Log Ind

Forbliv logget ind

Ingen bruger? Tilmed dig her
Glemt kodeordet? Klik her
Sidste nyt
Anime afsnit
First and last opponent!
Manga kapitel
Edo Tensei's Release!

Ingen muligheder tilgængelige

Kontakt SuigetsuLUK



http://www.pokequest.danskforum.net

Skrevet af Suigetsu

Fre 18 Feb - 22:06

Suigetsu
Dette er det hemmelige skjulested for fjenden

Kontakt SuigetsuLUK



http://www.pokequest.danskforum.net

Skrevet af Suigetsu

Fre 18 Feb - 22:32

Suigetsu
Efter en masse fælder, som de kom forbi, stod Akaui og Kunie lige uden for grotten.
"Okay så, nu er det nu. Hvis jeg kan komme i nærkamp med ham, kan jeg sagtens ordne ham.", sagde Kunie
"Godt så. Jeg kan lokke ham hen til dig med mine våben og Ninjutsu", svarede Akaui med et beslutsomt blik.
Kunie gav tegn til at de skal gå ind, og de drønede indenfor.
"Duk dig!", råbte Akaui. Kunie dukkede sig i sidste øjeblik, for en skarp klippe skød ud fra vægen.
Da de nåede indenfor, så de ham: En bredskuldret mand med hestehale og et stort pandebånd. Han havde lukkede øjne og sad i skrædderstilling midt i et slags gulv-segl.
"Så er det slut, du!" råbte Akaui og kastede en kunai. En stor jordmur dukkede op foran ham og blokerede. Han havde åbnet øjnene!

Kontakt SuigetsuLUK



http://www.pokequest.danskforum.net

Skrevet af Suigetsu

Lør 19 Feb - 0:49

Suigetsu
Akaui springer op på klippevægen og sender en Katon: Goukakyou no Jutsu af sted. Men fjenden får endnu en klippemur op, som beskytter ham, og så får han noget af klippen til at skubbe Akaui ned fra væggen.
"PAS PÅ!", hører Akaui Kunie, og før han ved det, har Kunie grebet ham og sætter ham ned på den anden side af grotteindgangen. Hun har en rift på den ene arm.
"Er du okay?"
"Hvis ikke jeg havde set hans chakra, var du blevet spiddet."
"Tak... Han er hurtig med sin ninjutsu. Det er ikke til at forudsige..."
"Han prøver at påkalde noget!"
Akaui reagerer hurtigt og kaster en røgbombekunai efter ham. Han får en mur op, som beskytter ham.
"Du skal ikke hjælpe din kumpan!", råber Kunie imens Akaui drøner om bag ham og sender ikke en, men tre små ildkugler af sted.
Da røgen letter, er han væk.
"Hvor?", men mere når Akaui ikke at sige, for i det øjeblik springer fjenden op foran Kunie. Det næste øjeblik, er hun slået ud.
"Kunie!"
"Argh..."
I samme øjeblik, bliver luften slået ud af Akaui. Fjenden havde sendt en klippe lige i mellemgulvet på ham.
Akaui springer til siden for endnu en skarp klippe. Katon: Goukakyou no Jutsu! Akaui sender en stor ildkugle imod ham, men han blokerer med endnu en mur. Nu sender han små blokke fra muren mod ham. Akaui når lige at undvige, men efter sidste undvigelse, slår en klippe Akaui op i loftet.
"Nu er det slut..." tænker Akaui og tager ikke engang paraderne op overfor den næste klippe. Men klippen stopper midt i det hele.
Kunie er ved at gennemtæve fjenden!
Akaui sidder og ømmer sig. "Hold da op! Hun sparker røv!", tænker Akaui. Men mens det går bedst, slår en klippe Kunie omkuld!
"Utroligt at hun kunne ødelægge mit jordskjold," siger fjenden. Akaui tager et kig og ser, at en masse stykker af jord er faldet af ham.
"Og nu er det slut, du!", siger han og samler chakra, "Jeg ordner dig ligesom jeg ordnede Hyugaen, dem begge! Og ham med sværdet!"
"Blev han besejret!?", tænker Akaui og tænker på hvor sej han ellers havde været...
"Du er intet særligt! Intet talent, ingen ordentlig jutsu og du skal hele tiden reddes af andre! Men nu er der ingen, der kan redde dig!"
"Jeg behøver ikke at blive reddet," siger Akaui og lukker øjnene, "og jeg er ikke talentløs!"
Akaui tænker på Shinibi, Baru og Kunie. Og åbner så øjnene.
"Jeg er en Uchiha! SHARINGAN!"
Fjenden sender nu en masse klippestykker mod Akaui.
"Jeg kan se det...", tænker Akaui og undviger let.
"Hvad i?", tænker fjenden og trækker en mur op mod de kunaier, som Akaui kastede.
"Hvor blev han af?", tænker fjenden, kigger bagud og trækker muren ned. I samme nu kaster Akaui en bombe kunai fra hans blinde vinkel. Han hopper væk, men bliver slået væk af trykbølgen. Nu sender han et klippestykke op under Akaui, men Akaui ser det komme og sætter af fra klippen.
Han tager en skriftrulle frem og påkalder en Windmill Shuriken, som han kaster efter ham.
Han dukker sig for den, men en anden skjulte sig i dens skygge! han springer ind imellem dem, men en tråd forbandt de to shurikens, så han blev fanget af tråden og klynget op til væggen.
"Jeg kan ikke bruge mine jutsuer!", tænker han.
"Jeg kan se alle dine træk. Hvem er nu den talent løse?", siger Akaui og tager en tråd op til munden.
Katon: Ryuka no Jutsu!
En flamme løber hen ad tråden og eksploderer i hovedet på modstanderen. Han falder om med brandsår overalt.
Akaui stopper sit sharingan og falder svedende på knæ, "jeg gjorde det, Kunie!"
"Flot," siger Kunie og rejser sig vaklende op, "lad os gå..."
Akaui løber hen og tager Kunies arm over skulderen, "lad os gå..."
//OUT - Skoven på Tsukiyama//

Kontakt Sponsoreret inholdLUK


Skrevet af Sponsoreret inhold

Ingen muligheder tilgængelige

Statistikker

Skjul blokken

Antal indlæg: Indlæg pr. dag:
Antal emner: Emner pr. dag:
Antal brugere:
Brugere pr. dag:
Nyeste bruger: Sidens alder: dage
Opret dit forum | ©phpBB | Gratis forumsupport | Anmeldelse af misbrug | Seneste diskussioner