Log Ind

Forbliv logget ind

Ingen bruger? Tilmed dig her
Glemt kodeordet? Klik her
Sidste nyt
Anime afsnit
First and last opponent!
Manga kapitel
Edo Tensei's Release!

Ingen muligheder tilgængelige
Gå til side : Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6  Next

Kontakt renshiroLUK


Skrevet af renshiro

on Fre 12 aug - 15:49

"hmm... jeg må ha' en team, men først skal jeg været bestod som genin. Hmm, måske skal jeg over til Akademiet først." jeg kigger ud af vinduet og kan se Akademiet herfra. bagefter kigger jeg rundt i stuen og opdager at jeg er ikke den eneste med bandage på højre armen og bandage på venstre skulderen. "nå, for pokkers. jeg må heller komme hen til Akademiet nu." jeg går ud af udgangen og blev fare vild.
/out-ichiraku ramen bar.

Kontakt MachakuLUK



http://www.pokeforum.danskforum.net

Skrevet af Machaku

on Fre 12 aug - 16:42

Machaku vågner og tager sit tøj på igen ''Min bror skal snart på mission, jeg må hellere tage hjem'' Machaku løb ud, på vej hjemad //Out//

Kontakt EtexLUK


Skrevet af Etex

on Søn 21 aug - 20:59

Etex: *Løber ind på hospitalet* HEY! Vi har en hårdt såret! *En sygeplegske kommer hurtigt til syne*
sygeplegske: Følg med! *Etex som bære på Machaku, løber hurtigt efter sygeplegsken* Du kan lægge ham her, som kommer der en læge og kigger på ham om lidt.
Etex: *Lægger ham ned* Mange tak!

Kontakt MachakuLUK



http://www.pokeforum.danskforum.net

Skrevet af Machaku

on Søn 21 aug - 21:01

Machaku hoster mere blod op ''Kvadr!'' Machaku bevæger sin arm lidt ''Jeg undervurderede det svin.. jeg blev forgiftet..'' Machaku besvimer igen

Kontakt EtexLUK


Skrevet af Etex

on Søn 21 aug - 21:14

Lægen: Han klare sig, han skal bare ha' den her medicin, så er han frisk i morgen. Det var helidgt at i lige kom nu, 10 minutter senere, og jeg ville ikke være i stand til at redde ham. Han skal bare hvile sig hele natten, så går det. *Lægen giver ham medicinen*.
Etex: Det er jeg glad for at høre. *Sætter sig ned på en stol.*

Kontakt MachakuLUK



http://www.pokeforum.danskforum.net

Skrevet af Machaku

on Man 22 aug - 14:52

Lægen ser på Machaku ''Det her.. det er jo en forsegling! Nogen har forseglet noget inde i ham!!'' Lægen ser utilfreds på Etex ''Hvem var han imod?!?!''

Kontakt EtexLUK


Skrevet af Etex

on Man 22 aug - 16:36

Etex: En forsegling!? Jeg tror at det var en Uchiha Ka... Ko.. Kottota! Det var det han hed!

Kontakt MachakuLUK



http://www.pokeforum.danskforum.net

Skrevet af Machaku

on Man 22 aug - 16:52

''Ham har jeg hørt om.. han er ikke så dygtig en ninja, han siges at være udødelig. Han besejre sine fjender ved at forsegle sin sjæl inde i dem, før han lader dem slå ens krop ihjel, han putter en under en Genjutsu.. Jeg troede han var død for længst, men nu er hans sjæl inde i Machaku.. Vi kan få ham ud, men vi har brug for noget blod fra en ulv, blod fra en nær slægting, som fætter, bror, far, faster, whatever og noget det forseglede kan spæres inde i. Kan du skaffe det, Etex?'' Machaku var vågen og hørte hvad hun sagde ''Etex.. få fat i.... Shinrai.. hun er min faster....'' Machaku hvilede sig lidt

Kontakt EtexLUK


Skrevet af Etex

on Man 22 aug - 17:07

Etex: Det skal jeg nok. *Etex løber ud.* Hun lugter sikkert nogenlunde som ham. *Etex tager en dyb indånding gennem næsen* Og jeg kan kun lugte en person, der lugter sådan! *Etex løber afsted*

//OUT//

Kontakt SuigetsuLUK



http://www.pokequest.danskforum.net

Skrevet af Suigetsu

on Man 22 aug - 19:14

Shinrai var stormet i forvejen da de var ankommet til hospitalet. Hun havde fået værelsesnummeret at vide og stormede derhen.
Hun smækkede døren op, "hvad er der sket!?"

Kontakt MachakuLUK



http://www.pokeforum.danskforum.net

Skrevet af Machaku

on Man 22 aug - 19:17

Lægen opdager Shinrai ''Machaku var på mission, og han var imod Kottota Uchiha, den legendariske sjæl-bytter. Machaku udslettede Kottota's krop med Ice release, og han var under en Genjutsu, da Kottota forseglede sin egen sjæl i ham. Nu skal vi få Kottota's sjæl ud af Machaku, inden Machaku dør og bliver overtaget af sjælen. Du er bedre end jeg er til forseglinger, du ved vist hvad der skal gøres, her er en bøtte til Kottota's sjæl'' Lægen rækker Shinrai bøtten

Kontakt SuigetsuLUK



http://www.pokequest.danskforum.net

Skrevet af Suigetsu

on Man 22 aug - 19:21

"Kottota Sjælebytter? Det kommer til at blive svært. Det er heldigt at jeg har studeret Uchiha forseglinger og lært dem, selvom denne er særligt vanskelig. Det kræver en ordentlig mængde chakra at ordne det. Hent friske ninjalæger hertil mens jeg finder mit udstyr frem. Det haster! Uanset hvor stærk han er overlever han ikke mere end to-tre timer fra nu, så skynd dig!"

Kontakt MachakuLUK



http://www.pokeforum.danskforum.net

Skrevet af Machaku

on Man 22 aug - 19:23

''Javel frøken!'' Hun løber ud på gangen, og tager fat i nogle af de læger med mest Chakra ''Følg med det haster!'' Hun smider dem ind til Shinrai ''Her er 4, jeg henter lige nogle flere'' Hun løber ud efter endnu flere, og kommer tilbage med 3 læger ''Disse syv er dem med mest Chakra på hospitalet, alle andre er optaget!'' Hun bider sig i læben, ved tanken om at en patien kan dø

Kontakt EtexLUK


Skrevet af Etex

on Man 22 aug - 19:43

Etex: *Kommer løbene til hospitalet* Det var dog utroligt. Jeg har aldrig mødt en eneste der kunne løbe hurtigere end mig. Det må være fordi at hun holder meget af ham *Løber ind på hospitalet, og op til Machaku*

Kontakt SuigetsuLUK



http://www.pokequest.danskforum.net

Skrevet af Suigetsu

on Man 22 aug - 19:45

I mellemtiden havde Shinrai samlet sine ting, "det er også rigeligt. Jeg skal bruge en pensel, en spand vand og et rum til en 3x3 meters gulvtegning! Når I finder et, så læg Machaku i midten af rummet. I mellemtiden finder jeg selv de ting, jeg ellers har brug for. Lad os skynde os!", og så løb hun ud til rummet med værktøjer til forseglinger.
Signatur:

Machaku
sur sur sur lille bi omkring

Stubbe
flygt ej fra de vilde drenge

Machaku
flyv kun ud i mark og enge

Stubbe
never gonna give you up

never gonna let you dooOOwn

RICK ROLL’D BY TEXT!

Kontakt MachakuLUK



http://www.pokeforum.danskforum.net

Skrevet af Machaku

on Man 22 aug - 19:47

Lægerne render rundt på hospitalet efter de ting, og går derefter ind i det største værelse, og ligger Machaku i midten af rummet ''Sådan, frøken!'' De sætter spanden, penslen på gulvet

Kontakt SuigetsuLUK



http://www.pokequest.danskforum.net

Skrevet af Suigetsu

on Man 22 aug - 19:56

Shinrai havde samlet forskellige skriftruller og en lille pensel med japanske segl på.
"Jeg skal bruge noget ulve-blod til denne forsegling. Ulvechakra har en særlig effekt på kropsløse sjæle. Jeg begynder at lave de nødvendige skriftsegl i mellemtiden," hun skar sig i fingeren og lod tre dråber blod dryppe ned i spanden med vand.
Derefter bandt hun en lille bandage på hånden og begyndte at forme fingersegl til en jutsu, som skulle gøre vandet til tykt blod med samme DNA som de tre dråber...

Kontakt MachakuLUK



http://www.pokeforum.danskforum.net

Skrevet af Machaku

on Man 22 aug - 19:59

Lægen løb hen til Etex og hans ulv, hun havde en beholder og en Kunai med ''Undskyld, jeg er ked af dette'' Hun skar i shiro, for at få noget blod, hvorefter hun lukkede hullet og løb ind til Shinrai ''Her er noget ulveblod, jeg tog det fra Machaku's holdkamerat's ulv''

Kontakt EtexLUK


Skrevet af Etex

on Man 22 aug - 20:05

Etex: Shiro, nu klare Machaku sig! Og alt går i orden! *Etex lader sig glide ned ad den væk der er tætest på ham. Shiro lægger sig med forbindene og hovede på Etex' skød, og Etex kæller med ham*

Kontakt SuigetsuLUK



http://www.pokequest.danskforum.net

Skrevet af Suigetsu

on Man 22 aug - 20:06

Shinrai havde netop fordelt blodet i vandet og var begyndt at male et avanceret mønster, "læg beholderen i hjørnet med genstande. I bør bedøve Machaku eller i det mindste lokalbedøve ham i maven. Det kommer til at give en del smerter i maven..."
Hun fortsatte derefter med at male sin forsegling.
Signatur:

Machaku
sur sur sur lille bi omkring

Stubbe
flygt ej fra de vilde drenge

Machaku
flyv kun ud i mark og enge

Stubbe
never gonna give you up

never gonna let you dooOOwn

RICK ROLL’D BY TEXT!

Kontakt MachakuLUK



http://www.pokeforum.danskforum.net

Skrevet af Machaku

on Man 22 aug - 20:08

En af lægerne bedøver Machaku mens en anden sætter blodet på gulvet ''Hvad.. sker der? Shinrai?'' Machaku ser sin faster, inden han besvimer af bedøvelsen

Kontakt SuigetsuLUK



http://www.pokequest.danskforum.net

Skrevet af Suigetsu

on Man 22 aug - 21:12

"Det skal nok gå, min ven," sagde Shinrai for at berolige ham. Hun fortsatte at lave sin forsegling.
---
Nogen tid efter var et ovalt segl dannet hen ad gulvet lavet af små ældgamle segl. Inde i ovalen var der en cirkel, som omgav Machaku og en cirkel omkring krukken, som skulle indeholde den fjedntlige sjæl. Selve krukken var dækket af skriftsegl lavet med ulveblodet.
Shinrai sad uden for cirkleni meditations stilling og samlede chakra, "gør jer klar allesammen! Vi skal samle chakra nok til at være i ligevægt med sjælen... så er det nu!"

Kontakt MachakuLUK



http://www.pokeforum.danskforum.net

Skrevet af Machaku

on Man 22 aug - 21:15

Lægerne stod klar, og overførte sit chakra til Shinrai ''Tag hvad du har brug for!''

Kontakt SuigetsuLUK



http://www.pokequest.danskforum.net

Skrevet af Suigetsu

on Fre 26 aug - 19:13

Shini og lægerne havde samlet chakra i næsten 10 minutter, "så er det nu!"
Lægerne overførte deres chakra til Shinrai, og processen startede: Det enorme segl begyndte at lyse og en underlig substans blev langsomt trukket ud af Machakus mave.
Den fordelte sig, og seglene lyste lilla.
Shinrai formede et kompliceret mønster af fingersegl, hvorefter den lilla farve svandt ind og krukken begyndte at lyse i samme farve.
Shinrai formede et sidste segl, og krukken blev lukket og låst, hvorefter alle seglene nærmest flød som en flod ind i låget og dannede seglet for "sjæl".
Shinrai åndede lettet op med sved piblende ned ad hendes pande, "forseglingen er fuldført. Han skal have nogle timer til at komme sig, men han er snart frisk som en havørn."

Kontakt MachakuLUK



http://www.pokeforum.danskforum.net

Skrevet af Machaku

on Fre 26 aug - 19:16

Kottota råber og skriger inde fra flasken ''Forbandede møg dame! Luk mig ud!'' Mens Machaku ligger og sover ''Nudler og vand-is'' siger han pludseligt i søvne

Kontakt Sponsored contentLUK


Skrevet af Sponsored content

Today at 11:29

Ingen muligheder tilgængelige
Gå til side : Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6  Next

Statistikker

Skjul blokken

Antal indlæg: Indlæg pr. dag:
Antal emner: Emner pr. dag:
Antal brugere:
Brugere pr. dag:
Nyeste bruger: Sidens alder: dage
Free forum | © PunBB | Free forum support | Kontakt | Report an abuse | Create your own blog