Log Ind

Forbliv logget ind

Ingen bruger? Tilmed dig her
Glemt kodeordet? Klik her
Sidste nyt
Anime afsnit
First and last opponent!
Manga kapitel
Edo Tensei's Release!

Ingen muligheder tilgængelige
Gå til side : 1, 2, 3, 4  Next

Kontakt MachakuLUK

http://www.pokeforum.danskforum.net

Skrevet af Machaku

on Lør 30 apr - 17:46

Jeg har gået og tænkt på om nogle af jer er med på, at fandubbe Naruto shippuden episoder som voice actors? :) Jeg har selv episoderne på min pc. Og jeg bestemmer hvem ens stemme passer til >_<
Karakterer
Naruto (Optaget - -Machaku uchiha)
sasuke (Optaget - noesmos)
Itachi (Optaget - noesmos)
Kyubi (Optaget - Machaku uchiha)
Konohamaru (Optaget - Madara)
Udon (Optaget - madara)
Iruka (optaget - jirai)
Gaara (Optaget - Machaku uchiha)
Sasori(hiruko) (Optaget - Machaku uchiha)
Temari (FRI)
Sakura (optaget - Rainlolliie)
Shikamaru (optaget - noesmos)
Deidara (optaget - noesmos)
Moegi (optaget - konan)
Ebisu (Optaget -Jirai)
Jiraya (Optaget - Jirai)
Ichiraku manden (Optaget - Jirai)
shizune (Optaget - Konan)
Yuura (Optaget - Jirai)
Baki (Optaget - Jirai)
Tsunade (MP fra poketeam)
Kakashi (tobby)
Mennesker i byen inkl. Izumo og Kotetsu (forskellige folk.)
Special kampe:
Naruto VS Pain:
Pain: Machaku
Hinata: Fri
Kiba: Machaku
Kiba's mor: Muligvis optaget
Opdateres... snart!

COACH: Konan

MANUSKRIPT: Skrevet af Konan ft. suigetsu
EPISODE 1 ER HER!
Spoiler:
NARUTO FANDUB DANSK

MANUSKRIPT

-pusten, stønnen og løben-

Sakura: Ikke her…

Naruto: Heller ikke nogen her!

Sakura: Han er heller ikke herinde

Naruto: (kom nu… hvor er du!?)

Sakura: (vi er så tæt på… efter så lang tid…)

Naruto: Hvor er du…?

Sakura: Hvor er du?

Naruto: SASUKEEEE!

-eksplosion, pusten, stønnen, løben-

Sasuke: Sakura…

Sakura: Sa…suke… det er dig…

Naruto: S-sasuke…

Sasuke: Naruto…

-FLASHBACK-

Sasuke: Hvad får dig til at tro, du kender det… du har aldrig haft en familie! Du har hele tiden været alene! Hvad får dig til at tro, du ved alt om det, hva’!?
De bånd, jeg havde med min familie. Du aner ikke hvor svært det er at miste dem!

Naruto: Du har ret. Jeg ved intet om, hvordan det er. At have forældre og søskende. –NUTID- Hvis du havde det sådan… -FLASHBACK-

Sasuke: Hvorfor, Naruto? Hvorfor gør du alt det for mig?

Naruto: Fordi, jeg aldrig har haft et bånd som vores. Derfor vil jeg gøre alt jeg kan for at stoppe dig! –NUTID- Hvis alt det, du sagde var sandt, hvorfor? -FLASHBACK-

Sasuke: I så fald, må jeg bryde det bånd…-NUTID-

Naruto: Hvorfor slog du mig så ikke ihjel dengang!? Ville du ikke bryde vores bånd!? Sasuke!?

Sasuke: Det er så enkelt. Det er ikke fordi, jeg ikke kunne bryde det, Naruto…

-FLASHBACK-

Itachi: Du kan, ligesom mig, være en af de få, som behersker Mangekyou Sharingan. Men der er en betingelse… Du skal besejre din bedste ven… du skal dræbe ham!

-NUTID-

Sasuke: Jeg kunne bare ikke klare tanken om at skulle blive stærkere ved at følge i hans fodspor… jeg skånede dit liv. Intet andet.

Sakura: -gisp- hvordan i alv…

Sasuke: Jeg kommer i tanker om noget… var det ikke din store drøm at blive hokage? Burde du ikke have brugt din tid på at træne, i stedet for at lede efter mig? Hvad… Naruto? Men denne gang har jeg tænkt mig… at gøre arbejdet færdigt.

Naruto: Man bliver ikke hokage, hvis man ikke engang kan redde en ven. Vel… Sasuke?

Sakura: -gisp- Sasuke!

Kyubi: Hehe… Narutooo… kom… du ved, hvad du skal gøre… vis ham noget af vores styrke… -smålatter- nå? Hvad er der galt?
Hvorfor tøver du? Du har jo brug for min styrke, ikke sandt? Så… hvem vil du udradere?
Du ved det vel godt selv? Uden mig kunne du ikke udrette noget som helst. Så gør det dog. Bryd seglet fuldstændigt! Så jeg kan give dig al min styrke!
OPENING -

???: Har du fundet det?

???: Ikke endnu

Målet fundet

TEAM KONOHAMARU DRENG: Det her er skidt, den er på vej mod byen

KONOHAMARU: Jeg lader den ikke slippe væk

KONOHAMARU: Hvad er det her for noget

???: Hvor blev den af?

TEAM KONOHAMARU PIGE: Den vej

RANDOM DAME: Hey, møgunger

RANDOM MAND: Hey

KONOHAMARU: Det er jeg ked af

???: Hvad er det du laver?

TEAM KONOHAMARU PIGE: Det jeg ked af

TEAM KONOHAMARU DRENG: Undskyld

ICIRAKU RAMEN MAND: Jeg får ordnet dagens bestillinger

KONOHAMARU: Flyt dig.. Undskyld gamle mand

ICIRAKU RAMEN MAND: Hey, Naruto! Det er ikke ham…Konohamaru!

TEAM KONOHAMARU DRENG OG PIGE: Konohamaru, vi har fået målet op i et hjørne

???: Skynd dig.. ellers løber den væk

KONOHAMARU: Intet problem

KONOHAMARU: Din lille, tror du kan angribe mig, hey

TEAM KONOHAMARU DRENG OG PIGE: Konohamaru

KONOHAMARU: Vi fangede den

TEAM KONOHAMARU DRENG: Et skærf om højre øre. Der er ingen tvivl

TEAM KONOHAMARU PIGE: Ebisu sensei, vi har fanget det manglede kæledyr, Tora

KONOHAMARU: Missionen fuldført

TORAS EJER: Min kære Tora. Jeg var ved at dø af bekymring over dig. Hvor løb du dog hen?

KONOHAMARU: Hvis jeg var den kat ville jeg også løbe væk

EBISU: Konohamaru

TORAS EJER: Nå men her er jeres findeløn. Lad os gå hjem Tora

EBISU: Selvom det kun var en forsvundet kat, hvor mange timer brugte i så på det?

TEAM KONOHAMARU DRENG: Men den kat var virkelig hurtig

TEAM KONOHAMARU PIGE: Det så ud til at den var ret vandt til at løbe væk

EBISU: Jeg vil ikke høre nogen undskyldninger. I burde være i stand til at klare missioner på dette niveau meget hurtigere. Ingen af jer er stærke nok

KONOHAMARU: Jeg kan ikke vise min sande styrke på så lam en mission. Hey Iruka sensei, er der ikke nogen bedre missioner?

IRUKA: Um, Konohamaru

EBISU: Konohamaru, i tre er først lige blevet forfremmet til genin. Der er ikke nogen mulighed for at i får en bedre mission, forstået?

TSUNADE: For nu vil det blive D-rank missioner

KONOHAMARU: Det er jeg ikke tilfreds med. Jeg bliver jo den fremtidige syvende Hokage!

TSUNADE: Den syvende, hvad med den sjette?

KONOHAMARU: Den sjette bliver min storebror Naruto

TEAM KONOHAMARU DRENG: Storebror Naruto, eh?

TEAM KONOHAMARU PIGE: Det undre mig hvor han er nu

KONOHAMARU: Jeg er sikker på at han bliver en super sej shinobi når han vender tilbage. Jeg tror på ham

TSUNADE: I stedet for den syvende Hokage er han mere som en anden Naruto

IRUKA: Naruto, går det dig godt?

NARUTO: Jeg vil uden tvivl blive stærkere og bringe Sasuke tilbage

IRUKA: Det er lang siden han sagde det og tog af sted med Jiraiya for at træne

SHIZUNE: Ja det har, er det snart tid for dem at vende tilbage til landsbyen?

TSUNADE: Det vil blive et problem, hvis ikke. Især nu hvor noget stort snart skal begynde

KOTETSU: Hey, det var…?

IZUMO: Ja, der er ingen tvivl

KONOHAMARU: (støresøster) Sakura ((hvis også neechan skal med i versionen))

SAKURA: Konohamaru?

KONOHAMARU: Hvor er du på vej hen?

SAKURA: Ud til landsbyens hovedport. Jeg skal hente nogle aftenreporter for lady Tsunade. Vil i med?

NARUTO: Der er gået to og et halvt år

JIRAIYA: Ja

TEAM KONOHAMARU DRENG: Den dumme kat kunne virkelig spæne

SAKURA: Vi havde en mission magen til. Det vækker gamle minder

KONOHAMARU: Nu hvor jeg husker det, har du så hørt noget fra storebror Naruto?

SAKURA: Nej, ikke en lyd

KONOHAMARU: Okay

SAKURA: Men så alligevel, det er ved at være tid for ham at vende hjem igen. God eftermiddag, Izumo, Kotetsu

KOTETSU: De er tilbage

IZUMO: Kig jer omkring i byen

KOTETSU: I vil finde noget ret interessant

KONOHAMARU: Interessant?

SAKURA: Kan det være…?

JIRAIYA: Allerede spændt?

NARUTO: Det her bringer minder frem. Stedet har jo slet ikke ændret sig det mindste. Alle sammen, Naruto Uzumaki er vendt tilbage!

NARUTO: Det hele er så nostalgisk, De har endda fået gamle Tsunades ansigt på bjerget

SAKURA: Er det sandt?

KONOHAMARU: Det er det

SAKURA: Naruto? Naruto er det dig? Hvornår er kommet du tilbage Naruto?

NARUTO: Lige nu. Det er længe siden Sakura.

SAKURA: Du er højre end mig, er du ikke?

NARUTO: Du har ret

SAKURA: Det ser ud til at du blevet ret stærk i den tid jeg ikke har set dig. Hvad syntes du, er jeg mere kvindelig nu?

NARUTO: Det er fint, du har overhoved ikke ændret dig

JIRAIYA: Du forstår slet ikke en kvindes hjerte

KONOHAMARU: Storebror Naruto. Sexy Jutsu. Så hvordan var det, havde noget ordentligt ’babe’ i den, ikke?

NARUTO: Konohamaru, jeg er ikke noget barn længere. Du skulle også stoppe med at bruge sådan en teknik

SAKURA: Han er altså ikke kun vokset udenpå ser jeg. Det er en smule trist, men er virkelig vokset Naruto. Kender jeg dig, er du sikkert kommet tilbage med en helt masse nye teknikker

NARUTO: Den teknik er for svag, se her, min nye og forberede perverse jutsu

SAKURA: Ja nemlig, ligesom en ny pervers jutsu

NARUTO: Her kommer den

SAKURA: Din idiot. Indeni er du overhoved ikke vokset. Lad nu være med at få mig til at slå dig sanseløs når jeg kun har set dig i to minutter, efter jeg ikke har set dig i to og et halvt år. Hvad med det at jeg så så meget op til dig

JIRAIYA: Hvilken styrke og temperament, hun er som en anden Tsunade

SAKURA: Du burde være ked af det

NARUTO: Som jeg troede, har Sakura slet ikke ændret sig. Faktisk tror jeg hun er blevet mere voldelig end før

SAKURA: Sagde du noget?

TSUNADE: Lang tid siden i to. Jeg går ud fra at træningen har givet resultater, ikke sandt?

JIRAIYA: Troede du vi ville vende tilbage uden resultater?

NARUTO: Jeg har gjort det godt

TSUNADE: Nå men lad os så se de resultater

NARUTO: Se dem?

TSUNADE: Jeg tror du skulle kæmpe mod en helt speciel person. Jeg har ikke givet ham missioner de sidste par dage så han kunne lade helt op. Din modstander er… Kom ind

EPISODE 2 ER HER!
Spoiler:

TSUNADE: Langt tid siden i to. Jeg går ud fra at træningen har givet resultater, ikke sandt?

JIRAIYA: Troede du vi ville vende tilbage uden resultater?

NARUTO: Jeg har gjort det godt

TSUNADE: Nå men lad os så se de resultater

NARUTO: Se dem?

TSUNADE: Jeg tror du skulle kæmpe mod en helt speciel person. Jeg har ikke givet ham missioner de sidste par dage så han kunne lade helt op. Din modstander er. Kom ind

SHIKAMARU: Hey

SAKURA: Shikamaru, Temari, se! Og hvem tror i så det er?

SHIKAMARU: Naruto.. hey! Om det ikke er Naruto

NARUTO: Shikamaru!

TEMARI: Er det den lille reje?

SHIKAMARU: Så du kom tilbage!

NARUTO: Ja jeg kom hjem her til morges

SHIKAMARU: Du ligner ikke en idiot mere eller. Hvordan skal jeg sige det, du har ændret dig

SAKURA: Nej, han har overhoved ikke ændret sig

SHIKAMARU: Li..lige som jeg troede

NARUTO: Sakura. Så, min modstander er altså dig Shikamaru

SHIKAMARU: Modstander, hvad fabler du om? Jeg kom bare her for at hente nogle dokumenter

NARUTO: Så hvis det ikke er Shikamaru? Så…, hvem var det nu lige du var?

TEMARI: Kan du ikke engang huske det

TSUNADE: Naruto, de to er ikke din modstander. Han er derovre

KAKASHI: Du er blevet stor, Naruto. Hey

NARUTO: Kakashi sensei. Sensei, du har slet ikke ændret dig. Ah, det er jo sandt. Se her, se her. Jeg har en gave til dig, Kakashi sensei

TSUNADE: Det er sådan et nostalgisk syn ikke?

SAKURA: Ja

KAKASHI: Hvad? D..du.. de.. de.. det er

NARUTO: Ser du det er den første bog fra Make Out Paradise serien i tre år. Den er ret kedelig, men jeg ved du holder af dem, ikke sensei?

JIRAIYA: Det fjols, som om en møgunge som ham nogensinde vil være i stand til at se hvor spændene den er. Og den der er ikke engang blevet sat i butikkerne endnu

TSUNADE: Okay stop med at fjolle rundt nu, Kakashi

NARUTO: Det kan da ikke være? Min modstander er…

KAKASHI: Det er ikke helt rigtigt, heller. jamen, det er også et stykke tid siden jeg så dig, Sakura

SAKURA: Ja Kakashi sensei

KAKASHI: Jeg skal kæmpe imod… Naruto og Sakura. Jer to sammen

NARUTO: Kakashi sensei er vores modstander

TSUNADE: Hvor langt kan du gå med Kakashi som din modstander. jeg har bestemt mig hvordan jeg vil håndtere de resultater

SHIKAMARU: Hvordan de klare sig, huh?

TSUNADE: Sakura, det er ikke fordi du har spildt din tid mens du har arbejdet for mig

SAKURA: Klart

KAKASHI: Såh, skal vi komme i gang. Det er i det mindste hvad jeg har lyst til at sige. Naruto er sikkert træt efter at have vendt hjem. Jeg vil give jer lidt tid til at sunde jer.

NARUTO: Jeg er ikke rigtig træt

KAKASHI: Vi mødes på Third Training Grounds, ses senere

SHIZUNE: Det undre mig hvad der var i vejen, han så ud til at have fart på

TSUNADE: Jeg har et ret godt gæt

SHIKAMARU: Han vil læse den der bog

SAKURA: Det udtryk i hans ansigt, det må være det

JIRAIYA: Det er da kun naturligt, siden han har en af mine bøger der ikke er kommet på marked endnu

NARUTO: Ham Kakashi sensei. Den dumme bog er mere vigtig end at se mine træningsresultater

SAKURA: Jamen takket være det kan vi komme op med nogle planer til at slå Kakashi sensei

NARUTO: Såh, er i to på en date?

SHIKAMARU: Det er slet ikke som du tror

TEMARI: Stop den joke, som om jeg nogensinde ville gå på date med en fyr som ham. Chunin eksamen er lige på trapperne. Jeg har hoppet frem og tilbage fra The sand og Konoha for at gøre de sidste ting klar

SHIKAMARU: Det er en byrde, men siden jeg startede på eksamenerne, fik jeg at vide at jeg skulle være guide for The Sands ambassadør

NARUTO: Chunin eksemerne, huh, det lyder så nostalgisk

SHIKAMARU: Så hvad har du tænkt dig at gøre, Naruto

NARUTO: Omkring hvad?

SHIKAMARU: Omkring hvad?, Chunin eksamen selvfølgelig. Du er den eneste i vores aldersgruppe der ikke er chunin endnu

NARUTO: S..så Sakura er også chunin

SAKURA: Så sandt som det er sagt

SHIKAMARU: Som en anden info, Kankuro fra hidden Sand, hende her og Neji er alle jonin nu

NARUTO: Men Gaara, hvad med Gaara?

BAKI: Ærede Kazekage, mødet skal til at begynde

GAARA: Forstået

NARUTO: Så det er sådan det er? Gaara er blevet Kazekage? Utroligt! Jeg kommer heller ikke til at tabe. Jeg bliver uden tvivl Hokage. Bare vent og se Gaara

SAKURA: Det ser ud til at du er vokset en lille smule alligevel

JIRAIYA: Hvordan er den? Ret spændene ikke? Det er mit bedste værk. Ligesom vi lovede, efter lader jeg Naruto til dig

KAKASHI: Jeg håber han er blevet en lille smule bedre

JIRAIYA: Tror du, at du kommer til at have problemer med ham? Han knuser dig hvis du ikke er forsigtig

KAKASHI: Så kan jeg stole på ham

JIRAIYA: De er begyndt at røre på sig

BAKI: I de sidste par år har vi været i stand til at stabilisere landsbyens kampkraft. Vores bånd til de andre landsbyer er også blevet forstærket markant. Især efter vi adopterede det samme træningsprogram for nye rekrutter i Konoha, og vi har fået gode resultater

HIDDEN SAND MAND: Chunin eksamerne er på vej. jeg ser frem til at se resultaterne der

YUURA: Men stadig, der er dårlige rygter omkring os, nu hvor det er tid til Chunin eksamen

BAKI: Hvad er det, Yuura?

YUURA: Har du hørt om en organisation kaldet, Akatsuki

KAKASHI: Virkelig? Så endelig

JIRAIYA: Jeg har allerede planlagt det til en vis grad

KAKASHI: Akatsuki, huh?

YUURA: Den mystiske organisation kaldet Akatsuki, består af omkring ti shinobier. Alle medlemmerne er S-rangs kriminelle. Imellem dem er en af dem født i Konohas Hidden Leaf og dræbte alle fra sin klan. Itachi Uchiha. En af dem var engang medlem af Seven Shinobi Swordsmen. Han er kaldet Hidden Mists monster; Kisame Hoshigaki. En anden planlage at ødelægge Konoha og likviderede den tidligere Kazekage. Det siges at Orochimaru var medlem på et tidspunkt

KAKASHI: Hvorfor tager de så dramatisk en drejning lige nu? Hvad er de ude efter?

JIRAIYA: Selv jeg ved det ikke, hvad jeg ved er, de er efter det der er inde i Naruto, jeg ved også at de planlægger noget slemt. jeg har allrede givdet den info videre til sikkerhedsoverhovederne I de andre lande. Det ville være skønt hvis de kunne opsætte et politi system snart

BAKI: Jeg ser, jeg havde hørt rygter om dem før, men hvorfra ved du m organisationen?

YUURA: Jeg fik informationen af Jiraiya, en af de legendariske Sanins. Så jeg går ud fra at det er sandt. Før mødet beordrede jeg at sikkerheden skulle strammes. Strategiske områder, og det yderste af landsbyen er bevogtet af ANBU. Lige meget hvor meget kraft det Shinobier har, vil de ikke kunne bryde igennem med rå kraft. Medlemmere af Akatsuki bærer mørke kapper med røde skyer printet på dem. jeg har beordret alle at angribe sådan en person med fuld styrke, hvis de skulle dukke op

BAKI: Nå men, mødet er hermed ovre

HIDDEN SAND MAND: Det er lige hvad jeg havde forventet fra dig Yuura. Du to meget hurtigt aktion

YUURA: Jeg har arbejdet for råddet i ti år nu. For landsbyens skyld, bliver jeg nød til at gøre hvad er bedst. Jeg tænker altid på det. Det er derfor jeg prøver

HIDDEN SAND MAND: Hvad er der i vejen?

YUURA: Nej, det er ingenting. Jeg har bare ikke fået så meget søvn så…

HIDDEN SAND MAND: Jeg ser, du burde passe på dig selv

YUURA: Mange tak. Jeg ser, det var det det var

DEIDARA: Jeg ser, så vi tager os af folkene her i stedet for dem Orochimaru kæmpede imod. Efter alt at sige er han en forræder der har givet information om os

SASORI; Det kunne have hjulpet. Selv havde jeg ingen ide om hvad der ville ske med ham efter jeg brugte den jutsu på ham. Mere vigtigt er, kan du godt klare dig med sådan en lille pose. Vores modstander er en Jinjuriki.

DEIDARA: Alle mine jutsuer er kunst. Og jeg bære også rundt på min specialitet. Det er trodsalt kun den et halede

NARUTO: Hvor længe har Kakashi snesei tænkt sig at lade os vente

SAKURA: Tja, han er jo altid sådan her

NARUTO: Seriøst. Jeg ville ønske at han for en gang skyld kunne komme til tiden

KAKASHI: Hey, min skyld, min skyld. Faktisk, på vej herover så jeg en gammel dame der havde brug for hjælp--

NARUTO OG SAKURA: Okay, det er jo løgn

NARUTO: Det her sted, det er ret nostalgisk

KAKASHI: Meningen med denne prøve er at få snuppet klokkerne fra mig før middag. Hvis I ikke for en, ja så er der ingen frokost. I vil blive bundet til de pæle og være dømt til at se mig æde det for næsen af jer.
Nu da i nævner det, var det ikke her i havde jeres første udendørsøvelse?

SAKURA: Vi var team 7

NARUTO: Et tremands hold, huh?

KAKASHI: Dengang havde vi Sasuke med os

SAKURA: Vær sød ikke at gå! Jeg skriger hvis du prøver på at gå!

SASUKE: Tak… Sakura

SAKURA: Sa.. suke

NARUTO: Sasuke!

SASUKE: Hey, klodsmajor

KAKASHI: Sasukes navn er et tabu til de to. Nå, jeg vil se hvor meget bedre i er blevet. I har ikke givet op omkring Sasuke vel?

SAKURA: Selvfølgelig ikke

NARUTO: Det er derfor jeg træner

KAKASHI: Reglerne er de samme som første gang. I kan bruge hvilket som helst trick, så længe i bare får klokkerne fra mig. Angrib mig

NARUTO: Som ville vi dræbe dig

SAKURA: For ellers vil vi ikke have nogen mulighed for at få dem, ikke?

KAKASHI: I kan endda bruge Shuriken. Hvis i ikke angriber mig som ville i dræbe mig, har i ingen mulighed for at få dem. Præcis. I vil aldrig kunne få dem hvis I ikke nagriber mig, med intentioner om at dræbe mig. I har indtil i morgen. Så, skal vi begynde?

NARUTO: Du kommer ikke til at læse din bog mens du kæmper denne gang, Kakashi sensei

SAKURA: Eller har du allerede læst den?

KAKASHI: Nej, men jeg må ligge min hobby til side lige nu. Nå ja, det ser ud til at jeg får en seriøs kamp denne gang

HIDDEN SAND MAND: Er det? Sort kåbe med røde sky design, det kan da ikke være. De er. Jeg bliver nød til at rapportere til kaptajn Yuura med det samme. kaptajn Yuura, fok fra den organisation nærmer sig

YUURA: Det ved jeg. Bare rolig, det vil snart være ovre

SASORI: Godt gået, Yuura. Kan du huske hvem jeg er?

YUURA: Ja hr. Sasori

NARUTO: Her kommer jeg!

http://www.megaupload.com/?d=SMOV8Z0A Download link til episode 1 HD dansk.

Kontakt KonanLUK

Skrevet af Konan

on Lør 30 apr - 18:18

En fandubbet version af naruto Shipuuden.. ville ikke gøre så meget.. men svær bliver den af lave.. ikke nok med at vi skal finde måder man kan sende stemmer.. der skal klippes og sikkert også findes stemmer.. får vi også copy right i enden.. jeg syntes ideen er frisk og ville gerne.. men projektet er, som jeg ser det, bare for stort at gå i gang med

Kontakt MachakuLUK

Skrevet af Machaku

on Lør 30 apr - 18:28

Man kan sende stemme optagelserne over skype, man kan spejlvende episoderne i windows movie maker hvis nødvendigt.

Kontakt HidanLUK

http://www.naruto-universet.dk

Skrevet af Hidan

on Lør 30 apr - 19:01

Lyder faktisk spændende nok.
Jeg kan nok ligge en stemme til en. (;

Men som Konan siger, hvis Youtube bliver mistænkelig, bliver du ramt af en strike eller videon bliver blokeret i flere lande.

Kontakt MachakuLUK

Skrevet af Machaku

on Lør 30 apr - 19:18

Det er faktisk tilladt, at lægge spejlvendte serier på youtube. Man kan vælge en af de stemmeroller, da vi starter med episode 1&2. Man må gerne have flere end en, hvis man kan lave sin stemme om, så den bare lyder lidt som den japanske/engelske.

Kontakt NoesmosLUK

Skrevet af Noesmos

on Lør 30 apr - 19:36

det lyder godt. jeg vil tænke over hvem jeg kan dubbe bedst - og hvis vi oven i købet reklamerer lidt for narutovillage i videoerne og lægger videoer her på side samtidigt vil det da ikke gøre skade

bare et spørgsmål - hvor i manga'en havde du tænkt dig at begynde?

Kontakt EtexLUK

Skrevet af Etex

on Lør 30 apr - 19:44

Ok, jeg vil gerne være med. Har altid gerne villet være voice actor. Sender jer en video med nogle stemmer som jeg prøver at lægge til snart.

Kontakt MachakuLUK

Skrevet af Machaku

on Lør 30 apr - 20:52

Jeg har Naruto shippuden episoderne på min pc. Min ildsjæl har downloadet dem på en hjemmeside (Han har betalt for dem.) Så jeg har dem til rådighed. Vi starter selvfølgelig med Naruto shippuden episode 1&2. Send en privat besked til mig her på siden, med den person i gerne vil lægge stemme til. Hvis der er nogle, som kan er gode til at mixe musik sammen, så sig til, da vi skal have frataget de japanske stemmer. Jeg tager selv sasori(hiruko),gaara og den nihalede ræv.

Kontakt hejmeddigLUK

Skrevet af hejmeddig

on Søn 1 maj - 11:50

jeg gad godt at prøve men tror ikke jeg kann fine ud af det XD

Kontakt MachakuLUK

Skrevet af Machaku

on Søn 1 maj - 22:28

Jeg har episode 1&2 på min pc, jeg har også fået fjernet stemmerne fra episoden(det er ikke én video, kun musik.).
Men jeg kan desværre ikke få det offentliggjort på min pc, de skal sættes sammen. men kan ikke gøre det uden at den stopper efter ca. 4 min. IRRITERENDE xD

Kontakt NoesmosLUK

Skrevet af Noesmos

on Søn 1 maj - 22:32

hvordan har du downloadet dem. for medmindre at du har brugt saveyoutube.com er det en mulighed

Kontakt MachakuLUK

Skrevet af Machaku

on Søn 1 maj - 22:47

Selve Naruto shippuden episoden er downloadet på en speciel side,jeg fik den over på mit usb stik og så på min pc. Da jeg satte episoden ind i windows moviemaker sammen med lyd (episoden uden stemmer) så trykkede jeg bare publicer på denne pc og der er historien. Man kan sagtens se episoden.

Kontakt EtexLUK

Skrevet af Etex

on Søn 1 maj - 22:51

Var episoderne uden lyd da du downloadede dem?

Kontakt MachakuLUK

Skrevet af Machaku

on Søn 1 maj - 22:56

Nej, det var den fulde episode, uncut. Jeg lavede en kopi af episoden om til mp3 og lavede lidt magi, så blev den instrumental :) Jeg fjernede musikken i selve episoden og puttede den instrumentale ind

Kontakt EtexLUK

Skrevet af Etex

on Søn 1 maj - 22:58

Ok, jeg glæder mig alerede til at se episode 1.

Kontakt MachakuLUK

Skrevet af Machaku

on Søn 1 maj - 23:00

Vi skal have alle dem, som står på listen, ellers kan 1. og 2. episode ikke blive lavet ordenligt

Kontakt SuigetsuLUK

http://www.pokequest.danskforum.net

Skrevet af Suigetsu

on Tirs 3 maj - 19:35

En del af manuskriptet kan ses i førsteposten nu. Det er langt fra færdigt, men jeg arbejder på det ;)

Kontakt NoesmosLUK

Skrevet af Noesmos

on Tirs 3 maj - 20:43

er der slet ingen piger på NV der vil tage nogle af de kvindelige roller eller hvad?

Kontakt SuigetsuLUK

http://www.pokequest.danskforum.net

Skrevet af Suigetsu

on Tirs 3 maj - 20:57

Tja... Konan tager vist Sakura og måske Moegi, men hvad de andre angår, så bliver det besværligt... voksne i det hele taget (Kakashi, Iruka, Jiraiya, Tsunade osv.) bliver svære...

Kontakt EtexLUK

Skrevet af Etex

on Tirs 3 maj - 21:27

Åbenbart tager jeg Iruka (Efter jeg blev tvunget til det xD)

Kontakt MachakuLUK

Skrevet af Machaku

on Tirs 3 maj - 21:37

Du lyder som ham! :D Du er ikke blevet tvunget xD

Kontakt FasaLUK

Skrevet af Fasa

on Tirs 3 maj - 21:46

Tja, I'd give it a shot :P ... Har aldrig rigtig overvejet at prøve før, men det kan da sikkert blive sjovt nok... Og alt muligt.

Kan jeg tage rollen som Temari, eller noget? xD .. Jeg har en okay tomboy-biatch stemme.

Kontakt MachakuLUK

Skrevet af Machaku

on Tirs 3 maj - 21:49

Det kan du godt :) Bare send mig et lydklip hvor du snakker som hende :D

Kontakt NoesmosLUK

Skrevet af Noesmos

on Tirs 3 maj - 22:02

hejmeddig skrev:jeg gad godt at prøve men tror ikke jeg kann fine ud af det XD

du propper bare nogle høretelefon/mikrofon i mikrofonindgangen på din computer og indtaler det du skal sige i windows movie maker. sværere er det ikke :D

Kontakt EtexLUK

Skrevet af Etex

on Tirs 3 maj - 22:32

Jo jeg blev, du tog ikke et nej for et nej xD

Kontakt Sponsored contentLUK

Skrevet af Sponsored content

Ingen muligheder tilgængelige
Gå til side : 1, 2, 3, 4  Next

Statistikker

Skjul blokken

Antal indlæg: Indlæg pr. dag:
Antal emner: Emner pr. dag:
Antal brugere:
Brugere pr. dag:
Nyeste bruger: Sidens alder: dage
Forumotion.com | © PunBB | Free forum support | Kontakt | Report an abuse | Create your own blog