Log Ind

Forbliv logget ind

Ingen bruger? Tilmed dig her
Glemt kodeordet? Klik her
Sidste nyt
Anime afsnit
First and last opponent!
Manga kapitel
Edo Tensei's Release!

Ingen muligheder tilgængelige

Kontakt FasaLUK

Skrevet af Fasa

on Man 11 apr - 16:28

Dragon Age er et single-player RPG fra EA og Bioware.

Indtilvidere er der tre spil i serien.
Dragon Age: Origin. (Et'eren)
Dragon Age: Awakening. (Fortsættelsen til et'eren.)
Dragon Age 2.

Dragon Age har et meget udvidet univers og mange elskværdige karakterer (dog må jeg gøre opmærksom på at det er et 18+ spil..). Der er derudover mange muligheder hvad din karakter angår, da du helt selv kan bestemte om du vil være ond eller god (det vil dog have en effekt på hvad dine hold kammerater synes om dig), hvad din kampstil skal være og udseende.
For at gøre en lang historie kort, så er der nogle onde dæmon-ting som dræber folk -og derfor må stoppes.
Det er så din opgave, som medlem af 'the grey wardens' at stoppe denne krise. Din opgave er, mere eller mindre, at samle folket og besejre ærkedæmonen.

Personligt spiller jeg oftes som magiker (og elver... Hehe pointy ears)

Epic trailer med "This is War" af 30 Seconds to Mars

Så, yeah vil varmt anbefale det til dem af jer som ikke har det :)
Og til jer som har det.. Hvad synes I om spillet? (Yndlings karakterer osv.)

Kontakt SasukefanLUK

Skrevet af Sasukefan

on Man 11 apr - 17:35

Ser fedt ud men er det et computer spil, og koster det? Men det ser da' super fedt ud med 3D'en og det hele :P

Kontakt NoesmosLUK

Skrevet af Noesmos

on Man 11 apr - 18:17

jeg har faktisk overvejet at købe det men er i tvivl. men hvis du siger at det er så godt kan det være at jeg snart skal ud at shoppe :D

Kontakt FasaLUK

Skrevet af Fasa

on Man 11 apr - 19:05

@ Sasukefan: Det fås til computer, xbox 360 og playstation 3 :) . Du kan få en samlet pakke med Origin og Awakening (et'er og fortsættelse) for 390 eller sådan noget i gamestop xD Dragon Age to er rimelig ny og koster nok lige over de 400 kr.

@ Noesmos: Altså, hvis du er glad for RPG genren, vil du uden tvivl forelske dig i spillet :P Der er meget snak og historie i, men også meget kamp, selvfølgelig. Jeg vil råde dig til at se nogle video review eller sådan noget. Det har fået gode anmeldelser af eksperterne (og mig!) , så det er nok et forsøg værd. Derudover er der omkring 70-80 times spil i Origin!

Kontakt FasaLUK

Skrevet af Fasa

on Ons 12 okt - 20:55

Der er nu blevet skabt en webseries kalder "Dragon Age: Redemption"...!! *Hopper på stedet af glæde*
Det handler om en lejemorder-elver som arbejder for Qunarierne. Forrige sætning vil højest sansynligt ingen mening give, med mindre man har spillet spillene.
Link til første episode (med vold.. Hehe, advarsel) http://www.g4tv.com/thefeed/blog/post/717282/dragon-age-redemption-episode-1-tallis-featuring-felicia-day/

Btw, fordi dialogen er genial, kommer der et citat fra 2'eren.

Trollhawke: Mages might have more to be proud of if they weren't constantly blowing up buildings and having tea parties with demons. Problems, Anders?

Anders: I hate you.

Kontakt Sponsored contentLUK

Skrevet af Sponsored content

Ingen muligheder tilgængelige

Statistikker

Skjul blokken

Antal indlæg: Indlæg pr. dag:
Antal emner: Emner pr. dag:
Antal brugere:
Brugere pr. dag:
Nyeste bruger: Sidens alder: dage
Free forum | © PunBB | Free forum support | Kontakt | Report an abuse | Have a free blog with Sosblogs