Log Ind

Forbliv logget ind

Ingen bruger? Tilmed dig her
Glemt kodeordet? Klik her
Sidste nyt
Anime afsnit
First and last opponent!
Manga kapitel
Edo Tensei's Release!

Ingen muligheder tilgængelige
Gå til side : 1, 2  Næste

Kontakt KonanLUK


Skrevet af Konan

Søn 26 Sep - 18:54

Konan
Da hele landet nærmest kun består af vand er meget af havet der omringer landet også ejet af det. Fiskerne bruger det til fiskeri, de små som pool og for turisterne har det fungere som indgang til landet indtil broen blev færdig

Kontakt SuigetsuLUK



http://www.pokequest.danskforum.net

Skrevet af Suigetsu

Ons 25 Maj - 20:42

Suigetsu
Akaui og Julie gik rundt ombord på den båd, de havde lejet. Akaui kedede sig.

Akaui: *suk* her er ikke noget at lave! Jeg er mæt, har ikke noget underholdende med i min taske og her er ikke plads nok på båden til at træne!
...

Kontakt BaruLUK


Skrevet af Baru

Fre 27 Maj - 14:51

avatar
Små og hurtige hop og så stod han ellers der. "Havet, den perfekte kamp arena." Han bukkede sig og lå sin hånd sænke ned i vandet, og træk han en lille is svale op. "Se, det var interessant."

Kontakt KonanLUK


Skrevet af Konan

Fre 27 Maj - 15:20

Konan
Shini hev efter vejeret... hvad var der med ham.. var det fordi hans følelser stod i vejen... hvad var det han følte.. skyld?

"Hvorfor prøver du at flygte det hele tiden?!" råbte Shini ud på det bare hav, vidste at Baru ville høre det "du ved godt at du alligevel ikke høre til nogen steder... så lad være med at fortsætte.. for du gør folk mere ondt" han hostede og rømmede sig "DIN STORESØSTER ELSKER DIG JO" han tav "SÅ LAD VÆRE MED AT LEGE OG LAD MIG DRÆBE DIG... DIT MONSTER!!"

Kontakt BaruLUK


Skrevet af Baru

Fre 27 Maj - 15:37

avatar
Pludselig stod han der bare. Lige bag Shini med BukkaChi's blad lige foran hans hals. "Se hvad havkatten har slæbt ind. Dræbe mig?" Han lo hånligt. "Tror du virkelig at du kan røre mig her? Dette er havet, mit område!" Han lod langsomt BukkaChi komme endnu tættere på Shini's hals. "Har du nogensinde hørt om Silent Killing? Det er en teknik der siges, at når først du mestre den, kan den ikke undgås!"

Kontakt KonanLUK


Skrevet af Konan

Fre 27 Maj - 15:39

Konan
Shini prøvede at forholde sig roligt, jo han stod i et dårligt lys.. men han kunne ikke dø her.. ikke nu
"Men du tør jo ikke" han lo "du ved godt at jeg ikke frygter sine tomme trusler.. jeg er en af de personer i verden der forstår dig bedst.. alt hvad du siger lyder anderledes i mine øre.. for min hørelse er det bedre.. nu hvor mit syn ikke kan følge med"

Kontakt BaruLUK


Skrevet af Baru

Fre 27 Maj - 15:45

avatar
Baru smilede stille. "Ja, du har ret. Jeg kan ikke dræbe dig, ikke endnu. Agurk vil blive forretten, Julie bliver hovedretten." Han fjernede BukkaChi og stod pludselig foran Shini. "Og du min bedste ven, skal blive BukkaChi's dessert!" Han smilede stille og kørte sin maske på plads foran sit ansigt. "Ice Prison Technique" Og straks stormede is op fra vandet og frøs Shini inde i en is blok. Baru huggede blokken fri og lod den sænke ned i havet.

Kontakt KonanLUK


Skrevet af Konan

Fre 27 Maj - 15:57

Konan
Det hele gik så hurtigt.. sådan føltes det dog.. Shini havde ladet sig fange, eller var Baru bare blevet så meget stærkerer.. var han svag.. var Baru stærk.. var det sandt, falskt.. Genjutsu eller virkelighed

Og snart var kun det mørke vand hvad han så.. han blev bange.. han huskede så

Og der sad han så, indhyllet i mørke, som var han blind. Godt nok havde ingen farver ramt hans øjne længe, men dette mørke, dette mørke var koldt, klamt og dødt.. dette mørke var sikkert det sted hans forældre hvilede nu…
Dryp.. han hørte dryp.. vand.. nej, blod..
Langsomt spredte der sig røde mærker i mørket.. dem så han.. hvorfor så han dem pludselig
En lyd, et skrig, det lød som et skrig.. noget sleb sig langsomt op af noget andet..
Var det her ingenting, stedet han havde været før han var kommet til lyset..
Skriget, det var så skingert, men så glad, så diabolsk… en kunai.. lige imod ham.. et skrig.. hans skrig.


Vandet begyndte langsomt at fosse ind, den ene kunai med en parpirbombe på havde åbnet et lille hul.. så kunne han jo kun begynde at sparke sig fri

Kontakt SuigetsuLUK



http://www.pokequest.danskforum.net

Skrevet af Suigetsu

Fre 27 Maj - 17:48

Suigetsu
Akaui løb efter Shini, men sakkede hurtigt bagud, da nogle ret store bølger stoppede ham.

Akaui: Pokkers! Hvor blev han af? *kigger op i skyerne* hm... det trækker op til storm...
...

Kontakt BaruLUK


Skrevet af Baru

Fre 27 Maj - 17:51

avatar
Pludselig stod han der. Lige bag Akaui med BukkaChi placeret lige for halsen. "Silent Killing. Sværdmestrendes mest kendte teknik. Hver stolt, du er den første jeg dræber med den!"

Kontakt SuigetsuLUK



http://www.pokequest.danskforum.net

Skrevet af Suigetsu

Fre 27 Maj - 17:54

Suigetsu
Akaui var chokeret over Barus tone. Men lige nu var der ikke tid til at spekulere. Akaui så ingen anden udvej end at afprøve sin nye teknik mod Baru:
Han sendte lynhurtgt chakra ned til sine håndled, hvor et segl reagerede på dette og påkaldte en windmill-shuriken, som han tog fat i for at afværge Barus angreb...

Kontakt BaruLUK


Skrevet af Baru

Fre 27 Maj - 17:57

avatar
Et sekund var mere end han skulle bruge. Men alligevel hoppede han bare væk. Lod Akaui stå der. "Så du vil rent faktisk gerne slås?" Han fjernede BukkaChi. "Det har været længe siden jeg sidst kæmpede uden BukkaChi!"

Kontakt SuigetsuLUK



http://www.pokequest.danskforum.net

Skrevet af Suigetsu

Fre 27 Maj - 17:59

Suigetsu
Akaui: Jeg vil ikke slås! Det var ren refleks, for jeg ønsker nemlig ikke at dø! Kan du ikke bare vente en dag eller to mere med at bruge dit sværd? Jeg har stadig dårlig mave efter den sejltur!
...

Kontakt BaruLUK


Skrevet af Baru

Fre 27 Maj - 18:02

avatar
"Tåbe." Han var igen helt henne ved Akaui og havde fadt om hans ansigt. "Og du så var helt frisk ville det ikke hjælpe. Sværd eller ej. Uanset hvordan du ser på det, er du og forbliver den svageste af os alle." Han smadrede derefter Akaui's hoved ned i vandet. Han slap og var igen på afstand.

Kontakt SuigetsuLUK



http://www.pokequest.danskforum.net

Skrevet af Suigetsu

Fre 27 Maj - 18:06

Suigetsu
Akaui: ¤tænkte det nok...¤ *svømmer hurtigt op til overfladen* Hvis Julie kommer og spørger, hvad der foregår, var det dig, der begyndte! *springer op og kaster sin windwill shuriken*
...

Kontakt BaruLUK


Skrevet af Baru

Fre 27 Maj - 18:14

avatar
Baru laver hurtigt nogle håndtegn. Han mumler hurtigt noget utydeligt, og en stor tiger af is flyver frem fra vandet, griber shuriken og angriber Akaui. "Ser du, jeg kan udnytte vandet til min Ice Release!"

Kontakt SuigetsuLUK



http://www.pokequest.danskforum.net

Skrevet af Suigetsu

Fre 27 Maj - 18:17

Suigetsu
Akaui aktiverer sin sharingan og sender en Goukakyou mod tigeren.
I mellemtiden dukkede en anden windmill shuriken op, som havde skjult sig i den førstes skygge. Den flyver fortsat hen mod Baru.

Kontakt KonanLUK


Skrevet af Konan

Fre 27 Maj - 18:18

Konan
Han lå udmatte på vand overfladen, lidt der fra.. kunne høre alt hvad der foregik men havde ingen kræfter til at aktivere sin Bayakugan for at se efter
"Pis" hostede han for sig selv og snøftede lidt "hvis i dør så" han rejste sig så op, med ny energi.. adrenalinen pumpede i ham nu og han vaklede hen mod kampen

---

Julie var på vej der hen.. det ville gå galt.. det vidste hun bare.. men nu var spørgsmålet.. om hun kunne nå det

Kontakt BaruLUK


Skrevet af Baru

Fre 27 Maj - 18:20

avatar
"First Gate..." Og han var væk igen. "Open!" Og pludselig blev en albue sendt mod Akaui's ryg. For derefter at blive forfulgt at en kunai.

Kontakt SuigetsuLUK



http://www.pokequest.danskforum.net

Skrevet af Suigetsu

Fre 27 Maj - 18:24

Suigetsu
Akaui havde set angrebet komme med sit Sharingan, men kunne ikke reagere hurtigt nok. Han nåede dog at vende sig om i faldet og sende en række påkaldte shurikens op mod kunaien, men ramte stadig vandet hårdt.
...

Kontakt BaruLUK


Skrevet af Baru

Fre 27 Maj - 18:26

avatar
Baru lavede igen hurtigt nogle håndtegn, og pludselig kom den. En mega stor hval af is smadrede op af vandet. Enorme bølger blev skabt mens den smadrede mod Akaui for at presse ham helt ned under vandet under den.

Kontakt KonanLUK


Skrevet af Konan

Fre 27 Maj - 19:15

Konan
Shini samlede sine sidste kræfter og lynhurtigt stod han bag Baru, havde presset en Kunai i siden på ham, han håbede i det mindste at det ville berolige ham
"Akaui forstår det bare ikke" han hoved var fyldt med små ar fra da isblokken var sprunget og han smilede mans han derefter faldt besvimet mod vand overfladen og sank ned under vandet

Kontakt BaruLUK


Skrevet af Baru

Fre 27 Maj - 20:54

avatar
Baru så Shini synke. "Skuffende, havde håbet lidt mere kamp fra hans side af..." Ser igen på det nu rolige hav. "Det ser vidst ud til min One Horned White Whale gjorde det slut for Agurk..."

Kontakt KonanLUK


Skrevet af Konan

Lør 28 Maj - 18:52

Konan
Nogen fik rakt ud efter Shini og han blev nærmest kastet ind på land igen "og derfor blander du dig ikke i kamp før du er klar"
"Juu" han hev efter vejeret "sensei.. du"
"Ja og nu skal du bare holde din kæft... ingena f jer er store nok til at lege voksne.. men du bliver her.. du vil kun blive dødvægt hvis du tog med" og så løb Julie over vandet

Kontakt BaruLUK


Skrevet af Baru

Søn 29 Maj - 1:27

avatar
Baru så sig over skulderen. "Endelig kommer du Sensei. Det er vel på høje tid du får at se hvad din elev kan, også selvom du aldrig rigtigt trænede nogle af os." Han vendte sig og så mod sin Sensei. "Prøv nu at underholde mig, ikke?"

Kontakt Sponsoreret inholdLUK


Skrevet af Sponsoreret inhold

Ingen muligheder tilgængelige
Gå til side : 1, 2  Næste

Statistikker

Skjul blokken

Antal indlæg: Indlæg pr. dag:
Antal emner: Emner pr. dag:
Antal brugere:
Brugere pr. dag:
Nyeste bruger: Sidens alder: dage
Free forum | ©phpBB | Gratis forumsupport | Anmeldelse af misbrug | Seneste diskussioner