Log Ind

Forbliv logget ind

Ingen bruger? Tilmed dig her
Glemt kodeordet? Klik her
Sidste nyt
Anime afsnit
First and last opponent!
Manga kapitel
Edo Tensei's Release!

Ingen muligheder tilgængelige
Gå til side : Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Next

Kontakt BlazeLUK

Skrevet af Blaze

on Tors 1 dec - 21:31

"Du skul-lle vel ikke tilfældigvis kende Shinibi?" spurgte Blaze bekymret. Han nippede en lille smule til sin Ramen, men var for anspændt til at kunne spise noget.

Kontakt NoesmosLUK

Skrevet af Noesmos

on Tors 1 dec - 21:59

"jo jo, jeg kender ham." Raito spiser hastig videre.

Kontakt BlazeLUK

Skrevet af Blaze

on Tors 1 dec - 22:11

Blaze så alvorligt på ham. "Så er jeg bange for at det er min pligt...at fortælle dig...at Shini er gået med Akatsuki" fortalte Blaze, med stemmen fuld af vrede. "Jeg prøvede at stoppe ham, men...de var for stærke...jeg var for svag" Blaze slog sin hånd ned i jorden, og ignorede smerten ved det, eftersom han slog med den brækkede arm.

Kontakt NoesmosLUK

Skrevet af Noesmos

on Fre 2 dec - 15:14

jeg suger nudler i sig mens Blaze taler. i det han siger akatsuki stopper Raito med at suge nudlerne i sig i tre sekunders tid hvorefter han suger videre. "i et sekund lød det som om du sagde at shini er blevet medlem af akatsuki.. haha!" griner Raito som ikke tror sine egne ører.

Kontakt BlazeLUK

Skrevet af Blaze

on Fre 2 dec - 19:42

Blaze så foruroligt på Raito. "Kan du da ikke fatte at jeg mener det?!" spurgte han vredt, med en smule gråd i stemmen. "Shini er gået over til Akaktuski!" sagde han højt, for at sikre sig at Raito kunne høre ham.

Kontakt NoesmosLUK

Skrevet af Noesmos

on Fre 2 dec - 21:35

Raito kigger ned i hans skål med ramen. efter lidt tid lægger han nogle penge på disken og går ud af baren uden at sige noget.

//OUT//

Kontakt BlazeLUK

Skrevet af Blaze

on Fre 2 dec - 22:13

Blaze lægger også nogle penge, og skynder sig at løbe efter Raito. "Vent Raito! Du har ikke hørt det hele!" råbte Blaze, med bange anelser om at Raito havde misforstået det.

//OUT//

Kontakt ShadowLUK

Skrevet af Shadow

on Tirs 31 jan - 12:57

Maruchinu: så er vi her

Hinata: hm *ser på det lille sted*

Maruchinu: kom med mig *går ind og sidder sig* to skåle med nudler

Ramen manden: hej Maru det er længe siden sist *begynder at lave nudler og stiller to skåle farm og heller nudlerne over i skålen* her Maru og en skål til den lille dame

Hinata: jeg er ikke lille

Ramen manden: det er noget af en tøs du har fåret fadt i der

Hinata: *bliver rød i hovdet*

Maruchinu: hvad mener du

Ramen manden: ikke noget spis spis mine venner

Maruchinu: enlig har du set Blaze

Ramen manden: nej ikke på det siste

Maruchinu: nå men der går nok ikke så lang tid igen så dukker han nok op her

Hinata: hvem er denne Blaze i taler om

Maruchinu: han er en af mine gamle venner

Hinata: okay *smiler og begynder så at spise*

Kontakt KonanLUK

Skrevet af Konan

on Tirs 31 jan - 13:00

"En lille Ramen tak" lød stemmen idet han satte sig ned
"Så ger.." mere nåede manden bag disken ikke at sige før han tabte skålen "Shi.. Shini" stammede han overrasket.. "hv.. hvad laver du her?"
Shini smilede "Rolig, jeg gør dig ikke noget.. jeg skulle tale med Hokagen, men ville gerne lige føle mig, du ved, hjemme igen"
Ekspedienten sukkede og fandt en ny skål frem "men du må ikke skræmme mig sådan, der går jo rygter"
"Hvilke?" svarede Shini
"At du var en del af Akatsuki" han satte en skål Ramen foran ham "men siden det er første gang jeg ser dig her, i nærmest 2 år, kan du få den på husets regning"
Shini tog sin Flap Jacket af hvilket resulterede i at Akatsuki tatoveringen på venstre overarm blev synlig "Mange tak" sagde han venligt
Ramen kokken var blevet helt stille, han vidste ikke hvad han skulle sige
Signatur:

- You say that even though you are blinded by such things as sadness and sorrow, you still refuse to leave you’re path?

- I’ve been cursed with stubbornness, refusing to let me be tricked. I maybe walking the path of the blind, but at least I am walking blind, seeing my goal right before my eyes.

Uchiha Hyuga Toki-Shinibi

Kontakt ShadowLUK

Skrevet af Shadow

on Tirs 31 jan - 13:11

Maruchinu: *så på Shini* hej igen Shini det er længe siden sist *smiler og tager hånden farm mod Shini*

Kontakt KonanLUK

Skrevet af Konan

on Tirs 31 jan - 13:13

Shini smilede og lagde trykkede Maruchinus hånd "Ja, 2 år" han smilede atter "og hvad har du så brugt de sidste par år til?"
Signatur:

- You say that even though you are blinded by such things as sadness and sorrow, you still refuse to leave you’re path?

- I’ve been cursed with stubbornness, refusing to let me be tricked. I maybe walking the path of the blind, but at least I am walking blind, seeing my goal right before my eyes.

Kontakt ShadowLUK

Skrevet af Shadow

on Tirs 31 jan - 13:16

Maruchinu: tærnet jeg har tærnet som en gal og læst en masse hvad med dig Shini hvad har du brugt al den tid på

Kontakt KonanLUK

Skrevet af Konan

on Tirs 31 jan - 13:20

Shini rømmede sig "Jeg har også trænet" han pegede på bandebåndet der skjulte hans øjne "min Sharingan er virkelig blevet stærk" han spiste lidt Ramen "men jo jeg tog jo væk tidligt for at træne med.."
"A.. AKATSUKI!!!" skreg Ramen kokken skræmt "Du er en del af Akatsuki"
Shini sukkede "så meget for at holde lav profil"

Kontakt ShadowLUK

Skrevet af Shadow

on Tirs 31 jan - 13:25

Maruchinu: *smiler* det lyder godt *ser op på Ramen manden* gider du lige vi sad lige og snakke

Kontakt KonanLUK

Skrevet af Konan

on Tirs 31 jan - 13:29

Shini begyndte at le voldsomt pludseligt og slog Maruchinu venligt i ryggen "Er din situationssans altid så dårlig" han smilede så "hørte du overhoved hvad der lige blev sagt" han begyndte igen at grine
Signatur:

Kontakt ShadowLUK

Skrevet af Shadow

on Tirs 31 jan - 13:33

Maruchinu: om jeg hørte at du var medlem af Akatsuki ja det hørte jeg *smiler* men jeg er ikke bange hvorfor skulle jeg værer det det er jo ikke sjovt

Kontakt KonanLUK

Skrevet af Konan

on Tirs 31 jan - 13:38

Shini lænede sig tilbage "Jamen, det gør det hele meget lettere" han lo let "men du er vel klar over, at du sikkert ikke kan undgå at kæmpe mod mig og Akatsuki en dag", han rejste sig "men nu vil jeg bevæge mig hjem, og få pakket ud, derefter burde jeg nok se Hokagen" han lagde nogle penge "jeg nyder ikke, at snyde mig til noget" han vendte sig om "bare behold resten" og så gik han

//OUT//
Signatur:

Kontakt ShadowLUK

Skrevet af Shadow

on Tirs 31 jan - 13:46

Maruchinu: haha han endre sig ikke men han havde ret jeg kan ikke undgå det haha med midre jeg slutte mig til dem

Ramen manden: HVAD SIGER DU

Maruchinu: det jeg sgae haha her er pengene *lage pengene på boret og så på Hinata som var blivet helt hvid i hovdet* noget galt Hinata

Hinata: ha.. han va.. var medlem af Akatsuki og du snakke bare med ham

Maruchinu: jaa han er jo stadivæk et menneske bare fordi han er madlem af Akatsuki betyder det jo ikke at han er et monster vel

Hinata: ne... nej du har ret

Maruchinu: slap nu bare af jeg skal hjem og havde pakket ud *begynder at gå*

Hinata: *går med*

//OUT//

Kontakt NoesmosLUK

Skrevet af Noesmos

on Tirs 31 jan - 17:55

Raito og Daichi kommer ind og sætter sig "en skål med ramen til os begge" Sagde Raito. de ventede på at deres mad vil blive klar

Kontakt BlazeLUK

Skrevet af Blaze

on Tirs 31 jan - 18:04

Blaze kom gående og satte sig inden ved Ramen butikken. "En normal portion" sagde han glad, men blev mødt af et skælvende ansigt fra ejeren. Han lod som om han ikke så det og satte sig. Han kiggede til siden og... "Raito? Er det dig?" spurgte han overrasket.

Kontakt NoesmosLUK

Skrevet af Noesmos

on Tirs 31 jan - 18:21

Raito kiggede på den nyankommende til baren. "ja? det er mig. hvad så? blaze ikke?"

Kontakt BlazeLUK

Skrevet af Blaze

on Tirs 31 jan - 18:35

"Hvad så? Jeg har altså ikke set dig i 2 år!" sagde Blaze begejstret. Han satte sig hen ved siden af ham, og lagde mærke til den anden. "Mit navn er Blaze, må jeg spørge om dit?" spurgte han og rakte hånden frem mod ham.

Kontakt MachakuLUK

http://www.pokeforum.danskforum.net

Skrevet af Machaku

on Tirs 31 jan - 19:41

Han gik ind og kiggede ''Ikke her..'' Han satte sig alligevel ned, trak kappen længere op over ansigtet ''En gang Ramen tak'' Ramen manden så på ham ''Værsågod.. Du virker bekendt, kender jeg dig?'' Han kiggede på manden, og manden trådte et skridt tilbage ''De røde øjne.. Sharingan?!'' Han sagde ikke spor, men spiste sin Ramen og skulle til at rejse sig, da en mand hev hætten af ham ''Sig mig.. er du træt af livet?'' Sagde Masako koldt, så på Blaze et sekundt, og smed nogle penge på bordet ''Shini har lige været her ser det ud til.. Den møgunge, hvor er han mon nu..'' Masako trak hætten på igen og gik udenfor

Kontakt NoesmosLUK

Skrevet af Noesmos

on Tirs 31 jan - 20:49

Daichi tog fat i Blazes hånd "jeg hedder Daichi. jeg er Raitos mester" og maden kom på bordet

Kontakt SasukefanLUK

Skrevet af Sasukefan

on Tirs 31 jan - 21:18

Han sukker, da han ser baren. "Nogle ting forandre sig simpelthen ikke.." langsomt begynder han at gå ind i baren.

Hurtig for han øje på Raito som sidder ved et bord sammen med Daichi.
"Raito er det dig?"

Denhai sætter sig ved bordet, "det er ved at være et stykke tid siden vi sidst så hinanden"

Han ser op på Daichi "hvad er så dit navn ?"

Kontakt Sponsored contentLUK

Skrevet af Sponsored content

Today at 11:29

Ingen muligheder tilgængelige
Gå til side : Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Next

Statistikker

Skjul blokken

Antal indlæg: Indlæg pr. dag:
Antal emner: Emner pr. dag:
Antal brugere:
Brugere pr. dag:
Nyeste bruger: Sidens alder: dage
Free forum | © PunBB | Free forum support | Kontakt | Report an abuse | Create a free blog