Log Ind

Forbliv logget ind

Ingen bruger? Tilmed dig her
Glemt kodeordet? Klik her
Sidste nyt
Anime afsnit
First and last opponent!
Manga kapitel
Edo Tensei's Release!

Ingen muligheder tilgængelige
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Næste

Kontakt BaruLUK


Skrevet af Baru

Ons 26 Jan - 18:05

avatar
Baru lo blot. "Sjæl? Hvis det er alt hvad du tinger på, så overlever du ikke længe i denne verden!" Lo han højt og hånligt. Han follede kortet sammen igen, og så hen på Julie. "Sensei! Så er Spiky kommet. Skal vi så se at komme af sted, før egotrip der over, beslutter sig for hakke ned på det land vi er på vej mod?"

Kontakt KonanLUK


Skrevet af Konan

Ons 26 Jan - 18:11

Konan
"Endelig" Sukkede Julie og gik af sted "lad os så se om vores team kan fungere nu"
Shini fulgte stille med, han dannede med vilje bagtrop.. for han vidste at han ville være lost udenfor Konoha.. og han ville ikke sløve nogle.. det var jo ikke deres, kun hans skyld


/OUT - Hi no Kunis skovområde/

Kontakt BaruLUK


Skrevet af Baru

Ons 26 Jan - 18:17

avatar
Baru smilede under masken. "Kirigakure... Endelig." Mumled han og fulgte med. Overhalede Shini, men alligevel med mellemrum til Julie. Han så på sit kort igen. "Hmm...."

//OUT - Hi no Kunins skovområde//

Kontakt SogekingLUK


Skrevet af Sogeking

Tors 27 Jan - 9:24

avatar
Spike fulgte stille efter de andre, så han ikke ville fare vild. Det er han jo så god til, åbenbart.

//Out - Hi no Kunins skovområde//

Kontakt KonanLUK


Skrevet af Konan

Fre 18 Feb - 16:14

Konan
Hvis man nu så bort fra at han ikke havde lavet noget var han hurtigt tilbage.. hende lært routen uden ad..

"Og hvad er det der er så vigtigt" Shini sukkede og satte sig ned ved porten.. håbede på at der snart skete noget

Kontakt BaruLUK


Skrevet af Baru

Fre 18 Feb - 16:17

avatar
Baru kom nærmest flyvende hen mod porten. "HOKAGE DIN GAMLE BAVIAN! KOM HER UD NU!" Stormer frem mod porten i et arrigt knurren, da han bliver stoppet af to Chunin'er der vogter porten. "Rolig nu Roga..." Sukker den ene og de kaster ham blidt tilbage. "Nu ikke så forhastet. Alt skal nok ordne sig lige straks."

Kontakt NoesmosLUK


Skrevet af Noesmos

Fre 18 Feb - 16:28

Noesmos
Raito kom gående med hænder foldet bag hoved da han pludselig opdagede de tre andre geniner. han gik hen satte sig på en sten over for dem og lagde hans albuer på hans knæ og kiggede ned i jorden mens han sparkede lidt til nogle sten.

Kontakt BaruLUK


Skrevet af Baru

Fre 18 Feb - 16:31

avatar
En ung kvinde kom forsigtigt gående ud fra Konoha og så rundt på de få Genin'er der var dukket op. "Ja, hvis det er alt hvad vi havde ledigt..." Sukkede hun og trådte op foran dem alle. "Undskyld mig..." Kom det forsigtigt fra hende. "I skal alle ud på en mission i dag! Vi skal ud og hjælpe en gruppe af jeres kammerater. Denne mission er af yderste nødvendighed, så I har bare at følge flokken, og ikke klokke i den!"

Kontakt SuigetsuLUK



http://www.pokequest.danskforum.net

Skrevet af Suigetsu

Fre 18 Feb - 16:32

Suigetsu
HELE GRUPPEN OUT - Hi No Kunis Skovområder

Kontakt NoesmosLUK


Skrevet af Noesmos

Tirs 22 Feb - 21:55

Noesmos
Raito løb videre.
//out - ninja akademiet//

Kontakt SuigetsuLUK



http://www.pokequest.danskforum.net

Skrevet af Suigetsu

Ons 23 Feb - 14:27

Suigetsu
Akaui: *kommer gennem porten* ¤hm... hvad nu? Når ja! Jeg må hellere hjem og fortælle mor om missionen¤
//OUT - Akauis Hjem//

Kontakt BaruLUK


Skrevet af Baru

Søn 27 Feb - 15:47

avatar
Baru kom som den første til porten. Og da resten var kommet fandt han papirene frem. "Ja, missionen er enkel. Målet er en 14 Pige fra Land of Hot Spring. Hun er blevet kidnappet, og ført bort fra hendes land. Til alt held for os, er hun ført til, ja, Land of Fire!" Holder en lille pause. "Gerningsmændene er blevet målt til at være fire Chuunin level Ninja'er, og en god flok røvere. Så alt i alt, er det vel kun antallet af fjender, og pigen betydning der gør dette til B-rank." Ser rundt. "Men hvad angår de fire Chuunin level Ninja'er snakker vi Kunai skytte, Genjutsu freak, Hjernen bag det hele og en Earth Release. Akaui, dit Sharingan vil gøre dig perfekt til Genjutsu freak, nye fyr du får hjernen. Han skulle virke svag. Agara du bør tage dig af Kunai skytten. Dine Wind-Jutsu'er er gode træk her. Så tager jeg mig af Earth Release." Gemmer papirene væk igen. "Og husk. Hvad end der skulle ske..." Køre sin Kirigakure maske ind foran sit ansigt. "Så dø før I svigter Konoha's stolthed!" Trækker BukkaChi og lader det sorte metal skinde i den svage sol.

Kontakt DeidaraLUK


Skrevet af Deidara

Søn 27 Feb - 15:49

avatar
Kasa: tænker: "Jeg ville sige noget men det ville nok koste mig livet:"

Kontakt SuigetsuLUK



http://www.pokequest.danskforum.net

Skrevet af Suigetsu

Søn 27 Feb - 15:52

Suigetsu
Akaui: ¤ja, han er virkelig ledertypen¤ Nå, hvor skal vi så tage hen? Har vi nogen ide om, hvor de er?
...

Kontakt BaruLUK


Skrevet af Baru

Søn 27 Feb - 15:55

avatar
Baru smilede stille under masken. "Det bedste sted i Land of Fire til at skjule en kidnappet pige er helt klart..." Holder en dramatisk puse. "Dødens skov!" Agara sukkede og så på Baru. "Den knægt er virkelig skræmmende. Ikke underligt han er Ice Release..." Mumlede han lavt og rejste sig. "Men så må det jo være afgjort, lad os komme af sted mod Dødens Skov..."

Kontakt DeidaraLUK


Skrevet af Deidara

Søn 27 Feb - 15:56

avatar
kasa: tænker: hvad har jeg rodet mig ind i?

Kontakt SuigetsuLUK



http://www.pokequest.danskforum.net

Skrevet af Suigetsu

Søn 27 Feb - 15:57

Suigetsu
Akaui: All right! Så er det nu! *løber afsted* ... *stopper* hvilken vej er det nu, at Dødens Skov var?
Agara: *vælter omkuld* Denne vej!
//Alle OUT - Dødens Skov//

Kontakt SuigetsuLUK



http://www.pokequest.danskforum.net

Skrevet af Suigetsu

Søn 27 Mar - 20:32

Suigetsu
*gruppen ankommer til porten*
Agara: Jeg må få Kasa til hospitalet. I får hende hen til hokage-sama. *smutter*
//Kasa OUT - Konohas Sygehus//

Akaui: Okay så. Kommer du, Baru?

Kontakt BaruLUK


Skrevet af Baru

Søn 27 Mar - 20:43

avatar
Baru så på Akaui for en stund. "Fald ned." Han rykkede sin maske hen på siden af sit hoved og åndede stille ud. "Den stakkels pige er lige blevet befriet fra en kidnapning. Lad hende nu lige falde ned inden vi sender hende hjem. Den gamle vil forstå." Han smilede stille til pigen. "Du virker sulten." Hun så overrasket på ham, og nikkede stille. "Jamen I så fald!" Han fandt sin gamle slidte pung frem. "Jo, der skulle være nok til tre." Han så på Akaui. "Hvad siger du? Vil du med til Ichiraku? Og bare rolig, jeg skal nok lade være med at bestille agurker til dig. Vi kan ikke have noget kanniballi her!" Pigen fniste stille og lavt, da Baru begyndte at gå. I små hurtige skridt fulgte hun efter ham, ind i Konoha.

//OUT - Ichiraku//

Kontakt SuigetsuLUK



http://www.pokequest.danskforum.net

Skrevet af Suigetsu

Søn 27 Mar - 21:20

Suigetsu
Akaui: *suk* jeg trænger vel alligevel til lidt mad og energi...
//OUT - Ichiraku//

Kontakt KonanLUK


Skrevet af Konan

Lør 14 Maj - 13:57

Konan
Så stod han der.. klar og så ventede han bare "Et skridt.. to skridt" han sukkede "hvad var det du ville Roga"

Kontakt BaruLUK


Skrevet af Baru

Lør 14 Maj - 14:00

avatar
"Simpelt. Jeg vil til Kirigakure! Jeg har nogle ting der jeg skal have ordnet." Ser kort på BukkaChi. "Og hvad med dig? Hvor er du nu på vej hen? Blev du omsidder træt af de tåbelige fosterforældre? Eller blev de trætte af dig?"

Kontakt KonanLUK


Skrevet af Konan

Lør 14 Maj - 14:05

Konan
Shini så ned i jorden, "de fulgte ikke mine ideologier og de var mit eneste fængsel, jeg er fri som en fugl, voksen og flyvefærdig"... han lo "jeg må hellere følge dig.. fordi du ikke kan klare dig alene"

Kontakt BaruLUK


Skrevet af Baru

Lør 14 Maj - 14:15

avatar
Baru så vredt på Shini. "For det første kan jeg sagtens klare mig alene, og for det andet er jeg ikke alene. Jeg har BukkaChi ved min side!" Han faldt hurtigt til ro igen. "Men okay så. Se om du kan følge med." Og ås løb han ud af Konoha.

//OUT//

Kontakt KonanLUK


Skrevet af Konan

Lør 14 Maj - 14:17

Konan
Shini lo "okay så.. men at lægge din tillid i et sværd.. jeg vidste du var gla.. men alligevel" han fulgte Barus chakra strøm

//OUT//

Kontakt Sponsoreret inholdLUK


Skrevet af Sponsoreret inhold

Ingen muligheder tilgængelige
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Næste

Statistikker

Skjul blokken

Antal indlæg: Indlæg pr. dag:
Antal emner: Emner pr. dag:
Antal brugere:
Brugere pr. dag:
Nyeste bruger: Sidens alder: dage
Free forum | ©phpBB | Gratis forumsupport | Anmeldelse af misbrug | Seneste diskussioner