Log Ind

Forbliv logget ind

Ingen bruger? Tilmed dig her
Glemt kodeordet? Klik her
Sidste nyt
Anime afsnit
First and last opponent!
Manga kapitel
Edo Tensei's Release!

Ingen muligheder tilgængelige

Kontakt hejmeddigLUK


Skrevet af hejmeddig

Tors 20 Jan - 20:58

avatar
hvilket Team er jers yndligns i naruto?????

jeg kan best li soundt for de er seje!!!!! :D

Kontakt SuigetsuLUK



http://www.pokequest.danskforum.net

Skrevet af Suigetsu

Tors 20 Jan - 21:27

Suigetsu
Mener du "Sound"? I så fald, så er der både de fire oto'ninjaer (dem, som smuttede med Naruto) eller de tre i dødens skov?

Mit yndlings Team må nok være Team Guy.
Synes, er det er ret så underholdende, at Guy og Lee bare er vildt fjollede, mens Neji og Tenten bare er sådan O.o
Synes også godt om Neji og Lee, og deres mere formelle rivalitet, og jeg ville ønske, at Tenten kunne komme i fokus lidt oftere ^^

Kontakt FasaLUK


Skrevet af Fasa

Fre 21 Jan - 0:07

Fasa
Jeg sætter mig for meget i Nejis sted, i den situation xD

Tror ikke at Nagato, Yahiko og Konan gælder siden de ikke var "officele" ninjaer da de havde Ero-sennin og alt det der, såå...

Det er nok Sand teamet. (Gaara, Kankuro, Temari)
Alle tre på holdet har vær deres ting, jeg ser som über nice.
Gaara, med hans stille, badass personlighed. Kankuro, med hans dukker, fancy make-up og dårlige kommentare. Temari, som en af de eneste "seje" piger i serien, mega stærk o_O.
Det er også pænt sødt at de ikke allerede har slået hinanden ihjel, da de er søskene.. ^^'

Kontakt KonanLUK


Skrevet af Konan

Fre 21 Jan - 1:16

Konan
Nej jeg ved ikke helet om Nagatos team gælder med.. men jeg syntes helt klart de er værd at tage med for de er virkelig som team 7 (Ved jeg ikke om i gyus har lagt mærke til eller om det bare er mig) men de er nu ret søde,.. men jo ikke officielle team indtager de første pladsen.. og en 3 plads all in all.

Mit favorit Team er Team 10/Asuma (Ino, Shikamaru, Choji)
Tja først er min yndlings person på holdet (Shikamaru hvis folk skulle vide det) og ellers har jeg altid så godt kunnet lide kemien mellem dem. Ino brokker sig altid over Choji og Shikamaru kan ikke gøre andet end at sukke opgivende og se på. Ino er sammen med tenten en del overset (må godt nok indrømme at tenten er mest) og hun fungere også som en af de svagere personer.. som uheldigvis bare fortsætter (især i Shipuuden)
Choji er kær, så er det sagt. Han er loyal og kan da også slå en prober næve når det virkelig gælder.. desuden kan jeg kun elske ham for hans ubrydelige bånd med Shikamaru
Og ja så er der Shika.. har svært ved at finde noget jeg IKKE kan lide ved ham.. jo nok det at han kun er en biperson og ikke en hovedperson. Hans attitude, og livssyn is such a drag.. at man ikke kan gøre andet end at fnise over han konstante brokken

Kontakt Rock LeeLUK


Skrevet af Rock Lee

Fre 21 Jan - 16:21

Rock Lee
Det team med rock lee og guy. De er nogen af de sejeste i hele serien så det er derfor.. Jeg syntes og neji er cool nok til tider (f.eks før shippuden) men tenten laver intet så XD.. Synets dog også det team med shikamaru er cool nok :O

Kontakt hejmeddigLUK


Skrevet af hejmeddig

Lør 29 Jan - 15:32

avatar
Suigetsu skrev:Mener du "Sound"? I så fald, så er der både de fire oto'ninjaer (dem, som smuttede med Naruto) eller de tre i dødens skov?

ja

Kontakt SuigetsuLUK



http://www.pokequest.danskforum.net

Skrevet af Suigetsu

Lør 29 Jan - 15:56

Suigetsu
øh... Ja som i "dem i dødens skov" eller ja som i "De fire, som tog Sasuke med sig"?

Kontakt hejmeddigLUK


Skrevet af hejmeddig

Lør 29 Jan - 16:22

avatar
de der med otoerne :)

Kontakt SuigetsuLUK



http://www.pokequest.danskforum.net

Skrevet af Suigetsu

Lør 29 Jan - 17:39

Suigetsu
Emnet er nu flyttet til Naruto Generelt

Kontakt MadaraLUK


Skrevet af Madara

Fre 29 Apr - 18:24

avatar
Team kiba Hinata Shino er mit yndlings team

Hvorfor er det dit ynglings team?
Prøv at beskrive dit indlæg lidt mere.
-Hidan

Kontakt kuramaLUK


Skrevet af kurama

Søn 11 Mar - 11:21

kurama
Mit yndlings team er helt klart team Guy fordi jeg er helt pjated med Guy og fordi Når Guy bliver sur på lee er det måske i tre sekunder og så bliver de gode venner igen det er bare vendskab syntes også godt om Neji men bare ikke helt så meget som Guy og LEE jeg er ikke helt så meget til tenten hendes jutsuer er ikke mig

Kontakt Fru SasukeLUK


Skrevet af Fru Sasuke

Tirs 13 Mar - 15:31

Fru Sasuke
Tema 7 og tema 10 (kan ikke vælge i mellem dem)

Kontakt Sponsoreret inholdLUK


Skrevet af Sponsoreret inhold

Ingen muligheder tilgængelige

Statistikker

Skjul blokken

Antal indlæg: Indlæg pr. dag:
Antal emner: Emner pr. dag:
Antal brugere:
Brugere pr. dag:
Nyeste bruger: Sidens alder: dage
Free forum | ©phpBB | Gratis forumsupport | Anmeldelse af misbrug | Seneste diskussioner