Log Ind

Forbliv logget ind

Ingen bruger? Tilmed dig her
Glemt kodeordet? Klik her
Sidste nyt
Anime afsnit
First and last opponent!
Manga kapitel
Edo Tensei's Release!

Ingen muligheder tilgængelige

Kontakt SasukefanLUK


Skrevet af Sasukefan

Ons 11 Maj - 20:02

avatar
Windows VS Apple. Hvilken af disse to produkter kan i bedst lide. Selv kan jeg bedst lide Windows da' det er meget simpelt, dog har jeg aldrig selv ejet et Apple produkt. Så det er måske derfor :P

Kontakt MadaraLUK


Skrevet af Madara

Ons 11 Maj - 20:23

avatar
Jeg vælger også Windows fordi jeg heller aldrig har ejet et Apple produkt.

Kontakt KonanLUK


Skrevet af Konan

Ons 11 Maj - 20:56

Konan
Der må jeg også vælge Windows.. har aldrig ejet eller brugt Apple produkter.. så jeg aner simpelthen ikke hvordan de fungere

Kontakt FasaLUK


Skrevet af Fasa

Ons 11 Maj - 21:34

Fasa
Jeg skriver dette fra en iMac xD ...
Jeg har en lidt blandet mening om lige dette emne...

-Apple er stort set problemfri, og virus er ikke noget man rigtig ser til. Har aldrig haft en så problemfri computer, må jeg indrømme. Den er perfekt til surfing på nettet, video produktion osv. Det er også ret enkelt at finde rundt på, når man først lige har vendt sig til systemet.

Dog er der mange programmer og spil som kun findes til Windows...! : (Flyff og paint tool SAI er især noget jeg savner):

-Windows har jeg lidt for ofte oplevet er blevet langsom og har fået virus.
Men det er helt klart det bedste til gamers..!

Kontakt KakashiLUK


Skrevet af Kakashi

Tors 12 Maj - 8:08

avatar
jeg kan nok bedst lide windows fordi det er det jeg har vokset op med men apples salgstal
er vokset så meget at microsoft og nokia må slå sig sammen for at hamle op mod dem. og det forstår jeg ikke apple laver jo kun musik
afspillere pc og mobil enda kun EN mobil.

Kontakt HidanLUK



http://www.naruto-universet.dk

Skrevet af Hidan

Tors 12 Maj - 14:26

avatar
Kakashi@ 1 Mobil? Nej, de har 2 Ipad versioner og 4 Iphone versioner, så langt fra kun 1.

Men jeg vil sikkert vælge Windows.
Engang i min klasse var det på mode at have Apple ting, det gik hurtig væk igen.
Tingene er alt for DYRE, OMG, Omkring 16.000 for en computer? Der ikke kan køre .Exe filer, GLEM DET! Hvad regner de os for?
Men Apple's produkter er også normalt brugt til studie ting, ikke alle de programmer alle andre kører på Windows, men åbenbart køres deres markedsføring ret godt med det.
Men jeg holder mig kun til Windows, ind til jeg ser noget der måske kan interessere mig lidt mere fra Apple.

Kontakt AdminLUK



http://www.naruto-village.net

Skrevet af Admin

Lør 14 Maj - 18:49

avatar
Der er både ulemper og fordele ved begge operative systemer. Jeg har selv aldrig ejet en computer med Apple, altså Mac OS X. Jeg har altid brugt Windows, da det var det normen havde og man kendte mest til. Dog kunne jeg godt tænke mig en Mac computer, som nok også bliver mit næste valg, når min nuværende ikke virker mere.

Windows har jo mange fordele, da det er det mest kendte og købte. Der findes tonsvis af programmer, som kan køre derpå - næsten alle programmer, dog er der et par som ikke kan, og det aver jeg mig meget over, da jeg så gerne ville kunne lave et app, men det virker ikke, da Xcode kun kan bruges på Mac. Ulemperne ved windows er jo (som sagt) at det er let modtagelig for virusser og fejl, da det simpelthen er så meget større end Mac.

Nu til Mac. Ja Mac er jo rigtig fedt. Selve designet er jo unikt og det ser så rent ud. Desuden kan man også bruge Xcode dér, som jeg rigtig gerne vil kunne downloade. Virusser og fejl ser man jo sjældent, så det er da også et plus. Desværre er der ikke så mange programmer til Mac, da der ikke er så mange, som ejer en Mac computer, hvilket man så må håbe bliver rettet op på.

Så mit valgt går på Mac, simpelthen pga. det rene look, og den sikkert har længere levetid, da der ikke er så mange virusser, som kan angribe den.

Kontakt KakashiLUK


Skrevet af Kakashi

Søn 15 Maj - 18:57

avatar
Hidan skrev:Kakashi@ 1 Mobil? Nej, de har 2 Ipad versioner og 4 Iphone versioner, så langt fra kun 1.

Men jeg vil sikkert vælge Windows.
Engang i min klasse var det på mode at have Apple ting, det gik hurtig væk igen.
Tingene er alt for DYRE, OMG, Omkring 16.000 for en computer? Der ikke kan køre .Exe filer, GLEM DET! Hvad regner de os for?
Men Apple's produkter er også normalt brugt til studie ting, ikke alle de programmer alle andre kører på Windows, men åbenbart køres deres markedsføring ret godt med det.
Men jeg holder mig kun til Windows, ind til jeg ser noget der måske kan interessere mig lidt mere fra Apple.
jeg hved godt de har lavet mere en 1 fx iphone 4 og alt det der men det er jo den samme styre sytem det endeste der er anderledes er hylsteret også på ipad

Kontakt Sponsoreret inholdLUK


Skrevet af Sponsoreret inhold

Ingen muligheder tilgængelige

Statistikker

Skjul blokken

Antal indlæg: Indlæg pr. dag:
Antal emner: Emner pr. dag:
Antal brugere:
Brugere pr. dag:
Nyeste bruger: Sidens alder: dage
Opret et gratis forum | ©phpBB | Gratis forumsupport | Anmeldelse af misbrug | Seneste diskussioner