Log Ind

Forbliv logget ind

Ingen bruger? Tilmed dig her
Glemt kodeordet? Klik her
Sidste nyt
Anime afsnit
First and last opponent!
Manga kapitel
Edo Tensei's Release!

Ingen muligheder tilgængelige
Gå til side : Previous  1, 2

Kontakt SuigetsuLUK

http://www.pokequest.danskforum.net

Skrevet af Suigetsu

on Lør 21 jan - 13:28

Kurama var på sin vis skyld i det. Men min pointe er, at det gik for hurtigt og for let at omvende Kurama.
Kurama var inden i ham gennem hele hans liv og gjorde hans barndom til et helvede. Den forsøgte konstant at narre ham til at slippe ham ud og han var skyld i at Naruto var tæt på at såre uskyldige mennesker.
Hvis ikke Naruto havde været så perfekt og uhadende, så burde han have en del imod Kurama. Det er ligesom Sasuke, som han burde have droppet for længe siden. Hvad så om han har en skide-sørgelig fortid? Han er ond og er blevet en koldblodet morder, der ikke lader noget stå i vejen for at slagte Konoha. Naruto tror stadig, han kan redde ham.
Naruto har aldrig haft et bånd til Kurama, han har ingen grund til at ville arbejde sammen med ham udover måske den styrke han får af det.
Det hænger ikke sammen at det sker i løbet af 10-15 kapitler!

Kontakt Jirai-yaLUK

Skrevet af Jirai-ya

on Lør 21 jan - 20:49

Det kan du på sin vis have ret i. Jeg forstår din pointe.

Men jeg synes egentlig ikke Naruto nogensinde har været gal på Kurama - ret mig gerne!

Det er min ovebevisning at Narutos følelser for ræven har været præget af frygt. Han har været bange for dens berygtede styrke og at den ville overtage ham, eller slippe ud at sit fængsel.

Men nu da han er en "voksen" mand og tilmed en helt af Konoha og bla bla. Så virker han jo fascineret af rævens styrke allerede første gang han oplever den, da han kæmper mod ræven inden i sig selv. Hvem er dum nok til ikke at indse at et team er bedre end én? Den tanke understøttes af såvel KillerBee og Hachibi, men også hele ninja-verdenens overbevisning og at sende teams på missioner, fremfor alenestående shinobier. Og Naruto har en potentiel makker ved "sin side" konstant. Det er jo lige til højrebenet. Nok er Naruto dum, meen nu undervurderer vi ham vist :)

Ydermere vil jeg lige igen understrege, ud fra dit statement om Kuramas lidt for hurtige omvendelse, jo kan være at Masashi bygger op til et mytteri. Men det er jo ren og skær hypotese-snak :)

Kontakt KonanLUK

Skrevet af Konan

on Tors 9 feb - 19:04

ENDELIG!!!!

Endelig sker der noget, ikke mere "Naruto har sjælen af den halede bæsters skaber i sig" nej vier tilbage til det jeg syntes arket her er til for KRIG. Ja det var måskel lidt cheesy da alle gav deres tanker om Naruto.. på nær Choji, hans var awesome XD
Og se hvem der endelig har besluttet sig for at dukke op, ikke just fordi den lille Uchiha diva ser særlig glad ud.. men det er nok fordi han løb tør for Zetsu´s

Så alt i alt et godt kapitel, det bedste i meget lang tid
Signatur:

- You say that even though you are blinded by such things as sadness and sorrow, you still refuse to leave you’re path?

- I’ve been cursed with stubbornness, refusing to let me be tricked. I maybe walking the path of the blind, but at least I am walking blind, seeing my goal right before my eyes.

Uchiha Hyuga Toki-Shinibi
Kontakt
synes godt om

Kontakt SuigetsuLUK

Skrevet af Suigetsu

on Fre 17 feb - 16:34

Dette kapitel var bestemt ikke dårligt :D
Jeg må indrømme, at det er lidt irriterende med alt den opbyggede spænding i sidste kapitel, der ikke bliver til noget indtil videre, men dette kapitel opbyggede spænding til efter Naruto vs Madara.
Jeg tror, dette vil ske:
- Naruto besejrer med nød og næppe Madara
- Krigen bliver til en vis grad afsluttet og Naruto skal hvile sig
- Mens han hviler sig bruger Team Taka den ting, Suigetsu fandt til at styre krigen
- Sasuke og Naruto kæmper
- Kabutomaru sker der et eller andet med
Slut
Hvad tror I, der skal til at ske?

Kontakt KonanLUK

Skrevet af Konan

on Fre 17 feb - 17:02

Naruto få muligvis skadet Madara men overlader ham til hans venner ((Så de også kan få lidt betydning))
Pludselig dukker Sasuke op og laver rav i det hele, muligvis med Team Taka imod ham
Korochimaru bliver nakket af Sasuke der så tager et smut over til Naruto
Naruto og Sasuke har sin kamp, hvor Naruto får vendt Sasuke til sit 'gamle' jeg

Serien slutter

Mit bud
Signatur:

- You say that even though you are blinded by such things as sadness and sorrow, you still refuse to leave you’re path?

- I’ve been cursed with stubbornness, refusing to let me be tricked. I maybe walking the path of the blind, but at least I am walking blind, seeing my goal right before my eyes.

Kontakt AdminLUK

http://www.naruto-village.net

Skrevet af Admin

on Ons 29 feb - 16:02

LOL! Itachi hopper bare videre mens Sasuke står og stirrer. Men Det var et find kapitel, Tsunade dør nok snart, da Madara vælger at nakke hende pga Hashirama.

Kontakt KonanLUK

Skrevet af Konan

on Ons 29 feb - 16:22

Så lille Itachi er altså på de godes side stadig. Hmm havde ikke regnet med andet faktisk.
Sasuske er faktisk værd at se, høre og læse i det her kapitel, han er helt.. menneskelig XD
Lad os håbe at Tsunade får lo til at kicke ass, men jeg er enig med Admin, jeg tror ikke hun holder særlig meget længere
Signatur:

Kontakt NoesmosLUK

Skrevet af Noesmos

on Ons 29 feb - 19:06

jeg er bange for at den snak sasuke havde med itachi vil få hans verden til at lyse op og få ham til at vælge den "rigtige" vej. hvis ikke vil det itachis ord gøre det nemmere for naruto at trænge ind i sasuke og få ham på "rette" spor.

jeg vil understege at jeg er bange for det er rigtigt det jeg siger. hvis det er rigtigt vil sasuke jo blive "god" og så vil manga'en jo få en "happy ending"!!

Kontakt SuigetsuLUK

Skrevet af Suigetsu

on Lør 17 mar - 0:45

Sikke kapitlerne bare bliver bedre og bedre!
Det går som jeg forudsagde (i hvert fald i mit hoved): Tsunade overlevede på grund af hendes mega-ultra-WTFish megahealermedicmode xD
Sasuke + Itachi VS Kabutomaru
Kages VS Madara
Naruto og co. VS Tobi
Vi kommer nok ikke til at se meget til Tobi-kampen, indtil de to andre er nogenlunde overstået.

I hvert fald, så er dette Kishi på sit højeste! Alting virker så meningsfuldt, afslørende og episk! Det hele er skruet sammen som et urværk og dialogen fungerer fint.
Han mangler dog en smule humor, men hvad pokker?
Sasuke og Itachi Team-up FTW!
Fik jeg nævnt at jeg glæder mig til at se Naruto VS Sasuke? EPIC!

Kontakt Jirai-yaLUK

Skrevet af Jirai-ya

on Lør 26 maj - 12:08

Så ser det ud til at Kabuto er så godt som uskadeliggjort. På et lidt tarveligt grundlag, efter min mening. Jeg havde forventet den helt store fight, med hans Senjutsu evner vs. Uchihabrødrenes overudviklede sharingan. I stedet vælger Itachi at "paralysere" ham med den hersens "loophole" øjenteknik, Izanami, i håb om at overbevise ham om at han stræber efter en anden identitet. Jaja da :)

Jeg kan jo bare håbe på at Madara vs. Kages, eller Tobi + bijus vs. Naruto + Kakashi og Gai bliver awesome kampe :)

Kontakt SuigetsuLUK

Skrevet af Suigetsu

on Lør 26 maj - 22:35

Masashi begik en stor fejl i de seneste kapitler: Han glemte, at han er ved at nå slutningen.
I stedet for at bruge allerede fastlagte karakterer *host*Orochimaru*host* bygger han en ny karakter næsten fra bunden af imens vi burde se en episk kamp mellem nogle karakterer, vi kender og har fulgt i lang tid.
Samtidig vælger han også at introducere nye avancerede teknikker mens det hele står på.
Jeg ved ikke med jer, men jeg havde svært ved at blive optaget af den meget afgørende kamp på grund af alle afbrydelser med snak om nye teknikker og Kabutos fortid.

Men ENDELIG er det færdigt (håber jeg - Masashi kan finde på hvad som helst <_<) og Edo Tensei skal slukkes... det er da godt

Kontakt Jirai-yaLUK

Skrevet af Jirai-ya

on Tors 19 jul - 12:57

Well, seneste kapitel startede en kamp, hvor fremtid og hele verdens skæbne er på spil. Tobi siger: "Kakashi, du åbner munden for let, det er ikke underligt du har levet et liv i fortrydelse.

Så spørger Gai: "Hvem er du?"

Tobi svarer: "Du husker ikke ansigter, så hvad er pointen i at fortælle dig det?"

Mange tror dette svar er rettet til Kakashi og starter igen teorien om at det er Obito bag masken. Men sagen er den at Gai er dårlig til at huske ansigter. 3 gange har han kæmpet mod Kisame og ikke genkendt ham.

Men jeg tror det er præcis, hvad kishimoto ønsker at folk skal tro. I afsnit før dette, fortalte han igen lidt om Shisui Uchiha. Han kender udemærket til teorierne og kandidaterne, og forvirrer os med små detaljer. Han er snu!

Kontakt Sponsored contentLUK

Skrevet af Sponsored content

Today at 0:21

Ingen muligheder tilgængelige
Gå til side : Previous  1, 2

Statistikker

Skjul blokken

Antal indlæg: Indlæg pr. dag:
Antal emner: Emner pr. dag:
Antal brugere:
Brugere pr. dag:
Nyeste bruger: Sidens alder: dage
Free forum | Games | World of Warcraft | © PunBB | Free forum support | Kontakt | Report an abuse | Have a free blog with Sosblogs