Log Ind

Forbliv logget ind

Ingen bruger? Tilmed dig her
Glemt kodeordet? Klik her
Sidste nyt
Anime afsnit
First and last opponent!
Manga kapitel
Edo Tensei's Release!

Ingen muligheder tilgængelige

Kontakt NoesmosLUK

Skrevet af Noesmos

on Lør 29 jan - 18:44

har kan du skrive hvad du tror eller håber på der sker i det næste kapitel.

f.x. kan det handle om:
hvem vil mødes i kamp?
hvem vinder slaget? og hvordan?
er der en der dør?
vil han/hun mestrer jutsuen?
osv.

skriv hvad du tror eller kommenterer de andres indlæg. kom i gang :)

Kontakt hejmeddigLUK

Skrevet af hejmeddig

on Søn 30 jan - 17:41

ja det er spændene men jeg ved det ikke xd

Kontakt SuigetsuLUK

http://www.pokequest.danskforum.net

Skrevet af Suigetsu

on Søn 30 jan - 23:20

Jeg ved da godt hvad der i kapitel 526:
Action!
Vi vil få noget at vide om nogle af de krigere, som dukkede op fra havet. Kampen vil begynde og mand, hvor bliver det episk :D
Vi vil sikkert også få set til Naruto, som næsten er klar med sin "Chakra Blast Rasengan", og Sasuke kan forhåbentligt tage bindet fra sine øjne.
Jeg ved ikke rigtigt hvem, der skal kæmpe mod hvem, men det bliver fedt!

Kontakt NoesmosLUK

Skrevet af Noesmos

on Søn 30 jan - 23:34

jeg tror at der i de næste kapitler vil det handler om slagene ved "land of lighting". måske ser vi til naruto eller sasuke men det vil ikke være det store endnu

Kontakt KakashiLUK

Skrevet af Kakashi

on Man 31 jan - 19:45

jeg hved godt at det ikke omhandler emnet men hvor læser i naruto henne

Kontakt NoesmosLUK

Skrevet af Noesmos

on Man 31 jan - 19:53

jeg læser det forskellige steder som www.mangastream.com og www.narutoget.com men jeg synes at den bedste oversættelse er her http://manga.naruto-tv.com/naruto men der er de er et kapitel bagud

Kontakt NoesmosLUK

Skrevet af Noesmos

on Søn 13 feb - 19:58

hvad sker der i kapitel 528?

hvorfor forsvandt samui selv om hun ikke sagde noget?
hvem vinder gin-kin-brødrene eller darui?

Det er ikke tilladt at dobbeltposte. Rediger dit første indlæg i stedet
- Suigetsu

Kontakt SuigetsuLUK

Skrevet af Suigetsu

on Tors 3 mar - 14:42

Hvad sker der i kapitel 631!!??

Mifuune VS Hanzou
Ino-Shika-Cho VS Asuma
Izumo, Kotetsu og Darui VS Kakuzu
Kankuro VS Chiyo!

Alt i alt... KAMP!
Vi skal jo også se, hvad det er for en "ghost transformation technique", som Dan snakkede om.
Jeg glæder mig til at se Mifuune i kamp, samt hvordan de vil besejre Kakuzu.
Jeg vil også meget gerne se lidt mere til Kakashi. Han skal jo lave en eller anden massakre på Seven Swordsmen of The Hidden Mist!
Så jeg glæder mig allerede til næste kapitel OwO

Kontakt NoesmosLUK

Skrevet af Noesmos

on Tors 17 mar - 18:27

hvad sker der i kapitel 533.

hanzou er besejret men choji kan ikke dræbe asuma :o og hvad er wind element dust storm technique og hvad er ghost transformatiom technique. vi har ikke hørt til gaara, naruto eller kakashi længe så vil det omhandle dem i næste kap.

post løst, post løst , POST LØST!! :)

Kontakt KonanLUK

Skrevet af Konan

on Lør 2 apr - 16:53

Tja vildt awesome kapitel.. og ja nu går Choji totalt sommerfugl på Asuma.. håber jeg.. men hvad der undre mig aller mest er dette;

Spoiler:

Mens Ino og Choji prøver at få Choji til at kæmpe husker Shikamaru det Asuma sagde til ham og den fremtidige konge.. og så.. Kurenai med et barn.. har hun født.. og hvis ja hvornår

Men ellers bliver det en afslutning i næste kapitel og Choji måske lære at indse at man må besejre sig selv og sine dæmoner for at blive stærkerer

Kontakt NoesmosLUK

Skrevet af Noesmos

on Lør 2 apr - 18:16

kishimoto har lavet en kæmpe brøller nu når jeg kigger på det. da pain angreb konoha var kurenai stadig gravid men her på billedet er barnet født og konoha "findes" stadig.

jeg tror at asuma bliver pulveriseret nu. han kaldte choji for FATTY og det har vi set resultatet af før :O

Kontakt SuigetsuLUK

Skrevet af Suigetsu

on Lør 2 apr - 18:48

Nej. Det forholder sig omvendt! Citat fra Choji, da han nakkede Jirobo: Jeg vil sk*de på at du kalder mig fed... men at svine min kammerat til og kalde ham en forræder DET KAN JEG IKKE TILGIVE!

Efter mine beregninger, kan Choji gå i sommerfugle-mode så snart, han ignorerer det når folk kalder ham fed ^_^

EDIT:
Kapitel 534: Choji lærer, at det er godt med selvtillid, men at der stadig er en grænse mellem selvtillid og overmod. Han får sin røv sparket hele vejen til næste uge af "Ghost Transformation Technique" ^_^
Iruka forklarer Naruto om krigen, Naruto vil gerne gøre noget, men Iruka er sådan: "Meh? Kan du ikke blive her og lade de andre ordne det? De er jo stærke nok..."
Og Naruto er sådan: "Ok, whatever. Jeg skal bare træne"
Og Killer Bee er sådan: "Yo! Naruto! Lad os træne, rappe og være ligeglade"
Og så dør Kakashi... ikke xD

Kontakt kosokoLUK

Skrevet af kosoko

on Tirs 12 apr - 12:57

bare der er nogle kamp scener, så er jeg glad.

Kontakt KonanLUK

Skrevet af Konan

on Fre 20 maj - 22:37

Ja nu har vi jo set at NEJI er ond^^
Jeg håber for det første at det ikke er Neji der er blevet overtaget af noget ondt.. og at det er en Zetsu der har taget form som Neji.. men at Neji fra start har været den onde.. det ville være cool..

Næste kapitel bliver vist et "fang Neji" kapitel.. og hvem ved.. måske joiner Naruto i Nejis hide and seek

Kontakt SuigetsuLUK

Skrevet af Suigetsu

on Tirs 13 mar - 19:27

Uhadada, næste kapitel er ude allerede i morgen :o
Jeg tror, de vil fokusere på kagerne og begynde en Itachi og Sasuke vs Kabutomaru.
Vi skal ikke regne med at se meget til Naruto vs Tobi indtil de to kampe er afsluttede, men måske vi ser lidt til resten af Team Taka?
Nå, glæder mig i hvert fald rigtig meget :3

Kontakt Jirai-yaLUK

Skrevet af Jirai-ya

on Fre 30 mar - 20:12

Det er jo næsten helt uhørt at vi skal til at trækkes med en episode med fillere igen og så LIGE inden det bliver alvorligt! *Suk*

Det er sku godt vi har mangaen at trække på :)

Kontakt Jirai-yaLUK

Skrevet af Jirai-ya

on Tirs 24 apr - 12:22

Hold da op der sker meget herinde for tiden. Er sitet gået dødt? Der er ikke engang nogen der RPG'er mere....
Kontakt
synes godt om

Kontakt Sponsored contentLUK

Skrevet af Sponsored content

Today at 21:48

Ingen muligheder tilgængelige

Statistikker

Skjul blokken

Antal indlæg: Indlæg pr. dag:
Antal emner: Emner pr. dag:
Antal brugere:
Brugere pr. dag:
Nyeste bruger: Sidens alder: dage
Free forum | © PunBB | Free forum support | Kontakt | Report an abuse | Sosblogs.com