Log Ind

Forbliv logget ind

Ingen bruger? Tilmed dig her
Glemt kodeordet? Klik her
Sidste nyt
Anime afsnit
First and last opponent!
Manga kapitel
Edo Tensei's Release!

Ingen muligheder tilgængelige
Gå til side : 1, 2  Next

Kontakt BaruLUK

Skrevet af Baru

on Ons 26 jan - 18:18

Indgangen til Kirigakure! Volsomt bevogtet, og adgang gives kun, under bestemte omstændigheder, så som mission'er og lignende. Porten blvier bevogtet døgnet rundt af Chuunin level ninja'er.

Kontakt BaruLUK

Skrevet af Baru

on Man 7 feb - 20:09

Baru var kun lige trådt et skridt mod porten, da noget sparkede ham omkuld. "Momochi Kuriarare Roga Baru! Og jeg som aldrig havde troet jeg skulle møde dig." Den fremmede første sin katana mod Baru's hals. Baru smilede blot og rejste sig. "Sikke en velkomst!" Sende fyren et dræber blik. "Hvis du vil slås, så bare kom a..." - "STOP! Ingen af jer rør jer!" Fyren stivnede og gemte sin katana væk igen. "Undskyld Mizukage. Jeg blev vidst bare lidt ivrig..." - "Tåbe! Du ved godt det der er min nevø, ikke?!" Endnu en kvinde var dukket op. Hun gik over mod Baru og børstede støvet af ham. "Er du okay min kære?" Hun smilede blidt til ham, og kørte hans maske hen over hans ansigt. Mizukage gik nu også hen til Baru og smilede til ham. "En rigtig lille Kirigakure ANBU." Hun lo stille og kørte masken på siden af hans ansigt igen. "Så du er altså Sensei's nevø. Kom endelig med ind. Der er så meget jeg gerne vil snakke med dig om." Hun lagde en arm om hans skulder, og begyndte at gå mod byen. Stille fulgte Baru efter. Den anden kvinde, hans moster, gik også med, mens fyren var tidligere også fulgte med.

///OUT///

Kontakt BaruLUK

Skrevet af Baru

on Søn 22 maj - 15:06

Baru stod der nu igen. Foran borten. "Det har været alt for længe..." Han flyttede sin maske om på siden af sit hoved, og så igen på borten.

Kontakt KonanLUK

Skrevet af Konan

on Søn 22 maj - 15:10

Shini kom op på Barus side "Ja så er du vel så godt som hjemme" han så rundt "men hvor er folk henne.. er du også udvedkommen her?"

Kontakt BaruLUK

Skrevet af Baru

on Søn 22 maj - 15:13

"Ham uvelkommen her?" Hun stod pludselig bag dem. "Den knægt har vi ventet længe på." Hun smilede roede Baru i håret. "Mizukage..." Han sukkede og så om på hende. Hun smilede dumt til ham.

Kontakt KonanLUK

Skrevet af Konan

on Søn 22 maj - 15:36

Shini sagde stadig ikke meget men bukkede til Mizukagen "vi undskylder at vi dukker op på sådan et tidspunkt.. hvad mere er.. undskylder jeg for at i måske kun ventede en frem for to.. for jeg er hverken en guide eller blevet beordret dette.. jeg er bare en anden Leaf Ninja der valgte at følge den unge Roga Baru"

Kontakt BaruLUK

Skrevet af Baru

on Søn 22 maj - 18:27

Mizukage så på Shini. "En ven af knægten her er altid velkommen." Baru havde allerede bevæget sig mod porten. "Shinibi drop formaliteten. Dette er Kirigakure. For meget venlighed og du har et stål blad mellem dine indre organer." Mizukage smile og roede i Shini's hår. "Knægten har ret. Pas på med venlighed, og lad ingen komme for tæt på."

Kontakt KonanLUK

Skrevet af Konan

on Søn 22 maj - 18:31

Shini var stille, han kunne sagtens smide facaden.. men han ville ikke gøre det.. ikke helt da
"Igen takker jeg.. men jeg kom faktisk for at få et alvorsord med dem, frøken Mizukage"

Kontakt BaruLUK

Skrevet af Baru

on Søn 22 maj - 18:34

Mizukage så på Shini. "Selvfølgelig. Følg med til mit kontor, der kan vi snakke." Hun så over på Baru. "Og du har vel også nogle ting du skal have ordnet?" Han nikkede og pludselig var han væk. Selv gik hun stille gennem porten og var pludselig også bare væk til hendes kontor.

//OUT//

Kontakt KonanLUK

Skrevet af Konan

on Søn 22 maj - 18:36

Shini aktiverede sin Bayakugan.. eller ville han ikke vide hvor han var.. og så fulgte han Mizukagen

//OUT//

Kontakt SuigetsuLUK

http://www.pokequest.danskforum.net

Skrevet af Suigetsu

on Ons 25 maj - 22:17

Akaui løb hen til nogle buske efter en sejltur fra Hi no Kuni
Akaui: *Kaster op i buskene* Urgh... notat til selv: dårlige muslinger plus lang sejltur er lige med dårlig... mave...
...

Kontakt KonanLUK

Skrevet af Konan

on Tors 26 maj - 22:03

Julie lo venligt "Tag det nu roligt knægt.. hvad du ikke dør af gør dig kun stærkerer" ser så alvorligt på Akaui "og det skal du nok være forberedt på.. missionen kan nemt gå hen og blive 'ikke så heldig'"

Kontakt SuigetsuLUK

Skrevet af Suigetsu

on Fre 27 maj - 13:34

Akaui: Når bare jeg ikke får flere af de muslinger... så er jeg glad... hvor ville for resten være det sikreste sted for Shini at være? Han kan jo ikke bevæge sig rundt i byen...
...

Kontakt KonanLUK

Skrevet af Konan

on Fre 27 maj - 14:08

Julie sukkede "og dog.. vi må ikke glemme at Shini ikke bare er en Hyuga men også en Uchiha ligesom dig selv..." hun sukkede atter "jeg ved ikke om det påvirker synet.. men Shini var vist tegn på at kunne se ting svagt.. i hvert fald når hen bruger sin bayakugan på fuld styrke" hun så på Akaui "du prøver at se om du kan finde Shini.. jeg tager en snak med Mizukagen imens"
Hun klappede Akaui på ryggen og forsvandt så i en røgsky

Kontakt BaruLUK

Skrevet af Baru

on Fre 27 maj - 14:49

Der gik kun et sekund efter den første faldt, og så lå den anden vagt også på jorden. "Tænk, jeg slog jo den med bagsiden af BukkaChi og alligevel er de helt væk." Han lo kort og så var han væk igen, på vej mod det store åbne hav.

///OUT///

Kontakt KonanLUK

Skrevet af Konan

on Tors 2 jun - 21:19

Shini ventede på Baru og Hokagen.. lige nu var det tanken om hvad Hokagen ville sige til dem.. der fyldte mest

Kontakt BaruLUK

Skrevet af Baru

on Tors 2 jun - 21:28

Hokage stod og så på solen. "Slowmotion..." Baru var ved at blive godt rasende. "Hvad sagde du?!" Hamre sin krykke ned i Hokage's fod. "Av!" Han rev sin fod til sig, så Baru faldt igen. "Nå, men..." Hokage måtte lige holde en pause på grund af sin fod. "Vi skal stadig lidt længere væk..." Humper videre, men Baru humpende efter sig.

///OUT///

Kontakt KonanLUK

Skrevet af Konan

on Tors 2 jun - 21:31

Shini smilede igen, han vidste det ikke lignede ham.. men så alligevel.. han ville gerne nyde det.. sommeren var på vej.. det samme gældt Chunin eksamen og....

"Kan vi ikke skynde os.. hvis det var hemmeligt.. skal vi helst nå af sted før Julie sensei og Akaui dukker op"

//OUT//

Kontakt SuigetsuLUK

Skrevet af Suigetsu

on Tors 2 jun - 23:25

Akaui ankom ved porten og kiggede sig omkring. Ingen spor af resten af gruppen.
Akaui vendte sig mod Julie: "Hvor er Shini og Baru? Skulle vi ikke mødes her?"

Kontakt KonanLUK

Skrevet af Konan

on Fre 3 jun - 23:52

"Taget i forvejen" Julie kom frem bag Akaui "den store Hokage boss skulle give dem nogle afklapsninger" hun lo "og siden i kun er børn.. så kan vi jo ikke have at i ser os voksne slå på børn" hun satte hånden hårdt ned på Akauis syge skylder, med vilje selvfølgelig "men vi må hellere komme hjem.. imens du stadig er i live da"

Kontakt SuigetsuLUK

Skrevet af Suigetsu

on Fre 3 jun - 23:55

Akaui: Arrgh! *skubber hendes hånd væk* gider du lige!? Nå, hvis Baru og Shini er taget i forvejen, så kan vi vel lige så godt komme af sted.
//OUT - Hi no Kunis Grænse//

Kontakt KonanLUK

Skrevet af Konan

on Man 13 jun - 12:42

"Tja hvis det er så vigtigt for dig, at omgås de møgunger så lad os da komme af sted" og så vandrede hun også
//OUT - Hi no Kunis Grænse//

Kontakt Hakamori-SanLUK

Skrevet af Hakamori-San

on Tirs 16 aug - 22:52

Takamaru kom roligt slendrende mod Kirigakure's massive porte, han så sig over ryggen for at se om Korosu havde kunnet kolde trit med ham.

Kontakt HidanLUK

http://www.naruto-universet.dk

Skrevet af Hidan

on Tirs 16 aug - 22:53

Korosu falder om af udmattelse "Gud..... Hvor er der langt" han hiver efter vejret "Seriøst, var der virkelig så langt!?" Han prøver at rejse sig, men fejler.

Kontakt Hakamori-SanLUK

Skrevet af Hakamori-San

on Tirs 16 aug - 22:59

Takamaru grinte lidt "Ja hvad havde du regnet med" Sagde han og rakte en hånd ned til Korosu for at hjælpe ham op "Men nu er vi her da, Land of Water" Fortsatte han og gjorde en gestus ud mod de mange søer der lå rundt omkring.

Kontakt Sponsored contentLUK

Skrevet af Sponsored content

Ingen muligheder tilgængelige
Gå til side : 1, 2  Next

Statistikker

Skjul blokken

Antal indlæg: Indlæg pr. dag:
Antal emner: Emner pr. dag:
Antal brugere:
Brugere pr. dag:
Nyeste bruger: Sidens alder: dage
Free forum | © PunBB | Free forum support | Kontakt | Report an abuse | Create a blog