Log Ind

Forbliv logget ind

Ingen bruger? Tilmed dig her
Glemt kodeordet? Klik her
Sidste nyt
Anime afsnit
First and last opponent!
Manga kapitel
Edo Tensei's Release!

Ingen muligheder tilgængelige

Kontakt NoesmosLUK


Skrevet af Noesmos

Tors 3 Mar - 20:19

Noesmos
er manga'en ved at få en ende?
vi må antage at når krigen er slut vil enten akatsuki eller de fem nationer have vundet krigen men slutter manga'en så også?

hvis ja. hvor længe vil krigen være og hvordan tror du at den slutter? og synes du det er godt eller skidt at den stopper

hvis nej. hvad tror du der sker efterfølgende og hvem vil Narutos fjender være hvis alle akatsuki-medlemmer dør?

find selv på mere hvis du vil og skriv. skriv. skriv!!!!!!!!!!

Kontakt hejmeddigLUK


Skrevet af hejmeddig

Lør 5 Mar - 14:37

avatar
jeg håber ikke den ender og håber på der kommer noget efter krigen (:

Kontakt KonanLUK


Skrevet af Konan

Tors 10 Mar - 18:10

Konan
Uden tvivl den er.. eller det håber jeg

Naruto er ved at være en serie jeg er træt af.. de samme mønstre.. nye fjender.. lidt ligesom Dragon Ball. Jeg håber krigen bliver det sidste for hvad kan man ellers smide på..., alt andet end en Next Gen eller 10 år senere fortsættelse.. Naturo og Sasuke skal mødes, når krigen er slut og det skal ende i et finale showdown der, for min skyld, meget gerne må have en åben slutning omkring hvem kampens vinder er

Kontakt PainLUK


Skrevet af Pain

Tors 10 Mar - 23:58

Pain
Jeg tror godt, at de kunne finde på at starte noget nyt op i samme verden bare ude i fremtiden og med nogle andre personer.. Desværre.

Kontakt NoesmosLUK


Skrevet af Noesmos

Fre 11 Mar - 0:06

Noesmos
jeg håber virkelig ikke at de lave noget ude i fremtiden. det ville sikkert blive deja vu-artigt at se.

jeg begynder faktisk at tro at manga'en er ed at blive rundet af D; men jeg håber og tror virkelig at kishimoto lader krigen vare længe. det er trods alt en krig

Kontakt Rock LeeLUK


Skrevet af Rock Lee

Ons 16 Mar - 1:36

Rock Lee
Jeg håber ikke krigen er lang da jeg ikke kan lid krigen.. Men jeg tror at den snart slutter UD OVER hvis der kommer en ny skurk selvom jeg syntes ideen er dum så er det ikke umuligt.. Jeg tænkte bleach ville ende for noget tid siden men den fandt bare på en ny skurk og så kørte den videre...

Kontakt Sponsoreret inholdLUK


Skrevet af Sponsoreret inhold

Ingen muligheder tilgængelige

Statistikker

Skjul blokken

Antal indlæg: Indlæg pr. dag:
Antal emner: Emner pr. dag:
Antal brugere:
Brugere pr. dag:
Nyeste bruger: Sidens alder: dage
Opret et forum på Forumotion | Video games | Roleplay Games (MMORPG, WOW...) | ©phpBB | Gratis forumsupport | Anmeldelse af misbrug | Seneste diskussioner