Log Ind

Forbliv logget ind

Ingen bruger? Tilmed dig her
Glemt kodeordet? Klik her
Sidste nyt
Anime afsnit
First and last opponent!
Manga kapitel
Edo Tensei's Release!

Ingen muligheder tilgængelige
Gå til side : 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Næste

Kontakt KonanLUK


Skrevet af Konan

Søn 26 Sep - 18:57

Konan
Her er ind og udgangen til Konoha. Indgangen er bevogtet 24 timer i døgnet

Kontakt KonanLUK


Skrevet af Konan

Fre 22 Okt - 16:43

Konan
"Og hvor tror du så du skal hen" lød det fra en yderst gammel mand, der ikke var alene
"Kotetsu.. Izumo?" Shini stoppede op, hvorfor var de der mon

Kontakt BaruLUK


Skrevet af Baru

Fre 22 Okt - 16:47

avatar
Baru fik indhentet Shini, men stoppede også op. "Shinibi, hvem er de to gamle mænd?" Han pegede på de to Shini stod overfor. Baru udnyttede også pausen til at tage sin Konoha Ninja bånd på. Han bandt det om panden, mens han bandt sin fars Ninja bånd om højre over arm.

Kontakt FelixLUK


Skrevet af Felix

Fre 22 Okt - 17:14

avatar
Denji kom somd en sidste, men stoppede op ved siden af de andre.
"Hey.."
Han så de to vagter og så undersøgende på dem.
"Hvem fanden er de to flæskebjerg?"
Han bandt sit konoha-pandebånd om halsen, med metallet foran.

Kontakt KonanLUK


Skrevet af Konan

Fre 22 Okt - 17:40

Konan
"Ej nu må i da lige" Shini sukkede "det her er Kotstsu og Izumo.. de var med på en mission mod en frygtet Akatsuki...Hidan der.. slog"
"Kaptajn Asuma" græd det begge da de pludselig faldt i søvn
"Tja" Shini vidste ikke helt hvad han skulle sige og bandt i stedet for sit Konoha bånd på sin venstre ankel "nå men jeg går ud fra at i ved hvor vi skal hen" han lo "jeg er ikke god til at læse kort"

Kontakt BaruLUK


Skrevet af Baru

Fre 22 Okt - 17:50

avatar
Baru så på Shini. "Og jeg tilgiver dig." Han smilede dumt. "Men jo, jeg ved hvilken vej vi skal. Bare lad mig lede, og forresten. Denji, du giver frokost når vi kommer frem. Herfra bliver vi nød til at holde sammen!" Han lagde kortet på jorden. "Her er vi nu, og vi skal der hen, så det er bare lige gennem ørkenen, men hvis bare en af os bliver væk er det slut. Vedkommene klare den sikkert ikke, og derfor bliver vi samlet. Forstået?" Han så strengt på Denji.

Kontakt FelixLUK


Skrevet af Felix

Fre 22 Okt - 19:02

avatar
Denji smilte bare stort og så provokerende på Barus, strenge ansigt.
"Klart Prinsesse, hvis vi forlader dig smelter du sikkert bare i varmen"
Han fniste af sin kommentar og gik, han så sig dog hurtigt tilbage.
"Kommer i?"

Kontakt KonanLUK


Skrevet af Konan

Fre 22 Okt - 20:14

Konan
"Forstået" Shini var nu mere opsat på at se hvordan Denji og Baru klarede missionen, han havde sine egne planer
"Jo da han smilede "men så ser det ud til at du bestemmer vejen Baru"

Kontakt BaruLUK


Skrevet af Baru

Fre 22 Okt - 21:00

avatar
Baru så over på Shini. "Fint, så skal jeg nok føre an." Han gik op foran Denji, da han så ud som om han fik en idé. "Shinibi og Maioritas! Kom lige." Han fandt seks kunais frem. På tre af dem, bandt han noget underligt papir på, og de sidste lod han være. "Tag en uden papir og en med. Hvis I skulle blive væk fra resten smider i den med papir op i luften, og antænder det eksplosive papir med den anden. Så ved vi andre hvor I er. Men husk. Prøv at få det så højt og lodret som muligt, og ikke bævege jer væk fra det sted i kastede jeres kanais!" Han så alvorligt på dem. "Dette kan blive jeres eneste måde at overleve der ude!"

Kontakt KonanLUK


Skrevet af Konan

Fre 22 Okt - 21:04

Konan
"Smart ide" Shini smilede, selvom det var en basisk overlevelsesteknik var det da rart at nogen i gruppen havde tænkt på det.

"Lad mig se" Shini sprang op i et træ lige ved porten og mærkede vinden "nord" han så ned på Baru og råbte noget "Vinden kommer fra nord.. tager vi af sted nu skulle vi gerne have medvind det meste af vejen.. desuden er chancerne for sandstorme mindre med nordenvind" han sprang ned.. "men det holder nok kun et par timer.. og det tager 3 dage før vi bare når ørknen"

Kontakt FelixLUK


Skrevet af Felix

Fre 22 Okt - 21:06

avatar
Denji sukkede og tog sit hvide pandebånd om panden.
"Men så lad os da komme afsted"
Han havde ikke bidraget til enten at nordvinden, styrken eller overlevelsen, men i det mindste ville han ikke flygte!
"Kom så"
Han gik igen og afventede de andre.

Kontakt KonanLUK


Skrevet af Konan

Fre 22 Okt - 21:16

Konan
Shini lo "burde du ikke vente din leders ordre" han pegede over på Baru "og ja det pisser sig sikkert af men lige nu er det Baru der er mest udrustet til en mission som denne... og han har derfor også ansvaret for os"

Kontakt BaruLUK


Skrevet af Baru

Fre 22 Okt - 21:20

avatar
Baru greb fat i Denji. "Hør her Maioritas. Hvis du springer ud i det, uden viden om hvad dig venter dig, så klare du den ikke længe. Som jeg sagde tidligere, jeg føre. Det vil sige, enten holder du dig bag ved mig, eller ved siden af mig. Du køre ikke ego spil og løber i forvejen! De kunias er til nødstilfælde, så prøv om du ikke kan undgå en situation hvor de bliver nødvendige!" Han slap igen Denji og foldede sit kort sammen, for derefter at gemme det væk under sin trøje og rejse sig. "Nord vind? Så må vi skynde os!" Han sendte en strengt blik rundt. "Bliv her!" Han løb tilbage til byen, for at komme tilbage, meget kort tid efter med to sække. "Som Shinibi sagde, så tager et tre dage, så vi skal bruge vand, mad og noget læ." Han smed af sækkene over til Denji. "Prøv nu at lade være med at klemme den for hårdt, eller miste den, ikke?" Han så på Shinibi, og derefter på porten. "Godt, nu kan vi tage afsted." Han begyndte at gå, men ikke særlig hurtigt. Hans kammerater skulle jo med.

/OUT - Ørkenen - Land of Wind/

Kontakt KonanLUK


Skrevet af Konan

Fre 22 Okt - 21:23

Konan
"Jep" Shini fulgte raskt med.. kom de ikke snart af sted ville de ikke nå langt før de skulle overnatte


/OUT - Ørkenen - Land of Wind/

Kontakt FelixLUK


Skrevet af Felix

Fre 22 Okt - 21:27

avatar
Denji fnøs og fulgte som den sidste med, han ønskede nu at det var solo, at Baru ikke kunne gennemskue alt hvad han tænkte.. At alle foragtede og ikke nærmede sig ham som normalt.
"Kommer.."
Han gik med og så imod himlen.

//OUT - Ørkenen - Land of Wind//

Kontakt KonanLUK


Skrevet af Konan

Søn 2 Jan - 20:56

Konan
Siden Shini kendte byen som sin baglomme var han hurtigt ved porten.. måske havde hans modstander opgivet.. dog gav han ham chancen

Kontakt Hakamori-SanLUK


Skrevet af Hakamori-San

Søn 2 Jan - 21:03

avatar
Takamaru Tsumetai gik langsomt mod den store port. Han holdte en lanterne i sin højre hånd, lanternen var den eneste lyskilde at se i den kolde mørke nat. I hans anden hånd befandt der sig en hvid bylt der var svunget over hans venstre skulder, bylten så ud til at indeholde ganske lidt.På hans anden skulder sad der en hvid falk, der så ud til at halvsove lidt.
"Endelig er vi her Kooro, nu gælder det bare om at finde en Ryokan så vi kan få os en god nats søvn" Sagde Takamaru og satte næsten i løb mod porten.
"HOOLDT" Råbte en stemme ved porten.
Takamaru sænker farten og stopper op foran porten "Hvem, hvad, hvor" sagde han og så sige omkring.
En ninja træder frem fra den lidt skjulte vagtpost "Inden du går ind i byen skal vi lige have dit navn og formål i byen" sagde han og tog en ret stor bog frem.
"Mit navn er Takamaru Tsumetai af Yuki-Klanen, jeg ønsker at uddanne mig her i byen" Svarede Takamaru og rettede sig brat op så Kooro vågnede "Og det her er Kooro" pegede på fuglen.
"Aha" Sagde han og skrev lidt ned i den enorme bog "Det er iorden, du kan gå videre" sagde han og lukkede bogen i, hvorefter han gik tilbage til sit post.
Da Takamaru er gået lidt videre kunne han svagt høre ninjaen sige "Rolig, det var ikke en af dem fra Akatsuki"

Takamaru gik stille gennem byens gader, alt så ud til at holde lukket "Nå Kooro, det ser ud til at vi må sove ude en sidste nat" sagde han og gik hen til et stort træ og hoppede op til den store gren og satte sig godt til rette mens Kooro fløj hen på en mindre gren ved siden af Takamaru.

Kontakt SuigetsuLUK



http://www.pokequest.danskforum.net

Skrevet af Suigetsu

Søn 2 Jan - 21:23

Suigetsu
"Tsk, det ser ud til, at jeg kom først" *smiler* "Haha! Den fyr var en værre hanekylling! Hm?" *ser nogen klatre op i et træ med en falk* "Hvad sker der? Konoha ninjaer kontrollerer ikke falke på den måde?" *sniger sig hen under træet*
"Katon: Gokakyu no Jutsu!" *en lille flamme til at oplyse træet*
...

Kontakt Hakamori-SanLUK


Skrevet af Hakamori-San

Søn 2 Jan - 21:36

avatar
"Hvad i..." Takamaru hoppede væk fra flammerne, Kooro fløj let op i luften.
Takamaru får pludselig øje på en skikkelse under træet "Hvad bilder du dig ind" Råbte han vredt og satte af på jorden med fuld fart mod personen imens han knyttede næven.
"Tag den" Sagde Takamaru's og smadrede sin næve ind i han, så han fløj ind i en i en masiv mur bag ham

Kontakt SuigetsuLUK



http://www.pokequest.danskforum.net

Skrevet af Suigetsu

Søn 2 Jan - 21:41

Suigetsu
"AAUW!!" *ømmer sig i ryggen* "Hvad hulen har du gang i!?" *kigger på den mystiske fremmede* "Hey, du har ikke noget pandebånd! Du er ikke fra Konoha!"
...

Kontakt Hakamori-SanLUK


Skrevet af Hakamori-San

Søn 2 Jan - 21:48

avatar
Takamaru gik lidt nærmere staklen ved muren og så roligt på ham "Hvad jeg har gang i, det var dig der forsøgte at riste mig" Han gik roligt hen til den fremmede "Nej jeg er ikke herfra. Jag kommer fra Yukigakure"

Kontakt SuigetsuLUK



http://www.pokequest.danskforum.net

Skrevet af Suigetsu

Søn 2 Jan - 21:58

Suigetsu
"Nå, men har man ikke pandebånd der hvor du kommer fra?" *rejser sig op* "Og jeg prøvede for resten ikke at riste dig. Jeg ville bare lyse lidt op..."
...

Kontakt Hakamori-SanLUK


Skrevet af Hakamori-San

Søn 2 Jan - 22:02

avatar
Takamaru smilte "Jo vi har skal pandebånd, men jeg er ikke helt en Ninja endnu jeg mangler bare at tage min eksamen" Han gik lidt tættere på "Uanset om du prøver at lyse op eller ej skal du passe på med at lege med ild" Sagde han og smilte.

Kontakt SuigetsuLUK



http://www.pokequest.danskforum.net

Skrevet af Suigetsu

Søn 2 Jan - 22:05

Suigetsu
"Jeg er en Uchiha! Jeg leger ikke med ilden, jeg mestrer de-" *....* "Du er ikke NINJA!? Er du skør? Når du er så hårdtslående og har så gode reflekser, så burde du være ninja for længst! Kom, jeg viser dig vej til akademiet. Der kan man overnatte..."
//OUT - Akademiet//

Kontakt Hakamori-SanLUK


Skrevet af Hakamori-San

Søn 2 Jan - 22:08

avatar
Takamaru piftede efter Kooro der straks kom flyvende og landede på hans skulder "Heh, Mestre ilden siger han" Hviskede han til Kooro og fulgte efter Uchiha.
//Out - Akademiet//

Kontakt Sponsoreret inholdLUK


Skrevet af Sponsoreret inhold

Ingen muligheder tilgængelige
Gå til side : 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Næste

Statistikker

Skjul blokken

Antal indlæg: Indlæg pr. dag:
Antal emner: Emner pr. dag:
Antal brugere:
Brugere pr. dag:
Nyeste bruger: Sidens alder: dage
Free forum | ©phpBB | Gratis forumsupport | Anmeldelse af misbrug | Seneste diskussioner