Log Ind

Forbliv logget ind

Ingen bruger? Tilmed dig her
Glemt kodeordet? Klik her
Sidste nyt
Anime afsnit
First and last opponent!
Manga kapitel
Edo Tensei's Release!

Ingen muligheder tilgængelige

Kontakt SuigetsuLUK



http://www.pokequest.danskforum.net

Skrevet af Suigetsu

on Tirs 18 jan - 18:57

avatar
Her er reglerne for kampe i Ninja RPG'en:

KAMP REGLER

Før kampen:
Gang Styrke, Hurtighed, Viden, Udholdenhed og Chakra Stamnia med hundrede. (Disse 10-doblede stats vil blive kendt som Stat-point)
Der bliver slået plat og krone e. lign. For at afgøre, hvem skal angribe først.

Udholdenhed = Hvor meget helbred (HP) man har
Chakra Stamnia = Chakra i alt til rådighed.
Taijutsu = Hvor meget ekstra skade ved succesfuld Taijutsu
Genjutsu (x ½) = Hvor mange ture man kan binde folk med Genjutsu
Ninjutsu = Hvor meget ekstra skade/ resistens ved succesfuld Ninjutsu

Det antal Stat-point man vil bruge til et træk forsvinder. Hver tur bliver ¼ af hver Stat-point healet.

Taijutsu:
Angreb
Hvor meget Styrke og hvor meget Fart. Evt. hvilken ”Jutsu”
Mistet Udholdenhed = Styrke x ½
Forsvar:
Undvig: (overgå fart) kræver ¼ så meget Chakra som den hurtighed man vælger.
Parer: Kræver mindst halvt så meget fart. Overgå modstanderens Styrke.
Modangreb: Overgå både fart og styrke. Modstanderen tager skade.

Ninjutsu:
Angreb
Hvilken Jutsu, Hvor meget Chakra, Håndtegn
Forsvar
Undvig: Overgå Chakra antallet med fart.
Angrib modstanderen først: Overgå modstanderens fulde håndtegnsniveau med fart. Kræver ¼ så meget Chakra som den hurtighed man vælger.
Kontraninjutsu: Udlign modstanderens Håndtegn, vælg Jutsu og Chakra. Stærkeste Jutsu vinder.
Beskyttelse: Hvilken Ninjutsu (skal være forsvar), hvor meget Chakra, Håndtegn. Håndtegn skal overgå modstanderens håndtegn.

Genjutsu:
Angreb
Hvilken Genjutsu, Hvor meget Chakra, Håndtegn
Forsvar
Angrib først: Overgå modstanderens Håndtegn med fart/håndtegn. Husk Fart og Styrke/Chakra og Hvilken jutsu.
”Release”: Overgå modstanderens Chakra niveau med Viden.
(Under Genjutsu) Afbrydning: (10 : Videnniveau) x 10 trækkes fra Udholdenhed

Våben:
Angreb
Hvilket våben, hvor meget Våbenfærdighed (udregn våbnets styrke)
Forsvar:
Undvig: Overgå modstanderens våbens hastighed med fart. Kræver ¼ så meget Chakra som den hurtighed man vælger.
Modangreb: Vælg våben og våbenfærdighed (skal udligne modstanderens). Stærkeste våben vinder.

STATUS

Paralyse – Man kan intet gøre i næste runde (holder flere runder alt efter niveauet)
Forgiftet – Man mister liv hver tur (skaden pr. tur forekommer alt efter gift-niveauet)
Usikker – Der er mindre sandsynlighed for at ramme (afhænger af niveauet)

EKSEMPEL PÅ KAMP:

1. runde
Sasuke bruger sit sværd, Kusanagi. 7 Våbenfærdighed, Kusanagis styrke: 40 fart: 60
Naruto undviger. 65 fart, 32 chakra

2. Runde
Naruto bruger Kage Bunshin. -25 chakra. Sasuke er nu usikker.
Sasuke bruger Gokakyu. 20 chakra, 3 håndtegn. Sasuke rammer forkert.

3. Runde
Naruto bruger Rasengan. 55 chakra, 0 håndtegn (rasengan er en særlig jutsu. Den chakra man bruger fungerer som fart. Dvs. Der skal bruges fart mod den)
Sasuke modangriber med Chidori. 55 Chakra. (samme særlige egenskaber som Rasengan gælder for Chidori)
Ingen bliver skadet.

Sådan fortsætter man indtil en enten når 0 i chakra eller 0 i HP.
______________________________________________________

Hvis der er nogle spørgsmål, så skriv dem i denne tråd. Vi skal nok opdatere så jævntligt som muligt :)

- Suigetsu
Ingen muligheder tilgængelige

Statistikker

Skjul blokken

Antal indlæg: Indlæg pr. dag:
Antal emner: Emner pr. dag:
Antal brugere:
Brugere pr. dag:
Nyeste bruger: Sidens alder: dage
Forumotion.com | © PunBB | Free forum support | Kontakt | Report an abuse | Have a free blog with Sosblogs