Log Ind

Forbliv logget ind

Ingen bruger? Tilmed dig her
Glemt kodeordet? Klik her
Sidste nyt
Anime afsnit
First and last opponent!
Manga kapitel
Edo Tensei's Release!

Ingen muligheder tilgængelige

Kontakt KakashiLUK

Skrevet af Kakashi

on Fre 21 jan - 16:18

jeg syntes der manglede et emne om naruto videoer på naruto village. så vis i har nogle videoer fra youtube som i gerne vil vise så kom med dem. jeg lægger ud med den her sindsyge kamp mellem sasuke og killer bee (læg mærke til sasukes øjne når han kikker på sværne 01:45 henne i filmen det er godt lavet) http://www.youtube.com/watch?v=C2jqmJj2SKU

Kontakt KonanLUK

Skrevet af Konan

on Søn 23 jan - 3:37

Tja jeg kan ligeså godt smide den op.. men må sige at dette her indhodler spoiler,.. men hva pokker pæn animation og genialr sang

(Som også er nyeste Naruto shipuuden ending)

http://www.youtube.com/watch?v=td2UpH2VqP4

Signatur:

- You say that even though you are blinded by such things as sadness and sorrow, you still refuse to leave you’re path?

- I’ve been cursed with stubbornness, refusing to let me be tricked. I maybe walking the path of the blind, but at least I am walking blind, seeing my goal right before my eyes.

Uchiha Hyuga Toki-Shinibi

Kontakt KakashiLUK

Skrevet af Kakashi

on Søn 23 jan - 13:46

helt enig. det blik madara og kabuto(blandet med orchimaru) sender er mega cool.

Kontakt SuigetsuLUK

http://www.pokequest.danskforum.net

Skrevet af Suigetsu

on Søn 23 jan - 13:48

Det er bare en AWESOME video :D
Det er fuldstændig som om det var Kishimoto-sama, som fandt på det. Hvordan i al verden er den blevet lavet?

Kontakt KonanLUK

Skrevet af Konan

on Søn 23 jan - 15:41

Suigetsu.. det er en Naruto OVA.. nr 7 hvis jeg ikke tager fejl.. og den blev lavet som en promo til alle dem forudbestilte en Naruto T-shirt.. altså den man kan læse om i nyhederne.. det er er den eksklusive version af den sang der snart bliver udgivet som single
Signatur:

- You say that even though you are blinded by such things as sadness and sorrow, you still refuse to leave you’re path?

- I’ve been cursed with stubbornness, refusing to let me be tricked. I maybe walking the path of the blind, but at least I am walking blind, seeing my goal right before my eyes.

Uchiha Hyuga Toki-Shinibi

Kontakt NoesmosLUK

Skrevet af Noesmos

on Man 24 jan - 23:54

mand den vidoe er feeeeeeeeeeeeeeeeeeeed, konan! og det tyder også på at naruto og sasuke snart mødes i manga'en. jeg glæder mig til at se sasuke nye mangekyou shargingan og ikke mindst kampen imellem naruto og sasuke

Kontakt kosokoLUK

Skrevet af kosoko

on Man 11 apr - 22:19

syntes nu også, at den video kakashi henviser til er nice.

Kontakt Sponsored contentLUK

Skrevet af Sponsored content

Ingen muligheder tilgængelige

Statistikker

Skjul blokken

Antal indlæg: Indlæg pr. dag:
Antal emner: Emner pr. dag:
Antal brugere:
Brugere pr. dag:
Nyeste bruger: Sidens alder: dage
Free forum | © PunBB | Free forum support | Kontakt | Report an abuse | Have a free blog with Sosblogs