Log Ind

Forbliv logget ind

Ingen bruger? Tilmed dig her
Glemt kodeordet? Klik her
Sidste nyt
Anime afsnit
First and last opponent!
Manga kapitel
Edo Tensei's Release!

Ingen muligheder tilgængelige
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Næste

Kontakt NoesmosLUK


Skrevet af Noesmos

Fre 2 Dec - 23:44

Noesmos
Raito nikker "det ligner Shini noget bedre." det må have noget med Baru at gøre også... det vil ligner Shini endnu mere hvis han havde en bagtanke med at blive en del af akatsuki. tænker han

Kontakt BlazeLUK


Skrevet af Blaze

Fre 2 Dec - 23:47

avatar
"Jeg tænkte om du måske vidste noget mere om Shini...Var han ikke også med på den mission i Suna? Skete der noget specielt?" spurgte han nysgerrigt.

Kontakt NoesmosLUK


Skrevet af Noesmos

Lør 3 Dec - 0:02

Noesmos
"jo, det er på grund af en af her fra byen også blev medlem af akatsuki - altså før Shini - og det er en af shini gode venner. der var rygter om at denne ven, Baru, var i suna med nogle andre akatsukimedlemmer. mens machuka, fasa og jeg kæmpede mod de andre akatsukimedlemmer der var en Baru snakkede Shini med ham - hvad de snakkede om ved jeg ikke men han ville ikke tilbage til konoha" sukkede Raito.

Kontakt BlazeLUK


Skrevet af Blaze

Lør 3 Dec - 18:09

avatar
"Selveste Baru?" spurgte Blaze overrasket. Han havde hørt en smule om deres mission, men at de kæmpede mod Baru og hans håndlangere. "I havde da ikke en chance mod Baru, havde i?" spurgte Blaze, skræmt ved tanken om denne forrædder.

Kontakt NoesmosLUK


Skrevet af Noesmos

Lør 3 Dec - 19:06

Noesmos
"selvom at hans håndlangere havde trukket sig tilbage kunne han, uden det største besvær, besejre os alle - han legede bare med os. han er rædselsfuld stærk!" sukkede Raito igen

Kontakt BlazeLUK


Skrevet af Blaze

Lør 3 Dec - 19:18

avatar
Blaze sank langsomt. "Så skal vi da bare blive stærke nok, til at kunne gøre modstand" sagde Blaze og smilte, men inderst inde var han bange for Akatsukis styrke.

Kontakt NoesmosLUK


Skrevet af Noesmos

Lør 3 Dec - 19:21

Noesmos
"der er ikke andet end at træne og komme op i rank. der er jo chunineksame om lidt. du er vel genin, er du ikke?" spørger Raito interesseret.

Kontakt BlazeLUK


Skrevet af Blaze

Søn 4 Dec - 7:21

avatar
"Jo jeg er genin..." sagde Blaze, lidt trist. Pludselig lyste han op. "Skal vi ikke tage en træningskamp? Bare ikke vær for hård ved mig, jeg er jo lige kommet ud fra hospitalet" smilte han til Raito.

Kontakt NoesmosLUK


Skrevet af Noesmos

Søn 4 Dec - 13:44

Noesmos
"jo lad os det!" sagde Raito spændt!

Kontakt BlazeLUK


Skrevet af Blaze

Man 5 Dec - 19:37

avatar
Blaze smilte venligt til Raito. "Så lad os komme igang" sagde han hurtigt, og var allerede i løb hen mod ham. Mens han løb fik han aktiveret sin Byakugan og slog hurtigt ud efter Raitos mave.

Kontakt NoesmosLUK


Skrevet af Noesmos

Man 5 Dec - 23:01

Noesmos
Raito ser Blaze pludselige bevægelse vil han kæmpe her? Raito griber næven med venstre hånd hvorefter han fortsætter med at skyde sin højre arm mod Blazes hoved

Kontakt BlazeLUK


Skrevet af Blaze

Man 5 Dec - 23:49

avatar
Blaze smilte, hvorefter han undveg Raitos slag. Han fik vristet sig løs og hoppede bagud og smilte glad til Raito. "Du er da ret stærk" sagde han venligt og kiggede på Raito med sine safir blå øjne. Han trak vejret dybt ind. Han pustede ud og en stor ildkugle kom ud af munden på ham, rettet med Raito. "Komakai Kaki" fik Blaze fremsagt.

Kontakt MachakuLUK



http://www.pokeforum.danskforum.net

Skrevet af Machaku

Man 5 Dec - 23:54

Machaku
''Hey Blaze!'' Råber Machaku højt ''Savner du Shini?'' Sagde han, da han var nået hen til blaze

Kontakt BlazeLUK


Skrevet af Blaze

Tirs 6 Dec - 0:00

avatar
Blaze var hurtigt foran Machaku og slog sin næve hen mod Machakus ansigt, men stoppede lige foran. "Jeg vil ikke høre det navn...igen..." sagde han stille, med en trist stemme.

Kontakt MachakuLUK



http://www.pokeforum.danskforum.net

Skrevet af Machaku

Tirs 6 Dec - 0:08

Machaku
''Shini shini shini SNINI'' Machaku smilede ''Hva nu?'' Han fnisede lidt ''Du kunne ikke engang stille noget op imod Akatsuki, du kunne IKKE hjælpe shini, fordi han ikke ønskede det. Du er hurtigt oppe på tæerne igen, hva?'' Machaku vidste godt, at Blaze formodentlig ville angribe. Machaku trådte et skridt tilbage og så på Blaze

Kontakt NoesmosLUK


Skrevet af Noesmos

Tirs 6 Dec - 0:50

Noesmos
Raito undviger ildkuglen og springer ud på sidelinjen for ikke at forstyrer Machaku og Blaze.

Kontakt BlazeLUK


Skrevet af Blaze

Tirs 6 Dec - 9:14

avatar
"Hold...så...KÆFT!" råber Blaze og slår ud mod Machaku, med en voldsom styrke.

Kontakt MachakuLUK



http://www.pokeforum.danskforum.net

Skrevet af Machaku

Tirs 6 Dec - 18:14

Machaku
Machaku undviger slaget ''Tja du kan da finde ud af at puste støv op'' Machaku ser på Blaze ''Chunin eksamen starter meget snart. Skal du ikke med? Og undskyld for det der. Jeg skulle bare se hvor moden du var.''

Kontakt BlazeLUK


Skrevet af Blaze

Tirs 6 Dec - 19:12

avatar
Blaze tager fat i Machaku, og løfter ham fra jorden. "Du skal ikke snakke sådan om Shini, eller mig, når jeg er i nærheden. Du kunne jo heller ikke hjælpe ham, vel?" spurgte Blaze vredt.

Kontakt MachakuLUK



http://www.pokeforum.danskforum.net

Skrevet af Machaku

Tirs 6 Dec - 19:17

Machaku
Machaku stod bag Blaze, da Blaze forsøgte at hive i ham ''Min bror Masako, ham og jeg kæmpede. Det var Akaui som skulle tage sig af Shini. Min bror var skadet meget, og han havde ikke meget Chakra tilbage efter han havde slået mig i gulvet. Jeg gjorde mit job, jeg skulle forhindre Masako i at blande sig i Akaui's plan, selvom Akaui ikke kunne vinde over Shini.'' Machaku smilte ''Jeg kunne i det mindste besejre et akatsuki medlem, du fik ikke engang skadet dem, Blaze'' Machaku fniste lidt

Kontakt BlazeLUK


Skrevet af Blaze

Tirs 6 Dec - 19:22

avatar
Blaze deaktiverede sin Byakugan og så Machaku koldt i øjnene. "En rigtig ninja ville ikke hovere overfor andre med hvor stærke de er. Det ville kun føre dem i døden" og med de ord, gik Blaze ned til Raito. "Skal vi finde et andet sted? Jeg har brug for at komme væk fra HAM" sagde Blaze, irriteret.

Kontakt MachakuLUK



http://www.pokeforum.danskforum.net

Skrevet af Machaku

Tirs 6 Dec - 19:29

Machaku
Machaku spyttede ''Jeg hoverer ikke. Jeg fortæller dig bare, at du er svag. Jeg er en rigtig ninja, men nok had og irritation. Skal du med i Chunin eksamen?''

Kontakt BlazeLUK


Skrevet af Blaze

Tirs 6 Dec - 23:58

avatar
Blaze vendte sig om mod Machaku. "Hvis du syntes jeg er så svag, så kan du jo prøve at lære mig noget, jeg ikke kender i forvejen" sagde Blaze irriteret og så på Machaku.

Kontakt MachakuLUK



http://www.pokeforum.danskforum.net

Skrevet af Machaku

Tirs 6 Dec - 23:59

Machaku
''Fint. Kom med mig så!'' Machaku løb mod traing field //out//

Kontakt BlazeLUK


Skrevet af Blaze

Ons 7 Dec - 9:56

avatar
Blaze smilte til Raito. "Vi ses senere ik?" spurgte han glad, og løb efter Machaku, og prøvede at holde hans tempo.

//OUT//

Kontakt Sponsoreret inholdLUK


Skrevet af Sponsoreret inhold

Ingen muligheder tilgængelige
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Næste

Statistikker

Skjul blokken

Antal indlæg: Indlæg pr. dag:
Antal emner: Emner pr. dag:
Antal brugere:
Brugere pr. dag:
Nyeste bruger: Sidens alder: dage
Opret et gratis forum | ©phpBB | Gratis forumsupport | Anmeldelse af misbrug | Seneste diskussioner