Log Ind

Forbliv logget ind

Ingen bruger? Tilmed dig her
Glemt kodeordet? Klik her
Sidste nyt
Anime afsnit
First and last opponent!
Manga kapitel
Edo Tensei's Release!

Ingen muligheder tilgængelige
Gå til side : Forrige  1, 2, 3

Kontakt NoesmosLUK


Skrevet af Noesmos

Fre 12 Aug - 19:21

Noesmos
Raito åbner dørenen til sit hjem. hans mor kommer og krammer inden han så meget for en fod ind af huset "tillykke, chunin" siger moren. "er du ikke glad for det?"
"jo, selvfølgelig det" lyver Raito til sin mor og får hende til at slappe ham og går ud mod haven til Matsu "som Chunin kan jeg ikke bare stå her og glo. der skal trænes" siger Raito og smiler kæphøjt hvorefter han fortsætter ud i haven
...

Kontakt NoesmosLUK


Skrevet af Noesmos

Fre 12 Aug - 20:37

Noesmos
Raito stiller sig foran Matsu
"hva' så?" spørger Matsu
"er du stadig frisk på en kamp?"
"hvad fik dig til at stifte mening?"
"jeg vil se hvor stærk jeg er blevet siden sidst. om jeg kan bære titlen "chunin" jeg fik"
"jamen, det lyder fornuftigt. så lad os starte" Matsu strækker sig "lad os se om du kan røre mig denne ga.."

Raito knytter næven og slår ud efter hans hoved men Matsu drejer bare hoved lidt. "du var for forudsigelig der"

...

Kontakt NoesmosLUK


Skrevet af Noesmos

Lør 13 Aug - 14:40

Noesmos
Raito springer tilbage og tager en røgbombe frem og kaster den mod Matsu hvorefter der kommer en røgsky. nu har jeg min chance "Water Release: Syrup Capture Field" og noget klæbende vand kommer flyvende mod røgskyen.

Raito venter spændt mens røgskyen letter for at se om Matsu stadig er der. Raito tager nogle shuriken'er frem i det tilfælde at Matsu skulle sidde fast. og det viser sig at Matsu står midt af alt det klæbende vand.
Raito kaster shuriken'erne mod Matsu ben eftersom at Matsu sidder fast og ikke kan bevæge benene.

men i det shuriken'erne i lige hvor at ramme ham springer han op i luften. "det er jo mig der har lært dig alle dine jutsuer så troede du ikke jeg ved hvordan man undgår dem" Matsu lander foran Raito "du undervurderer stadig dine modstandere... men du er blevet en smule bedre. jeg har trods alt ikke dækket mine øjne til denne gang"

Raito ser målløst på Matsu "skal du ikke angribe mig!?" råber Raito
"jeg kan ikke se nogen grund til at angribe dig men hvis du kan røre mig vil jeg da overveje det" siger Matsu og smiler pænt.

...

Kontakt NoesmosLUK


Skrevet af Noesmos

Lør 13 Aug - 17:46

Noesmos
Raito "Kage bunshin no jutsu" 10 kloner kommer frem rundt om Matsu "du spilder bare din Chakra, jeg håber du noget fornuftigt at bruge så mange kloner til" siger Matsu

Raito-klonerne kaster sig over Matsu. jeg ved Raito bare køber sig lidt tid til at forberede sit næste angreb og med så mange kloner kan jeg ikke holde øje med den rigtige Raito... Matsu undviger klonernes angreb og slår klonerne ind i hinanden så de forsvinder en efter en. da den sidste klon er slået ud kigger Matsu omkring men ingen spor af Raito. Matsu kigger på det klæbende vand fra Raitos første jutsu Thh han gemmer sig i vandet ligesom til Chunin-eksamen... han går over mod vandet og på vejen der hen går forbi en træ og videre mod vandet.

da Matsu var et godt stykke fra træet kommer der en Kunai flyende mod Matsus ryg. Matsu vender sig hurtig og tager fat i Kunai'en hvorefter han smider den på jorden. "kom ned fra træet, Raito. det var godt tænkt af dig at bruge min viden imod mig selv, den må du have" siger Matsu.
"Tak, det synes jeg også selv"
"men det var dumt du kun angreb med en kunai, du kunne sagtens have gjort det bedre end det"

Raito tager en shuriken frem "Wind Release: Wind Enhanced Tools" og kaster den mod Matsu. Matsu stikker sin arm frem for at stoppe shuriken'en ved at stikke sin finger igennem shuriken'ens hul i midten. men inden han når det forvandler Kunai der ligger på jorden sig til Raito og lægger Matsus arme i lås på ryggen af ham mens shuriken'en kommer nærmere. han forvandlede en klon til en kunai oppe i træet og kastede den efter mig for at jeg bevist skulle undvige den og derefter angriber han mig åbenlyst forfra for at han var sikker på jeg ikke fokuserede på kunai'en tænker Matsu, bukker sig, slipper fri fra klonen armlås og kaster klonen ind i shuriken. "det var en fremragende strategi, Raito. du tog faktisk en jonin med bukserne nede." Matsu går indenfor i huset "det må være fint for i dag"

Kontakt NoesmosLUK


Skrevet af Noesmos

Man 22 Aug - 21:15

Noesmos
Raito kom hjem igen "halløj, Raito" sagde Matsu "fik du ordnet det du skulle"
"nej, det desværre ikke men det gør ikke noget" Raito smilede "kan du være du kan lære mig en ninjutsu der er til angreb"
"jo men jeg synes med din kampstil så ska.. hm... jeg har en ide men er ikke ninjutsu"
de går begge ud i haven

...

Kontakt NoesmosLUK


Skrevet af Noesmos

Tirs 23 Aug - 20:54

Noesmos
... efter en dags træning

Matsu: "okay en sidste gang, Raito"
Raito: "okay så"

Raito løber fremad og få meter få Matsu springer han op i luften "Leaf Whirlwind!!". Matsu bøjede hovedet tilbage og kunne mærke vind fra Raitos spark og det mindede ham om noget. "godt klaret, flot spark. jeg har faktisk glemt at give dig en gave nu da du er chunin" sagde Matsu. "jeg kan øve dig på at gøre din vindchakra skarpere mens jeg finder en gave til dig" Matsu smiler og hvorefter han går.
Raito tager en Kunai frem "Wind Release: Wind Enhanced Tools" og prøver at gøre sin chakra så koncentreret så muligt

Kontakt NoesmosLUK


Skrevet af Noesmos

Tors 25 Aug - 23:01

Noesmos
Matsu kommer til Raito og stikker to våben frem der ligner en blanding af et knojern og en kniv. "hvad er det for noget?" siger Raito og kigger mærkeligt på det. "det er et våben der er lavet af en materiale der suger bruger chakra til sig." Matsu tager den ene på "hvis du sender vindchakra ud i den gør du det endnu skarpere" Matsu sender vindchakra til den og den et træ overefter knojernet/kniven flyver igennem træ "den 3. hokages søn, Asuma, brugte også et våben lige så. og det var hans signaturejutsu. og senere hen fik hans elev dem af ham da han døde." Raito kigger på den der røg gennem træet. "er denne jutsu stærkere end Wind Release: Wind Enhanced Tools"
"jep meget stærkere"
"hvad hedder våbnet?"
"det kaldes for et "Chakra blad"" Matsu henter den han kastede og rækker dem til Raito "men at kunne bruge disse fuldt ud kræver at man mestérer Vindelementet fuldt ud - og det kan du langt fra"


Raito tager en af dem på og sender vindchakra ud i den. "se jeg kan da sagtens" men i det Raito taler bliver vindchakraen mindre skarp
"hvis du skal koncentrere dig så meget om det at du ikke en gang kan tale samtidig så skal de vist trænes en del"

Kontakt NoesmosLUK


Skrevet af Noesmos

Tirs 30 Aug - 9:56

Noesmos
klokken er ca. 2 og dagen...

Matsu kommer ud i haven "har du stadig ikke lært det?"
"nej, det er jo fuldstændigt sindsygt hvor god man skal være til at kontrollere vindelementet" siger Raito
"du har trænet i en uges tid nu. vis mig hvor langt du er kommet"
Raito tager dem på og sender vindchakra i dem "det siger nu til at du har okay kontrol over dem. prøv at tage den ene af" siger Matsu. Raito tager den ene af og sender igen vindchakra ud i dem "hey, det føles som det rene ingenting nu" siger Raito
"det er vel forståeligt. det er trods alt en B ranket Justu. den høje koncentration af vindchakra må være for meget for dig hvis du skal holde dem begge igang" siger Matsu og strækker sig "det slår mig lige at du ikke har lært at kæmpe med dem endnu. tag dem begge på uden chakra i dem"
"okay, så" Raito tager sidste frem og sætter den på hånden. "hvad så nu?"
"kæmp imod mig, se om du kan ramme mig!"
Raito slår ud efter ham men Matsu undviger ham "kom så du skal bare øve dig i at bruge dem i kamp."

Raito slår igen og igen og Matsu undviger igen og igen
...

Kontakt NoesmosLUK


Skrevet af Noesmos

Man 5 Sep - 19:50

Noesmos
2 timer senere...

Matsu siger "jeg tror det er nok for Raito"
Raito kigger forvirret på ham "hvad sker der?"
du har vist lært at bruge chakrabladene godt nok for nu. det er stadig et stort handikap at du kan bruge din chakra på en af bladene men det går nok"
"jaja, men hvad sker der"
"der er en mission under opsejling og jeg tror at du nok gerne vil detage i den"
"virkelig!? hvor?" siger Raito spændt
"du skal mødes ved indgangsporten nu hvis du vil?"
"okay så, så smutter jeg"

//out - indgang til konoha//

Kontakt Sponsoreret inholdLUK


Skrevet af Sponsoreret inhold

Ingen muligheder tilgængelige
Gå til side : Forrige  1, 2, 3

Statistikker

Skjul blokken

Antal indlæg: Indlæg pr. dag:
Antal emner: Emner pr. dag:
Antal brugere:
Brugere pr. dag:
Nyeste bruger: Sidens alder: dage
Free forum | ©phpBB | Gratis forumsupport | Anmeldelse af misbrug | Seneste diskussioner