Log Ind

Forbliv logget ind

Ingen bruger? Tilmed dig her
Glemt kodeordet? Klik her
Sidste nyt
Anime afsnit
First and last opponent!
Manga kapitel
Edo Tensei's Release!

Ingen muligheder tilgængelige

Kontakt kosokoLUK

Skrevet af kosoko

on Lør 9 apr - 11:27

Rasengan (Spiral kugle) er et specialangreb brugt af Uzumaki Naruto i manga- og anime-serien Naruto. Den blev skabt af den fjerde Hokage, som brugte 3 år på at skabe den. En jutsu (teknik) af A-rang og kræver ingen fingersejl. Dens form er en blå kugle af Chakra. Naruto Brugte omkring 2 uger på at mestre den. Hans allerførste træning var at bruge chakra til at snurre vandet indeni en vandballon, indtil den sprang. Naruto lærte dog at han skulle snurre vandet alle veje, og ikke bare til en side. Hans næste træning var at snurre chakra inde i en gummibold så hurtigt, at den til sidst ville springe. Hans sidste træning var ligesom i 2. træning, at snurre chakra super hurtigt, men også at holde formen. Fra tredje øvelse tog det Naruto 1 uge, indtil han havde helt fat i det. Rasengan er ikke dog helt udviklet, siden den fjerde Hokage ofrede sit liv for landsbyen, inden han nåede at fuldføre den.

Senere lærer Naruto at kombinerer Rasengan med med vind-chakra der gør den endnu farligere. Han lærer derefter at skabe en ny form der har millioner små vindklinger der laver skade til chakra netværket den hedder rasenshuriken. Og tilsidst lærer han at bruge "sage" chakra og derved skabe en kastbar rasenshuriken

elsker den justsu, hvad er jeres mening?

Kontakt SuigetsuLUK

http://www.pokequest.danskforum.net

Skrevet af Suigetsu

on Lør 9 apr - 11:43

Flyttet til Naruto generelt

Der er ingen tvivl. Rasengan = AWESOME!
Det er en sej jutsu, som passer Naruto perfekt, hvilket nok også er meningen. Jeg ved ikke en gang hvad, der gør, at Rasengan passer så godt til Naruto, men Kishimoto-sama har som sædvanligt gjort et godt stykke arbejde med at skabe denne jutsu!

Kontakt kosokoLUK

Skrevet af kosoko

on Lør 9 apr - 11:56

det har han, og det gør han hver gang XD.

Kontakt KonanLUK

Skrevet af Konan

on Søn 10 apr - 20:36

Tjo og så igen.. jo Rasengan er cool.. Rasenshuriken er mere cool.
Dog kan jeg ikke holde af den hvis nadre kan lære den.. havde det sådan lidt 'øv' da Kakashi også vider at han kan den.. jo jeg ved godt hvem der har lært hem den.. men jeg syntes det er synd at Naruto alene ikke havde rasengan.. men alt i alt en vildt fed jutsu

Kontakt kosokoLUK

Skrevet af kosoko

on Man 11 apr - 7:43

ja det kan du have ret i, men den er stadig fed!

Kontakt Sponsored contentLUK

Skrevet af Sponsored content

Today at 17:54

Ingen muligheder tilgængelige

Statistikker

Skjul blokken

Antal indlæg: Indlæg pr. dag:
Antal emner: Emner pr. dag:
Antal brugere:
Brugere pr. dag:
Nyeste bruger: Sidens alder: dage
Free forum | © PunBB | Free forum support | Kontakt | Report an abuse | Sosblogs