Log Ind

Forbliv logget ind

Ingen bruger? Tilmed dig her
Glemt kodeordet? Klik her
Sidste nyt
Anime afsnit
First and last opponent!
Manga kapitel
Edo Tensei's Release!

Ingen muligheder tilgængelige
Gå til side : Previous  1, 2, 3 ... 5, 6, 7 ... 9, 10, 11  Next

Kontakt SuigetsuLUK



http://www.pokequest.danskforum.net

Skrevet af Suigetsu

on Man 14 nov - 17:25

"Tsk," sagde Zeidan, "med den slags svæklinge som venner, så fortår jeg godt at de har brug for at blive "reddet". Lad os bare fortsætte..."

Kontakt KonanLUK


Skrevet af Konan

on Man 14 nov - 17:37

Shini fortsatte og kom op på Zeidans side, du burde ikke provokere dem, de kunne ende med at være dem der slår dig ihjel når min træning er slut" han lo "men hvis du er så godt i gang kan jeg vel fortsætte.." han stillede sig op "Så det hørte i vel nok 'svæklinge' bliv lige stærke og dræb Zeidan.. det vil han meget gerne have!" han lo fornøjet og fortsatte så med at gå.. denne gang stoppede han ikke

Kontakt BlazeLUK


Skrevet af Blaze

on Tirs 15 nov - 9:08

Blaze lå op ad et træ, ude af stand til at se og tale. Han forsøgte at rejse sig, men sank sammen og besvimede af anstrengelse.

Kontakt ShadowLUK


Skrevet af Shadow

on Tirs 15 nov - 16:13

Maruchinu: *hans øjene var helt tåget så han ikke kunne se noget han var langt inde i sine ejnde tanker men han kunne hører Blaze men han kunne ikke rører sig* hm *tænker* hvorfor hjalp jeg ikke Balze hvorfor kan jeg ikke rører mig jeg må væk langt langt væk her fra jeg kan ikke blive i byen længer jeg må væk jeg må bare væk fra det hele *ser op mod himlen*

Kontakt MachakuLUK



http://www.pokeforum.danskforum.net

Skrevet af Machaku

on Ons 16 nov - 20:04

Machaku suser over træerne, knækker grenene, og suser afsted ''SHINI?!'' Machaku stopper op, da han ser Blaze besvimet ''Har shini slået Blaze ud? Hvad i..?'' Machaku hopper videre

Kontakt BlazeLUK


Skrevet af Blaze

on Ons 16 nov - 20:15

Blaze vågner et kort øjeblik. "Machaku...vent" stønner han langsomt. Han får rejst sig op, og går hen til Machaku. "Du skal ikke..." Blaze nåede ikke at sige mere, men faldt ned mod Machaku.

Kontakt KonanLUK


Skrevet af Konan

on Ons 16 nov - 21:10

Julie nåede dog at gribe Blaze "Noget er da sket her" hun så rundt, og såså på Blaze "hans sakder.. det ligner ikke noget Shini ville gøre" hun sukkede "Men Blaze.. fortæl hvad du ved"

Kontakt SuigetsuLUK



http://www.pokequest.danskforum.net

Skrevet af Suigetsu

on Ons 16 nov - 21:14

Akaui kom løbende og fik øje på Blaze, som Julie havde fat i. Han var ikke dødeligt såret, men såret var han i den grad.
"Hvad sker der? Det var da ikke Shini? Han tyr ikke til vold med mindre det er nødvendigt..."

Kontakt MachakuLUK



http://www.pokeforum.danskforum.net

Skrevet af Machaku

on Ons 16 nov - 21:14

Machaku så på Blaze's krop ''Det er IKKE shini's værk. Det er helt klart Masako's flammer. Sådan så jeg også ud da han brugte sin teknik på mig'' Machaku tog en is-krystal frem ''Denne her burde hjælpe ham'' Han rakte den til blaze ''Den er godt nok kold, men den healer dig da, når du holder den tæt på hjertet''

Kontakt SuigetsuLUK



http://www.pokequest.danskforum.net

Skrevet af Suigetsu

on Ons 16 nov - 21:19

"Men så vidt jeg kan se er størstedelen af skaderne ikke brandsår," sagde Akaui, "Han har fået små skrammer overalt som om han blev ramt af en masse små splinter. Og vi fandt ham for foden af et træ, der ikke er sveden på nogen måde... lad os vække ham og spørge!"

Kontakt BlazeLUK


Skrevet af Blaze

on Ons 16 nov - 21:28

Blaze åbnede langsomt øjnene. Han så panikslagen ud, da han så Julie. Han fik vredet sig løs og kæmpede for at holde sig oppe. "Hvad har i gjort ved Shini?" spurgte han vredt, og sank sammen igen, ude af stand til at kunne bevæge sig.

Kontakt MachakuLUK



http://www.pokeforum.danskforum.net

Skrevet af Machaku

on Ons 16 nov - 21:29

''Vi har ham ikke! Vi leder efter ham!'' Machaku rækte krystallen ud til Blaze ''Så tag den! Den her krystal kan heale dig!''

Kontakt BlazeLUK


Skrevet af Blaze

on Ons 16 nov - 21:31

Blaze kunne hverken se eller høre Machaku, men hans tanker var under stærkt pres. *Shini...Hvor er du henne?* tænkte han og rakte ud efter Julie. "Hjælp mig..." fik han hvisket og besvimede så igen.

Kontakt KonanLUK


Skrevet af Konan

on Ons 16 nov - 21:32

Julie lagde sin hånd på Blaze pande og kørte den ned over hans hoved og lukkede hans øjne i processen, hun fjernede igen hånden "prøv så at åbne dine øjne igen og fortæl os hvad der skete" hun sukkede og så rundt, hun smilede venligt til Blaze "bage tag det roligt, du er i sikkerhed nu"

Kontakt BlazeLUK


Skrevet af Blaze

on Ons 16 nov - 21:37

Blaze åbnede forsigtigt øjnene, og så Julies venlige ansigt. "S-siden i ik-kke er fra Akatsuki, så kan jeg vel godt fortælle jer det" sagde han og tog imod iskrystallen fra Machaku. Blaze smilte da han mærkede at han fik det så godt, at han kunne holde sig vågen. "Jeg fandt Shini, men de var alt for stærke...Jeg havde ikke en chance...Det var dem der gjorde det her ved mig" sagde han og så ned af sig selv. Hans tøj var flænset, men hans trofaste sværd var stadig intakt.

Kontakt KonanLUK


Skrevet af Konan

on Ons 16 nov - 21:45

"En tilskadekommen, ved bevidsthed; Hyuga Razor Blaze" Julie talte i en lille mikrofon og en lav, utydelig lyd hørtes "Ved Ho no Kuni skovområdet ja.. Jo vi skal nok blive her.. Rapporter venligts også at Uchiha Hyuga Toki-Shinibi IKKE står bag angrebet" hun så ned på Blaze "I løbet af et par minutter vil et redningshold dukke op, de vil eskortere dig til hospitalet hvor du vil få mere af vide" hun vendte opmærksomheden fra Blaze og så over mod Akaui og Machaku "Det ser ud til at vores back-up er forsinket da Blaze først skal hjem"

Kontakt SuigetsuLUK



http://www.pokequest.danskforum.net

Skrevet af Suigetsu

on Ons 16 nov - 22:27

"Han sagde noget med... dem?", mumlede Akaui, "enten hjalp Shini eller også er der flere end Masako. Men vi kan ikke lade Shini slippe over grænsen..."

Kontakt MachakuLUK



http://www.pokeforum.danskforum.net

Skrevet af Machaku

on Ons 16 nov - 22:30

''Hold kæft og kom!'' Machaku hoppede videre på træerne, hurtigere og hurtigere
------------------------------------------------------------
''Nåh, knægt'' Masako så på Shini ''Glæder du dig til at komme ind i gruppen?''

Kontakt KonanLUK


Skrevet af Konan

on Ons 16 nov - 22:32

Julie så den ene Medic-nin hun havde sndet og snart var Blaze på farten
"ja, lad os hellere få fundet Shini"

---

Shini var stille "Glæder du dig, til at jeg kommer ind i gruppen?"

Kontakt SuigetsuLUK



http://www.pokequest.danskforum.net

Skrevet af Suigetsu

on Ons 16 nov - 22:35

Akaui stod stille et øjeblik. Akatsuki havde slået Blaze til plukfisk med klar intension om at lade ham ligge og dø. Havde Shini ikke stoppet dem? Var Shini med til kampen? Var Shini Akauis... ven... eller fjende...
DET VAR LIGE MEGET! Det var Akatsukis skyld alt sammen. De skulle ikke slippe godt fra det her!
Med katte-lignende øjne stormede han frem og halede hurtigt ind på de andre uden at se sig tilbage.

------

"Du er ikke den store sensor type, Masako," kluklo Zeidan uden at have hørt efter i deres samtale.

Kontakt MachakuLUK



http://www.pokeforum.danskforum.net

Skrevet af Machaku

on Ons 16 nov - 22:39

Masako så på Shini ''Vi har brug for dig ifølge Zeidan, men personligt er jeg ligeglad-'' Han så på Zeidan ''Hvad hentyder du til, Zeidan?'' Sagde Masako nysgerrigt
Signatur:

Yosh! Machaku her.. kontakt mig hvis i vil, jeg er altid frisk på en snik-snak ;)

Kontakt SuigetsuLUK



http://www.pokequest.danskforum.net

Skrevet af Suigetsu

on Ons 16 nov - 22:44

Zeidan kluklo, "der er tre folk i hælene på os, og de haler ind på os hurtigt. Jeg gider ikke have flere svæklinge at kæmpe imod, det er spild af tid. Men du lod til at nyde at tæve den genin...?"

Kontakt KonanLUK


Skrevet af Konan

on Ons 16 nov - 22:50

"I burde holde jeres kæft" brummede Shini "vil i absolut ende i et blodbad" han sukkede "Hvis i ikke tier stille så bliver vi opdaget, hvis vi bliver opdaget så skal vi kæmpe, hvis vi skal kæmpe bliver der kaldt på forstrækninger og bliver der først kaldt på forstrækninger er det os der ender med at dø" han satte farten op "Masako, prøv at opføre dig ordentligt.. jeg vidste godt at Machakus bror var et svin indeni.. men det troede jeg heller ikke han var udenpå"

Kontakt MachakuLUK



http://www.pokeforum.danskforum.net

Skrevet af Machaku

on Ons 16 nov - 22:54

Masako kluklo, da han hørte Shini's latterlige bemærkning ''Velkommen til Akatsuki!'' Masako stoppede op, og vendte sig om ''Jeg tager mig af vores stalkers. I fortsætter bare''

Kontakt KonanLUK


Skrevet af Konan

on Ons 16 nov - 22:57

Shini satte ikke farten ned, derimod op "Hvad kan jeg forvente" han talte til Zeidan.. men ventede ikke noget svar

Kontakt Sponsored contentLUK


Skrevet af Sponsored content

Today at 11:33

Ingen muligheder tilgængelige
Gå til side : Previous  1, 2, 3 ... 5, 6, 7 ... 9, 10, 11  Next

Statistikker

Skjul blokken

Antal indlæg: Indlæg pr. dag:
Antal emner: Emner pr. dag:
Antal brugere:
Brugere pr. dag:
Nyeste bruger: Sidens alder: dage
Free forum | © PunBB | Free forum support | Kontakt | Report an abuse | Create your own blog