Log Ind

Forbliv logget ind

Ingen bruger? Tilmed dig her
Glemt kodeordet? Klik her
Sidste nyt
Anime afsnit
First and last opponent!
Manga kapitel
Edo Tensei's Release!

Ingen muligheder tilgængelige
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Næste

Kontakt KonanLUK


Skrevet af Konan

Søn 13 Nov - 18:16

Konan
Shini var slet ikke klar til kamp men igen bludsede et had op i ham. Han sprang ind foran masako så ham bydt i øjenene.. han havde fanget masako i sine skygger.. så nu kunne han ingen steder gå "Suzeri" sagde han, nu skulle hans egen version af Tsukuyomi bare aktiveres.. det ville i det mindste holde Masako lidt tilbage.
Efter angrebet stillede Shini sig op foran Machaku "Fint så går jeg med dig, men du vover på at dræbe din egen bror.. jeg er vil ikke omgås svin, men Akatsuki"

Kontakt MachakuLUK



http://www.pokeforum.danskforum.net

Skrevet af Machaku

Søn 13 Nov - 18:37

Machaku
Masako bliver uheldigvis fanget i Genjutsuen ''Uha.. hehe'' Han bryder let ud af genjutsuen ''Fint. Så tager du da bare med, så skåner jeg den svækling til Machaku.. for nu..''

Kontakt KonanLUK


Skrevet af Konan

Søn 13 Nov - 18:40

Konan
Shini valgte ikke at se på Masako, han gik ud af stuen og ned af gangen. Blikkene faldt på ham, detvar et helvede og han forstod nu hvorfor HAN havde forladt byen. "Og så så man lige mig" sagde han stille og traskede ned mod udgangen. Han smed sit bandebånd hen til Blaze og gik ud..

//OUT//

Kontakt MachakuLUK



http://www.pokeforum.danskforum.net

Skrevet af Machaku

Søn 13 Nov - 18:46

Machaku
Masako havde væsentlig mindre Chakra, men han så på Machaku, og forsvandt derefter ''HELT ÆRLIGT! Jeg er træt af at være fanget på en seng!'' Machaku var meget utilfreds og lå bare og stirrede ud i luften ''BLAZE! Hjælp mig dog!''

Kontakt BlazeLUK


Skrevet af Blaze

Søn 13 Nov - 19:04

avatar
Blaze rejste sig endelig og gik hen til Machaku. Hans hænder dirrede da han fik skåret Machaku løs fra stenene. Han skyndte sig hen og samlede Shinis pandebånd op og lagde det i sin lomme. Uden et ord løb han ud fra hospitalet efter Shini.

Kontakt MachakuLUK



http://www.pokeforum.danskforum.net

Skrevet af Machaku

Søn 13 Nov - 19:54

Machaku
Machaku tog Masako's pandebånd i lommen og løb udenfor //OUT//

Kontakt ShadowLUK


Skrevet af Shadow

Søn 13 Nov - 21:47

Shadow
Maruchinu: *for øje på Blaze i et kort glimt* HEY BLAZE HVOR SKAL DU HEN *løber efter ham men han var væk* hvad er der sket *kyntte sin hånd* hvad sker der for folk *ser ned i jorden* hvorfor er der ikke nogen der vil sige noget

Kontakt SasukefanLUK


Skrevet af Sasukefan

Søn 13 Nov - 22:09

avatar
// Denhai ankommer til Konoha's Hospital. \\

Denhai åbner langsomt døren ind til Hospitalet, langsomt begynder han at gå, hans hudfarve er så langsomt ved at være mørkeblå, og han har en stor rød cirkel med blod på sit ene bryst. *HOST* lyder det fra Denhai som allerede er halv besvimet.

Denhai falder om midt på en seng, "Nå hvad fejler du så" Denhai ser sig forundret omkring sig, men der er ingen.. "Hallo er der nogle?!" Han drejer langsomt hovedet lidt til højre, og pludselig står der en kvinde, med sorte briller, og en hvid hospitals kjole. "Nå, det ser vidst ud til at du er såret?" Hun lægger sin ene arm mod det sårede bryst, langsomt begynder hun at presse, mere, og mere. Pludselig begynder der at komme en blå glød ud fra hendes hænder, og efter lidt tid er Denhai healet. "Du skal nok komme dig" siger Hospitals damen, og begynder så langsomt at gå væk fra Denhai.

Kontakt ShadowLUK


Skrevet af Shadow

Søn 13 Nov - 22:29

Shadow
Maruchinu: *han have på fornæmelsen at Balze var i fare* jeg må få fart på *løb ud ad døren* men hvor skal jeg hen så nogle spor der førete mod Hi no Kunis skovområder* jeg håber jeg har ret *løber af sted*

//OUT//

Kontakt AnguisLUK


Skrevet af Anguis

Ons 16 Nov - 18:13

Anguis
Anguis gik

//OUT//

Kontakt KonanLUK


Skrevet af Konan

Lør 19 Nov - 18:29

Konan
En hold af læger stod klar til at modtage Blaze. Den ene medic nin der havde hentet ham var på vej.. snart ville han være fremme

Kontakt BlazeLUK


Skrevet af Blaze

Lør 19 Nov - 18:59

avatar
En Medicin Nin, kom farende hen mod hospitalet med en dreng i armene. Han stoppede foran lægerne og rakte dem drengen. "Dette er Hyuga Razor Blaze. Jeg fik ordre til at sige at i skal skynde jer, han holder ikke meget længere. Det eneste der holder ham i live er den krystal og den er næsten smeltet." forklarede han bekymret, og skyndte sig videre til en anden mission.

Kontakt KonanLUK


Skrevet af Konan

Lør 19 Nov - 19:10

Konan
Lægerne så bestemt på ham. Men de forholdte sig alligevel roligt. De lagde Blaze på en båre og begyndte med det samme at lukke hans sår. De lod krystallen sidde men gav også Blaze en ilt maske på.. på den måde var han stabil.. men hans tilstand var stadig kritisk.. det kørte ham ned på traume stuen hvor han skulle holdes øje med indtil han vågnede

Kontakt BlazeLUK


Skrevet af Blaze

Lør 19 Nov - 20:38

avatar
Blaze kunne høre folk snakke omkring ham. Han prøvede at åbne sine øjne, men han kunne ikke. *Du er da en værre svækling* Masakos ord gentog sig inden i Blaze. *Ikke nogen der er værd at huske* Hørte han nu Shinis ord. *Hvorfor? Hvorfor Shini!?* tænkte Blaze vredt og fik åbnet det ene øje på klem, drevet af sin vilje til at redde Shini.

Kontakt KonanLUK


Skrevet af Konan

Lør 19 Nov - 20:59

Konan
En læge så hurtigt på Blaze og vendte så opmærksomheden over mod en anden læge "Ved bevidsthed" lød det og en helt 3 læge kom hen til Blaze "Vi har fået det hele af vide.. Shinibi kommer med sikkerhed hjem.. det er jo hans team der er taget efter dem" hun smilede venligt "men nu ikke med at gå før du er helt rask" hun smilede "du skal kun bekymre dig om at komme dig"

Kontakt BlazeLUK


Skrevet af Blaze

Lør 19 Nov - 21:05

avatar
Blaze fik åbnet øjet helt, og så det andet øje. "Han...Han ved ikke hvad han gør" hviskede Blaze fortvivlet, mens han kiggede rundt uden at bevæge hovedet, for det havde han ikke kræfter til. "Shini..." hviskede Blaze og en tåre løb ned af hans kind.

Kontakt KonanLUK


Skrevet af Konan

Lør 19 Nov - 21:32

Konan
Lægen sukkede "Shinibi er, kompliceret.. men han er et godt menneske" lægen smilede "Den selv samme dag ulykken med hans forældre fandt sted blev han indlagt i håb om at redde hans syn.." hun sukkede, nu trist "Men jeg har stadig ikke glemt det smil og det han sagde til mig da han vågnede efter operationen "jeg har aldrig nogensinde set mit mål klarerer end nu" hun smilede atter "Hvad end han bestemmer sig for, er det bare vigtigt om du vil tro på ham eller ej"

Kontakt BlazeLUK


Skrevet af Blaze

Lør 19 Nov - 21:36

avatar
Blaze blev lidt roligere da han hørte hvad hun sagde. "Tak" snøftede han lavt. Han drejede hovedet langsomt så han så hende. "Jeg tror du har ret. Hvad end Shini bestemmer sig for, har han en god mening med det" hviskede han glad.

Kontakt KonanLUK


Skrevet af Konan

Lør 19 Nov - 21:40

Konan
Lægerne tøffede væk fra Blaze og de blev midre.. nu havde han bare brug for at sove. Dog blev lægen der før havde talt med Blaze derinde "Men du har nu altid haft dine helt egne metoder, hva Shini?" sagde hun stille for sig selv og satte sig på en stol

Kontakt BlazeLUK


Skrevet af Blaze

Lør 19 Nov - 21:42

avatar
Blaze lukkede langsomt øjnene, men ville ikke give op så let. Han løftede hovedet og en arm, men anstrengelsen blev for stor og han faldt ned i sengen igen.

Kontakt KonanLUK


Skrevet af Konan

Lør 19 Nov - 21:51

Konan
Lægen lo let, hun var ikke som en hver anden læge der ville have sprunget på Blaze hvis han prøvede på at røre sig.
"Du skal ikke give op nu" lo hun "det skal også helst gøre lidt ondt, ellers så lære man ikke noget" hun satte et grønt æble ved siden af Blaze natbord "hvis du ikke kan komme op og sidde og få fat i æblet.. så har du slet ikke en chance mod Shini" hun smilede "og skulle du ikke helst blive rask hurtigt så du kunne komme ud efter ham?"

Kontakt BlazeLUK


Skrevet af Blaze

Lør 19 Nov - 21:56

avatar
Kvinden havde givet Blaze hans viljestyrke tilbage. Han fik hævet begge arme og prøvede langsomt at komme op. Han begyndte at trække vejret besværligt igennem masken. Han faldt ned igen af anstrengelse. *Ikke give op* tænkte han irriteret. Han bøjede sig op igen og fik også hævet hovedet en smule denne gang. Han skulle lige til at give op igen, da han huskede kvindens ord. *Ikke en chance mod Shini*. "Hvis Shini kunne..." Han stønnede og kom lidt højere. "Så kan jeg også!" sagde han og fik endelig sat sig op, overvældet over sig selv.

Kontakt KonanLUK


Skrevet af Konan

Lør 19 Nov - 21:59

Konan
Lægen pillede iltmasken af Blaze "Og den får vi ikke brug for" hun smilede stort og lagde en hånd på hans skulder "ser der, du kan mere end hvad du lige tror" hun gik hen mod døren "det er sådan Shini er blevet så stærk" og så gik hun ud af rummet for at lade Blaze være i fred

Kontakt BlazeLUK


Skrevet af Blaze

Lør 19 Nov - 22:18

avatar
Blaze stod ud af sengen, og tog sit tøj på. Han mærkede på sig selv. Han blev overrasket over at noget af smerten allerede var væk. *Takket være hende* tænkte han og smilte for sig selv. Han gik ud fra værelset og var nu på vej hjem.

//OUT//

Kontakt MachakuLUK



http://www.pokeforum.danskforum.net

Skrevet af Machaku

Man 5 Dec - 15:41

Machaku
Machaku slår øjnene op ''Jeg har lagt her i lang tid nu.. Jeg er nødt til at komme videre'' Han tager tøj på, og løber udenfor //OUT//

Kontakt Sponsoreret inholdLUK


Skrevet af Sponsoreret inhold

Ingen muligheder tilgængelige
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Næste

Statistikker

Skjul blokken

Antal indlæg: Indlæg pr. dag:
Antal emner: Emner pr. dag:
Antal brugere:
Brugere pr. dag:
Nyeste bruger: Sidens alder: dage
Free forum | ©phpBB | Gratis forumsupport | Anmeldelse af misbrug | Seneste diskussioner