Log Ind

Forbliv logget ind

Ingen bruger? Tilmed dig her
Glemt kodeordet? Klik her
Sidste nyt
Anime afsnit
First and last opponent!
Manga kapitel
Edo Tensei's Release!

Ingen muligheder tilgængelige
Gå til side : Forrige  1, 2, 3 ... 7, 8, 9, 10, 11  Næste

Kontakt KonanLUK


Skrevet af Konan

Fre 18 Nov - 21:03

Konan
Shini rejste sig og gik hen mod Akaui, aktiverede sin Sharingan og så dybt ind i hans øjne "Stakkels lille Akaui.. er du bange for at jeg ikke elsker dig" han lo "der må jeg nemlig skuffe dig... jeg benægter intet.. du er min ven.. det er derfor jeg er her.. for at bekræfte overfor dig.. hvorfor jeg gør det" han blev hvor han var "Jeg lever sandt nok i min egen virkelighed... det er jo den der er sand"

Kontakt SuigetsuLUK



http://www.pokequest.danskforum.net

Skrevet af Suigetsu

Fre 18 Nov - 21:34

Suigetsu
Akaui faldt ned. Hans chakra-styrke svækkedes betydeligt. Han vendte sig om og gik. Det var jo håbløst alt sammen! Shini var lukket dybt inde i sin egen verden hvor kun han havde ret.
Akaui græd dybt et sted langt inden i sig. Men lige nu var det lige meget. Shini var ikke den Shini, han var blevet venner med en gang for mange måneder siden.
Han stoppede op og vendte sig langsomt om med blodrøde Sharinganøjne.
"Du er da mere blind end jeg troede!"

Kontakt KonanLUK


Skrevet af Konan

Fre 18 Nov - 21:37

Konan
Shini stoppede op for en kort bemærkning, og aktiverede sin Mangekyo Sharingan og det til trods for at han endnu ikke havde lært rigtig at kontrollere den "Du skuffer mig Akaui" han knyttede sin næve og satte så i løb, hans øjne var rettet mod Akaui

Kontakt MachakuLUK



http://www.pokeforum.danskforum.net

Skrevet af Machaku

Fre 18 Nov - 22:35

Machaku
Machaku rejste sig Jeg kan ikke give op.. tænkte han, så på Masako, og Aktiverede Mangekyo ''NU ER JEG FUCKING SERIØS!'' Machaku klappede hænderne sammen, og en gigantisk snestorm susede mod Masako. Masako omdannede sig selv til ild, og fløj igennem stormen, mod Machaku ''Svækling.. Du duer ikke til noget!''

Kontakt SuigetsuLUK



http://www.pokequest.danskforum.net

Skrevet af Suigetsu

Fre 18 Nov - 23:47

Suigetsu
Akaui slap fatningen og stormede for fuld kraft over floden med et skrig på sine læber: "SHINIII!"
Midt i løbet sprang han op i luften og anvendte nogle håndtegn, Katon: Hosenka no Jutsu!, hvorefter en kaskade af ildkugler blev fyret mod Shini.

Kontakt KonanLUK


Skrevet af Konan

Fre 18 Nov - 23:53

Konan
"Hakkeshō Kaiten" råbte Shini og sprang let op i luften og begyndte at snurre rundt så han let undgik flammerne.. han snurrede hurtigere rundt og fik så sat farten op Hakke Hyaku Nijūhachi Shō sagde han da han stod ved siden af Akaui og med lynhurtige slag, slog han ud efter ham

Kontakt SuigetsuLUK



http://www.pokequest.danskforum.net

Skrevet af Suigetsu

Fre 18 Nov - 23:55

Suigetsu
Med sit Sharingan og den fart, han havde trænet op inden chunin finalerne kunne Akaui undgå slagene, men det var ikke nemt.
Akaui prøvede at gå til modangreb med et slag i Shinis mave da han så en lille åbning.

Kontakt KonanLUK


Skrevet af Konan

Lør 19 Nov - 0:00

Konan
Shini kunne også lege den leg og med hans Sharingan undgik han med lethed slaget. Hakke Kūshō en energibølge hamrede han ned i vandet og ved hjælp af den fløj han op i luften, der kunne han danne sig et overblik.. Siden nærkamp var for hårdt måtte han finde på en ny strategi
Han faldt mod vandet og landede på begge ben, 5 meter fra Akaui

Kontakt SuigetsuLUK



http://www.pokequest.danskforum.net

Skrevet af Suigetsu

Lør 19 Nov - 0:02

Suigetsu
Akaui forstod Shinis træk; det ville ikke hjælpe nogen at fortsætte nærkamp når begge forudså hinandens træk.
Ningu Kuchiyose! Akaui påkaldte en kaskade af Shuriken og Kunais, som blev sendt direkte imod Shini.

Kontakt KonanLUK


Skrevet af Konan

Lør 19 Nov - 0:20

Konan
Shini slap i samme nu sin kontrol over sin Chakra så han faldt i vandet. Han havde udtænkt sig en plan. Hakke Kūshō og luftbølgen lavede en fysisk vand bølge der var ved at skylle ind over Akaui. I samme nu hoppede han op gjorde et par håndtegn Katon: Ryūka no Jutsu og Shini spyttede en stor flamme mod bølgen.. vandet blev kogt og snart var hele området dækket af en tyk diset tåge.
Måske kan det gøre din vision mere klar... Jeg, ja jeg ser stadig mit mål helt tydeligt"

Kontakt SuigetsuLUK



http://www.pokequest.danskforum.net

Skrevet af Suigetsu

Lør 19 Nov - 0:49

Suigetsu
Pokkers, tænkte Akaui, Shini kender sine svagheder godt... han er vant til at bevæge sig i blinde og nu lader han mig gøre ligesådan. Det er et held, at tågen ikke er så tyk, og at Sharingan kan se chakra. Jeg må bare vente til han gør sit træk...
Der gik et stykke tid uden at noget skete.
"Shini," sagde Akaui "det her går jo ingen vejn-"
*PLASK*
Akaui sank? Han prøvede at få fat i overfladen med hænderne, men det virkede ikke... han var svag...
AV! Akaui følte sig slået omkuld neden undervandet. Først oppefra, nedefra, i ryggen, i maven. Han kunne ikke få luft...

Foran et enormt bur lå Akaui ude af stand til at bevæge sig under få meters højt vand. Han var paralyseret... forvirret... han så et billede af Shinis grin...
"NEJ!", hørtes en fjern stemme, "du må ikke dø nu! Så vågn dog op!", vandet omkring ham forsvandt og en energi omgav ham...


...
Akaui skød op ad vandoverfladen som en projektil med katte-øjne og landede på vandet, som bølgede under energien. "SHIINIIII!", tågen blev hvirvlet rundt og Shini stod på en klippe midt i floden...

Kontakt KonanLUK


Skrevet af Konan

Lør 19 Nov - 18:38

Konan
"Så det er altså sådan den ser ud" Shini havde et fast blik på Akaui, men der kunne skimtes en anelse frygt "Jeg må sige, at kæmpe mod en Jinjuriki har jeg aldrig prøvet før" Shini prøvede så vidt muligt at læse Akauis kommende træk, ved hjælp af hans chakra og muskulatur, men så igen, det havde ikke hjulpet ham før

Kontakt SuigetsuLUK



http://www.pokequest.danskforum.net

Skrevet af Suigetsu

Lør 19 Nov - 18:54

Suigetsu
"Han prøvede at... dræbe mig!", Akaui havde en uforklarlig følelse. Vandet omkring ham var skubbet væk af en energi, der strømmede ind mellem træmmerne på buret bag ham, "NEJ! I hvert fald ikke Shini!"
"Jeg er ligeglad med hvem han er eller hvad han er for dig!", lød et råb fra buret. Akaui følte sig paralyseret, "han skal i hvert fald ikke såre dig!"


Akaui måtte se til mens han sprang hurtigt frem direkte mod Shini med intention om at slå ham til ukendelighed....

Kontakt KonanLUK


Skrevet af Konan

Lør 19 Nov - 19:07

Konan
Shini sukkede og åbnede sine øjne en tand mere.. hans Sharingan var nu Mangekyo Sharingan og hans blik var stadig rette mod Akaui "Okuninushi!" udbrød han og mærkede hvordan den ene side af hans hoved føltes som skulle det springe. Efter angrebet tog han sig til sit ene øje mens der som sådan ikke så ud til at ske noget. Shini begyndte dog at hive efter vejret mere kraftigt end før, luften var pludselig så underligt tyk

Kontakt SuigetsuLUK



http://www.pokequest.danskforum.net

Skrevet af Suigetsu

Lør 19 Nov - 19:41

Suigetsu
En mystisk kraft syntes at sænke Akauis fart, hvorefter en større trykbølge sendte ham tilbage med samme fart han var kommet. Som om han var landet på en slangebøsse...
Men den tohaledes chakra, som omgav ham, tog fat i en klippe midt i faldet og sendte ham tilbage mod Shini som en elastik!

Kontakt KonanLUK


Skrevet af Konan

Lør 19 Nov - 19:48

Konan
"Hakke Kūshō" Shini hamrede begge hænder ned mod vandet og igen skabte han en bølge, han så på den og dens masse blev fast.. som en mystisk krystal. Han sprang væk fra det lille klippestykke prøvede at omregne hvor langt Akaui ville nå med sin fart, med regnet både vinden og nu også krystallen som ville tage fart.. men i virkeligheden havde han ikke nogen decideret plan

Kontakt SuigetsuLUK



http://www.pokequest.danskforum.net

Skrevet af Suigetsu

Lør 19 Nov - 19:50

Suigetsu
Akaui udstødte et enormt brøl, som sendte vinden den modsatte retning, hvorefter han slog sig igennem krystallerne og direkte mod Shini.

Kontakt KonanLUK


Skrevet af Konan

Lør 19 Nov - 19:56

Konan
Shini tog begge hænder foran sin krop og blev i samme nu slået til. Han fløj i luften og vendte blikket over mod et træ.. da han fokuserede på det blev det til en stor bunke papir der afbød hans fald.
"Så hvorfor tager du ikke bare livet af mig?" sagde han da han vaklende kom op og stå igen, denne gang inde på land "Hvorfor tror du at jeg endnu ikke har gidet røre dig?" han spyttede "hvad med at indse at det er fordi din egen usikkerhed skal tørres af på andre.. men versegod.. lad mig være din boksebold.. det er jeg blevet så vand til"

Kontakt SuigetsuLUK



http://www.pokequest.danskforum.net

Skrevet af Suigetsu

Lør 19 Nov - 20:16

Suigetsu
"Med glæde, din lille-"
"NEJ!", Akaui var ikke paralyseret længere, "Lad være,"
"Men han bad selv om det, og han fortjener det!", insisterede Niibi
"Ja, men du forstår ham ikke... og heller ikke jeg," sagde Akaui, "lad mig tale med ham. Jeg er dig taknemmelig for hvad du har gjort for at hjælpe mig, men jeg vil gerne ordne dette selv,"
Niibi var stille, "javel ja... men jeg ser ikke bare til hvis han forsøger at dræbe dig!"


Akauis øjne var almindelige igen og hans sharingan var aktiveret.
Han så direkte mod Shini, som stirrede igen.
Akaui spredte armene ud uden følelse i ansigtet. Hvis denne kamp skulle være noget værd, så måtte de begge give den hele armen

Kontakt KonanLUK


Skrevet af Konan

Lør 19 Nov - 20:30

Konan
"Så du har stadig taget i Niibi" han sukkede, men glad "Det glæder mig at du stadig kan det.. nu kan jeg måske også snart få dig til at forstå, at det der betyder noget.. kan du alligevel ikke ændre på" han så ned på jorden, "Det eneste jeg ser er et endeløst mørke.. men nu.. blodet flyder nede på jorden.. ud i havet.. på dig.. på mig" han så igen op på Akaui hans blik var helt roligt, fredfyldt i et øjeblik "Hakke Kūhekishō" sagde han og satte begge sine hænder op for ansigtet og en usynlig bølge af energi, stærkerer end før blev sendt mod Akaui "Jeg foretrækker mørket, frem for fremtidens blodbad"

Kontakt SuigetsuLUK



http://www.pokequest.danskforum.net

Skrevet af Suigetsu

Lør 19 Nov - 21:58

Suigetsu
Akaui samlede hænderne igen i tre segl efter hinanden, "og du ignorerer det lys, der var omkring dig hele tiden..." Chidori Kuro! Akaui sprang hurtigt til siden. Han mærkede trykbølgen, men ignorerede den.
Nu skulle Shini bare lære ikke at holde sig tilbage over for ham!

Kontakt MachakuLUK



http://www.pokeforum.danskforum.net

Skrevet af Machaku

Lør 19 Nov - 22:12

Machaku
Machaku smilede ''Du har ikke set mine Mangekyo's teknikker endnu..'' En tåre af blod, trillede ned af Machaku's kind ''Sakyamuni'' Sagde Machaku, og tre kopier af Masako dukkede up ''Lad os se hvordan du klarer det mod dig selv!'' Machaku satte sig på en sten, og så på mens Masako kæmpede imod sig selv ''Nu er jeg mere opsat efter at få fat i dine øjne, det er jo en enestående teknik!'' Masako så på klonerne ''Mangekyo.. det kan de vist ikke?'' Masako omdannede sig til ild og angreb dem ''Katon: Shossan no Kagutsuchi'' Masako brændte kopierne, og en intens kamp var gået igang

Kontakt KonanLUK


Skrevet af Konan

Lør 19 Nov - 22:26

Konan
Shini var ved at være godt træt, ikke kun i kroppen men også af Akaui. Han gik ud på vandet.. slog til vandet så søjler kom op, de blev til en fast masse. "Jeg ville råde dig til at styrer udenom dem.. godt nok er vandet fersk.. men jeg kan lige hilse at sige.. at sved indeholder salt.. og selv den mindste smule salt kan lede en elektrisk strøm"

Kontakt MachakuLUK



http://www.pokeforum.danskforum.net

Skrevet af Machaku

Lør 19 Nov - 22:57

Machaku
Masako så på klonerne ''Ret kedeligt..'' Masako hoppede op i luften ''Katon: Gōryūka no Jutsu'' En gigantisk il-drage flyver ned mod Masako klonerne, to af dem undviger, men den ene bliver ramt ''Damn.. fik kun nakket én af dem'' Masako laver en masse håndtegn ''Denne jutsu tager meget chakra, men det udrydder dem ihvertfald'' Machaku sad og forberedede sin jutsu, uden at tænke på Masako ''Himitsu no tekunikku: Itsutsu no yōso sūpāburasuto'' Masako samlede en kugle, bestående af alle 5 elementer. Han delte den op i to og smed dem afsted efter kopierne. Hans sharingan blev nu deaktiveret ''Dumme svin'' Kopierne blev udslettet, og Machaku var klar. Machaku kom bagfra med sin teknik ''Yukionna no Yari'' Masako blev fanget i en hård, tyk, stor is-kugle. Han havde ikke meget chakra. Men hele området brændte, og andre steder lå der sne ''Jeg har ikke Chakra nok..''Gigantiske, lange is spyd hakkede sig ind i Masako. Nu strømmede der vand ind fra oven, og frøs til. Masako er nu fanget i isen. ''Det er ovre..'' Machaku smed sig ned på jorden

Kontakt SuigetsuLUK



http://www.pokequest.danskforum.net

Skrevet af Suigetsu

Lør 19 Nov - 23:01

Suigetsu
Shini havde sat saltvandssøjler op foran sig...
"Du undervurdere mig!", udbrød Akaui og stormede uhæmmet frem. Han undgik Shinis langdistance-angreb og rørte vandet med sin Chidori.
Vandet ledte det op gennem søjlerne, men Shini havde selvfølgelig brugt sin Mangekyou til at beskytte sig mod ladningerne.
Elektrisiteten stormede op gennem Akaui, men det bed ikke på ham! Under hans Raiton-træning havde han lært at kanalisere elektrisiteten gennem sin krop.
De elektriske vandsøjler omkring Shini forhindrede ham i at bevæge sig. Nu!

Akaui stormede fremad med frustration og vrede; Shini havde set ned på ham hele tiden. Han havde ignoreret alt godt i livet for at passe alt i sit eget verdensbillede... han havde forrådt Konoha.
Men da Akaui stormede frem mod Shini med sit kraftfulde våben, så han ind i hans øjne... sin vens øjne...
Han standsede. Han stod knapt nok en meter fra Shini med en udstrakt arm... men den gnistrede ikke. Den rystede...

"HVAD LAVER DU?", udbrød Niibi.
"Jeg kan ikke..."

En enkelt tåre faldt ned ad hans kind. I sidste ende var Shini hans ven...

Kontakt Sponsoreret inholdLUK


Skrevet af Sponsoreret inhold

Ingen muligheder tilgængelige
Gå til side : Forrige  1, 2, 3 ... 7, 8, 9, 10, 11  Næste

Statistikker

Skjul blokken

Antal indlæg: Indlæg pr. dag:
Antal emner: Emner pr. dag:
Antal brugere:
Brugere pr. dag:
Nyeste bruger: Sidens alder: dage
Opret et forum på Forumotion | ©phpBB | Gratis forumsupport | Anmeldelse af misbrug | Seneste diskussioner