Log Ind

Forbliv logget ind

Ingen bruger? Tilmed dig her
Glemt kodeordet? Klik her
Sidste nyt
Anime afsnit
First and last opponent!
Manga kapitel
Edo Tensei's Release!

Ingen muligheder tilgængelige
Gå til side : Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6  Next

Kontakt ShadowLUK


Skrevet af Shadow

on Man 4 jul - 22:58

Maruchinu: du skyller ikke noget det var på huset fordijeg var blivet genin *spiser op og hører så Kisus spøsmål *det kan vi da godt *tager sin skål* skal jeg også tage din

Kontakt NaitsabLUK


Skrevet af Naitsab

on Man 4 jul - 23:05

Kisu: "ja tak" går hen til døren "du kommer når du er færdig, jeg tager lige en omvej, du kan finde huset ved at lede efter et kæmpe skilt, hvor der står 'BØGER TIL SALG'"

//out - hjem\\

Kontakt ShadowLUK


Skrevet af Shadow

on Man 4 jul - 23:09

Maruchinu: okay *tager Kisus skål og går op til desken* her tak for maden

manden ved desken: det var så lidt du må hygge dig Maruchinu

Maruchinu: takker *og for øje på Kisu løber hen til hinde* hej igen

Kontakt Hakamori-SanLUK


Skrevet af Hakamori-San

on Søn 31 jul - 21:56

Takamaru: *Ligger oppe i et træ i hovedegaden og sover* Zzzz... *Rykker sig lidt urolig og vender sig om på den tykke gren*
Kooro: *Sidder på en gren ovenover Takamaru og sover"
Takamaru: *Vågner og gnubber søvndrukkent sine øjne* Godmorgen Kooro *Retter sig op og smækker benene ud over grenens side i den tro at han befandt sig i en seng og glider ud over kanten* Aaaaaahhhh! *Falder ned og rammer jorden med et hårdt bumb* Ahh, det gjorde nas *Rejser sig langsomt op og presser lidt på ryggen for at få den på plads* Det var ikke ligefrem den bedste ide.
Kooro: *Den hvide falk sidder oppe på sin gren og griner svagt imens han ser på Takamaru*
Karamaru: *Ser op på Kooro* Der er ik noget at grine af *Han sætter sit hovede lidt på skrå og Kooro flyver let ned og lander på hans skulder* Kom så tager vi hen og ser lidt på den hytte Kirisuke-Sensei gav os.

//OUT - IN Hjem\\

Kontakt HidanLUK



http://www.naruto-universet.dk

Skrevet af Hidan

on Søn 14 aug - 15:33

Korosu bevæger sig rundt i byen og får tanker til at gå igennem hans hoved "Disse akatsuki, hvad er de mon? De lyder vel meget interresante!" Han kigge rsig rundt omkring og går videre i stilhed.

Kontakt Hakamori-SanLUK


Skrevet af Hakamori-San

on Søn 14 aug - 15:36

Takamaru sidder ved træet i midten af pladsen og holder lidt øje med Korosu der vandre rundt et stykke væk, han læner sig op af træet og slapper af.

Kontakt HidanLUK



http://www.naruto-universet.dk

Skrevet af Hidan

on Søn 14 aug - 18:14

Korosu kigger på et kort "Hmm.. Land of Lighting, interresant, tror vist jeg lige vil ligge et visit der!" han ser op på Takamaru "Kom Takamaru, vi smutter!" Han begynder at løbe ud af byen og der hen af.

//Out - In Indgangen til Kumogakkure//

Kontakt Hakamori-SanLUK


Skrevet af Hakamori-San

on Søn 14 aug - 18:17

Takamaru rejste sig op og Air-Pumpede "Hell Yeah så ruller vi, ligesom i gamle dage" Sagde han og sætte i hårdt løb efter Korosu.

//OUT- IN Indgangen til Kumogakkure\\

Kontakt ShadowLUK


Skrevet af Shadow

on Søn 21 aug - 21:32

Maruchinu: *kommer ud på Konohas Hovedgade* jeg er lidt sulten jeg tor jeg ville tage hen til Ichiraku Ramen Bar og få noget at spise *går hen mod Ichiraku Ramen Bar*

Kontakt SasukefanLUK


Skrevet af Sasukefan

on Søn 13 nov - 20:14

Denhai satte sig langsomt på en bænk, han trykkede ind på sit ene bryst. Hurtigt tog en armen væk fra brystet og så derefter på hånden. Hånden var dækket af blod, som han sikkert fik fra Chunin prøven. Han sad i nogle minutter og så på sin hånd, indtil det gik op for ham at han var ved at forbløde. Der lød et støn fra Denhai, og han faldt om, og ramte den kolde jord hårdt. Han vågnede nogle par minutter efter. "Hva.. Hvad skete der mon.." Denhai så sig omkring, efter lidt tid, begyndte han at gå hen imod Konoha Hospital.

// OUT Konohas Hovedgade \\

Kontakt SuigetsuLUK



http://www.pokequest.danskforum.net

Skrevet af Suigetsu

on Man 14 nov - 17:24

Akaui og Julie kom gående hen ad hovedvejen begge to på vej hjem efter en trættende dag...

Kontakt KonanLUK


Skrevet af Konan

on Man 14 nov - 17:48

Julie så sig omkring "Så er du heller ikke bekymret nu?" hun så på Akaui "Jeg mener omkring Shini?"

Kontakt SuigetsuLUK



http://www.pokequest.danskforum.net

Skrevet af Suigetsu

on Man 14 nov - 19:30

"Forvirret, ja," svarede han, "men Shini er jo altid i stand til at rode sig ud af de fleste situationer, det sagde du jo selv. Vi kan jo spørge hokagen om der er sket noget. Vi skal alligevel rapportere..."

Kontakt MachakuLUK



http://www.pokeforum.danskforum.net

Skrevet af Machaku

on Man 14 nov - 19:54

Machaku kom løbende, kiggede her og der efter spor ''AKAUI! HEEY!'' Machaku løb op til Akaui, forpustet ''Har I set shini?''

Kontakt SuigetsuLUK



http://www.pokequest.danskforum.net

Skrevet af Suigetsu

on Man 14 nov - 19:55

"Hej Machaku! Nej, vi har ikke set Shini og han er vist ikke hjemme... Hvornår så du ham sidst?", svarede Akaui

Kontakt KonanLUK


Skrevet af Konan

on Man 14 nov - 19:56

"Også du" Julie så på Machaku "så den lille muldvarp har altså rodet sig ud i noget. Hun så skarpt på Machaku "er der da sket ham noget?"

Kontakt MachakuLUK



http://www.pokeforum.danskforum.net

Skrevet af Machaku

on Man 14 nov - 20:00

''Jeg skal nok forklare det hele'' Machaku var stille et øjeblik ''Min bror, Blaze, Shini og jeg trænede i skoven, og vi blev skadet meget. Shini opdagede hurtigt at Masako, min bror var medlem af akatsuki.'' Machaku tog en dyb indånding ''Så dukkede han op på hospitalet, ville tage mine øjne. Og Shini tog med ham for at Joine Akatsuki, for at sikre Konoha's sikkerhed'' Machaku så sig omkring ''De er sikkert ude af byen nu''

Kontakt KonanLUK


Skrevet af Konan

on Man 14 nov - 20:23

"Shii" mumlede Julie for sig selv og satte i løb.
"Hvis i tager af sted efter ham.. så skal jeg love at det er den sidste ting i gør!!" råbte Julie idet hun forsvandt op mod Hokagens tårn

//OUT//

Kontakt MachakuLUK



http://www.pokeforum.danskforum.net

Skrevet af Machaku

on Man 14 nov - 20:25

Machaku løb efter Julie //OUT//

Kontakt SuigetsuLUK



http://www.pokequest.danskforum.net

Skrevet af Suigetsu

on Man 14 nov - 20:45

Akaui stod helt forbløffet stille et stykke tid. Shini var taget med Akatsuki. Ikke nok med det, men med en fyr, som havde forsøgt at hugge øjnene ud af Machaku...

"og jeg har faktisk ikke lyst til at lyve overfor dig..men nej jeg kan ikke love, at jeg ikke kontakter Akatsuki.. for hvis de kan bruges som brik i mine fremtidige drømme.. så bruger jeg alle muligheder"

Det var hvad han havde sagt for nogle dage siden. Den... store...

"DEN STORE IDIOT!", udbrød han og slog ud efter et plankeværk. Den tohaledes chakra slog det totalt i smadr mens Akaui rystede over det hele. Han tog en dyb indånding. Hvor rart det end ville være bare at drøne efter den fyr og slå ham til plukfisk, så måtte han ikke miste besindelsen. Stadig med katteagtige øjne løb han mod tårnet i en rasende fart

//OUT//
Signatur:

Machaku
sur sur sur lille bi omkring

Stubbe
flygt ej fra de vilde drenge

Machaku
flyv kun ud i mark og enge

Stubbe
never gonna give you up

never gonna let you dooOOwn

RICK ROLL’D BY TEXT!

Kontakt ShadowLUK


Skrevet af Shadow

on Søn 27 nov - 2:02

Maruchinu: *kom stille gårene op ad gaden da han sydes at han kunne se noget men det var så mørkt at han ikke kunne se om det var en person men han valte at gå vider men han havde på fornemmelsen at der var nogen der holde øje med ham han prøve at se sig omkring men der var ikke nogen* er her nogen så kom farm

???: haha hvorfor

Maruchinu: hvem er du

???: det ved man aldrig haha

Maruchinu: *tog en sten fra jorden og kaste den i den rating stemmen kom fra*

???: *faldt til jorden* AV det gjorer sku ondt men jeg kan se at du ikke har ænderet dig så maget Maru

Maruchinu: den stemme hvor er det jeg har høret den før

???: haha den gode gamle Maru som altid

Maruchinu: Z er det dig

Z: nu kan du huske mig haha *kom ud i lyste*

Maruchinu: det er dig *løber over og krammer ham

Z: haha du er jo blivet noget stører end sist jeg så dig haha

Maruchinu: og du har stadivæk det samme dumme grin

Z: hey det var ikke pænt sarkt til en gamel ven haha men det er jo også derfor at vi er så gode venner haha

Maruchinu: tænk at der er gåret tre år siden du tog af sted

Z: tre hårde år uden men besteven men jeg skal snart afsted igen men jeg hørete at du er blivet en ninja

Maruchinu: *viste sit pandebånd farm* men hvorfor skal du snart afsted igen

Z: jeg mangle stadivæk at lærer en masse ting men nu hvor du er blivet en ninja så kan det værer du kan komme med

Maruchinu: jeg er ikke sikker jeg har fåret nogle nye venner jeg kan da ikke bare lade dem i stikken

Z: jeg kan godt se hvad du mener men vis du skifter menig så sig til

Maruchinu: det skal jeg nok

Z: godt her er navn og nummeret på det hotel jeg bor på kom forbi en dag så kan vi snakke og de gode gamle dage

Maruchinu: det skal jeg nok ses Z

Z: ses og pas godt på dig selv *og løb så sin vej men løb desværer ind i et skelt* AV

Maruchinu: haha han er nu noget for sig selv haha *gik lige så stille vider mod Ichiraku Ramen Bar

//OUT//

Kontakt NoesmosLUK


Skrevet af Noesmos

on Fre 2 dec - 23:15

Raito går i et langtsom tempo med hænderne i lommerne. han er ikke på vej nogle steder hen. tanken om at Shini er blevet medlem af akatsuki er stadig urealistisk for ham - især efter hvad han gjorde for at få Baru til at fortryde sit medlemsskab i akatsuki. hvorfor så selv blive medlem?

Kontakt BlazeLUK


Skrevet af Blaze

on Fre 2 dec - 23:26

Blaze kom løbende bag ved Raito og lagde sin hånd på hans skulder. "Du...du skulle høre det hele, så vil du nok forstå" sagde Blaze forpustet. "Jeg er en af de eneste som hørte ham sige det" sagde Blaze for at få ham til at blive rolig.

Kontakt NoesmosLUK


Skrevet af Noesmos

on Fre 2 dec - 23:28

"hvad er det hele så?" undrer Raito sig

Kontakt BlazeLUK


Skrevet af Blaze

on Fre 2 dec - 23:33

"Shini tog kun afsted for at forhindre Akatsuki i at dræbe Machaku! Shini tog ansvaret og fulgte efter dem. Jeg løb efter dem, i håb om at kunne redde Shini, men så...ja det er vel nok at jeg fortæller at de er skyld i mine skader" sukkede Blaze, og håbede Raito ville forstå.

Kontakt Sponsored contentLUK


Skrevet af Sponsored content

Today at 11:30

Ingen muligheder tilgængelige
Gå til side : Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6  Next

Statistikker

Skjul blokken

Antal indlæg: Indlæg pr. dag:
Antal emner: Emner pr. dag:
Antal brugere:
Brugere pr. dag:
Nyeste bruger: Sidens alder: dage
Free forum | © PunBB | Free forum support | Kontakt | Report an abuse | www.sosblogs.com