Log Ind

Forbliv logget ind

Ingen bruger? Tilmed dig her
Glemt kodeordet? Klik her
Sidste nyt
Anime afsnit
First and last opponent!
Manga kapitel
Edo Tensei's Release!

Ingen muligheder tilgængelige

Kontakt AdminLUK



http://www.naruto-village.net

Skrevet af Admin

Fre 27 Aug - 14:34

avatar
I morges blev Episode 175 af Shippuden afsløret, sammen med kapitel 507 af Mangaen. Denne episode hedder Hero of Konoha/-Hidden Leaf.
Nagato vækker alle døde til live. Får Naruto så gjorde store forandringer i Ninja verden?

Kontakt KonanLUK


Skrevet af Konan

Fre 27 Aug - 14:57

Konan
Det har jeg ventet længe på... men er det ikke lidt mystisk at Hinata slet ikke bliverb anderkendt efter alt det hun ahr gjort for Naruto?
Jeg har ikke set afsnittet men læst kapitlet afsnittet bygger over og der bliver Hinata,, igen igen glemt

OBS

Nu er afsnittet blevet set og det var da fint nok.. uheldigvis mest af alt bare en samtale mellem Konohamaru og Iruka.. men hvad pokker.. Naruto har nu hele Hidden Leafs på sin side og er endelig den helt han selv gerne ville være
Sjoveste var nok da Ino kom med den der "Jeg kunne næsten falde for ham" og både Choji og Shikamaru kigger underligt på hende.. gad vide hvorfor?^^
Men næste afsnit.. endnu en filler men det går nok, for hvor er det altid sødt at se chibi rookie nine.. og ja episodet handler om Naruto og Irukas forhold.. går jeg da stærkt ud fra
Ingen muligheder tilgængelige

Statistikker

Skjul blokken

Antal indlæg: Indlæg pr. dag:
Antal emner: Emner pr. dag:
Antal brugere:
Brugere pr. dag:
Nyeste bruger: Sidens alder: dage
Opret et forum på Forumotion | Video games | Roleplay Games (MMORPG, WOW...) | ©phpBB | Gratis forumsupport | Anmeldelse af misbrug | Seneste diskussioner