Log Ind

Forbliv logget ind

Ingen bruger? Tilmed dig her
Glemt kodeordet? Klik her
Sidste nyt
Anime afsnit
First and last opponent!
Manga kapitel
Edo Tensei's Release!

Ingen muligheder tilgængelige

Kontakt hejmeddigLUK

Skrevet af hejmeddig

on Man 4 apr - 20:23

hvilken sæson/serie/arkt syntes i er den bedste i naruot ???

jeg kan bedst lide det første i den normal naruto serie pga man lære alle og kende g det syntes jjeg altid er godt :)

Kontakt NoesmosLUK

Skrevet af Noesmos

on Man 4 apr - 20:34

jeg kan altid godt lide når naruto træner (rasengan, vindchakra osv). det har jeg altid kunne lide også i superheltefilm - men det er kun i den 1. film at superhelten træner. men i naruto trænes der hele tiden = thumb up

Kontakt KonanLUK

Skrevet af Konan

on Lør 14 maj - 12:37

Sasuke Retrivial Arket vil altid fylde mest hos mig.. det er noget af det første Naruto jeg læste og det faldt bare i god jord hos mig lige med det samme. For det handler ikke kun om Naruto men her mener jeg mere om Lee, Neji og Choji der normalt ikke får så meget tid på skærmen som Naruto og Shikamaru..
Ellers er det Hidan og kakazu arket og det fordi Shikamaru er min yndlings.. og det er hans ark. Jeg kan også lide Hidan og det er sådan et sørgeligt og alligevel awesome ark.. og det indholder mit yndlings Shipuuden afsnit, Team 10...

Sæson er det uden tvivl den første serie der skinner klarest.. det er sådan et awesome del af Naruto

Kontakt AdminLUK

http://www.naruto-village.net

Skrevet af Admin

on Søn 29 maj - 14:58

Mit yndlings ark har altid været det første ark, nemlig Kazekage Rescue Arc.

Lige i det ark begynder hele Narutos eventyr, efter de 2-3 års træning han havde med Jiraiya.
Man kommer bl.a. tættere ind på Akatsukis mål, og får meget mere af vide om Jinchurikier samt de forskellige byers samarbejde.
Desuden kan jeg også meget godt lide Tobis debut til sidst, hvor det "svinger rigtig godt" for ham og Deidara.

Men ja, det er jo mest af alt fordi, man starter på en frisk, og alle er blevet meget stærkere, og derfor syntes jeg også, at man får meget mere ud af det.

Kontakt NotAvaibleXDLUK

Skrevet af NotAvaibleXD

on Tors 9 jun - 13:49

Helt klart det første XD elsker bare alle de narrestreger som Naruto laver i starten XD

Kontakt Sponsored contentLUK

Skrevet af Sponsored content

Ingen muligheder tilgængelige

Statistikker

Skjul blokken

Antal indlæg: Indlæg pr. dag:
Antal emner: Emner pr. dag:
Antal brugere:
Brugere pr. dag:
Nyeste bruger: Sidens alder: dage
Forumotion.com | © PunBB | Free forum support | Kontakt | Report an abuse | Have a free blog with Sosblogs