Log Ind

Forbliv logget ind

Ingen bruger? Tilmed dig her
Glemt kodeordet? Klik her
Sidste nyt
Anime afsnit
First and last opponent!
Manga kapitel
Edo Tensei's Release!

Ingen muligheder tilgængelige
Gå til side : 1, 2  Next

Kontakt SuigetsuLUK



http://www.pokequest.danskforum.net

Skrevet af Suigetsu

on Fre 18 feb - 18:13

avatar
Her holder borgmester Gake til. I denne bygning befinder et hemmeligt segl sig på nederste etage, mens Akatsukiringen er på 2. etage.
Stedet fungerer som midlertidigt strategi-rum og hospital.

Kontakt NoesmosLUK


Skrevet af Noesmos

on Fre 18 feb - 18:20

avatar
Raito går ind ad døren og sætter sig på gulvet og venter at de andre også kommer

Kontakt SuigetsuLUK



http://www.pokequest.danskforum.net

Skrevet af Suigetsu

on Fre 18 feb - 18:22

avatar
*Kirisuke, Mizuumi, Kunie og alle genin'erne samles nu i ræsidenset*
Kirisuke: Godt så. Vi har ikke lang tid før solopgang, så jeg vil nu sætte jer ind i strategien. Først vil jeg forklare om vore modstandere:

Først er der Kaminari. Han er rapkæftet, men stærk. Han kan Raiton jutsu i høj klasse og har et særligt sværd, som er hårdere end stål. Det kan laves om til en pisk, så han kan være uforudsigelig...

Der er åbenbart også en anden fjende. Ved at absorbere et dyrs chakra, kan han påkalde en jord-klon af det dyr hvor han vil. Det er vores største problem. Hvis man dræber en af disse påkaldelser, vil den forvandles til sten. Han kan skabe et uendeligt antal af disse påkaldelser.

Vores bedste mulighed er at holde dem i skak så lang tid som muligt. De er stærke, men de er mennesker. De løber tør for chakra før eller siden.
Kunie er ved at skabe en barriere, som forhindrer dem i at lave påkaldelser inden for byen. Deres eneste mulighed er via skoven. Vi tager ud og holder vagt i skoven, så vi kan presse dem så meget som muligt.
Skulle det ske, at Kaminari dukker op, så hold jer tilbage og overlad ham til mig. Jeg kender hans jutsu og ved, hvordan man skal ordne det.
Mizuumi og Takamaru vil blive her og heale de sårede. Hører i en falks skrig, så er det Kooro, som advarer om sårede folk. Følg efter ham og tag de sårede hertil.
Har alle forstået?

Kontakt NoesmosLUK


Skrevet af Noesmos

on Fre 18 feb - 18:27

avatar
"okay, det er modtaget" siger Raito

Kontakt KonanLUK


Skrevet af Konan

on Fre 18 feb - 18:28

avatar
Shini havde fulgt med.. han satte sig ned
"Du siger at denne Kaminari person har et sværd..der kan blive til en pisk.. altså gå fra kort til lang angrebs længde.. hvilket gør at alle typer for kæmperer står i lige dårligt lys ikke sandt" han så rundt "af personlige årsager kan jeg ikke efterlade sådan en fjende til en mod en kamp.. det er for stor en ricisi at tage" han satte sine hænder i bordet" hvad angår den ukendte fjende og evnen til at lave dyreklonen skal de tages ned med det samme.. findes og slagtes hurtigts muligt.. Kaminari er tydeligvis ham der smutter rundt mens vi bruger alt vores tid på at få stoppet klonnerne.. Vi har brug for ET team der tager sig af den mystiske fjende.. en lille gruppe af backup og resten bliver tilbage og holder hele byen ved lige" han rømmede sig og satte sig ned "men som sagt er dette bare et forslag"

Kontakt BaruLUK


Skrevet af Baru

on Fre 18 feb - 18:40

Baru sendte pludselig Kirisuke et koldt blik under masken. "Nej. Taktikken er elendig. Holde dem i skak? Hvad tænker du på? Hvis de her fyre er så stærke som du siger som opgiv at udmatte dem med en flok Genin'er. Og desuden, hvis du er den eneste der skal slås dør du bare med det samme. Hvis du virkelig ved så meget om den fyr, så ved han også meget om dig. Hvis I spørger mig er vores bedste mulighed at vi bruger vores Byakugan her!" Hentyder til Kunie og Shini. "Til at opspore denne dyre fyr. Når vi har fundet ham er det bare at udskadelig gøre ham. Smal sag for Byuakugan og Gentle Fist. Og hvad angår denne sværd fyr, så er det smarteste ikke at sende en enkelt idiot," Hentyder til Kirisuke. "ud efter ham. Når den dyre fyren er besejret, kan vi koncentrere alle vores kræfter på den sidste, og han er færdig. Uanset hvor meget jeg end ville gå der ud og klare det hele alene, så..." Han sukker. "Hvad er det første de lære os på Akademiet? Vejen til en vellykket mission er ved samarbejde. Ikke sende folk ud og samle skrald op mens du tager alt det sjove!" Rejser sig og ser på Kirisuke. "Så hvad siger du fjols? Klare vi den her på Leaf Ninja måden, eller skal jeg spare fjendes sværd blod og stikke dig ned med det samme?" Retter BukkaChi mod Kirisuke's hals. "Får lige nu er både jeg og BukkaChi her virkelig tørstige. Blodtørstige!"

Kontakt KonanLUK


Skrevet af Konan

on Fre 18 feb - 18:44

avatar
"Min kollegga har fat i den rette ende" Shini så ikke ud til at tage sig af hvad der ville ske Kirisuke "det vigtigeste er at vi et skridt foran vores fjender.. altid.. går du i skyggen af din fjnede har dutabt på forhånd"

Kontakt NoesmosLUK


Skrevet af Noesmos

on Fre 18 feb - 18:45

avatar
raito rakker hånd op "må jeg sige noget" -kirisuke nikker- "hvis vi møder Kaminari skal vi have ham adskilt fra hans sværd. Shini kunne bruge sin skyggemanipulation til at svække ham i et øjeblik. så skal vi bruge en der er hurtig som kan såre ham og muligvis dræbe ham. hvis det ikke lykkes skal vi bruge en som kan angibe fra afstand så vi kan vinde noget tid til at flugte.

Kontakt KonanLUK


Skrevet af Konan

on Fre 18 feb - 18:48

avatar
"En sværdmand er ikke besejeret bare fordi du tager hans sværd" Shini så over på Baru "hvis sværd og holder har arbejdet sammen er de som tvillinger.. du kan muligvis skilled em ad.. men de vil altid være sammen alligevel"

Kontakt SuigetsuLUK



http://www.pokequest.danskforum.net

Skrevet af Suigetsu

on Fre 18 feb - 18:58

avatar
Kunie: Der fik de dig, hva'?
Kirisuke: *suk* fint. Men ikke noget med bare at storme efter ham, vel? Vi skal altså have en gruppe, som tager sig af jord-fyren med dyrene? Og en anden, som tager sig af Kaminari... Godt så, Byakugan er nødvendigt for at finde jord-fyren. Og jeg skal lede teamet, som tager sig af Kaminari.
*skubber Barus sværd til side* Når du nu er så elegant med et sværd, så kommer du med mig. Og du der, *peger på Raito* du kan også komme med mig. Det vil sige, at Akaui og du, *peger på Shini* skal ordne jordfyren...
...

Kontakt BaruLUK


Skrevet af Baru

on Fre 18 feb - 19:00

Baru så på Raito. "Korrekt. De fleste sværdmænd har altid et træk i baghånden hvis sådan noget skulle ske. Jeg har f.eks. Eight Gates og Ice Release hvis jeg skulle miste BukkaChi her. Aldrig undervurder en sværdmand, bare fordi han har mistet sit sværd." Fjerner BukkaChi fra Kirisuke's hals. " Så her er vores plan altså. Shinibi, Kunie og Akaui tager sig af dyre fyren, mens Raito, Krirdumdum og jeg ordner denne sværdmand." Køre BukkaChi ned i skeden igen og gaber. "For Hidden Leaf og fred i verdenen?" Ser på alle de andre.

Kontakt KonanLUK


Skrevet af Konan

on Fre 18 feb - 19:03

avatar
"Eller sådan noget deromkring" lo Shini og så på sine team mates.. "men jeg kunne nu ikke have sagt det bedre" gaber "vi ahr travlt.. min mor vil have mig hjem inden 21"

Kontakt BaruLUK


Skrevet af Baru

on Fre 18 feb - 19:10

Baru ser over på Shini og begynder at grine. "Nå så mors lille dreng skal være hjemme inden det bliver mørkt?" Klapper ham på skulderen. "Ved du hvad? Hvis vi kommer levende hjem her fra, giver jeg Ramen en dag, ikke? Så kan du spise lige så mange små postioner du vil, men jeg spiser mig mæt i min store postion!" Griner stille og ligger en arm over hans skulder. "Og hvis så du kan passe på dig selv." Griner igen under masken, og skubber blidt Shini over til Kunie. "Lad os så få det her overstået!" Går ud af døren og venter på Kirisuke og Raito.

Kontakt KonanLUK


Skrevet af Konan

on Fre 18 feb - 19:14

avatar
"Det lyder som en aftale" lader sig blive skubbet til "så længe du intet levner da Roga" smiler og giver ham en thumbs-up "pas nu bare godt på håndledet ikke?"

Kontakt SuigetsuLUK



http://www.pokequest.danskforum.net

Skrevet af Suigetsu

on Fre 18 feb - 19:15

avatar
Kirisuke: Godt så, vi tager ud i skoven og venter på solnedgang. Når solen er gået ned, afleder Team øh... Team Kirisuke Kaminari mens Team Kunie tager efter jordfyren. Lad os så komme afsted *går ud af døren*
Akaui: Okay så! Nu går det løs...!

//OUT - Skoven på Tsukiyama//

Kontakt BaruLUK


Skrevet af Baru

on Fre 18 feb - 19:18

Baru følger stille efter Kirisuke efter at hve sendt Shini et Thumps-Up. "Team Kririsuke? Hvor lamt. Så kan jeg bedre lgi et navn som... Super Ultimate Blod Slicer! Eller... 100% Painfull Death! Ja, det er sagde navne..." Sukker og går ind i skoven.

//OUT//

Kontakt KonanLUK


Skrevet af Konan

on Fre 18 feb - 19:18

avatar
Shini fulgte med.. forholdte sig nær de andre.. hvis han først blev væk var han godt som død

//OUT - Skoven på Tsukiyama//

Kontakt NoesmosLUK


Skrevet af Noesmos

on Fre 18 feb - 19:23

avatar
mens Raito fulgte med de andre tjekkede han lige sin udstyrstaske for at se om han havde det hele med. "jeg håber vi overlever" tænkte jeg.

//out- skov på tsukiyama//

Kontakt NoesmosLUK


Skrevet af Noesmos

on Fre 18 feb - 22:44

avatar
Raito åbner døren med Baru i armene og lægger ham foran mizuumi. *Raito forsvinder i en røgskyg.*

Kontakt SuigetsuLUK



http://www.pokequest.danskforum.net

Skrevet af Suigetsu

on Fre 18 feb - 23:26

avatar
Mizuumi: *går over til Baru og tjekker ham* han har alvorlige indre kvæstelser. Der går nogen tid inden han er klar igen. *begynder at heale det mest alvorlige*
Takamaru: *lægger bandager på Shinibi* det må være en hård kamp derude...
Mizuumi: Ja, men lige nu er det bedste, vi kan gøre, at hjælpe dem så godt vi kan.
Takamaru: Ja... *strammer bandagerne* jeg går ud og henter noget varmt vand...
...

Kontakt SuigetsuLUK



http://www.pokequest.danskforum.net

Skrevet af Suigetsu

on Lør 19 feb - 1:18

avatar
*Akaui og Kunie ankommer*
Akaui: *slipper Kunie og løber hen ved sygesengene* Klarer de den?
Mizuumi: Shini klarer den. Vi har stoppet blødningen og han skulle være i stand til at gå hjem selv. Baru, derimod, har alvorlige indre kvæstelser. Jeg har ordnet de værste skader, men hans Hachimon Tonko-porte skal lige komme sig over den pludselige kræft... han vil nok ikke kunne styre sin chakra i lang tid. Han skal have noget mere lægehjælp hjemme i Konoha, men han skal nok komme sig...
Akaui: Han gav den virkelig alt hvad han havde, hvad?
Kirisuke: Det kan du tro. *træder indenfor og lægger Kaminari på en seng* sørg for at han bliver der...
Mizuumi: Selvfølgelig.
Raito: *kommer indenfor* manner, hvor var det vildt! Jeg nakkede en kæmpe bjørn!
Akaui: Sig det er løgn!
Raito: *smiler stolt*
Kirisuke: Du har gjort det fint med at lappe de to sammen, Mizuumi...
Mizuumi: Jeg kunne ikke have gjort det uden Takamaru...
Takamaru: Altid klar!
Kirisuke: Nå, hvis du kan få byen tilbage, Mizuumi, så kan børnene her gå i seng. Det har været en lang dag...
Akaui: Ja, jeg er også søvnig *gaab*
Mizuumi: Ja, det skal jeg nok...
Raito: *raitos kloner kommer ind og lægger den hårdt skadede fjende på en seng. Så forsvinder de*
Kirisuke: Jeg skal nok forsegle dem. I to går bare op ovenpå og får noget søvn...
Raito og Akaui: Javel! *drøner op i seng*
Akaui: ¤der er sket en masse i dag... jeg glæder mig til at fortælle mor om det...¤ *falder i søvn*
...
...

Kontakt SuigetsuLUK



http://www.pokequest.danskforum.net

Skrevet af Suigetsu

on Lør 19 feb - 12:04

avatar
Akaui vågner roligt op. Ved siden af ham er Takamaru og Wakai ved at vågne også. De gør sig klar, og Akaui spæner nedenunder. Ud af vinduet, kan Akaui se Kirisuke og Kunie, som snakker med en gruppe Anbu.
Han går hen til Shinibis seng.
"Hey! Er du okay nu?", spurgte Akaui
*
"Disse folk er B-A Rank kriminelle," siger leder-anbuen til Kirisuke, "Vi kan være stolte af de genin'er, som bor i vores by,"
"Ja, vi er allerede meget stolte...", svarer Kirisuke.
"Der var vist knapt nok brug for os her, men det er nok fordi, at det ikke var Akatsuki..."
"Ja, beklager. Jeg vidste ikke, at det ikke var Akatsuki, før jeg sendte brevet..."
"Det gør ikke noget," svarer anbuen, "det ville have været meget farligt at overlade ringen til et par B-A rank banditter. Vi tager de to til Iwagakkure. Der skal de have deres retssag."
"Forstået," siger Kirisuke.
"Lige en ting til," indskyder Kunie, "der var en run til at I var i Iwa...?"
"Selvfølgelig. Spionage."
"Spionerer I vores allierede!?", udbryder Kunie.
"Vi bliver nødt til at være sikre på, at der ikke dukker Akatsuki medlemmer op for højt oppe i rang-systemet. Det kunne være Tsuchikages nærmeste, som bliver Akatsuki, så han skal ikke vide, at vi undersøger det..."
"Når I er færdig med at spionere, så skal vi sende en ganske anderledes trop til Iwa. Besked fra Hokage-sama:"
...

Kontakt KonanLUK


Skrevet af Konan

on Lør 19 feb - 17:03

avatar
Shini havde fået diganosen, afkræftet og led stadig af blodmangel.. dog stadig stærk nok til at hode sig oprejst.. han kunne ikke klare at ligge her.. intet gjorde længerer ondt, udover hans stolthed.. han havde haft paraderne nede.. og var på nippet til at dø.. han slog sin hånd ned i madressen han lå på

En læge kom forbi ham "Jeg kan se at du er vågnet.. det avr godt.. du har ligget længe nu.. du er okay og kan tage afsted.. men vi frarådr det dog da vi ikke ved hvor meget energi ud har"

"Roga.. roga er i live ikke?" han lå stadig stille

"Ja me så også kun lige.. du må være bekymret for din ven" lægen satte et nyt glas vand ved siden af Shini.. han havde intet drukket "jeg vil råde dig til at få væske.. ikke mange har AB blodtypen og vi ahr ikke kunnet fundet nogle donerer.. så du er på egen hånd"

Shini drak det halve af glasset og satte sig op.. det strammede i hele hans mave.. men han bed det i sig og kom forsigtigt op og stå.. han tog sin jakke på.. det mørkerøde pletter var stivnet og den var ikke blevet ordnet på nogen måde "jeg skal se til Roga" han opdagede Akaui "fint tak.. skulle vi komme til Konoha"

Kontakt SuigetsuLUK



http://www.pokequest.danskforum.net

Skrevet af Suigetsu

on Lør 19 feb - 17:14

avatar
Akaui: Vi må vente, til Kirisuke er færdig med at snakke med de Anbu'er. Vi skal jo sige ordentligt farvel til folkene fra byen... Men i hvert fald, så er jeg ked af, at du kom så slemt til skade... jeg ved, at det ikke er min skyld, men... jeg havde glædet mig sådan til at arbejde sammen med dig...
...

Kontakt KonanLUK


Skrevet af Konan

on Lør 19 feb - 17:47

avatar
"Og du kan ærligt sige det.. i kamp er der ikke noget med at arbejde sammen.. i sidste ebnde er det den stærkeste der står tilbage mens de svage må falde.. jeg var svag.. ukoncenteret og alt for opslugt af alt andet end missionen.. jeg satte ikke nadres end mit eget liv på spil.. jeg skammer mig.. og hvorfor skulle jeg udstille mig selv.. jeg avr ingen hjælp.. ingen klods heller..enten så vinder du og hylder det.. eller så taber du.. for fortsætter indtil man vinder" han så rundt "vi venter på resultatet men mere er ikke vigtigt"

Kontakt Sponsored contentLUK


Skrevet af Sponsored content

Ingen muligheder tilgængelige
Gå til side : 1, 2  Next

Statistikker

Skjul blokken

Antal indlæg: Indlæg pr. dag:
Antal emner: Emner pr. dag:
Antal brugere:
Brugere pr. dag:
Nyeste bruger: Sidens alder: dage
Free forum | © PunBB | Free forum support | Kontakt | Report an abuse | Create your own blog