Log Ind

Forbliv logget ind

Ingen bruger? Tilmed dig her
Glemt kodeordet? Klik her
Sidste nyt
Anime afsnit
First and last opponent!
Manga kapitel
Edo Tensei's Release!

Ingen muligheder tilgængelige

Kontakt SuigetsuLUK

http://www.pokequest.danskforum.net

Skrevet af Suigetsu

on Tirs 1 mar - 14:44

Dette er den officielle tråd, hvis man vil diskutere en kamp, an selv finder på. Man sætter to karakterer fra Naruto op mod hinanden og diskuterer, hvem ville vinde.
Reglerne skal selvfølgelig overholdes og der skal advares om spoilers! Mange brugere kender ikke karakterendes fulde potentiale. Man skal huske at poste fra hvilken tidsperiode det er. Hvis intet er angivet, er det som de er i det nyeste manga kapitel.

Jeg lægger ud:
Konan VS Deidara!
Hvem vinder og hvorfor? Har I andre spændende kampe?
Post løs ;D

Kontakt hejmeddigLUK

Skrevet af hejmeddig

on Lør 5 mar - 14:36

jeg ville vælje deidara fordi at jeg har set ham mest i mangaen :D

Kontakt SuigetsuLUK

Skrevet af Suigetsu

on Lør 5 mar - 15:36

Jeg mener ikke hvem man bedst kan lide, men mere hvem der ville vinde i en kamp. Fordi man havde set Naruto mest i mangaen, da han mødte Sasuke i shippuden, betyder det ikke at han vandt, vel?

Kontakt hejmeddigLUK

Skrevet af hejmeddig

on Lør 5 mar - 16:24

ok undkysl (: men så tror jeg at konan ville vinde fordi at hun har den stærkeste partner pein i forhold til deidara :D :D :D

Kontakt SuigetsuLUK

Skrevet af Suigetsu

on Lør 5 mar - 22:40

Der er tale om en mod en kampe. Ingen til at forstyrre, forandre eller på nogen måde forhindre dem i at kæmpe.
Så ja, Hinata kan godt kæmpe mod Naruto. Der er altid et scenarie, som gør det muligt, fx.: Naruto bliver kærester med Sakura og glemmer hvem Hinata er. Hinata: ;( *går til angreb*

Kontakt hejmeddigLUK

Skrevet af hejmeddig

on Søn 6 mar - 12:07

hehe jeg mente faktisk at konan vile vinde fordi at hun har haft den stærkeste marker også har hun fået mest trænign (:

Kontakt NotAvaibleXDLUK

Skrevet af NotAvaibleXD

on Fre 10 jun - 1:27

Hm.. Det ville nok ende op med at Deidara vinder tror jeg :3 Deidara springer og papir bliver til aske, så simpelt er det XD

Kontakt SuigetsuLUK

Skrevet af Suigetsu

on Ons 15 feb - 16:16

Ja, Deidara ville nok vinde...

Hvad så med Suigetsu... og Gaara?
Ville Suigetsu gøre sandet vådt eller ville sandet gøre Suigetsu tør?
Jeg tror, det ville blive en fed kamp.
Så hvem tror I?
Suigetsu VS Gaara?

Kontakt MachakuLUK

http://www.pokeforum.danskforum.net

Skrevet af Machaku

on Ons 15 feb - 16:48

Gaara ville helt klart vinde, da han har flere kræfter end suigetsu har....

Kontakt KonanLUK

Skrevet af Konan

on Ons 15 feb - 16:52

Tja, med Gaara uden sin lille vaskebjørn i maven ved jeg nu ikke. Eller er jeg galt på den, og Gaara stadig har sin Vaskebjørn
Hvis han stadig har, så jo, så ville jeg mene at han ville vinde
Men Suigetsu har vel mere at byde på end at være en kæk irriterende lille fyr XD
Signatur:

- You say that even though you are blinded by such things as sadness and sorrow, you still refuse to leave you’re path?

- I’ve been cursed with stubbornness, refusing to let me be tricked. I maybe walking the path of the blind, but at least I am walking blind, seeing my goal right before my eyes.

Uchiha Hyuga Toki-Shinibi

Kontakt kuramaLUK

Skrevet af kurama

on Fre 16 mar - 8:59

jeg ville nok sige gara fordi jeg kan ikke helt se hvad suigetsu kan gøre ved sandet

Kontakt Fru SasukeLUK

Skrevet af Fru Sasuke

on Fre 16 mar - 16:32

Gaara, da han kan noget mere end Suigetstu.

Kontakt kuramaLUK

Skrevet af kurama

on Tirs 20 mar - 19:04

så er vi vist fardige med den vs nå jeg tar .......... hidan vs zetsu:P

Kontakt Jirai-yaLUK

Skrevet af Jirai-ya

on Ons 21 mar - 1:02

Snakker vi sort/hvide Zetsu, eller de 100.000 hvide Zetsu?

Vi ved ikke alverden om Zetsu. Men vi ved han ikke er konstrueret til kamp og hans sort/hvide form må derfor antages ikke at stå mål med Hidan.

Hvis vi snakker Hidan VS 100.000 hvide Zetsu, ville jeg godt sætte mine penge på at selv Hidan ville dø af udmattelse ;)
Kontakt
synes godt om

Kontakt BlazeLUK

Skrevet af Blaze

on Ons 21 mar - 8:58

Ligesom Jirai-ya, ville jeg nok også satse på Hidan, hvis det er en mod en kampe vi altså taler om. Men Jirai-ya har også ret med at Hidan umuligt ville kunne besejre den store hær af hvide Zetzu.

Kontakt kuramaLUK

Skrevet af kurama

on Ons 21 mar - 9:24

det er hvid zetsu

Kontakt KonanLUK

Skrevet af Konan

on Ons 21 mar - 11:44

I realiteten ville Hidan vinde, da han ikke kan dø. Men sådan som knockout ville jeg mene at Zetsu har større chancer, selvom jeg ikke aner særlig meget om hverken den sorte eller hvide Zetsu
Signatur:

- You say that even though you are blinded by such things as sadness and sorrow, you still refuse to leave you’re path?

- I’ve been cursed with stubbornness, refusing to let me be tricked. I maybe walking the path of the blind, but at least I am walking blind, seeing my goal right before my eyes.

Kontakt Jirai-yaLUK

Skrevet af Jirai-ya

on Tors 22 mar - 2:16

Konan skrev:I realiteten ville Hidan vinde, da han ikke kan dø. Men sådan som knockout ville jeg mene at Zetsu har større chancer, selvom jeg ikke aner særlig meget om hverken den sorte eller hvide Zetsu

Det du siger er: "Jeg aner ikke noget om Zetsu, men hans chancer er større."

Hvorfor er hans chancer større? Du ved ikke noget om ham, så hvad er det der giver ham fordelen?

Kontakt KonanLUK

Skrevet af Konan

on Tors 22 mar - 10:45

Nåh ja, jeg mente, at jeg ikke kender mere til Zetsu end at gutten kan multiplicere sig til, ja hvem ved hvor mange. Og nok er Hidan udødelig, men ikke usårlig.
Så det var nok bare bygget de få ting jeg ved om Zetsu

((Desuden skrev jeg, at jeg ikke ved SÆRLIG meget om Zetsu))
Signatur:

Kontakt Sponsored contentLUK

Skrevet af Sponsored content

Ingen muligheder tilgængelige

Statistikker

Skjul blokken

Antal indlæg: Indlæg pr. dag:
Antal emner: Emner pr. dag:
Antal brugere:
Brugere pr. dag:
Nyeste bruger: Sidens alder: dage
Forumotion.com | © PunBB | Free forum support | Kontakt | Report an abuse | Have a free blog with Sosblogs