Log Ind

Forbliv logget ind

Ingen bruger? Tilmed dig her
Glemt kodeordet? Klik her
Sidste nyt
Anime afsnit
First and last opponent!
Manga kapitel
Edo Tensei's Release!

Ingen muligheder tilgængelige

Kontakt BaruLUK


Skrevet af Baru

Ons 26 Jan - 18:27

avatar
Selve byens hovedgader, der føre alle steder hen, inden for byens mure. Restauranter, butikker, etc. En by, der er i tydelig udvikling, bliver vidst frem, når man går ned langs disse gader.

Kontakt BaruLUK


Skrevet af Baru

Tors 10 Feb - 23:54

avatar
Baru er faldet i knæ, og ser med frygt på fyren foran sig. "Og du kalder dig selv en Ninja?" Han lo hånligt og rettede sin katana mod Baru. "Gør dig klar til at dø!" Både Mizukage og den anden kvinde, Baru's moster, ser spændt på udfaldet. "Buk... Ka... Chi..." Mumlede Baru lavt, og pludselig faldt ydersiden af den træ katana han havde lånt, af. Han rejste sig og rettede nu den sorte katana mod fyren. "BukkaChi? Eh? Det må jeg give jer. Det her er et imponerende sværd!" Pludselig klappede Mizukage blot og rejste sig. "Ser man det. Det siges at det sværd du holder der, kun kommer ud af sin skede når dens sande sværdmester holder det. BukkaChi! Sværdet der reparere sig selv, ved hjælp af ofrets blod. Et sværd der ligger handling bag ordene: Et sværd er blot en forlængelse af sværdmestrens arm. Ikke mange sværd har samme evne sit føre sin mesters Chakra ud gennem sig!" Baru så på sværdet og smilede. Han kørte sin maske hen over sit ansigt og puttede sværdet tilbage i dets skede. "Behold det!" Mizukage lagde en hånd på hans skulder. "Behold det, og kom til mit kontor når du har fundet dine holdkammerater. Så kan vi snakke om, hvorfor I er her."


__________________________________

Baru sidder stille og ser ud over byen, fra et tag. "Hvad synes du?" Pludselig stod hun der. Kirigakure's egen Mizuakge stod ved siden af ham. "Baru, lov mig du ikke lader dig skræmme af hvad der er inde i dig." Hun lagde sin finger på hans brystkasse og smilede. "Alle har et blodtørstigt bæst gemt inde i sig, men de har også en sand helt! Kombiner de to sidder af dig selv, og hvis hele verden hvilken vidunderlig Ninja du er." Hun smilede blot til ham og fjernede sin finger. "Du minder så meget om min kære lillebror... En vidunderlig Ninja! Han havde det sværd før dig. Desværre blev han koldblodet myrdet under en mission. Der er ikke gået en dag uden jeg har savnet dig, men dit blik." Pludselig løb tårerne ned af hendes kinder og hun tog fadt om ham og glemte ham ind til hende. "Lov mig du vil blive en god Ninja! Beskyt dine venner og lad intet stå i vejen for dig!" Baru smilede. "Jeg lover." Hun slap ham og trådte et skridt tilbage. Han gav hende brevet fra Hokage. "Pas nu godt på dig selv, -" Hun holdte en lille pause. "Lillebror." Hun tog brevet og gik stille videre. Nu stod han alene tilbage, med BukkaChi ved sin side. "Roga Baru! Drengen der ville slå Sharingan!" Baru så nu op mod et andet tag. Det første der fangede hans blik var den sorte kappe med de frygtelige blodrøde skyer. "BukkaChi, det ser ud til vi får chancen for lidt øvelse inden vi mødes med resten af gruppen!" Fyren begyndte pludselig at grine, og stod så ved siden af Baru på ingen tid. "Rolig nu knægt. Den eneste grund til jeg er her, er enkel. Hvis du ønsker at rede dine gamle klasse kammerater så tag til Konoha's hovedport og tag med gruppen af Genin'er ud på mission'en, for dukker du ikke op, kan jeg ikke love for deres sikkerhed!" Og væk var han. "Konoha's hovedpot..." Han lavede hurtigt nogle håndtegn, og pludselig blev det koldt. Meget koldt. "ICE RELEASE: BLACK DRAGON BLIZZARD!" Udbrød han og en enorm sort drage lavet af en snestorm kom frem. "Jeg må skynde mig!" Og straks blev dragen til en slags tornado, og Baru var væk.

//OUT//

Kontakt BaruLUK


Skrevet af Baru

Søn 22 Maj - 19:23

avatar
Chakra fløj til alle sidder. Blodet lå op af mure og på gaden. "Sikke da en velkomst." Baru stod helt alene på gaden. Døde Shinobi'et lå rundt omkring. "Sanbii. Det er dit navn ikke?"

Kontakt KonanLUK


Skrevet af Konan

Fre 27 Maj - 14:28

Konan
Shini valgte at holde sig i skyggerne.. de sidste par mennesker var ved at blive ført væk.. men Baru var ikke til at se.. kun svagt var han Chakra der.. men noget andet havde næsten taget over.. en Chakra Shini ikke kendte til

Kontakt BaruLUK


Skrevet af Baru

Fre 27 Maj - 14:37

avatar
Baru løftede atter BukkaChi op. "Hun er her!" Han så ud over byen fra et hustag. "Det her bliver sjovt." Han førte BukkaChi ned i dets skede og forsvandt.

Kontakt SuigetsuLUK



http://www.pokequest.danskforum.net

Skrevet af Suigetsu

Fre 27 Maj - 14:51

Suigetsu
Efter at være forment adgang i Mizukagens residens, hvor han var forsikret om, at Shini ikke var, hopper Akaui rundt i Kirigakure.

Akaui: *suk* Hvor kan han være? Det er jo langt fra sikkert at gå rundt i gaderne... nå, blinde fyre på min alder er der ikke mange af, så jeg må hellere spørge omkring...

Kontakt KonanLUK


Skrevet af Konan

Fre 27 Maj - 14:53

Konan
"Hvad laver du her?" Shini sprang ned bagom Akaui "jeg har ikke bedt dig om at holde øje med mig vel?" han lød vred, underligt vred "Jeg kan klare mig selv"

Kontakt SuigetsuLUK



http://www.pokequest.danskforum.net

Skrevet af Suigetsu

Fre 27 Maj - 15:01

Suigetsu
Akaui: Hva i...? Shini! Selvfølgelig har du ikke bedt mig om at følge efter dig. Det er hokagens ordre. Julie-sensei og jeg skal få Baru tilbage før han skaber for meget kaos. Julie er ved at finde ham, men vi ved jo ikke, hvor vi skal lede... nogle ideer?

Kontakt KonanLUK


Skrevet af Konan

Fre 27 Maj - 15:04

Konan
Shini blev lidt mere rolig "vi finder ham... men jeg vi ikke være med til at spærre ham inde" Igen aktiverede han sin baykugan.. så godt han nu kunne "havet.. jeg ved ikke hvor man han er der"

Shini satte i løb.. stadig med si Bayakugan aktiveret

//OUT//

Kontakt Hakamori-SanLUK


Skrevet af Hakamori-San

Tirs 16 Aug - 23:15

avatar
Takamaru gik gennem den enorme hovedegade "Mand det er noget tid siden jeg sidst har været her, her det ændret sig meget Korosu" Spurgte han og så sig over skulderen.

Kontakt HidanLUK



http://www.naruto-universet.dk

Skrevet af Hidan

Tirs 16 Aug - 23:19

avatar
Korosu kigger sig rundt og der efter lytter hvad Takamaru siger "Ændret? Tjah... Nye butikker, nye beboer, det sædvandelige, ikke det helt store og det regner en smule nu og der er masser af floder, faktisk flere end der var da jeg forlod byen dengang" Han kigger sig omkring "Hmm..." Han ser over skulderen og ser noget "Uh... Der er Headband shoppen!" Han løber der hen med det samme.

//OUT - IN Diverse steder i Kirigakure//

Kontakt Hakamori-SanLUK


Skrevet af Hakamori-San

Tirs 16 Aug - 23:20

avatar
Takamaru følger hurtigt efter ham "Oy vent" råber han men stopper så opgivende op.

Kontakt HidanLUK



http://www.naruto-universet.dk

Skrevet af Hidan

Tirs 16 Aug - 23:23

avatar
Korosu kommer tilbage ud på hovedgaden "Hva så Takamaru, så har jeg fået headband!" Han tager den med det samme over sig og får den til at ligge nede ved halsen "Sådan der, nu burde alt være fint" Han fornemmer nogle efterfølger ham "Hmm?" Han kigger rundt men der var ingen "Nå vel" Han begynder at bevæge sig længe hen af hovedgaden.

Kontakt Hakamori-SanLUK


Skrevet af Hakamori-San

Tirs 16 Aug - 23:25

avatar
Takamaru sukkede opgivende og fulgte så efter han "Hva er så planen nu" Spurgte han.

Kontakt HidanLUK



http://www.naruto-universet.dk

Skrevet af Hidan

Tirs 16 Aug - 23:28

avatar
"Selvfølgelig min egen plan går først, men du ville jo helst gerne her hen, så det er jo faktisk op til dig nu, hvad du vil, imens kan jeg gøre min anden mission, imens du laller rundt, eller hvad du nu vil i byen" svarede Korosu meget hurtigt.

Kontakt Hakamori-SanLUK


Skrevet af Hakamori-San

Ons 17 Aug - 16:57

avatar
Takamaru så eftertænksomt ned langs gaden "Tja... Jeg kunne jo tage et kig på den lokale ninja-Skole" Mumlede han og så så på Korosu "Men hvor går du så hen i mellemtiden" Spurgte han.

Kontakt HidanLUK



http://www.naruto-universet.dk

Skrevet af Hidan

Ons 17 Aug - 17:23

avatar
Korosu "Jeg kan sådan ikke lave noget, så jeg ender nok med at bare gå med dig" Han kigger efter akadamiet "Du fører vej"

Kontakt Hakamori-SanLUK


Skrevet af Hakamori-San

Ons 17 Aug - 22:32

avatar
Takamaru nikkede "Udemærket, så lad os tage hen til den lokale skole" Sagde han og kig ned af gaden.

//OUT - IN Diverse steder i Kirigakure\\

Kontakt HidanLUK



http://www.naruto-universet.dk

Skrevet af Hidan

Ons 17 Aug - 23:09

avatar
Korosu svarer "Selvfølgelig" han følger med Takamaru hen mod skolen.

//OUT - IN Diverse steder i Kirigakure//

Kontakt Sponsoreret inholdLUK


Skrevet af Sponsoreret inhold

Ingen muligheder tilgængelige

Statistikker

Skjul blokken

Antal indlæg: Indlæg pr. dag:
Antal emner: Emner pr. dag:
Antal brugere:
Brugere pr. dag:
Nyeste bruger: Sidens alder: dage
Free forum | ©phpBB | Gratis forumsupport | Anmeldelse af misbrug | Seneste diskussioner