Log Ind

Forbliv logget ind

Ingen bruger? Tilmed dig her
Glemt kodeordet? Klik her
Sidste nyt
Anime afsnit
First and last opponent!
Manga kapitel
Edo Tensei's Release!

Ingen muligheder tilgængelige
Gå til side : 1, 2  Next

Kontakt KonanLUK

Skrevet af Konan

on Fre 25 feb - 20:24

Her bor Shini men han opholder sig sjældent i selve huset men omkring grunden det ligger på.. den fine Hyuuga familie er ikke særlig gæstfrie

Kontakt KonanLUK

Skrevet af Konan

on Fre 25 feb - 22:33

Der var stille da han trådte ind på gulvet.. det var bart som det altid havde været.. i midten af det.. lige ved siden af alteret sad hans fosterfar.. hans øjne skar allrede som han havde betrådt grunden
"Din mission er slut.. og du er tilbage.. vi påbegynder med det samme"
"javel" han kastede et stykke parpir hen mod fosterfaderen "dog vil jeg lige indskyde at jer har fået denne fra Konohas hospital.. det er et mindre tilbageslag.. men hvad ikke er perfekt nu kan vel sagtens blive det"
manden læste "vi venter til i morgen så.. få sovet vi starter tidligt" og så forsvandt han
Shini nikkede og gik uden for.. hoppede op på taget hvor han sad stille for sig selv

Kontakt KonanLUK

Skrevet af Konan

on Søn 27 feb - 21:25

Hvis han fortsatte sådan her.. så ville han nå det...
"Du kender udmærket din plads.. du ved hvad der venter dig.. du kan ikke ændre det.. Akatsuki.. vi snakker ikke om dem her... ikke nu.. ikke i denne by"
Fosterfaderens ord rungede ned over ham mens han sad på taget, udkørt og såret.. hans skygger.. Nara klanen.. lå der mere til den end bare hans blod bag.. og var den en faktor til igen at få aktiveret sin Sharingan.. og når det så kom til Sharingan.. hvad kunne han så.. ikke opfange angreb.. det var halt sikkert.. en mission, var det hvad han manglede?.. NEJ.. hans mål var at blive i Konoha.. beskytte den.. indtil den var klar til at stå på egne ben

Kontakt KonanLUK

Skrevet af Konan

on Man 28 mar - 18:35

Mens solen skinnede var faderen faldet til ro.. han havde trænet hele dagen og snart ville Shini være i stand til at holde længere end ham.. men indtil da måtte han lægge alle kræfter i.. Han legede lige nu med et par skygger.. men mere kunne det heller ikke blive til.. han kunne nu mestre Nara klanens teknik men den var svag og tog alt, alt for meget på hans chakra.. hvilket fik ham til at huske at han var sulten og siden han havde penge på lommen ventede han ikke

/OUT - Ichiraku Ramen/

Kontakt KonanLUK

Skrevet af Konan

on Ons 6 apr - 14:14

"Hvad.. rejst?" han så forvirret på stuepigen
"ja han rejste for en time siden.. han sagde dog ikke hvor han skulle hen.. men han mente at jeg fra nu af skulle træne dig"
"Du forholder dig i skyggerne i flere år og så kommer du svansene så snart herren er ude af huset.. hvad er du.. hans tjener eller hans kone" han så med røde øjne på hende
"Få det blik væk med det samme" hun gav ham en lussing "du skal ikke tale til mig.. jeg som har givet dig et liv efter dit første brød sammen"
"Hvilket liv har du givet mig?" Shinis blinde øjne var kun tilbage som han gik ind på sit væresle

Kontakt KonanLUK

Skrevet af Konan

on Lør 14 maj - 12:10

Shini sukkede mens den mørke stjernehimmel er blevet lys dag, men det kunne han jo ikke se.. men han kunne mærke at vejret er blevet mildere.. sommeren er på vej
Han rejste sig op.. sagde intet, lugtede intet.. længere.. den gamle Hyuga mester og hans kone var død.. det vidste han.. han gjorde det
Han forlod huset.. uden helt at vide hvor hen
/OUT - Hovedgaden/

Kontakt KonanLUK

Skrevet af Konan

on Fre 24 jun - 20:50

Shini nåede hjem og sad og så ud på sommerhimmelen, vejeret var lunt og mørket ville nok først komme sent på natten.. det nød han godt af. Mørket gjorde ham altid så deprimeret hvor imod lyset altid kunne bringe, ikke det store, men i det mindste et lille smil frem på hans læber

Chunin eksamen stod for døren og Shini glæede sig ikke særlig meget. Hans ven.. holdkammerater ville nok alligevel aldrig forstå hvad det var han havde gang i.. selv ikke Julie der ellers prøvede at vide det havde nogen ide.

Men han kunne ikke gennemskue hvad det var han følte, det var sikkert hormoner.. selvom det kun lå til pigers natur sådan at tænke over sine følelser. Tanken om, at der, lige ved siden af ham havde han slået sine fosterforældre ihjel i koldt blod gav ham kvalme.. for i bund og grundt var han jo langt fra stærk og glad.. han var lille bange, alene og svag.. og det ville han forblive hvis han blev i Konoha meget længere

Han rejste sig op, det var på tide han talte et alvorsord.. med Akaui

/OUT - Akauis hjem/

Kontakt KonanLUK

Skrevet af Konan

on Ons 3 aug - 16:59

Shini lå og så op i himmelen, den var blå.. gættede han på. Han team havde klaret første prøve og skulle træne... og han vidste hvordan... vigtigheden i at se andres træk, lære sin venner og fjender af kende avr det han avr der for...
Han blev lidt mut.. "Denji.. Spike" han lukkede sine øjne, selvomd et ikke gjorde nogen forskel, himmelen var stadig kulsort "i skal nok blive hævnet" så tænkte han på Akaui, han nærmest blodbror.. og så var der Baru.. det svin til en usling der var stukket af under prøven. Han tænkte syge tanker, det gjorde han også.. faktisk dem alle sammen "men jeg går ud fra, det er det, der gør os til mennesker"
Og så hoppede han ned fra taget, og begyndte sin træning, alene

Kontakt MachakuLUK

http://www.pokeforum.danskforum.net

Skrevet af Machaku

on Tors 4 aug - 21:41

Machaku ser sig omkring, da han pludselig hører en lyd, komme fra en busk, hvoefter han kaster en kunai imod lyden ''Sorry kat!'' Machaku hopper op på taget, da han ser en dreng, træne ''Hey, hvem er du? Ved du hvor man stiller sig til rådighed for Teams? Jeg er endnu ikke medlem af et team.''

Kontakt KonanLUK

Skrevet af Konan

on Tors 4 aug - 21:43

Shini forblev med at træne "Katten der.. jeg håber den kommer tilbage.. du skylder mig hvis ikke" han stoppede op og vendte sig om, fremviste sine blinde øjne "og hvad angår et team.. så er der sikkert nogle.. måske her hos mig.. måske ikke" han lo så lidt "du er ny.. men helt fremmed er du heller ikke.. du har Uchiha blod i dine åre.. ligesom jeg"

Kontakt MachakuLUK

Skrevet af Machaku

on Tors 4 aug - 21:50

Machaku smiler, og hopper ned til Shini ''Jeg er en Uchiha, ja. Du er tydeligvis blind, kunne du fornemme mit sharingan øje? Og katten der, den blev bare forskrækket, og løb ind i huset'' Machaku hopper ned ''Hvad med en lille kamp?''

Kontakt KonanLUK

Skrevet af Konan

on Fre 5 aug - 14:28

Shini undrede sig over drengens sidste kommentar "Du har da virkelig ingen respekt for noget vel.. den her grund er mange år gammel og tilhøre min klan.. jeg kan ikke lade der ske den noget" han lo "det er nemt at opfange chakra.. især når man bære noget af den i kroppen selv. Og hvad angår mine øjne.. hvis jeg bestemte mig for en kamp, ville det ikke hindre mig" han lo atter "men jeg har andet at se til.. desuden.. ledte du ikke efter et hold?"

Kontakt MachakuLUK

Skrevet af Machaku

on Fre 5 aug - 16:24

''Jo, det gjorde jeg skam. Men i øjeblikket ved jeg ikke hvor jeg skal danne et hold, så derfor spurgte jeg bare'' Machaku retter på sit sværd, som sad lidt løst ''Du skulle træne til chunin eksamen, ikke? Du kunne jo bruge mig til at kæmpe imod, som træning. Selvfølgelig ikke her, men muligvis et andet sted?''

Kontakt KonanLUK

Skrevet af Konan

on Fre 5 aug - 16:31

Shini aktiverede sin Sharingan "Kampe er til for at afgøre noget" man kæmper ikke for træning, man kæmper når det er blodigt alvor. "Så kun hvis du havde intentioner om at dræbe mig, kunne vi have kæmpet.. men" han deaktiverede sin Sharingan igen "mit sind er langt fra klar til noget der ligner kamp.. i modsætning til dig er jeg ikke sat her på jorden, bare for at kæmpe.. jeg vil faktisk noget mere med mit liv"

Kontakt MachakuLUK

Skrevet af Machaku

on Fre 5 aug - 16:39

''Hmp! Typisk Hyuga!'' Machaku vævede Tiger håndseglet og 30 is-svaler fløj ud af munden på ham og suste mod Shini ''Ice Style: Tsubame Blizzard!'' Machaku smilede ''Taber''

Kontakt KonanLUK

Skrevet af Konan

on Fre 5 aug - 16:41

Shini tog sine hænder over sit ansigt og lod alle svalerne ramme ham, så lo han selv "en Uchiha med Ice Release.. spændene.. men slet ikke lige så stærkt som Barus" han tog sine forblødte arme væk fra ansigtet "som jeg sagde, er mit sind ikke klar til en kamp"

Kontakt MachakuLUK

Skrevet af Machaku

on Fre 5 aug - 16:49

''Taber, hmp'' Machaku vender om og skrider igen //OUT//

Kontakt KonanLUK

Skrevet af Konan

on Fre 5 aug - 16:54

Shini undrede sig over, hvad Uchihaen ville.. men han tog tanken i sig igen.. forbandt i stedet for sine arme "tja sådan kan man vel også miste noget chakra" han begyndte sin træning igen

Kontakt KonanLUK

Skrevet af Konan

on Ons 10 aug - 15:30

Shini søgte mod arenaen, "Og snart er det også mig"

OUT- Areanen

Kontakt BlazeLUK

Skrevet af Blaze

on Lør 13 aug - 13:33

Blaze gik op til huset og bankede forsigtigt på døren. "Hvad så nu?" tænkte han genert. Han havde ikke regnet med at han ville gøre det. "Skal jeg virkelig spørge?" tænkte han tøvende, men besluttede sig så. "Det må blive en anden gang" tænkte han træt og gik igen.

//OOG: out//

Kontakt KonanLUK

Skrevet af Konan

on Søn 13 nov - 18:57

Kōrudo kodomo-tachi wa hoshi,-boshi, kūruna kodomo-tachi wa hoshi wa kūruna kodomo-tachi o mite ita.
Watashi-tachi ga sunde irunode,-ji taiyō ga shinu, shukketsu... Chīsana hoshi o kurai yoru no.. Kūru.. Hidari..
Kurai tōchi, kōjutsu ga watashi-tachi no egao ga.. Wareware wa nani o kaite iru tame, dare mo wareware no ketten o miru koto ga dekimasuga.
Moru...
Papa...
Kyōdai, raibaru... Yoru no samu-sa.. Samu-sa ga hoshi... Kurayami no naka de hikari o.

Stille skrev han uden at tænke mere igennem

Denji, Spike.. Akaui og Baru.. Julie Sensei..Hokage, Blaze, Machaku og alle de andre. Han græd.. for første gang siden hans forældres død. Lige nu vidste han at de alle ville hade ham.. men i det mindste ville de være okay. Alt dette betød kun noget.. det var vigtigest. Han slukkede lyset og lod støvet være.. så gik han

/OUT/
Kontakt
synes godt om

Kontakt SuigetsuLUK

http://www.pokequest.danskforum.net

Skrevet af Suigetsu

on Søn 13 nov - 20:10

Akaui og Julie bankede på uden at få svar derindefra.
"Jeg tror ikke, han er hjemme," sagde Akaui, "mon ikke vi bare skulle rapportere til Hokagen og se om han dukker op? Han har det med at være på det rette sted det rette tidspunkt..."

Kontakt KonanLUK

Skrevet af Konan

on Søn 13 nov - 20:12

Julie stod med en seddel i hånden "Tænk at han faktisk beholdte den her" hun tog den i lommen og så på Akaui "Nu begynder han at bekymre mig" hun nikkede og løb af sted //OUT//

Kontakt KonanLUK

Skrevet af Konan

on Tirs 31 jan - 13:55

Området var tilstøvet og kun blevet mere faldefærdigt med tiden. Han åbnede den slidte dør og trådte ind i det mørke rum.
Han sukkede og følte sig helt hjemme da han smed tasken fra sig og satte sig på den tynde madras der var i det tomme rum.. han lagde sig ned.. og nød stilheden
Signatur:

- You say that even though you are blinded by such things as sadness and sorrow, you still refuse to leave you’re path?

- I’ve been cursed with stubbornness, refusing to let me be tricked. I maybe walking the path of the blind, but at least I am walking blind, seeing my goal right before my eyes.

Uchiha Hyuga Toki-Shinibi

Kontakt SuigetsuLUK

http://www.pokequest.danskforum.net

Skrevet af Suigetsu

on Tirs 31 jan - 14:54

En gruppe på seks anbuer var netop færdig med at spise isvafler og havde besluttet sig for at konfrontere Shini.
"Uchiha Shinibi," sagde lederen, der trådte ind i hans hjem mens de andre havde huset omringet, "stedet her er omringet. Overgiv dig eller vi vil bruge vold!"

Kontakt Sponsored contentLUK

Skrevet af Sponsored content

Today at 0:26

Ingen muligheder tilgængelige
Gå til side : 1, 2  Next

Statistikker

Skjul blokken

Antal indlæg: Indlæg pr. dag:
Antal emner: Emner pr. dag:
Antal brugere:
Brugere pr. dag:
Nyeste bruger: Sidens alder: dage
Free forum | © PunBB | Free forum support | Kontakt | Report an abuse | Have a free blog with Sosblogs