Log Ind

Forbliv logget ind

Ingen bruger? Tilmed dig her
Glemt kodeordet? Klik her
Sidste nyt
Anime afsnit
First and last opponent!
Manga kapitel
Edo Tensei's Release!

Ingen muligheder tilgængelige

Kontakt BaruLUK

Skrevet af Baru

on Ons 26 jan - 18:31

Tilholds stedet for Mizukage'n! Alle udefra kommende, bedes melde sig hos hende, så der er et nogenlunde billede over hvem der er kommet til byen, og hvad deres mission er.

Kontakt KonanLUK

Skrevet af Konan

on Søn 22 maj - 18:42

Shini fand med lidt besvær vejen til tårnet.. og han bankede på døren ild til Mizukagens rum

Kontakt BaruLUK

Skrevet af Baru

on Søn 22 maj - 18:44

Hun sad allerede i sin stol. Foran hende stod et billede. En lille 9årig pige med et spædbarn i armene. Bag pigen stod en 20årig og hendes lidt ældre søster."Det var tider. Før det bæst kom ind i det hele..." Hun så pludselig op da hun hørte bankenen. "Kom endelig ind."

Kontakt KonanLUK

Skrevet af Konan

on Søn 22 maj - 18:48

Shini trådte forsigtig ind og satte sig pænt ned
"Jeg kan ligeså godt indrømme at jeg ikke tog med for at følges med Roga knægten" han smed et Leaf pandebånd frem, en dyb ridse var streget hen over Konoha symbolet "jeg er her for at advare jer... Roga er et monster der nemt kan gøre det af med Leaf.. han høre ikke til der.. så behold ham her. Hvad mere er, had du ser foran dig er en advarsel.. de kommer.. og de gør det snart.. Akatsuki" han rejste sig op "jeg agter at gøre det af med Roga hvis i nægter ham at bo her" han sukkede "det her er det eneste sted han er i sikkerhed"

Kontakt BaruLUK

Skrevet af Baru

on Søn 22 maj - 18:54

Mizukage så på Shini. "Et monster? Du tager grueligt fejl. Baru er blot et barn, som dig, der er blevet trukket ind i et levende helvede. Du tror du kan tage hele din by på ryggen og flygte fra alt, men jeg må advare dig barn. Baru er uskadelig, men Sanbii er stærkere end du kan forestille dig! For hvert sekund bliver mere og mere af dens Chakra blandet ind i Baru's Chakra. Hvilket gør Baru urolig og farlig."

Kontakt KonanLUK

Skrevet af Konan

on Søn 22 maj - 19:00

Shini skar tænder "Tror du ikke jeg ved det!!" han så hadefuldt på Mizukagen "jeg er den person der skal forestille hans bedste ven, jeg ved udemærket at Baru ikke er mere monster end jeg er.. men hvad helvede vil du have jeg skal gøre!!" han vendte sig om "Jeg ahr alt mulig grudn til at beskytte Konoha.. og Baru.. folk hader ham derhenne, folk hader mig derhenne" hans stemme knækkede i samme nu "hvis du ikke tager imod ham, spærre ham inde, eller bare holder ham langt væk fra Konoha slår jeg dig ihjel" og i et lynhurtigt angreb kastede han sig over Mizukagen og holdte en Kunai foran hendes strube mens hans røde Sharingan øjne ændrede form

Kontakt BaruLUK

Skrevet af Baru

on Søn 22 maj - 19:08

Mizukage blev pludselig til vand og en Kunai blev blidt sat mod hans nakke. "Hvis du er hans ven, bør du forstå at han ikke er noget dyr, du bare spærger inde. Og hvis jeg gjorde vil det koste for mange liv. Du kan dræbe mig her og nu, men hvad vil det gøre? Endnu et liv gået bort uden grund. Hvis du laver det første angreb giver du ham bare en grund til at gå imod Konoha, og lad os se det i øjnene ikke. Du kan ikke holde ham tilbage længere. Han er blevet for stor til selv dine øjne!" Hun flyttede langsomt sin Kunai. "Men hvis det var alt vil jeg bede dig gå. Jeg har vigtige ting at tage mig af end at bekymre mig om at indespærre min egen lillebror!"

Kontakt KonanLUK

Skrevet af Konan

on Søn 22 maj - 19:13

Shini begyndte pludselig at græde.. men helt lydløst.. han sagde intet forlod bare rummet og smækkede døren

Uden for døren blev han øjne normale igen og hans væltede ind i muren af ren udmattelse
"Hvad fanden er det for et spil du spiller Roga?" hviskede han for sig selv "er jeg virkelig nød til det" han lukkede sine øjne og slog en knyttet næve ind i muren "HØRTE DU DET MIZUKAGE?, JEG VIL SKIDE PÅ OM HAN SÅ VAR DIN BEDSTEFAR.. MEN JEG BESKYTTER MIT LAND..!!!" han lo højlydt "FOR DET ER JO DET EN RIGTIG LEDER GØR!!" så rejste han sig og vaklede væk fra tårnet igen.. dog kun til udgangen.. der blev han.

Og dog, efter lidt venten sprang af af sted igen, dog uden at vide hvor hen

//OUT//
---

Julie nærmede sig tårnet, det var vigtigt at hun fik snakket med Mizukagen med et samme.. og snart bankede hun på døren til kagen

Kontakt BaruLUK

Skrevet af Baru

on Fre 27 maj - 14:23

Mizukage så op fra sine papirer. "Kom endelig ind." Hun virkede en smule bange. Bare hendes kære lillebror ikke have gjort nogen ondt.

Kontakt KonanLUK

Skrevet af Konan

on Fre 27 maj - 14:26

Julie tog sig ikke af usikkerheden Mizukagen udsendte hun stod pænt og begyndte så at tale "Yamanaka Julie fra Konoha.. Sensei til Roga Baru og Uchiha Hyuga Toki-Shinibi" hun sukkede "er de måske her i byen... vi har pligt til at tage dem begge med tilbage" hun sukkede "og det af Hokagens ønske... selvom han har informeret mig om dit og Barus forhold"

Kontakt BaruLUK

Skrevet af Baru

on Fre 27 maj - 14:28

Mizukage så på Julie og smilede venligt. "Jamen dog." Hun rejste sig og gik over til hende. "Nu skal de høre en ting." Hun lagde en hånd på Julie's skulder. "Gør mig en tjeneste ikke." Få tårer begyndte at løbe. "Få min tåbelige lillebror sikkert hjem ikke?"

Kontakt KonanLUK

Skrevet af Konan

on Fre 27 maj - 14:31

Julie smilede venligt og lod et let grin komme ud "Baru er omgivet af gode folk... hvis han kommer til skade har du mit ord på at du må lade vreden gå udover mig" hun sukkede "jeg ser dem alle som den familie jeg ikke selv havde.. selvfølgelig skal jeg få ham i sikkerhed" hun blev alvorlig "men bare fordi jeg lover at bringe ham i sikkerhed betyder det ikke at de andre gør det"

Kontakt BaruLUK

Skrevet af Baru

on Fre 27 maj - 14:34

Mizukage så på Julie. "Tak, og nu til det næste. Lad for deres eget livs skyld hver med at sende de unge efter ham. Hans ses måske som Genin, men Sanbii kan ikke måles i rang!" Hun gav Julie et brev. "Når i kommer hjem, vl de så være venlig at aflevere dette til Hokage?"

Kontakt KonanLUK

Skrevet af Konan

on Fre 27 maj - 14:35

"Javel" Julie tog imod brevet og sagde ikke mere før hun forsvandt

//OUT//

Kontakt Sponsored contentLUK

Skrevet af Sponsored content

Ingen muligheder tilgængelige

Statistikker

Skjul blokken

Antal indlæg: Indlæg pr. dag:
Antal emner: Emner pr. dag:
Antal brugere:
Brugere pr. dag:
Nyeste bruger: Sidens alder: dage
Free forum | © PunBB | Free forum support | Kontakt | Report an abuse | Create a free blog