Log Ind

Forbliv logget ind

Ingen bruger? Tilmed dig her
Glemt kodeordet? Klik her
Sidste nyt
Anime afsnit
First and last opponent!
Manga kapitel
Edo Tensei's Release!

Ingen muligheder tilgængelige
Gå til side : Previous  1, 2

Kontakt MachakuLUK

http://www.pokeforum.danskforum.net

Skrevet af Machaku

on Lør 1 okt - 23:14

http://pokemondungeon.danskforum.net/ - Dansk pokemon mystery dungeon side. Vi vil gerne have flere medlemmer deinde ;)

Kontakt FasaLUK

Skrevet af Fasa

on Tors 1 dec - 21:08

Tid til at anbefale Tumblr!
Til at starte med kan siden godt virke pænt uoverskuelig, men når man først kommer igang er der vildt fedt!
..Det er en af de sider som er svære at forklare, men det er en blog/photo/randomness side af en art.

Mig på Tumblr :3

Kontakt MaaForumComLUK

Skrevet af MaaForumCom

on Ons 29 feb - 20:33

Jeg vil gerne anbefale Manga & Anime Forum, som er en hjemmeside jeg lavede her for noget tid siden.

Siden er en international hjemmeside, som gerne skulle ende op med at være et forum og et sted for nyheder, omkring Anime og Manga verden rundt. Den er derfor selvfølgelig på engelsk.

Lige arbejder jeg på et par systemer, som gerne snart skulle blive iværksat. Desuden har jeg også tænkt mig at få mit eget domænenavn og få fjernet de reklamer på siden.

Derudover søger jeg også lidt personale til siden - nyhedskribent, moderator og en med talent for at tegne (lave grafik).
Kravene til de positioner lyder som flg:
- Have et godt engelsk sprog og grammatisk forståelse.
- Have en god viden omkring mindst 3 Anime/Manga serier.
- Besøge siden mindst en gang om dagen.
- Være aktiv i forummet.

Hvis du føler at du lever op til de ting, må du gerne kontakte mig Manga & Anime Forum i en privat besked.

Kontakt Sponsored contentLUK

Skrevet af Sponsored content

Today at 0:19

Ingen muligheder tilgængelige
Gå til side : Previous  1, 2

Statistikker

Skjul blokken

Antal indlæg: Indlæg pr. dag:
Antal emner: Emner pr. dag:
Antal brugere:
Brugere pr. dag:
Nyeste bruger: Sidens alder: dage
Free forum | © PunBB | Free forum support | Kontakt | Report an abuse | Create your own blog