Log Ind

Forbliv logget ind

Ingen bruger? Tilmed dig her
Glemt kodeordet? Klik her
Sidste nyt
Anime afsnit
First and last opponent!
Manga kapitel
Edo Tensei's Release!

Ingen muligheder tilgængelige

Kontakt hejmeddigLUK

Skrevet af hejmeddig

on Tors 20 jan - 20:59

min y-manga er naruto og y-anime er pokemon

hva er jers?

Kontakt HidanLUK

http://www.naruto-universet.dk

Skrevet af Hidan

on Tors 20 jan - 21:05

Hvis dette emne skal overleve, skal der begrundes svar.

Kontakt EtexLUK

Skrevet af Etex

on Fre 21 jan - 1:18

Min favorit Anime er helt klart Katekyo Hitman Reborn da jeg syntes at konseptet er genialt. En dreng de rskal trænes opt il at være en mafia boss, og han skal være det selvom han gerne vil det eller ej.
Min favorit Manga er Naruto, da jeg er helt vild med naruto's udvikling gennem historien, og så er den bar vildt fed.

Kontakt Rock LeeLUK

Skrevet af Rock Lee

on Fre 21 jan - 16:27

Min yndlist er One piece. Jeg syntes personerne og historien udvikler sig virkedlig godt og der er så mange gode ting ved den. Jeg elsker også tegne måden og alt det der :O Kampene er også virkedlige gode i den.. Og min yndlist anime, ved jeg nok ikke da der er rigtige mange gode..

Kontakt FasaLUK

Skrevet af Fasa

on Tors 27 jan - 0:30

Min yndlings anime er nok One Piece eller Fairy Tail. Humoristiske og spænende, med fede kamp sener.
Min yndlings manga er vel Naruto eller Detective Conan.. To serier som jeg har læst meget af.

Kontakt SharinganFreakLUK

http://sharinganfreak.deviantart.com/

Skrevet af SharinganFreak

on Lør 19 feb - 20:10

Naruto, Death Note, Starry Sky og Fairy Tail.

Alle de manga'er/Anime's er jo bare geniale! Især Naruto/Shippuden og Fairy Tail, de er simpelthen de bedste jeg har set ^^

Starry Sky handler mest om drenge og en pige. Deres karaktere er bare så super søde OuO Der er ikke noget specielt ved den, små afsnit på 11 min. Men rigtig god, handler om venner, himmlen osv ^^

Death Note er bare sygt god! Elsker manga'en mere end Animen OoO.. Den fedeste scene er helt klart der hvor Light dør =u= Heheh xD

Kontakt KonanLUK

Skrevet af Konan

on Lør 18 feb - 12:33

Yndlings Anime; Weed, Silverfangs søn ((Eller Ginga noget med D Weed))
Og hvorfor så, tja det var en af de første DANSKE anime serier jeg så, som jeg faktisk syntes om ((Den og Shaman King)). Historien er vildt sød, det samme er hovedpersonen. Og hvorfor så Weed over Gin, tja jeg så først Gin et par år efter jeg havde set Weed, så jeg tror, det er grunden

Yndlings mangaen er klart Soul Eater, det er et mysti´sk og genialt univers med seje personer og i bedste Japenske Tim Burton stil XD
Signatur:

- You say that even though you are blinded by such things as sadness and sorrow, you still refuse to leave you’re path?

- I’ve been cursed with stubbornness, refusing to let me be tricked. I maybe walking the path of the blind, but at least I am walking blind, seeing my goal right before my eyes.

Uchiha Hyuga Toki-Shinibi

Kontakt Jirai-yaLUK

Skrevet af Jirai-ya

on Søn 19 feb - 16:05

One Piece og Naruto Shippuden rangerer på en samlet nr. 2 på min favoritliste. OP er en forfriskende anderledes pirathistorie og tilmed rigtig morsom. Shippuden er spændende og man sidder aldrig og keder sig.

Nr. 1 må Silver (Ginga Densetsu Gin). Det var det første japanske serie jeg så som barn. Det er kult når det er allerbedst! Ser den stadig fra tid til anden.

Min favorit manga... Jeg har ikke læst ret mange mangaer, selvom jeg er en samler af dem. Jeg bliver nødt til at sige Dragonball. Mangaen er i øvrigt 3 gange bedre end animéen.

Kontakt Sponsored contentLUK

Skrevet af Sponsored content

Today at 7:04

Ingen muligheder tilgængelige

Statistikker

Skjul blokken

Antal indlæg: Indlæg pr. dag:
Antal emner: Emner pr. dag:
Antal brugere:
Brugere pr. dag:
Nyeste bruger: Sidens alder: dage
Free forum | © PunBB | Free forum support | Kontakt | Report an abuse | Free blog