Log Ind

Forbliv logget ind

Ingen bruger? Tilmed dig her
Glemt kodeordet? Klik her
Sidste nyt
Anime afsnit
First and last opponent!
Manga kapitel
Edo Tensei's Release!

Ingen muligheder tilgængelige

Kontakt SuigetsuLUK

http://www.pokequest.danskforum.net

Skrevet af Suigetsu

on Man 21 feb - 19:14

Hvad er jeres yndlings Akatsuki medlem? Hvorfor?
Min yndlings er Suigetsu, hvis Team Taka tæller... men det gør det ikke, så min er Deidara! Hans personlighed og jutsu er bare cool ;D

Hvad med jer? Begrund jeres svar, eller Mod'sne kommer efter jer OwO

Kontakt HidanLUK

http://www.naruto-universet.dk

Skrevet af Hidan

on Man 21 feb - 20:03

Hidan er pro! Han er så rapkæftet, det er så dejligt! x3

Kontakt NoesmosLUK

Skrevet af Noesmos

on Man 21 feb - 20:26

det var et svært valget stod mellem Deidara, Pain og Hidan. ved Deidara var det det samme som Suigetsu. ved Pain var der en god historie om ham. men jeg valgte Hidan fordi han stod for humor som der er mangel af i shippuden.

Kontakt SharinganFreakLUK

http://sharinganfreak.deviantart.com/

Skrevet af SharinganFreak

on Tirs 22 feb - 14:09

Det må være Sasori :D Han er virkelig sej, men synes også han er ret afslappet. På en eller anden sær måde? xD Det er ret ærveligt at han dødede så tidligt, hans barndom var sørgelig OAO

Kontakt hejmeddigLUK

Skrevet af hejmeddig

on Tors 24 feb - 22:54

zetsu fordi at han er en spijon :D

Kontakt FasaLUK

Skrevet af Fasa

on Fre 25 feb - 21:49

Ahh.. De er alle meget unikke og cool på deres egen måde.. Ehm.
Mine er nok Nagato, Sasori og Itachi.
Nagato, pga. at han kan tilgive. Han ofrede sig for at genoplive alle dem som han havde dræbt, selvom han som sådan havde en grund til at gøre det. En meget nobel handling! Derudover var han ekstremt cute som lille OAO;
Sasori,pga. hans ironi. Han ser altid ud som om han keder sig lidt, hvilket egentlig er sejt nok. ... Jeg elsker marionetdukker .____.
Itachi, pga. at han ofrede så meget for sin bror.. Han har en vis sørgelighed over sig, bliver både trist og glad når jeg tænker på hans karakter. Det er et godt tegn i min verden. Han har en mega god stil hvad der angår jutsuer! Ild og genjutsu er godt...

Kontakt Rock LeeLUK

Skrevet af Rock Lee

on Ons 16 mar - 1:40

Sasori fordi jeg kan lid hans krafter. Jeg er ikke så meget for når han selv er en dukke men ellers er han awesome. Jeg kan dog også godt lid deidara og itachi meget men nok mest Sasori ;P

Kontakt kosokoLUK

Skrevet af kosoko

on Ons 13 apr - 8:16

tror jeg siger pain.

Kontakt SuigetsuLUK

http://www.pokequest.danskforum.net

Skrevet af Suigetsu

on Ons 13 apr - 9:25

Hvorfor kan du bedst lide Pain? Jeg ved ikke helt, om jeg synes særligt meget om selve karakteren Nagato/Pain, men jeg holder af hans måde at gøre tingene og historie ^_^

EDIT: Ændrede lidt i førsteposten, så nu skal man helst begrunde sine svar

Kontakt kosokoLUK

Skrevet af kosoko

on Ons 13 apr - 15:29

jamen, kan ikke forklare kan bare godt lide ham.

Kontakt KonanLUK

Skrevet af Konan

on Fre 15 apr - 15:11

Hidan er uden tvivl min yndlings Akatsuki... han er jo så ren i munden og... okay nu til sagen

Hidan har jo møg i munden og vil glædeligt dele ud af det.. og det gør han også
Hans samarbejde med Kakuzu er også sejt fordi Hidan har det med at irritere alle omkring ham hele tiden.. fordi han brokker sig
Hidan har jo også en vis relation til min yndlings person og det siger måske også noget.. men alt i alt er Hidan min yndlings.. fordi jeg tror at ingen i virkeligheden kan lide ham

Kontakt EtexLUK

Skrevet af Etex

on Fre 15 apr - 20:01

Som man nok kan gætte på mit avatar, så er det Sasori. Jeg elsker bare det med at han har lavet sin krop om på den måde

Kontakt MadaraLUK

http://naruto-fans.forumt.biz/forum

Skrevet af Madara

on Søn 24 apr - 22:55

Tobi han owner alle med hans Sharingan

Kontakt KakashiLUK

Skrevet af Kakashi

on Man 25 apr - 16:40

kan godt lide hidan ikke fordi han er udødelig men fordi han har lidt humor og så den måde han samler blod fra andre er mega fed

Kontakt MachakuLUK

http://www.pokeforum.danskforum.net

Skrevet af Machaku

on Søn 1 maj - 13:17

Jeg kan bedst lide Hidan, tobi eller Pein. Hidan er sådan ''F*ck you'' osv. Men Pein er cool og især mod Naruto, med Whack a mole xD Tobi er bare sjov.

Kontakt KonanLUK

Skrevet af Konan

on Man 2 maj - 14:40

Machaku - Nu vil jeg lige rette dig og sige at Hidan aldrig på noget tidspunkt har sagt F*uc som du skrive.. hvis du ser det subbet er det fansubberne har oversat det sådan.. for jo Hidan er ikke ren i munden.. men selv for et børnepogram holder han alligevel en vis tone... En af mine venner ser Naruto, er Hidan fan og kan japansk.. så jeg ved at det ikke er andet end en dubbe fejl

Kontakt EtexLUK

Skrevet af Etex

on Man 2 maj - 18:43

Han sagde heller ikke at han havde sagt det, han sagde at han var lidt den type.

Kontakt KonanLUK

Skrevet af Konan

on Ons 4 maj - 20:07

Ja det kan jeg godt se lige nu.. var bare lidt forhastet fordi Hidans sprog er ret diskuteret

Kontakt kuramaLUK

Skrevet af kurama

on Tirs 14 feb - 17:57

Jeg kan nok best lide sasori fordi han ser bare så awesome uden trøjen

Kontakt Fru SasukeLUK

Skrevet af Fru Sasuke

on Tirs 14 feb - 22:13

Itachi <3 Han er skide lækker ;*

Nu med hingste føl ;D

Kontakt kuramaLUK

Skrevet af kurama

on Tors 15 mar - 18:35

Jeg har fådet en ny eller.. to og det er kisame og itachi Kisame fordi han er Awesome og hans personlighed og når han får vanler sig til den haj :O Itachi fordi han kan lave de der fugle og den sorte flamme og han er Awesome :=)

Kontakt Sponsored contentLUK

Skrevet af Sponsored content

Ingen muligheder tilgængelige

Statistikker

Skjul blokken

Antal indlæg: Indlæg pr. dag:
Antal emner: Emner pr. dag:
Antal brugere:
Brugere pr. dag:
Nyeste bruger: Sidens alder: dage
Free forum | © PunBB | Free forum support | Kontakt | Report an abuse | Sosblogs