Log Ind

Forbliv logget ind

Ingen bruger? Tilmed dig her
Glemt kodeordet? Klik her
Sidste nyt
Anime afsnit
First and last opponent!
Manga kapitel
Edo Tensei's Release!

Ingen muligheder tilgængelige

Kontakt SasukefanLUK


Skrevet af Sasukefan

Tors 28 Apr - 22:18

avatar
World of Warcraft er et MMORPG spil som er blivet spillet af flere millioner af mennesker. Selv har jeg ikke prøvet/købt spillet endnu. Men jeg regner med at downloade trialen snart.

1. Har du prøvet/købt det?
2. Kan det anbefales?
3. Kender du eventuel nogle som spiller det, osv...

Kontakt NoesmosLUK


Skrevet af Noesmos

Fre 29 Apr - 0:39

Noesmos
jeg har prøvet 10-dagsversionen og personligt var det ikke noget for mig :( - mest fordi at min bærbar bliver meget varm af at spille det og det resulterer i at min computer selv lukker ned

hvem kender jeg der spiller det? ca. halvdelen af drengene fra min klasse og to i min familie men jeg ved ikke hvad deres brugernavne er

- faktisk er der flere millioner der spiller det

Kontakt FasaLUK


Skrevet af Fasa

Ons 1 Jun - 19:01

Fasa
Jeg plejede at spille WoW, for ca. 2 år siden.
Man bliver meget afhængig, og har det med at få tilbagefald, selvom man egentlig er stoppet! D: ...
Ja, det er det fedeste MMORPG spil på marked, men for guds skyld... Det er på eget ansvar >_>
Lige pt. har jeg et tilbagefald, hvor jeg spiller den der 10-dages trail.

Den server jeg spiller på hedder Spinebreaker :P

Kontakt JiraiLUK


Skrevet af Jirai

Fre 3 Jun - 2:45

Jirai
jeg spiller WoW dagligt (hvis jeg da har net) det er et meget sjovt spil, men det er nu sjovest hvis man har venner til at spille det sammen med.

og ja jeg kan anbefale det, hvis du altså har pengene til det.

Kontakt FasaLUK


Skrevet af Fasa

Søn 2 Okt - 19:03

Fasa
World of warcraft er nu blevet gratis, indtil du når lvl. 20....!
Lige pt. er jeg ved at geninstallere det -og så skal der godt nok raides i Deadmines...

Kontakt HidanLUK



http://www.naruto-universet.dk

Skrevet af Hidan

Man 3 Okt - 17:14

avatar
Jeg spillede til level 20 engang, ind til der skete noget med min computer, så derefter droppede jeg WoW. :p

Kontakt FasaLUK


Skrevet af Fasa

Man 3 Okt - 17:23

Fasa
Bare lige for at høre det... Horde eller Alliance? xD (Dette kommer muligvis til at bedømme hvordan jeg ser dig, forevigt.)

Generelt spiller jeg enten som Blood Elf eller Forsaken. (Altid Mage eller Warlock)
Dog er Night Elfs også ret fascinerende...

Kontakt renshiroLUK


Skrevet af renshiro

Ons 5 Okt - 22:28

avatar
jeg er lige komme tilbage fra pausen med WoW men en gang wowspiller, altid wowspiller. :P Du kan sige at jeg er halv horde og halv alliance, dog har jeg et forkærlighed til troll og worgen. Men normal spiller jeg som DK eller Druid, dog er det altid dem som jeg spiller mest på. lige nu spiller jeg på kilrogg server. :P

Kontakt Sponsoreret inholdLUK


Skrevet af Sponsoreret inhold

Ingen muligheder tilgængelige

Statistikker

Skjul blokken

Antal indlæg: Indlæg pr. dag:
Antal emner: Emner pr. dag:
Antal brugere:
Brugere pr. dag:
Nyeste bruger: Sidens alder: dage
Opret forum | ©phpBB | Gratis forumsupport | Anmeldelse af misbrug | Seneste diskussioner