Log Ind

Forbliv logget ind

Ingen bruger? Tilmed dig her
Glemt kodeordet? Klik her
Sidste nyt
Anime afsnit
First and last opponent!
Manga kapitel
Edo Tensei's Release!

Ingen muligheder tilgængelige
Gå til side : Forrige  1, 2, 3  Næste

Kontakt KakashiLUK


Skrevet af Kakashi

Man 2 Maj - 14:50

avatar
hej ratio *utaki kommer løbende* godt at se dig jeg har været på ferie. jeg glemte at sige det til dig

Kontakt NoesmosLUK


Skrevet af Noesmos

Man 2 Maj - 16:06

Noesmos
Raito:"davs, Utaki"
Matsu:"hej, rart at møde dig jeg er Matsu. så kan vi endelig begynde. reglerne er enkle. prøv at tage en af de her to bjæler fra mig" *viser to bjæler i hånden* "sig til hvis i er med på den"
Raito: "selvfølgelig er jeg det"

Kontakt KakashiLUK


Skrevet af Kakashi

Fre 6 Maj - 17:08

avatar
utaki: ja jeg er nok blevet lidt sløv efter den ferie

Kontakt NoesmosLUK


Skrevet af Noesmos

Fre 6 Maj - 17:09

Noesmos
Matsu: hvad med dig Denhai

Kontakt SasukefanLUK


Skrevet af Sasukefan

Man 9 Maj - 20:17

avatar
Denhai: Hvad! "Vågner med et sæt" Gaab "Kikker op mod solen.." Hvor lang tid har jeg sovet? "Kikker forvirret på Matsu"

Kontakt NoesmosLUK


Skrevet af Noesmos

Man 9 Maj - 20:37

Noesmos
Matsu: "det tager jeg som et ja. så begynder vi"
*raito kaster shuriken*
Matsu: "forbier" *shurikenen rammer fire meter ved siden af(genjutsu)*

ps. i må også styre Matsu. og vil en sende mig Matsus profil (mistede det under NV's opgradering)

Kontakt SasukefanLUK


Skrevet af Sasukefan

Lør 14 Maj - 14:31

avatar
Denhai: Så vi skal prøve at tage bjælerne fra dig? Nå lad os bare få det overstået.. "Kikker med et doven blik hen mod Raito, og Utaki" Bunshin no Jutsu! "Laver to ekstra kloner, løber hen mod Matsu, tar en Shuriken frem, og kaster den mod Matsu" Yaay "Shurikenen rammer Matsu men ikke den rigtige Matsu.." Hvad!?!
Matsu: Forbier igen..

Kontakt NoesmosLUK


Skrevet af Noesmos

Lør 14 Maj - 18:21

Noesmos
raito: *stopper sin chakrastrøm og derefter laver han et chakraboost* nu burde jeg ikke være under hans genjutsu *finder Matsus placering, tager en kunai i hånden, peger spidsen direkte mod Matsu og løber mod matsu*
Matsu: "det var for gennemskuelig" *stoppede Raitos kunai ved at sætte EN finger på spidsen*
Raito: hvad? han skar sig ikke en gang. ikke en dråbe blod... er det en genjutsu?
Matsu: "kom nu. jeg sagde testen var startet... eller er det det du har?"
Raito: "hmmm" *en Raito-bunshin kommer løbende bag ved Matsu*
Matsu: han er blevet bedre til at bruge bunshin no jutsu "tager kunaien fra den rigtige Raito og kaster den efter Raito-bunshinen hvorefter klonen forsvinder og Matsu springer hen mellem Denhai og Utaki med hænderne i lommerne"

Kontakt SasukefanLUK


Skrevet af Sasukefan

Søn 15 Maj - 0:28

avatar
Denhai: Hmm, Tør jeg mon risikere resten af mine kræfter? Jeg prøver! "Løber hen mod Matsu springer op i luften og råber: Chidori!" Ahh "En kraftig stråle kommer ud af Denhais ene hånd, men inden han når at ramme Matsu falder han om af mangel på kræfter.." Ahh jeg er så sulten.. "Mave rumler!"
Matsu: Huh!?! Har du ikke fået noget at spise!
Denhai: Nej.. "Rejser mig op" Er der nogle som har noget mad jeg kan få XD
Matsu: Du må desvære holde dig lidt endnu "Siger Matsu med et fjoget grin"
Denhai: Fint, "Kaster en kunai mod Matsu"

Kontakt NoesmosLUK


Skrevet af Noesmos

Søn 15 Maj - 16:31

Noesmos
Matsu:*tager stille og roligt et skridt fremad og undgår kunaien* "hmm... jeg har knap nok gjort noget og en af jer er faldet om. måske var jeg for hård imod jer" *trækker pandebåndet ned over øjnene* "nu har i måske en chance for at røre mig"
Raito: "du skal ikke undervurder mig!!!"

Kontakt NoesmosLUK


Skrevet af Noesmos

Lør 28 Maj - 20:55

Noesmos
Raito: *laver fem kage bunshiner* når han ikke kan se noget kan han umuligt finde den sande jeg *begynder at smile og bunshinerne og den rigtige Raito stiller sig rundt om Matsu*
Matsu:"hmmmm..."
Riato:*alle bunshiner løber mod Matsu og klar til at slå*
Matsu: *forsvinder pludselig*
Raito:"hvad?" *kigger op i luften og ser Matsu*
Matsu: *peger i retningen af Raito*
Raito: *ser direkte på Matsus finger og alle bunshiner forsvinder og Raito falder om* genjutsu... og jeg faldt for det

Kontakt SasukefanLUK


Skrevet af Sasukefan

Man 30 Maj - 19:06

avatar
Denhai: Vi kan ikke blive ved med det her Raito! Jeg er så småt ved at løbe tør for chakra. Så vi er nød til at finde en strategi.. Nogle ideer? "Kikker på Raito nysgerrig"

Kontakt NoesmosLUK


Skrevet af Noesmos

Søn 12 Jun - 23:50

Noesmos
Raito: *rejser sig op* jeg brugte næsten al min chakra på at slippe fri af hans genjutsu... pis *laver håndsegl* "taju kage bunshin no jutsu!!" *kommer to kloner* hvad? "vær beredt!"
Matsu: "hmm... har i slet ikke opdaget at i har stået stille i de sidste tre timer?! i har været under en genjutsu" *siger matsu vredt* "utaki siger han er godt til at analysere men har ikke tænkt på at en genjutsumester havde brugt genjutsu, Denhai kommer fra uchiha-klanen og opdagede IKKE en GENJUTSU og raito du tænke på at jeg brugte genjutsu og har øvet længe på at slippe fri fra genjutsuer men du kan stadig ikke finde ud af det!! kom nu! i burde nemt klare denne prøve. i bliver aldrig til noget!!" *kigger skuffet* "denhai forslog i det mindste at arbejde sammen men hvem lyttede?!! INGEN"

Kontakt KakashiLUK


Skrevet af Kakashi

Man 13 Jun - 21:51

avatar
Godt gået matsu og ratio *utaki sidder ned og kikker på fra sidelingen* (ret sjovt at føgle med i jeres kampe)men ratio det er lidt for nemt at aflæse dine træk. Arbejd på det.

Kontakt NoesmosLUK


Skrevet af Noesmos

Tirs 14 Jun - 21:43

Noesmos
Matsu: "aha jeg forstår. du vidste om genjutsu, du spillede bare komedie. men du burde hellere aflæse min træk..." *forsvinder pludselig* "...for du er stadig min genjutsu. det er faktisk en af mine svageste genjutsuer... jeg er forbuffet over din evne til at aflæst..." *står bag ved Utaki* "... men har du prøvet at aflæse en jonin før"

Kontakt NoesmosLUK


Skrevet af Noesmos

Man 20 Jun - 22:42

Noesmos
Raito: jeg må ud af hans genjutsu *laver tiger håndtegnet og sætter sig* man kan slippe fri fra en genjustu hvis brugeren eller fangen af genjutsuen bliver ramt eller slået af nogen *fokuserer sin sidste chakra ud i hænderne* hvis jeg bruger det jeg har lært fra vandchakratræningen, hvor jeg skulle danne vand i hånden, og rammer mit ben med vandet vågner jeg måske fra genjutsuen.

uden for genjutsu
Matsu: *ser raito danne vand* hmmmm... godt tænkt *smiler*
Raito: *vandet rammer benet og Raito vågner. slår til utaki og denhai så de vågner*
Matsu: *klapper i hænderne* "tillykke, i skal være mine elever!! alle senseier lægger vægt på noget som hans eller hendes elever skal opfylde."
Raito: "og hvad skulle vi opfylde?"
Matsu: "jeg satte jeres i umulige forhold. i skulle slippe fri fra genjutsu lavet af en genjutsumester men i gav ikke op. det vigtigste regel for en ninja er aldrig at give op. det hold geniner jeg have oppe til testen sidste år gik i chok da jeg sagde det var en genjutsu. anyway, jeg vil gerne være jeres sensei"

Kontakt SasukefanLUK


Skrevet af Sasukefan

Tirs 21 Jun - 19:49

avatar
Denhai kløede sig langsomt på ryggen "Aha.." lød det fra Denhai som var i fuld gang med at tænke. "Så denne test handlede ikke om at man skulle tage de to klokker fra dig, men at slippe ud af din jutsi.." Sagde Denhai med et smil på læben. Hurtigt gik Denhai hen til de andre og sagde "hvornår tror i forresten at der er chunin udvælgelse ?" Denhai stirrede forsigtig på de andre.

Kontakt NoesmosLUK


Skrevet af Noesmos

Tirs 21 Jun - 20:14

Noesmos
Matsu: "hmmm... nå ja, det er snart. jeg vil forslag i arbejder på en ny jutsu til chunin udvælgelsen. et slags triumf kort. det er jo derfor Raito er ved at lære at bruge vandchakra... og som sensei vil jeg hjælpe jer med det"

...

Kontakt SasukefanLUK


Skrevet af Sasukefan

Tirs 21 Jun - 21:34

avatar
Denhai: Det var da en god ide "Smiler svagt til Matsu" Nå i kommer bare når i har brug for mig * Langsomt begynder Denhai at gå væk fra de andre, efter han var nået et godt stykke væk fra dem, lagde han sig under et træ, og begyndte at sove *

Kontakt NoesmosLUK


Skrevet af Noesmos

Ons 22 Jun - 0:20

Noesmos
Matsu: "okay Raito. det lykkedes dig at lave vandchakra til sidst i prøven selvom du næsten ikke havde noget chakra så trin 1 har du klaret"
Raito: "yes yes yes YES!!!" *hopper rundt*
Matsu: "trin 2..."
Raito: "trin 2 booya!!!"
Matsu: "... efter en pause"
Raito: *falder til ro* "hvad?"
Matsu: "ja du har jo ikke noget chakra"
Raito: "hmm" sagde han surt *går under et træ og spiser æbler fra træet*

Kontakt NoesmosLUK


Skrevet af Noesmos

Fre 24 Jun - 12:31

Noesmos
raito: "okay, jeg er klar"
Matsu: "okay så"
Raito: "hvad er trin 2 så"
Matsu: "du at manipulere med vand"
Raito: "aha!"
Matsu: "du bruger mindre chakra hvis du kan bruge det vand omkring dig i stedet for selv at lave det. derudover bliver du bedre til at bruge din vandchakra"
raito: "okay"
Matsu: *går til enden af haven der er en klippeskråning* "Suiton: Takitsubo no Jutsu" *der kommer et vandfald*
Raito: "deja vu"
Matsu: "ja. det er det samme som da du lærte at bruge vindchakra. du skal stoppe vandfaldet. brug din vandchakra til at manipulere med vandet"
Raito: "pærelet"

...

Kontakt NoesmosLUK


Skrevet af Noesmos

Fre 24 Jun - 20:41

Noesmos
kl. 19 samme dag

Matsu: "wow! er du færdig"
Raito: "th... jeg sagde jo at det var pærelet" *smiler*
Matsu: der er chuninudvælgelse i morgen så for at al den vandchakratræning ikke er forgæves skal vi træner hele på tredje trin"
Raito: "hvad er tredje trin"
Matsu: "at lære en jutsu"
Raito: "fedt. hvilken jutsu"
Matsu: "ja. jeg har nogle i tankerne så vi tager den du tænker er nemmest at lave en strategi til"
Raito: "så sig hvilke du tænker på. vi har ikke meget tid"

...

Kontakt NoesmosLUK


Skrevet af Noesmos

Lør 25 Jun - 15:29

Noesmos
Matsu: "jeg tror du er klar nu"
Raito: "ja det ser sådan ud" *smiler stolt*
Matsu: "jeg tror du skal til og afsted"
Raito: "okay så, ses" *løb væk*
Matsu: han har kun sovet i tre timer, trænet hele natten og han er i forvejen ikke den bedste i verden for at sige det mildt... jeg håber du klarer den

//konohas hovedgade//

Kontakt SasukefanLUK


Skrevet af Sasukefan

Søn 26 Jun - 15:50

avatar
Denhai vågner langsomt fra sin søvn "Nå nu har jeg hvilet mig længe nok.." Siger Denhai, og løber efter Raito.

Kontakt NoesmosLUK


Skrevet af Noesmos

Tirs 9 Aug - 1:52

Noesmos
raito kom hjem til Matsu.
Matsu: "jeg hører du kom i finalen"
Raito: "jep"
Matsu: "så lad os træne"
Raito: "forstået, hvilken form for træning"
Matsu: "det får du at se" *smiler skævt*

Kontakt Sponsoreret inholdLUK


Skrevet af Sponsoreret inhold

Ingen muligheder tilgængelige
Gå til side : Forrige  1, 2, 3  Næste

Statistikker

Skjul blokken

Antal indlæg: Indlæg pr. dag:
Antal emner: Emner pr. dag:
Antal brugere:
Brugere pr. dag:
Nyeste bruger: Sidens alder: dage
Opret dit forum | ©phpBB | Gratis forumsupport | Anmeldelse af misbrug | Seneste diskussioner