Log Ind

Forbliv logget ind

Ingen bruger? Tilmed dig her
Glemt kodeordet? Klik her
Sidste nyt
Anime afsnit
First and last opponent!
Manga kapitel
Edo Tensei's Release!

Ingen muligheder tilgængelige
Gå til side : 1, 2, 3  Next

Kontakt SuigetsuLUK



http://www.pokequest.danskforum.net

Skrevet af Suigetsu

on Søn 23 jan - 14:37

Tsukiyama (Månebjergene) er en lille cirkulær bjergkæde. En masse huller i bjergene, og en sø, som omgiver den, giver den et vidunderlig måneskær om natten.
Man skal over en bro for at komme hen til den store ø.
Mange dyr bor i disse bjerge, eller i skoven, som befinder sig inde i bjergkæden.

Inde i bjergkæden er der også en lille landsby, som holder af fred og natur. Byen har derfor ingen ninjaer.

Der befinder sig en Akatsuki ring i denne by. Der er også et hemmeligt segl, med info om, hvor ringen er. Hold vilde dyr væk fra seglet og ringen for enhver pris!

Kontakt SuigetsuLUK



http://www.pokequest.danskforum.net

Skrevet af Suigetsu

on Søn 23 jan - 15:01

Holdet kommer gående hen ad broen, som førte hen til en stor klippeø.

Akaui: Wow! Det ser sejt ud *kigger rundt på søen, og får øje på nogle store fisk* Her er godt nok mange vilde dyr i vandet, hvad?
Kirisuke: Nok med det der sightseeing! Vi er på en officiel mission her, og solen er ved at gå ned.

For enden af broen står en gammel mand akkompagneret af en ung kvinde.

Kvinde: Goddag. Mit navn er Mizuumi, og det her er min bedstefar, Gake-baasama. Han er borgmester her i byen.
Gake: Goddag, unge ninjaer. Det var godt I kom. Følg venligst med mig. Jeg skal nok sætte jer ind i situationen.
...

Kontakt Hakamori-SanLUK


Skrevet af Hakamori-San

on Søn 23 jan - 15:25

Gamle Gake-Sama føre flokken hen til hans residens, de sætter sandlaerne uden for og træder indenfor.
Få minutter senere sidder de foran Gaka-Sama "Sagen er den at vi i den seneste haft besøg af vilde dyr her i landsbyen. Det seneste angreb var blot for to nætter siden" Sagde Gamle Gake-Sama og tukkede "Flere blev såret, dog lykkedes det mit Barnebarn" Fortsatte han og gjorde en gestus mod Mizuumi "At rede dem med sin Medical Jutsu"
...

Kontakt TobiLUK


Skrevet af Tobi

on Søn 23 jan - 16:51

Wakai: *kigger ud ad vinduet og ser, at solen er ved at går ned* ¤det ser godt nok flot ud...¤
Kirisuke: Hvornår var det de angreb?
Gake: Lige efter solen gik ned...
Kirisuke: Hver aften? Er du sikker på, at det bare er en tilfæld...
???: AAAAARRGGH!!!!
Kirisuke: Hvad var det?
Wakai: Solen er gået ned!
Alle: *drøner udenfor og ser en flok ulve omringe en ung dame*
...

Kontakt SuigetsuLUK



http://www.pokequest.danskforum.net

Skrevet af Suigetsu

on Søn 23 jan - 17:14

Akaui: Hvad gør vi, sensei?
Kirisuke: Hun lader til at være såret! Vi må skynde os! Wakai! Hop op på ryggen af mig!
Wakai: *gør som der bliver sagt*
Akaui: Det bliver svært at ramme ulvene uden at ramme hende!
Kirisuke: Vi skaber en åbning. Takamaru, du ser om der er flere, som har brug for hjælp. *går under jorden sammen med Wakai* ... *kommer op af jorden hende ved damen*
Wakai: Mokuton: Moku Jouheki! *en mur beskytter damen og dem selv*
Akaui: Katon: Hosenka no Jutsu! *ildkuglerne rammer alle ulve undtagen en*
Wakai: *fjerner muren* Mokuton: Jubaku no Jutsu! *binder ulven med træ*
Kirisuke: Godt arbejde, men hun har brug for lidt lægehjælp!
...

Kontakt Hakamori-SanLUK


Skrevet af Hakamori-San

on Søn 23 jan - 17:18

Takamaru hopper op på et tag og hopper rundt på hustagende "Der er brug for hjælp derovre" Råber han og peger mod en gyde mellem et par huse.
Mizuumi styrter hen mod den tilskadekomne kvinde og nifler lidt rundt med hende.
...

Kontakt TobiLUK


Skrevet af Tobi

on Søn 23 jan - 17:54

*løber hen der hvor Takamaru pegede, og ser en kronhjort drøne rundt og ødelægge boder*
Hjort: *drøner pludselig hen mod Takamaru*
Kirisuke: *Griber fat i Wakai og får ham væk lige i tide* du skal altså passe mere på!
Wakai: Forstået sensei! Mokuton: Jubaku no Jutsu! *binder hjortens gevir* Genjutsu: Nervepirrer!
Hjort: *bliver paralyseret*
...

Kontakt SuigetsuLUK



http://www.pokequest.danskforum.net

Skrevet af Suigetsu

on Søn 23 jan - 18:01

*løber hen til den paralyserede hjort* ¤hvorfor ville en hjort angribe en landsby?¤ *får øje på et stykke papir mellem hornene på den* ¤Hvad er nu det?¤ *tager papiret væk* ¤Et segl?¤ Sensei! Der er et kriftsegl på den!
Kirisuke: Hvad? Jeg vidste, det var en sammensværgelse! Takamaru! *får øje på Takamaru* prøv at finde et segl på dyrets pande! Tag det af!
...

Kontakt Hakamori-SanLUK


Skrevet af Hakamori-San

on Søn 23 jan - 18:09

"Javel" Siger Takamaru og og ser grundigt på dyrene "Det ser ud til at de alle har et Segl på panden"Råber han tilbage og fløjter efter Kooro.
Kooro kommer flyvende ned mod Takamaru "Hurtigt fjern seglet" Siger Takamaru og peger på et vildsvin.
Kooro flyver ned mod det enorme vildsvin og tager af Seglet med kløerne.
Vildsvinet bliver helt bange og stikker af med et hvin.
...

Kontakt TobiLUK


Skrevet af Tobi

on Søn 23 jan - 18:34

Kirisuke: Godt så! Vi skal bare fjerne seglene!
Wakai: Javel, sensei! *løber afsted*
Senere
Kirisuke: Godt så, *samler segl ind* nu skal vi bare-
*Et vildsvin kommer løbende imod dem*
Wakai: ¤den har intet segl på¤ Mokuton: Jubaku no Jutsu! *sender det lige ved siden af vildsvinet, så det flygter*
Kirisuke: Hvad i? *har ikke længere seglene*
*en kunai med et stykke papir på rammer et træ bag dem*
Wakai: Det er en bombe!

Kontakt SuigetsuLUK



http://www.pokequest.danskforum.net

Skrevet af Suigetsu

on Søn 23 jan - 19:11

Akaui: ¤Pokkers! Eksplosivt segl¤ *trækker Takamaru hen til Wakai* LAV DEN DER MUR!
Wakai: Hvad øh? Nå ja! Mokuton: Moku Jouheki! *bomben eksploderer og muren tager hård skade*
Kirisuke: Pyha... det var tæt på... vent! Seglene! De er væk!
Akaui: Hmm... jeg kan ikke høre flere dyr...
*Mizuumi kommer løbende hen til dem*
Mizuumi: Er i okay? Jeg hørte en eksplosion...
Kirisuke: Vi er okay tak. Det lader til, at fjenden har trukket sig tilbage...
Mizuumi: Fjenden? Men jeg troede... nå, vi tager til Gake-baasamas residens. Der er nogle sårede, jeg skal tage mig af.
...

Kontakt Hakamori-SanLUK


Skrevet af Hakamori-San

on Søn 23 jan - 19:17

"Vi går med" Siger Kirisuke Sensei.
Inde i Residensen ligger der ca. et dusin tilskadekomne "Jeg må vist hellere hjælpe lidt til" Siger Takamaru og tager en kasse op af sin taske, hvorefter han begynder at binde enkelte ind i bandage imens andre får en slags hjemmelavet gips på.
...

Kontakt TobiLUK


Skrevet af Tobi

on Søn 23 jan - 20:57

*følger med Kirisuke hen til Gake*
Gake: Der var flere dyr end sædvanligt i dag. Til og med fredelige dyr! Højest usædvanligt...
Kirisuke: Det er ikke særligt overraskende. De dyr havde hemmelige segl på sig. De bliver styret af veltrænede ninjaer.
Wakai: Men hvorfor vil nogle ninjaer overfalde denne landsby?
Kirisuke: Det *kigger hen mod Gake* skulle jeg lige til at spørge dig om...?
...

Kontakt SuigetsuLUK



http://www.pokequest.danskforum.net

Skrevet af Suigetsu

on Søn 23 jan - 21:35

Gake: Hvad, øh? Hvordan skulle jeg dog vide det? Denne landsby er ganske fredelig. Vi blander os uden om jer ninjaer.
Akaui: Hvad så med hende dit barnebarn? *peger over mod Mizuumi, som bruger lægejutsu til at heale de sårede*
Gake: Det er altid godt at have en god læge-
Kirisuke: Nu til sagen. Har i stjålet noget fra et andet land? Har I nogle hemmelige skrifter? Noget værdigfuldt?
Gake: Ikke hvad jeg v- jo, nu du siger det. Min fætter fra Amegakkure gav os denne særlige ring, *åbner en skuffe og fremviser en ring* han sagde vi skulle beskytte den....
Kirisuke: Hvad? *tager ringen og ser på den* den er helt blank... *tager den på, og ser et katakana tegn dukke op på den* Det er en Akatsuki ring! *tager den hurtigt af*
Gake: Nå, det var det man kalder den...?
Kirisuke: *tager ham i kraven* Er du klar over hvad det er? Det er et værktøj fra en ond organisation! De er ude efter den, så de kan bruge den til at overtage verden! Og så sender du bud efter en GENIN-GRUPPE!?
Mizuumi: *skubber ham væk fra Gake* Gake-baasama kunne da ikke vide, hvad det var, og uanset hvad, så tog I imod missionen. Vi krævede ikke Geniner.
Kirisuke: Nå ja! Vi blev valgte fordi vi havde en falk på holdet! Vi må anmode om forstærkninger.
Akaui: *gaab* kan det ikke vente?
Kirisuke: ... du har ret. Det er ikke sikkert lige nu. Vi bør gå til ro.
Mizuumi: I må gerne låne værelset på 2. etage *peger på trappen*
Akaui: Top! *drøner op og lægger sig til at sove*

Kontakt Hakamori-SanLUK


Skrevet af Hakamori-San

on Søn 23 jan - 21:41

Takamaru færdiggør de sidste forbindinger og går så ovenpå og lægger sig til at sove.
...

Kontakt TobiLUK


Skrevet af Tobi

on Søn 23 jan - 21:43

Wakai: *Går ovenpå og lægger sig til at sove*

Kontakt SuigetsuLUK



http://www.pokequest.danskforum.net

Skrevet af Suigetsu

on Man 24 jan - 22:50

Kirisuke: Så er det op, allesammen! Vi har en lang dag foran os!
Alle:* Vågner, tager tøj på og går ned til sensei*
Nede hos sensei står Mizuumi og Gake
Kirisuke: Godt, så er I her
Akaui: Hvad skal vi lave nu, sensei?
Kirisuke: Vi skal forberede os til i aften.
Akaui: Hvordan skal vi så gøre det?
Kirisuke: For det første skal vi træne. For det andet, skal vi få sendt det brev til Konoha, og anmode om forstærkninger. Kooro vil ankomme til Konoha i nat. Så vil forstærkningerne komme om en to til tre dage. Indtil da kan vi bare holde dem på afstand og finde information om fjenden.
Vores mission er stadigvæk at beskytte byen *vender sig mod Gake*, men som situationen står til nu...
Gake: Det er i orden. Gør hvad I vil, så længe I beskytter mit folk.
Kirisuke: Godt så. Først og fremmest skal vi få sendt Kooro afsted.
...

Kontakt Hakamori-SanLUK


Skrevet af Hakamori-San

on Man 24 jan - 23:06

"Så tror jeg at jeg går op og vækker Kooro" Siger Takamaru og skal til at gå op af trappen, da en hånd tager fat i hans hestehale.
"Hvor tror du at du skal hen" Lyder Mizuumis stemme strengt bag ham.
"Vent, veeeent" Udbryder Takamaru desperat og forsøger forgæves at kæmpe imod.
"Du har potentiale, og det skal trænes NU!" Siger hun og trækker ham ind i hvad der ser ud til at være et træningslokale og lukker døren i.
...

Kontakt TobiLUK


Skrevet af Tobi

on Man 24 jan - 23:16

Wakai: Nå, der røg han vist... hvordan skal vi så få sendt Kooro afsted?
Kirisuke: Det skal du nok få ordnet. *tager et brev frem fra skuffen* send Kooro afsted ude i skoven. Han skulle nødigt tiltrække sig for meget opmærksomhed fra Akatsuki.
Wakai: Øh... okay så *tager imod brevet* jeg træner bare selv. Ses senere, sensei!
Kirisuke: Øjeblik! Tag først de her *tager tre fjernbetjeninger med to knapper hver frem fra lommen*
Wakai: Jubi! Endelig får jeg en... tingest...
Kirisuke: Det er en lav-niveau radio. Klik på den røde knap, hvis I får problemer. Den grønne knap hvis I bare har brug for backup.
Wakai: Javel, så. Ses *løber op efter Kooro*
...

Kontakt SuigetsuLUK



http://www.pokequest.danskforum.net

Skrevet af Suigetsu

on Man 24 jan - 23:23

*tager imod radioen og lægger den i lommen*
Gake: Jeg skal nok give den hvishårede lille fyr den *tager den sidste radio og går ind til Mizuumi og Takamaru*
Akaui: Godt så. Hvad så med os to, sensei?
Kirisuke: Vi skal træne chakra og Ninjutsu.
Akaui: Sammen?
Kirisuke: Nemlig. Vi tager hen til kysten.
Akaui: Okay så. Så skal der bare trænes! *følger med hen til kysten*
...

Kontakt Hakamori-SanLUK


Skrevet af Hakamori-San

on Man 24 jan - 23:29

Døren går op og Gamle Gake-Sama tæder ind "Kirisuke bad mig om at give dig denne her" Siger han og rækker en radio over til Takamaru.
"Tak" Siger Takamaru og tager den og stille den lidt væk.
Gake-Sama går igen og Mizuumi tager over "Godt, du skal lære basis Medical-Jutsu, vi lægger ud med Mystical Palm Jutsu"

Kontakt SuigetsuLUK



http://www.pokequest.danskforum.net

Skrevet af Suigetsu

on Man 24 jan - 23:48

Kirisuke og Akaui er nået til kysten, hvor Kirisuke har stillet en rygsæk og sin overfrakke fra sig
Kirisuke: Godt så. Jeg har set hvordan du anvender din Ninjutsu. Du er meget afhængig af den, da det er din største styrke, og derfor er det vigtigt, at vi får trænet den.
Akaui: Forstået. Hvad skal jeg træne? Der er mange aspekter omkring Ninjutsu...
Kirisuke: Du skal først og fremmest lære at styre din chakra bedre. Du skal lære at samle den de rigtige steder og udnytte den i korrekte mængder.
Har du lært at gå på væge?
Akaui: *Nikker entusiastisk* Det har min mor lært mig. Det handler om at samle sin chakra ordentligt, ikke?
Kirisuke: Jeg tænkte det nok. Det er typisk Shinrai at sætte høje standarter for andre.
Akaui: Vent... kender du min mor?
Kirisuke: Ja, vhun var en gang min sensei. Men nok snak. Nu skal du lære noget helt nyt. Det er et andet niveau end væg-klatren.
Akaui: Hvad er så det?
Kirisuke: Du skal gå på vandet. *ignorerer Akauis forbløffede udtryk* først skal du samle Chakra i korrekt mængde i dine fødder *samler chakra* og så frigøre det i nøjagtige mængder, som giver dig opdrift nok til at holde dig ovenvande *går roligt ud på det dybe vand*
Akaui: Sejt! Okay så, *samler Chakra* ¤så er den der¤ *går ud på vandet* Woooow! ¤Jeg er ved at synke¤ *lægger ekstra chakra til og ryger et par centimeter over vandet* Hvaaaiiiii...!? *mister balancen og falder i* *kommer op og spytter vand ud*
Kirisuke: Nej, det er sværere end man tror, hva?

Kontakt TobiLUK


Skrevet af Tobi

on Ons 9 feb - 19:57

Wakai var nået ind til skovens midte med Kooro, som ikke lod til at have noget imod ham.
Det her ser ud til at være et godt sted”, tænkte han. ”Afsted til Konoha, Kooro!”, råbte han og lod Kooro flyve væk.
Wakai vendte ryggen til, da han hørte en knitrende lyd og et bump. Han løb af sted hen mod lyden. Han fik øje på Kooro, som lå bevidstløs på jorden. Der måtte være fjender i nærheden! Wakai skyndte sig at tage Kooro op i favnen og gemme sig bag et træ lige i tide. En mystisk fremmed mand dukkede op.
”Hvor blev den ting af? Jeg har aldrig set sådan en falk her i området… nå, jeg må vel hellere…”
Wakai åndede lettet op, men i det samme dukkede et gennemsigtigt blåt knivsblad op gennem træet lige ved siden af hans øre. Han var blevet opdaget!
Wakai reagerede hurtigt, og drønede væk fra træet så hurtigt som muligt.
Mokuton Henge no Jutsu!”. Wakai brugte sin Mokuton til at få et lille træ til at omgive ham, så han gik i et med omgivelserne. Han hørte den fremmedes stemme igen: ”Hvor blev han af? Jeg fik ikke ram på ham…!”
Wakai tog stille og roligt hånden ned i lommen, og klikkede på den nederste knap på radioen: nødknappen!

Kontakt Hakamori-SanLUK


Skrevet af Hakamori-San

on Tors 10 feb - 23:18

Takamaru færdiggør sin Jutsu, hans sveder let og ånder lettet op "Det kalder jeg intensiv træning" Siger han og ser på Mizuumi.
Radioen begynder at brumme og en lille rød lampe blinker "Nødsignalet" Mumler han for sig selv og løber ud af døren.
...

Kontakt SuigetsuLUK



http://www.pokequest.danskforum.net

Skrevet af Suigetsu

on Tors 10 feb - 23:30

Akaui: *prøver for 117. gang* Jeg tror... ¤det går nok. Bare hold fokus. Du skal bare ikke lade dig distrahere af nog-¤
Kirisuke: AKAUI!
Akaui: WAH! *vælter bagover for 117. gang* Hvad har du gang i!?
Kirisuke: Wakais nødsignal! Kom op ad vandet!
Akaui: *Forstår det med det samme og drøner op og tager sit overtøj med sig*
...

Kontakt Sponsored contentLUK


Skrevet af Sponsored content

Today at 1:25

Ingen muligheder tilgængelige
Gå til side : 1, 2, 3  Next

Statistikker

Skjul blokken

Antal indlæg: Indlæg pr. dag:
Antal emner: Emner pr. dag:
Antal brugere:
Brugere pr. dag:
Nyeste bruger: Sidens alder: dage
Free forum | © PunBB | Free forum support | Kontakt | Report an abuse | Create a blog