kooro vågner også, gaber let og flyver ned på Takamaru's skulder.
De lader til at have talt færdig, Takamaru hopper ned fra sin gren og går hen til flokken "Er vi alle klar til afgang" Spørger han retorisk og ser sig omkring.
Kirisuke ryster på hovedet og virker til at være ligeglad med om hvorvidt det var retorisk eller ej "Vi mangler stadig Wakai" Siger han og tager et sug på sin Cigaret.
...

Kontakt TobiLUK


Skrevet af Tobi

Søn 9 Jan - 19:09

Tobi
*vågner, og opdager, at alle andre er vågne* ¤jeg må hellere skynde mig, at gøre mig klar¤ *pakker sine ting, og tager hen til sensei* Så er jeg klar, sensei!
...

Kontakt SuigetsuLUK



http://www.pokequest.danskforum.net

Skrevet af Suigetsu

Søn 9 Jan - 19:36

Suigetsu
"Det var godt nok på tide"
Kirisuke: Godt så, nu da vi alle er parate, så synes jeg, at vi burde fortsætte. Vi når forhåbenligt over grænsen inden dagen er omme...
...

Kontakt Hakamori-SanLUK


Skrevet af Hakamori-San

Søn 9 Jan - 20:26

avatar
Takamaru smiler "Perfekt, jeg kan næsten ikke vente" Siger han og går roligt ved siden af Kirisuke-Sensei der allerede var igang med at tænde en ny Cigaret.
...

Kontakt SuigetsuLUK



http://www.pokequest.danskforum.net

Skrevet af Suigetsu

Ons 12 Jan - 19:33

Suigetsu
Kirisuke: Okay så, lad os se at komme afsted!
Alle: Javel!

// Alle OUT - Hi no Kunis grænse//

Kontakt KonanLUK


Skrevet af Konan

Tors 27 Jan - 10:42

Konan
//PÅ VEJ FRA Konoha TIL Kiri//

Shini var sjovt nok den første til at ankomme og det selvom han havde været den sidste der tog af sted, men han kendte jo stedet som sin bukselomme.. og det var han nu glad for... det gav ham lidt tid at tænke, over hvad hans far havde sagt om Baru...

Du har ikke helt forstået knægt.. det var Roga klanen der tog det du elskede så højt

Han slog tanken ud af hovedet.. som det så ud nu måtte han bare hoppe på vognen og lege holdkammerat for at være helt sikker

Kontakt BaruLUK


Skrevet af Baru

Tors 27 Jan - 14:33

avatar
//PÅ VEJ FRA Konoha TIL Kiri//

Baru kom stille gående. Hans ansigt var stadig gemt godt bag masken. Med et ryk, stoppede han brat op, og så rundt. "Da ikke allerede..." Mumlede han, og træk en kunai frem. I samme sekund, styrtede en skikkelse hen mod ham. Skikkelsen holdte en kunai i hånden, og jordede den frem mod Baru, der enkelt blokerede med sin egen kunai. "Er det ikke lidt tidligt for første angreb?" Fyren så lammet på Baru's maske og sprang tilbage. Baru fandt hurtigt nogle isklumper frem, fra under sit tøj, og kastede dem mod fyren. Han mumlede noget, mens han hurtigt lavede nogle håndtegn, og isklumperne blev til små svaler, der fløj direkte mod fyren, og skar løs i ham, med de kniv skarpe vinger.

Kontakt KonanLUK


Skrevet af Konan

Tors 27 Jan - 15:02

Konan
Shini observerede Barus tenikker, han var stærkerer og havde en god kontrol over sin Chakra.. Shini derimod havde en kort lunte og hvis noget havde hylet ham ud af den gik han bersærk... en stærkerer ninja var Baru, endnu en god grund til at vide hvorvidt han var ven eller fjende

"Skal du have en hånd" Shini kom frem i en trætop med sin Baykugan aktiveret "eller har du sådan nogenlunde styr på det hele lille Roga?" han så på Baru

Kontakt BaruLUK


Skrevet af Baru

Tors 27 Jan - 18:22

avatar
Nu kom endnu to ninja'er frem. "Jeg klare mig." Kom det muntert fra ham. "First Gate: Gate of Opening! OPEN!" Pludselig havde han fadt i hver deres håndled, kylede dem frem for sig, og kastede en kunai i ryggen på hver af dem. Og i det han skull sende endnu en dræbende kunai, kom en fjerde ninja bag fra, med en kunai rettet direkte mod hans ryg.

Kontakt KonanLUK


Skrevet af Konan

Tors 27 Jan - 20:34

Konan
Complete tænkte han for sig selv mens han havde paralyseret fjenden med en af sine skygger "kom så ikke og sig at du klare dig" han lyftede sin hånd, det gjorde fjenden også, i samme nu slog han sin egen hånd ind i siden på sig selv og fjenden gjorde igen det samme og han faldt om og vred sig i smerte
Shini hoppede ned ved siden af Baru og havde givet slip på den døene fjende "så hvor har vi Spike og sensei?"

Kontakt SogekingLUK


Skrevet af Sogeking

Tors 27 Jan - 20:45

avatar
//På vej mod Kiri fra Konoha//

Spike kommer traskende hen indmod de to holdkammerater. "Såå, hvor befinder vi os egentlig? Jeg har aldrig været her før og geografi er ikke min store kunst"

Kontakt BaruLUK


Skrevet af Baru

Tors 27 Jan - 20:54

avatar
Baru så kort på Shini. "Hvorfor reddede du mig?" En tydelig skuffelse blev ført frem i hans stemme, mens gik over til de tre han selv havde slået. "Ser man det... Kun simple røvere..." Sparker den ene af dem væk. "Ice Prison Technique!" Udbrød han, og alle fire røvere blev fanget i massive isklumper. Han så nu over mod Spike. "Rolig nu. Vi er på rette vej. Vi blev bare ramt af en mindre afbrydelse..."

Kontakt KonanLUK


Skrevet af Konan

Tors 27 Jan - 21:10

Konan
Shini lo for sig selv, hvis han kunne irritere Baru på denne måde ville han ikke stoppe

"Jo Spike vi burde være komme vidre hvis vi bliver her så kommer vi til at kede os ihjel" han så rundt og mærkede sin senseis chakra "for nu er vi her alle sammen"
Julie så på de sårede mænd, og sikkert også nu døde "tja i har haft travlt" hun smilede "men godt at se at i ikke er hoppet i flæsket på hinanden"

Kontakt BaruLUK


Skrevet af Baru

Tors 27 Jan - 21:32

avatar
Baru sendte Shini et koldt blik og vandrede lydløst videre. "Kommer I? Vi har ikke tid til pauser." Sagde han stille og sendte de fire lig et sidste blik. "Kirigakure venter ikke evigt." Mumlede han, og satte pludselig i løb, som om at komme til Kirigakure var det eneste der talte.

Kontakt KonanLUK


Skrevet af Konan

Tors 27 Jan - 21:53

Konan
Shini satte i løb efter ham, han fandt sig ikke i det
"Du er muligvis fornærmet over at jeg hjælper men jeg beskytter alle dem jeg har en grund til at beskytte.. og du har endnu ikke pisset mig så meget af at jeg bare ville lade dig dø.. desuden er endnu en udskiftning det sidste team 9 har brug for" han fortsatte i samme fart som Baru "mand dig op.. du er lederen det er dig der skal holde hovedet koldt" han sakkede bagud og så ned på Julie og Spike "det går lidt hurtigt men hvis i skynder jer kan i nå at følge med"
Julie smilede til Spike "vi må hellere komme videre.. inden de prøver at dræbe hinanden"


/OUT - Hi no Kunis Grænse/

Kontakt Sponsoreret inholdLUK


Skrevet af Sponsoreret inhold

Ingen muligheder tilgængelige
Gå til side : 1, 2, 3 ... 9, 10, 11  Næste

Statistikker

Skjul blokken

Antal indlæg: Indlæg pr. dag:
Antal emner: Emner pr. dag:
Antal brugere:
Brugere pr. dag:
Nyeste bruger: Sidens alder: dage
Free forum | ©phpBB | Gratis forumsupport | Anmeldelse af misbrug | Seneste diskussioner