Log Ind

Forbliv logget ind

Ingen bruger? Tilmed dig her
Glemt kodeordet? Klik her
Sidste nyt
Anime afsnit
First and last opponent!
Manga kapitel
Edo Tensei's Release!

Ingen muligheder tilgængelige
Gå til side : 1, 2  Next

Kontakt KonanLUK


Skrevet af Konan

on Fre 1 okt - 19:25

Skoven bliver primært bruget under Chunin eksamen hvor eleverne bliver sat på forskellige missioner... Skoven ser ikke særlig velkommen ud så derfor er det sjældent den bliver brugt til noget andet end eksamen

Kontakt BaruLUK


Skrevet af Baru

on Søn 27 feb - 16:02

Baru kommer springene fra træ til træ. "Kom nu! Jeg kan ikke vente med at skrive en B-Ranks mission på min liste!" I alt glæden ramler han dog ind i et træ og falder til jorden. "Auf..." Setter sig op. "Den vej!" Setter igen i løb.

Kontakt SuigetsuLUK



http://www.pokequest.danskforum.net

Skrevet af Suigetsu

on Søn 27 feb - 16:06

Akaui: Jeg synes, at vi har set det træ der før... *løber videre*
Agara: Lad os nu ikke kritisere Baru-senpais dømmekraft. Alle træer ser ens ud!
Akaui: Det er meget muligt, *stopper op og peger på et træ* men har alle træer også mærker fra Barus hoved?
Agara: ¤det hjælper nok ikke at sige ja...¤
Akaui: Nå, lad os se det i øjnene: Vi er faret vild!
...

Kontakt DeidaraLUK


Skrevet af Deidara

on Søn 27 feb - 16:08

Kasa: jubdiduuu.*extra sarkasme i stemmen.*

Kontakt BaruLUK


Skrevet af Baru

on Søn 27 feb - 16:11

Baru vakler rundt. "Vi er ikke faret vildt! Vi ved bare ikke hvor vi er!" Falder ned på sit haleben. "To minutters pause er vel nok på sin plads..." Ser rundt. "Hmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm......." Baru sidder meget koncentreret og tænker, dog på hvilken slags nudelsuppe han skal fejre sin første B-Mission med...

Kontakt SuigetsuLUK



http://www.pokequest.danskforum.net

Skrevet af Suigetsu

on Søn 27 feb - 16:20

Agara: *kigger på de tre genin'er* ¤det her bliver en laaang mission¤
Akaui: *står og ser på mærket på træet ... tegner en pil med sin kunai* ¤hm... vi burde skulle gå den vej... men er det den vinkel, han ramte træet med?¤ *springer ned* Hey, Baru...
Agara: Se! *peger hen mod et lys*
Alle: *stirrer på det mærkelige lys ... lyset forsvinder og en forpustet teenage-pige dukker op*
Pige: *puste, stønne* WAH! Hvem er I?
Agara: Vi er ninjaer fra Konoha...
Pige: Tak gud. Jeg troede, at I var flere banditter! Jeg nåede lige at stikke af...
Akaui: ¤der er noget galt her...¤ Sharingan
Agara: Det var godt, så slipper vi for besvæ...
Akaui: *kaster et par kunai'er*
Pige: *undviger* Hey! Hvad har du gang i?
Akaui: Vores chakrastrømme er i uorden og du har ingen chakra. Og hvorfor ville du tro på, at vi er fra Konoha? Det er en genjutsu.
Pige: Ganske flot... *forsvinder* men ikke godt nok!
*Pludselig er de omringet af banditter*
Akaui: Pas på! En del af dem er illusioner, men der er folk, som er ægte nok. Hold paraderne oppe!
Banditter *går til angreb*

Kontakt BaruLUK


Skrevet af Baru

on Søn 27 feb - 16:24

Baru sukker. "Træd tilbage pattebørn! Det her klare jeg!" Baru lavede hurtigt nogle håndtegn. "Ice Release: Black Dragon Blizzard!" Og en sort drage kom frem. Lavet af en snestorm. Den raserede hele området og hver en bandit, ægte såvel som falsk, blev slynget op i luften. "Det skulle kunne gøre det!" Opdager lidt flere banditter komme løbene.

Kontakt SuigetsuLUK



http://www.pokequest.danskforum.net

Skrevet af Suigetsu

on Søn 27 feb - 16:41

Akaui: Ham ordner jeg (kun en af de er ægte)! *løber hen mod dem*
Illusioner: *Slår ud efter Akaui*
Akaui: *springer igennem og slår den ægte bandit*
Bandit: Din lille...! *tager et sværd frem*
Akaui: *undviger hugget og slår luften ud af ham* ¤det er let at undgå med sharingan...¤ *springer væk*
Bandit: Kom tilba... *et eksplosivt segl, som Akaui havde lagt, sprang i luften under ham*
Akaui: Det var den sidste...
Agara: Flot klaret. Vi er nok tæt på...
Akaui: Hvis vi var tæt på, ville der være flere ægte banditter og flere fælder. Der er lang vej endnu...

Kontakt DeidaraLUK


Skrevet af Deidara

on Søn 27 feb - 17:08

Kasa: sååå, hvad er planen?

Kontakt BaruLUK


Skrevet af Baru

on Søn 27 feb - 17:12

Baru sukkede. "Planen er enkel. Karrysovs, du bliver her og ordner alle der skulle komme forbi. Agurk, du bruger din Sharingang til at holde øje med området, mens mig og aggression stormer deres lejr. Det er hurtigt ind, tage pigen og ud igen! Barnemad!" Stormer mod lejren.

Kontakt DeidaraLUK


Skrevet af Deidara

on Søn 27 feb - 17:13

Kasa: Karrysovs

Kontakt SuigetsuLUK



http://www.pokequest.danskforum.net

Skrevet af Suigetsu

on Søn 27 feb - 17:17

Akaui: ¤agurk!!??¤ Hør, god plan! Men jeg har beregnet, at det er den vej *peger den vej, hvor lyset var kommet* Og i øvrigt, så skal vi lige få nogle ting på plads. For det første: Jeg er ikke en agurk! For det andet: Jeg er vild med navnet Karrysovs! For det tredje: I har brug for rygdækning. Så hvis Karrysovs dækker jeres rygge mens I stormer, udspørger jeg folkene, som I har tævet. Forstået?
Agara: Forstået. Kom så, Baru-senpai! Lad os gøre det! *løber af sted*
...

Kontakt DeidaraLUK


Skrevet af Deidara

on Søn 27 feb - 17:18

Kasa: Jeg kan ikke engang lide karry.

Kontakt BaruLUK


Skrevet af Baru

on Søn 27 feb - 17:21

Baru sukker. "Du er en agurk, når jeg siger du er en agurk!" Sender Akaui et vredt blik og løber efter Agara. "BukkaChi, klar til en lille eftermiddagssnack?" Ler djævelsk og overhæler Agara.

Kontakt DeidaraLUK


Skrevet af Deidara

on Søn 27 feb - 17:24

Kasa: hey, vent.* løber efter Agara og Bura.

Kontakt SuigetsuLUK



http://www.pokequest.danskforum.net

Skrevet af Suigetsu

on Søn 27 feb - 17:26

Akaui: (mumlende)Nå, så er du en banan... *løber efter dem*
...

Kontakt BaruLUK


Skrevet af Baru

on Søn 27 feb - 18:28

Baru stormede mod lejren, da en træstamme ramte ham i siden, så han fløj væk. "Cough!" Rammer et andet træ og falder til jorden. "Flyvende træstammer? En fælde!" Rejser sig og trækker BukkaChi. "Demon Sword Style: Blow of Misery!" Han huggede ud i intetheden og en trykbølge slog gennem skoven, og alle fælder foran ham blev enten aktiveret eller slået i stykker. "Der!" Opdager to skikkelser løbe væk fra lejren. "Nu må de andre bare kunne klare lejren alene." Løber efter de to flygtende.

Kontakt DeidaraLUK


Skrevet af Deidara

on Søn 27 feb - 18:42

Kasa : *Stormer lejren* SÅ, skal der smadres kranier.
Agara: *følger efter Kasa* skal jeg virkelig babysitte ham.
Kasa: Jeg BAD ikke om det her.
Agara: Så siger vi det.
Kasa: Gid du var svagere.
En bandit angriber Kasa, men skæres i maven af hans knive. Flere banditter ankommer.
Agara: Atsugai no jutsu. Banditterne flyver væk som en effekt fra vind-jutsuen.
Agara: Det var da ikke så slemt.

Kontakt SuigetsuLUK



http://www.pokequest.danskforum.net

Skrevet af Suigetsu

on Søn 27 feb - 19:09

Akaui: *drøner bagved* ¤hvor blev Baru af?¤ *holder hænderne op foran ansigtet, da en stærk vind kommer fra foran ham* ¤de går godt nok til den...¤ *får øje på en bandit og springer ned til ham* Du der! *tager ham i kraven* hvad er din position?
Bandit: Hvad? Jeg er bare en almindelig tyv!
Akaui: Klart nok... *slår ham* og ved du så, hvor pigen er?
Bandit: Hende Atatakai? Aner det ikke...
Akaui: *slår ham igen* Hvis du kender hendes navn, så burde du vide det!
Bandit: *peger et sted hen* en lejr derhenne. Stopper du så med at slå m...
Akaui: *slår ham bevidstløs* det gør jeg, ja!
???: Nå, du morer dig?
Akaui: ! *vender sig om og får øje på en fyr*
Fyr: Det var dig, der så igennem min Genjutsu... navnet er Baka.
Akaui: Og jeg hedder Akaui. Rart at møde dig, dumrian!
Baka: *laver et fingersegl* Genjutsu! *forsvinder* *en masse ulve drøner mod Akaui*
Akaui: Sharingan! ¤det er en illusion! Der!¤ *drøner hen mod ham med en kunai*
Baka: *undviger og springer op i et træ*
Akaui: *kaster kunaien efter ham og hopper op på taget*
Baka: *Undviger kunaien og slår Akaui, som netop deaktiverede sit Sharingan, væk*
Akaui: *smiler og lander på benene* Pas på, du! *et eksplosivt segl, som Akaui havde lagt på træet eksploderer!*
Baka: *springer væk*
Akaui: *kaster nogle shurikens, som rammer ham*
Baka: Av for! *lander på benene* ... *nogle banditter dukker op*
Akaui: Sharingan! ¤det er ikke en genjutsu!¤

Kontakt DeidaraLUK


Skrevet af Deidara

on Søn 27 feb - 19:48

En kunai kastes mod Agara, men han undviger.
Agara: Hey, hvor kom den fra?
???: Mig.
Agara og Kasa drejer deres hoveder mod stedet hvor lyden kom fra i tide til at se en sværm af shurikener komme imod dem.
Agara: Juha:Shou.
???: Ser ud til at vi har en udfordring.
???: Det gør det sandelig.
Agara: *kaster en kunai*
???: Hold da kæft, den var lige under mig.
???: Tja, der ruinerede du jo hele planen.
???: Hold kæft.
To skikkelser hopper ned fra et træ.
Agara: Juha: Reppusho.
Dene ene af dem undviger mens den anden bliver ramt.
Kasa: *Hopper over og angriber den der undveg*
???: tænker: Hmm. en nærkampspecialist og en mellemdistancespecialist med vind-natur.
Kasa:*hugger ud*
???: Aaargh. *holder sig på armen der hvor han blev skåret*
Flere banditter kommer og angriber Kasa og Agara. Mens de er optaget flygter de to skikkelser.
Agara: Juha: Reppusho.
De fleste banditter bliver enten skåret i halv eller fløjet ind i et træ.

Kontakt BaruLUK


Skrevet af Baru

on Søn 27 feb - 20:42

Baru lander bag en af skikkelserne, og jorde BukkaChi gennem ryggen på fyren, der flader død til jorden. "Prøvede at slippe væk med pigen, huh?" Ser over på den anden skikkelse der viser sig at være pigen. "Rolig nu. Følg bare med." Føre hende tilbage til lejren. "Er I tumper ikke færdige endnu?" Svinger BukkaCi rundt og ser vredt ned mod lejren. Hans hud bliver pludselig rød, og Chakra'en står op af ham. "Demon Sword Style: Blow of Misery!" Svinger BukkaChi mod lejren, der nærmest bliver splittet i to. Alt flyver enten til højre eller venstre for ham.

Kontakt SuigetsuLUK



http://www.pokequest.danskforum.net

Skrevet af Suigetsu

on Søn 27 feb - 20:47

Akaui: *holder hænderne op foran ansigtet* Hold da op! Baru er blevet sur...! *løber derhen og ser på skaderne* Nå, her har godt nok været gang i den... *får øje på pigen* Sharingan!
Pige: Jeg ved ikke hvem I er, men tak for at redde mig.
Agara: Det var så lidt. Lad os se at få dig i sikkerhed.
Akaui: Hvis du vil have hende i sikkerhed, så må du finde hende først, for det der er bare en klump chakra!
...

Kontakt BaruLUK


Skrevet af Baru

on Søn 27 feb - 20:58

Baru hugger uden tøven hovedet af, hvad der viser sig at være en klon lavet af jord. "Det var dråben!" Ser knurrende ind i skoven og opdager to nye skikkelser. "Sharingan!" Mumlede han stille. Og efter et par sekunders stilhed. "Det virkede så ikke..." Sukker og ser tilbage på de andre. "Agurk, jeg tager mig af de to der ovre, du har kommandoen her!" Løber af sted. Akara står tilbage og sukker. "Var det ikke mig der skulle med for at styre missionen?"

Kontakt SuigetsuLUK



http://www.pokequest.danskforum.net

Skrevet af Suigetsu

on Man 28 feb - 15:19

Akaui: Det er den vej! *peger i den modsatte retning* en bandit var så venlig at fortælle mig det.
Baru: Jaja da, og hvad så? *løber i den retning*
Akaui: Godt så, vi lader Baru føre an, så han kan gå lidt amok. hold jer tæt til ham! *løber af sted*
Agara: Må jeg minde jer om, at det er mig, som har kommandoen!? *løber efter Akaui*

Kontakt BaruLUK


Skrevet af Baru

on Tirs 1 mar - 11:16

Baru kom nærmest flyvende til sidst. Han styrtede ned mod de to skikkelser. Fyren panikkede, og blokkerede sit ansigt, mens Baru blot lande ved siden af ham, sendte pigen et venligt blik og sprang væk med hende. "Bliv her..." Sagde han stille og sate hende på en gren, højt oppe i et af træerne. "Og lad hver med at se. Det her kan blive grimt. Meget grimt!" "Demon Sword Style: Complet Destruction of pure Pain!" Han samlede en masse Chakra i sin højre hånd, men førte det ikke videre til BukkaChi. Han rettede blot sværdet mod sin modstander. Og på et split sekund blev alt Chakra'en skudt ud gennem BukkaChi og flåede alt foran Baru i stykker. "Godt forsøgt..." Fyren stod stadig oprejst. "Men der skal mere til..." Og pludselig faldt han fra hinanden, og en Chuunin på alder med Baru stod nu i stedet. "Ser man det? Earth Release Armour!"

Kontakt Sponsored contentLUK


Skrevet af Sponsored content

Today at 11:28

Ingen muligheder tilgængelige
Gå til side : 1, 2  Next

Statistikker

Skjul blokken

Antal indlæg: Indlæg pr. dag:
Antal emner: Emner pr. dag:
Antal brugere:
Brugere pr. dag:
Nyeste bruger: Sidens alder: dage
Free forum | Games | World of Warcraft | © PunBB | Free forum support | Kontakt | Report an abuse | Free blog