Log Ind

Forbliv logget ind

Ingen bruger? Tilmed dig her
Glemt kodeordet? Klik her
Sidste nyt
Anime afsnit
First and last opponent!
Manga kapitel
Edo Tensei's Release!

Ingen muligheder tilgængelige

Kontakt NoesmosLUK

Skrevet af Noesmos

on Man 31 jan - 20:37

ja... hvem vinder som sagt. er det naruto med sit sage mode og fox mode eller sasuke med sit nye og forbedret eternal mangekyou sharingan

diskuter :)

Kontakt SuigetsuLUK

http://www.pokequest.danskforum.net

Skrevet af Suigetsu

on Man 31 jan - 21:25

Det bliver en spændende kamp, må jeg sige!

Kage Bunshin vs Katon
Kyubi vs Sharingan
Rasengan vs Chidori
Mangekyou vs Sage Mode
Eternal Mangekyou vs Fuld kontrolleret Kyubi
Kyubi Chakra Blast Rasengan vs ?
Rasenshuriken vs ?

Og nej! Det er ikke Rasenshuriken vs Kirin! Shuriken er vind element, som nakker Lyn element.
Jeg tror, at Naruto vinder, takket været hans kyubi chakra (nu med fuld kontrol) og hans Sage Mode. Sasuke er stærk, ja, men jo længere kampen varer, jo hårdere bliver det for ham, da hans chakra niveau ikke når Narutos til knæene. Alle de skills, som de begge skal bruge, kommer til at tage lang tid, og Sasuke holder ikke trit hvad angår chakra.
På den anden side, er Genjutsu Narutos svaghed, men det kan da være, at Kyubi'en, ligesom med Hachibi og Bee, kan slå ham ud af Genjutsu!
Naruto har fordelen! Naruto vinder. Naruto er hovedpersonen. Punktum.

Kontakt NoesmosLUK

Skrevet af Noesmos

on Man 31 jan - 21:32

men naruto er ikke meget for at dræbe ham. det kan blive en fordel for sasuke.

måske bliver kampen ikke afgjort eller den bliver afbrudt. måske vil kishimoto vente med at afgøre det.

Kontakt NoesmosLUK

Skrevet af Noesmos

on Tors 3 feb - 20:00

hvad sker der i kapitel 526

hvem er ginkaku og kinkaku? og hvordan kan de have noget med den nihalede at gøre?
hvem vinder kampen mellem kin-og-gin-brødrene og darui?
hvem vinder? gaara og tsuchikage'en eller de fire tidligere kage'er

Det er forbudt at dobbeltposte, og du skal holde dig til emnet
- Suigetsu

Kontakt PainLUK

Skrevet af Pain

on Tors 17 feb - 16:40

noesmos skrev:men naruto er ikke meget for at dræbe ham. det kan blive en fordel for sasuke.

måske bliver kampen ikke afgjort eller den bliver afbrudt. måske vil kishimoto vente med at afgøre det.

Spoiler:
I kapitel 486, tror jeg det er, siger Naruto faktisk til Sasuke, at næste gang de mødes i kamp, vil de begge to dø.

Jeg tror faktisk, at Naruto har fået 'overstået' alt det der med hente Sasuke hjem, og nu er han parat til at slå ham ihjel, hvis det bliver nødvendigt.

Kontakt Rock LeeLUK

Skrevet af Rock Lee

on Ons 16 mar - 1:45

Naruto vil jeg da tro.. Alså han er vel hovedepersonen og ligesom den som man følger og det vil være en god morale er han like fulgte sin egen vej og var overbevidst om at han kunne sasuke tilbage og han rent fatisk gjorde det, end som at sasuke som tog den onde og hævntørstige vej dræber sin ven og rival og gamle hold kamerate.. Selvom jeg godt kan lid tanken om Naruto blive dræbt og sasuke blive god igen eller noget i den still så vil det nok ikke ske da Naruto ender med at blive hokage tilsidst. Så mit gæt er vel på Naruto..

Kontakt kosokoLUK

Skrevet af kosoko

on Lør 9 apr - 11:06

jeg tror naruto vinder, men er ikke sikker. men det håber jeg self.

Kontakt kuramaLUK

Skrevet af kurama

on Tirs 13 mar - 20:08

det bliver en tæt kamp men Naruto har kyubi og har sage mode men Sasuke har jo også sharingan og den sorte hved ikke hvordan man staver til det. også har han også susanu men jeg tror Naruto vinder fordi han er awesome og de får sikkert et sammen stød med chidori og rasengan og der tror jeg endelig Naruto vinder :) :=)

Kontakt KonanLUK

Skrevet af Konan

on Ons 14 mar - 11:43

Ud fra styrke bliver det tæt, meget tæt
Men alligevel vinder Naruto, han er nu engang historiens hovedperson
Signatur:

- You say that even though you are blinded by such things as sadness and sorrow, you still refuse to leave you’re path?

- I’ve been cursed with stubbornness, refusing to let me be tricked. I maybe walking the path of the blind, but at least I am walking blind, seeing my goal right before my eyes.

Uchiha Hyuga Toki-Shinibi

Kontakt Jirai-yaLUK

Skrevet af Jirai-ya

on Ons 14 mar - 12:51

Nu behøver det jo ikke være en afsluttende duel mellem kun de 2. Sakura, Kakashi og måske endda Edo Itachi kunne blande sig også.

Men for lige at snakke om noget andet, så irriterer det mig egentlig lidt at det er gået mere over i at optage forskellige modes istedet for at træne og lære nye stærke jutsu. Begge lærer de (Sasuke og Naruto) bare nogle modes og bliver overstærke her inden de, forhåbentlig, snart clasher.

Jeg savner lidt mere udvalg og variation i deres jutsu, end at Masashi bare skal give dem mere power. Er det bare mig?

Kontakt SuigetsuLUK

http://www.pokequest.danskforum.net

Skrevet af Suigetsu

on Ons 14 mar - 14:36

Naruto kan jeg godt se på den beskrivelse, men han får også nye ting af og til.
Sasuke, derimod, synes jeg ikke helt passer. Hver gang vi ser ham, viser han en ny teknik, vi ikke vidste, at han kunne.
Hans forskellige Chidori-versioner, hans "ørne-påkaldelse" og hans forskellige udnyttelser af susanoo og amaterasu er eksempler.
Naruto kan også udnytte sine kloner på en kreativ måde, og siden han fik kyubi chakra-mode, så han vi set kreative rasengan- og taijutsuteknikker.

Alt i alt, så synes jeg, det bliver en fed kamp uanset hvad.
I øvrigt, så kan Edo-Itachi ikke blande sig, når Edo Tensei bliver afbrudt, men Sakura og Kakashi kunne være der... og forhåbentligt er Sakura blevet klog nok til at holde sig udenfor xD

Kontakt Jirai-yaLUK

Skrevet af Jirai-ya

on Ons 14 mar - 16:05

Udover alle standard ninja teknikker (substitution, henge, kuchiyose osv.) så forholder jeg mig lige til deres element og deres modes den her gang.

Det er ok at Sasuke har en 4-5 ildjutsu. Men hans versioner af Chidori ser jeg ikke som andet end lig med Narutos variationer af Rasengan. At de gradbøjer deres jutsu på kreative måder, og i forskellige modes, anser jeg det ikke som at de har fået tilføjet en ny jutsu.

I betragtning af at Narutos element er vind, og tilmed hans eneste element, så er Rasengan det eneste vindelement angreb han har. Det er det jeg synes der er tyndt. Ok, rasenshuriken kan vel gå an som nr. 2, selvom det jo "bare" er rasengan der er taget et niveau op. Det er det samme med Sasukes Chidori. Hans eneste lyn element angreb.

Btw. Edo tensei er en tilnærmelsesvis permanent jutsu og kan kun stoppes på 2 måder. Så er du sød at fortælle mig hvorfor Itachi ikke kan blande sig? :)

Kontakt Sponsored contentLUK

Skrevet af Sponsored content

Ingen muligheder tilgængelige

Statistikker

Skjul blokken

Antal indlæg: Indlæg pr. dag:
Antal emner: Emner pr. dag:
Antal brugere:
Brugere pr. dag:
Nyeste bruger: Sidens alder: dage
Free forum | © PunBB | Free forum support | Kontakt | Report an abuse | Create a free blog