Log Ind

Forbliv logget ind

Ingen bruger? Tilmed dig her
Glemt kodeordet? Klik her
Sidste nyt
Anime afsnit
First and last opponent!
Manga kapitel
Edo Tensei's Release!

Ingen muligheder tilgængelige

Kontakt hejmeddigLUK

Skrevet af hejmeddig

on Tirs 8 feb - 14:44

hej kender i pokemon ?????? jeg syntes at serien er god og ser den også på disneyxd. den er god fordi der er så mange seje ting i som man ikke ser ander steder hvad synes i om den ?????? :stjerne:

Kontakt HidanLUK

http://www.naruto-universet.dk

Skrevet af Hidan

on Tirs 8 feb - 15:24

Pokemon Animen suckz, men den er okay, men kunne være bedre!

Jeg elsker spillene! Jeg har dog kun japanske spil af det, ingen amerikanske eller europæiske. XD Lidt nederen egentlig, men skaffer Pokemon Black på engelsk! Hvis jeg misser det, bliver jeg sur på mig selv. -__-

Mangaen er ikke Danmark så jeg har ikke læst utrolig meget, men har fulgt med i PokeTeam's oversættelse af den, og venter spændt på at de oversætter mere. ^^

Kontakt NoesmosLUK

Skrevet af Noesmos

on Tirs 8 feb - 18:00

en gang kunne jeg godt lide serien men jeg synes at det er den samme historie hver gang der kommer en serie pokemon'er. men spillene bliver ikke dårligere. jeg tror bare at jeg er for gammel til pokemon );

Kontakt SuigetsuLUK

http://www.pokequest.danskforum.net

Skrevet af Suigetsu

on Tirs 8 feb - 18:08

Størstedelen af brugere her på N-V er faktisk medlemmer af en pokémon fan-side. Jeg selv inkluderet ;D
Jeg bryder mig ikke så meget om animeen, da den er rettet mod de lidt mindre >_>
Mangaen derimod holder jeg meget af. Den hedder Pokémon Adventures/ Pokémon Special, og den er faktisk meget god, samt meget mere gennemtænkt i sit plot end Animeen.
Spiller også spillene, og synes det er meget sjovt :)

Kontakt KonanLUK

Skrevet af Konan

on Tirs 8 feb - 20:50

Mangaen er helt klart værd at læse og den er langt bedre end Animmen.. Animmen retter sig til små børn mens Mangaen retter sig tol ældre.. der er sågar også lavet Pokemon Mangaer der rettere sig til dem over Teen agerer og siden der er mere fut i dem end Adventures siger det en del.. for Adventures er på alle måde det bedste pokemon du overhoved kan bruge tid på

Spillene er også gode men det vil ikke kunne slå mangane

Og ja Animeen er uheldigvis lidt øv.. men der er nogle sæsoner, som Best Wishes der kan være værd at se

Kontakt PainLUK

Skrevet af Pain

on Lør 19 feb - 6:29

Var engang kæmpe Pokémon-fan, tror faktisk stadig, at jeg har min bruger på det der Pokéteam.
- Jeg er fuldkommen enig med jer andre i, at anime'en virkelig stinker. Eller det vil sige, at alle de nye og computertegnede sæsoner gør. De første to sæsoner var flottere tegnet, mere charmerende, der var ikke alle de der nye crap-pokémoner og de havde rent faktisk en skæv humor, hvilket jeg savner ved de nyere sæsoner.

Jeg har også stadig en række Pokémon-spil, men det er længe siden, at de har været startet op. Jeg synes også i dette tilfælde, at de ældre spil (1. og 2. gen.) var langt mere charmerende.

Kontakt MachakuLUK

http://www.pokeforum.danskforum.net

Skrevet af Machaku

on Fre 25 feb - 23:54

Jeg kan godt lide pokemon, men animeen er så latterlig. Jeg spiller stadig spillende, men jeg forstår ikke hvorfor i skriver pt som noget totalt ligegyldigt.

Kontakt FasaLUK

Skrevet af Fasa

on Søn 27 feb - 1:45

Startede med at se serien på TV2 da jeg var 5-6 år xD .. Har spil fra alle generationerne indtil videre. Anime'en er rettet mod folk som er... Nogle år yngre end mig og jeg ser det kun nogle gange, hvis jeg har lyst til at grine af noget. "Veeeeeeenskab."
Manga'en er dog pænt fed! ..Jeg kan bedst lide Silver og Gold delen... Mest af alt fordi jeg er helt vild med Silver o_o .. Awesome karakter! Det er nok også 2. generation som er fedest ifølge mig.. Selvom jeg også godt kan lide generation 3. Mange af de nye pokémoner virker bare overflødige..

Kontakt GæstLUK

Skrevet af Gæst

on Tors 31 mar - 0:25

Ja jeg syns at animen er blevet meget bedre nu her hvor black og white er kommet for det 1 team rocket enlig har du fået deres rigtige tøj og for det 2 så er de også blevet et rigtig ondt team vilket de ik var før og for det 3 så drønner de ik af igen... men flygter og vinder næsten kampene vilket er meget godt til et mod spil for heltene

Kontakt SuigetsuLUK

Skrevet af Suigetsu

on Tors 31 mar - 10:25

Ja, Team Rocket var LATTERLIGE! Det var nok mest af alt dem, som gjorde animéen så elendig -.-
Men mest af alt er det det faktum, at der ALDRIG ER NOGET STORYLINE!!
Aldrig det store klimaks mellem Ash og den onde, aldrig en eller anden build-up til noget. Det er bare en serie af ren filler! Selv ligaen, som jo er det spændende punkt, bliver altid virkeligt skuffende. Det er BARE en F*CKING TURNERING!
Intet særligt ved det, man prøver ikke engang at få det til at skille sig ud fra de andre afsnit.
Det er grunden til, at jeg synes, at animeen er noget åndsvagt, kedeligt noget -.-

Kontakt kosokoLUK

Skrevet af kosoko

on Ons 13 apr - 8:12

jeg kunne godt lide det engang, men ser det ikke så meget mere.

syntes serien var bedre inden den blev så overgearet, kunne bedre lide den helt gammle.

Kontakt DeidaraLUK

Skrevet af Deidara

on Søn 24 jul - 18:14

Jeg så pokemon-filmen (den første) sammen med mine små fætre for nylig. Mit smil var på ydersiden, men jeg græd på indersiden.

Kontakt AnguisLUK

Skrevet af Anguis

on Søn 11 sep - 20:35

Jeg elsker pokemon som det vil nået filmen er god (Syns jeg) Men den første er nu den bedste af dem.

Jeg spiller og Pokemon på min Gameboy og på computeren.
Jeg kan bedst lide Pokemon Gold og Sliver

Kontakt SuigetsuLUK

Skrevet af Suigetsu

on Tirs 15 nov - 21:08

Jeg synes ærligt talt, at den første film var dårlig.
Den havde et kedeligt, enkelt plot omkring nogle kedelige karakterer og en kedelig skurk med en kedelig plan, som blev overvundet med kærlighedens kraft, som i øvrigt også genoplivede Ash <_<
Derudover brugte den halvanden time på at lære allesammen at det er forkert at slås, hvorefter de bliver sendt tilbage i tiden, glemmer det hele og drager ud for at banke hinanden med pokémoner... whoop-di-doo

Jeg kan bedst lide 3eren. den med Entei og Unown. Bare mystikken omkring hvad der foregik er nok til at give den førsteplads. Skurken er ikke en gang en skurk, men bare en lille, bange pige der får magt over store kræfter...
Den berører også en masse underlige emner, som da hun ville prøve at være stor osv...

Kontakt Sponsored contentLUK

Skrevet af Sponsored content

Today at 0:40

Ingen muligheder tilgængelige

Statistikker

Skjul blokken

Antal indlæg: Indlæg pr. dag:
Antal emner: Emner pr. dag:
Antal brugere:
Brugere pr. dag:
Nyeste bruger: Sidens alder: dage
Forumotion.com | © PunBB | Free forum support | Kontakt | Report an abuse | Create your own blog