Log Ind

Forbliv logget ind

Ingen bruger? Tilmed dig her
Glemt kodeordet? Klik her
Sidste nyt
Anime afsnit
First and last opponent!
Manga kapitel
Edo Tensei's Release!

Ingen muligheder tilgængelige

Kontakt AnguisLUK


Skrevet af Anguis

Søn 22 Maj - 19:42

Anguis
Hvad syens i og Yu-gi-oh???8)

Kontakt KonanLUK


Skrevet af Konan

Søn 22 Maj - 19:58

Konan
Så længe det ikke er Zexal er jeg faktisk godt tilfreds.. 'Pop Flying.. somewhere it should not be'
Personligt har jeg intet imod Yu-Gi-Oh især ikke den første sæson og GX
Og sidne jeg ikke har taget mig sammen til at se 5Ds så kan jeg ikke udtale mig om den serie

Kontakt AnguisLUK


Skrevet af Anguis

Man 23 Maj - 11:23

Anguis
Jeg har tilgengæl fælt med i seriren og jeg kan godt lide den første sæson og den yugioh 5DS

Kontakt hejmeddigLUK


Skrevet af hejmeddig

Lør 28 Maj - 13:43

avatar
jeg har set det på cartoon før og jeg synes det var meget sjovt jeg kan bare ikke finde det på dansk nogel stedder er der nogle som kan hjælpe mig????? :)

Kontakt FasaLUK


Skrevet af Fasa

Lør 28 Maj - 14:25

Fasa
Yu-Gi-Oh er en fed serie! Jeg kan dog kun lide originalen, rigtigt..
Jeg elsker serien på grund af at der er noget med det gamle egypten ind over (ALL HAIL ANUBIS..!!)
Det var også en af de første manga'er/anime'er jeg faldt for..

Generelt synes jeg at de fleste af ekstra sæsonerne er at koge suppe på et gammelt ben.. Helt ærlig, kortspil på motorcykler? -_-'

Kontakt AnguisLUK


Skrevet af Anguis

Søn 29 Maj - 13:51

Anguis
Det er der maget fedt at de kører på motorcykler og yugioh kan ses vær' lørdag om morgen kl. ca. 10

Kontakt MadaraLUK


Skrevet af Madara

Søn 29 Maj - 13:57

avatar
Uhh Yu-gi-oh min yndlings Manga
Yu-gi-oh er jo genialt og det bare så meget min yndlings anime og manga
i Yu-gi-oh kan man finde den sejeste person i verden nemlig Bakura så derfor hedder jeg Bakura på hjemmesider

Yu-gi-oh altså den første udgave det bare så godt på grund af det der med Egyptens guder og sådan

GX er bedst på grund af det så meget anderledes

5ds Genialt min yndlings person må nok være Jack

Kontakt hejmeddigLUK


Skrevet af hejmeddig

Søn 29 Maj - 18:24

avatar
anguis skrev:Det er der maget fedt at de kører på motorcykler og yugioh kan ses vær' lørdag om morgen kl. ca. 10

manghe tak :D :D

Kontakt AnguisLUK


Skrevet af Anguis

Søn 1 Jan - 15:13

Anguis
Spiller i det også på kort spil??

Kontakt BlazeLUK


Skrevet af Blaze

Søn 1 Jan - 17:10

avatar
Jeg gør faktisk, og er ved at blive temmelig Pro! xD (NoT)

Kontakt AnguisLUK


Skrevet af Anguis

Søn 1 Jan - 17:11

Anguis
hvad er dit deck så for en type deck?

Kontakt BlazeLUK


Skrevet af Blaze

Søn 1 Jan - 17:32

avatar
Det er et Lvl deck! Alle mine monstre har de Lvls jeg skal bruge for at vinde xD

Kontakt AnguisLUK


Skrevet af Anguis

Søn 1 Jan - 17:55

Anguis
Et level deck er når ens monstere har LV i sit navn mit er et Dragon deck

Kontakt BlazeLUK


Skrevet af Blaze

Søn 1 Jan - 18:47

avatar
Du siger noget...Kan ikke huske hvad det er for et deck, har blandet nogle forskellige, så det er blevet godt xD

Kontakt AnguisLUK


Skrevet af Anguis

Søn 1 Jan - 19:49

Anguis
ny har jeg også spillet yuigoh i 9 år og hvor mange kort har du Blaze??

Kontakt BlazeLUK


Skrevet af Blaze

Søn 1 Jan - 20:44

avatar
Har slet ikke tal på dem :D

Kontakt NoesmosLUK


Skrevet af Noesmos

Søn 1 Jan - 21:16

Noesmos
ja, jeg har set yu-gi-oh i tv2 - den første anime af dem. og som alle andre drenge i min den gang 4. klasse årgang købte jeg kort som endte med at koste mig det hvide ud af øjnene. vi elleveårige drenge lod så som om vi var sproggenier til engelsk og oversatte det der stod på kortene selvom vi kun havde haft engelsk i et halvandet år og fattede kikkert og kyse af hvad vi egentligt lavede. det er en af mine gyldne tidligere barndomsminder :D

Kontakt DaidaraLUK


Skrevet af Daidara

Man 2 Jan - 4:03

Daidara
jeg synte ikek så meget om serien eller mangaen, det eneste jeg virkelig kunne lide var første sesong med en oprindelige Yugi og hvor man så fik at vide at kortene slet slet ikke stamte fra egypten men rent faktisk atlantis, der fik Yugi, joey og kaiba også hver en special drage der kunne fusionere med næsten alt...

har dog spillet kort spillet længe og da også vundet mange tuneringer her i synderjylland og også kvalifivceret mig til DM før.

Kontakt BlazeLUK


Skrevet af Blaze

Man 2 Jan - 11:46

avatar
Det lyder da totalt sejt Daidara xD

Kontakt KonanLUK


Skrevet af Konan

Man 2 Jan - 11:55

Konan
Yu-Gi-Oh Season 0 har jeg for nylig genset,og det er nok den sæson jeg bedst kan lide. Sjovt nok handler den slet ikke kom kort men om de mange døds spil Yami udfordre folk i

Mit yndlings arc i Yu-Gi-Oh er uden tvivl Battle City arcket, altså anden halvdel, efter det der spin off pjat med Kaibas anden bror Noah (ikke så dårligt) men derefter og så indtil de når egypten


Nu har jeg ikke set vildt meget GX, men alt efter Chomleys farvel er værd at se..
Kontakt
synes godt om

Kontakt Jirai-yaLUK


Skrevet af Jirai-ya

Man 2 Jan - 12:49

Jirai-ya
Yu-Gi-Oh er sku en ganske habil nørd serie :)

Jeg er personligt ikke så meget til efterfølgere, som GX og 5Ds, selvom jeg ikke har set det. Det lyder dumt. Men jeg er typen der sætter pris på originaler. Jeg hader filler afsnit i Naruto og andre serier. Producenterne pisser på os fans.

Anyways, jeg har serien på min computer (engelsk), jeg har computerspillet og hele mangaen ligger gemt i en kasse i skabet.

@ Konan
Sæson 0 (hvis man kan kalde den det?) er egentlig lidt besynderlig. Den optræder i mangaen også. Det virker som om skaberen, Kazuki Takahashi, først havde en ide om en hævner, men lavede serien om undervejs som han tegnede og fortalte.

Kontakt
synes godt om

Kontakt Sponsoreret inholdLUK


Skrevet af Sponsoreret inhold

Ingen muligheder tilgængelige

Statistikker

Skjul blokken

Antal indlæg: Indlæg pr. dag:
Antal emner: Emner pr. dag:
Antal brugere:
Brugere pr. dag:
Nyeste bruger: Sidens alder: dage
Free forum | ©phpBB | Gratis forumsupport | Anmeldelse af misbrug | Seneste diskussioner