Log Ind

Forbliv logget ind

Ingen bruger? Tilmed dig her
Glemt kodeordet? Klik her
Sidste nyt
Anime afsnit
First and last opponent!
Manga kapitel
Edo Tensei's Release!

Ingen muligheder tilgængelige
Gå til side : Forrige  1 ... 6 ... 8, 9, 10 ... 15  Næste

Kontakt new2005manLUK


Skrevet af new2005man

Man 3 Jan - 17:01

avatar
"Når, men den prøve må vente jeg skal have nudler" *Mave rumler*
"Farvel akademi, jeg kommer snart igen..."


//OUT - Iciraku Ramen//

Kontakt Hakamori-SanLUK


Skrevet af Hakamori-San

Man 3 Jan - 18:43

avatar
Takamaru går stille rundt på det enorme Akademi som han har gjort de sidste par timer. Med ham er hans trofaste falk Kooro. "Det her ser ud til at være et ganske excellent bygningsværk" Siger Takamaru og lader sin hånd glide op og ned af vægen.
Takamaru høre et par fodtrin og får pludselig øje på Akaui og løber hen til ham "Hey Akaui, jeg har været lidt rundt på Akademiet men jeg kan ikke rigtig finde vej, ved du hvor det er at jeg kan tage Ninja-Prøven"
...

Kontakt new2005manLUK


Skrevet af new2005man

Man 3 Jan - 18:58

avatar
"Så er jeg tilbage" *er glad* "Nu il jeg vlive genin, og består de prøver" *Griner* "Det bliver barnemad for mig."

Kontakt SuigetsuLUK



http://www.pokequest.danskforum.net

Skrevet af Suigetsu

Man 3 Jan - 19:19

Suigetsu
"Hej, Takamaru, prøverne er tredje dør til venstre" *peger hen ad en gang* "held og lykke, selvom jeg ikke regner med du for brug for held med dine evner"
...

Kontakt new2005manLUK


Skrevet af new2005man

Man 3 Jan - 19:28

avatar
"Når men hvornår starter de der prøver??" *Maven rumler* "Øv jeg er sulten igen" *tager en kiks op af lommen* "Nam den smagte godt"

Kontakt SuigetsuLUK



http://www.pokequest.danskforum.net

Skrevet af Suigetsu

Man 3 Jan - 19:39

Suigetsu
"De starter om et kvarter - tyve minutter..." *kigger på sit ur* "Så I har begge to lidt tid at træne og gøre klar i"
...

Kontakt new2005manLUK


Skrevet af new2005man

Man 3 Jan - 19:45

avatar
"så må jeg vil træne" *øver sig på håndtegn*
"det duer ikke" *prøver igen og igen* ""sådan, tror jeg" *ingen ting sker* "Jeg øver mig lige lidt mere inden"

Kontakt Hakamori-SanLUK


Skrevet af Hakamori-San

Man 3 Jan - 21:03

avatar
"Tak" Takamaru smiler selvsikkert "Vi behøver ikke at træne vel Kooro" Siger han og ser energisk på fuglen der nikker og udstøder et hylende pip. Takamaru går roligt hen til den dør Akaui pegede på.
Takamaru skubber langsomt skydedøren til side og går ind.
...

Kontakt SuigetsuLUK



http://www.pokequest.danskforum.net

Skrevet af Suigetsu

Man 3 Jan - 21:25

Suigetsu
*går frem og tilbage foran døren* "Jeg håber, at han består, så vi kan være i gruppe sammen"
...

Kontakt Hakamori-SanLUK


Skrevet af Hakamori-San

Man 3 Jan - 21:53

avatar
Tiden den går og i takt med at Takamaru laver flere og flere Jutsu'er lader det til at Censorene bliver mere og mere imponerede.
Takamaru mumler svagt for sig selv "Tiger Hest Kanin Rotte Hund" Imens han laver håndtegn tilsvarende det han siger. Hans hænder begynder at gløde lyseblåt, hvorefter Takamaru bøjer sig ned over en menneskelignende dukke, og lader sin hånd let og elegant køre hen over dukken.
Under dukken begynder der langsomt at flyde en rødlig væske ud.
Den Censoren i midten rejser sig forbavset op og ser grundigt på dukken efter eventuelle huller "Hmm, fantastisk stykke arbejde Tsumetai, det glæder mig at måtte sige at du nu er Genin her i byen" Siger han og overrækker Takamaru et pandebånd med Konohas symbol på.
Takamaru bukker dybt "Tak, mange tak" siger han og tager imod pandebåndet, og binder det om sin pande hvorefter han tager sit lange hvide hår og sætter det i en hestehale over knuden.
Takamaru går ud af lokalet og smiler begejstret "Jeg Bestod"
...

Kontakt SuigetsuLUK



http://www.pokequest.danskforum.net

Skrevet af Suigetsu

Man 3 Jan - 22:01

Suigetsu
"Jeg vidste, du kunne klare det! Jeg har hørt, at der snart kommer flere geniner, så skal vi ikke vente her så længe?"
...

Kontakt Hakamori-SanLUK


Skrevet af Hakamori-San

Man 3 Jan - 22:04

avatar
"Jo lad os vente" Siger Takamaru og sætter sig med Kooro på sin hånd, og begynder let at nusse ham på siden af hovedet. "Måske kommer vi på samme team" siger han.
...

Kontakt new2005manLUK


Skrevet af new2005man

Man 3 Jan - 22:30

avatar
*kommer uf af lokalet* "Yeah jeg sagde, at jeg nok skulle blive genin." *Er super glad*
"Nå men nu skal jeg finde to jeg kan være i gruppe med...." *smiler*

Kontakt TobiLUK


Skrevet af Tobi

Tirs 4 Jan - 21:28

Tobi
*Går ud fra døren efter at have bestået*
*læser et papir*
¤nå jeg skal hen til en port og møde mit team¤

//OUT - Konohas Indgangsport//

Kontakt SuigetsuLUK



http://www.pokequest.danskforum.net

Skrevet af Suigetsu

Tirs 4 Jan - 21:29

Suigetsu
*sidder og venter, og får øje på en fugl* "Den er på vej herhen"
Fugl: Pip! *lander på Akauis skød*
Akaui: "Hov! Den har brev med!" *læser brev* "Vi skal møde vores nye medlem af gruppen og vores sensei ved indgangsporten..."
...

Kontakt Hakamori-SanLUK


Skrevet af Hakamori-San

Tirs 4 Jan - 21:35

avatar
Takamaru smiler "Det er jo fantastisk, og så er vi på samme team" Rejser sig op og ser på Kooro "Flyv bare afsted, så mødes vi der" Kooro hyler let og flyver afsted.
"Afsted, den der kommer først er en rådden skål Ramen" Løber ud af døren.
//OUT - Konohas Indgangsport//

Kontakt SuigetsuLUK



http://www.pokequest.danskforum.net

Skrevet af Suigetsu

Tirs 4 Jan - 21:39

Suigetsu
"Det man siger er man selv!" *løber efter Takamaru*

//OUT - Konohas Indgangsport//

Kontakt new2005manLUK


Skrevet af new2005man

Tirs 4 Jan - 21:45

avatar
"Nøj man bliver sulten efter en prøve" *mave rumler* "Inden jeg finder eet team, skall jeg have nået at spise" *kigger rundt* "Nogle der skal med ned til baren for at få nået at spise??"

Kontakt TobiLUK


Skrevet af Tobi

Ons 5 Jan - 0:23

Tobi
*Går ned til Konohas Indgangsport.*
*ser en underlig mand med en cigar i hånden.*
¤hmpf det er ikke sundt af ryge.¤
"Hey mit navn er Wakai er det her jeg skal møde min gruppe."
"ja men de andre er ikke kommet endnu sid ned."
*Han gjorde en gestus mod bænken."

...

Kontakt GæstLUK


Skrevet af Gæst

Ons 5 Jan - 1:40

avatar
*han kommer ind af døren til ninja Akadamiet* nå hvor mon de andre er *siger lavt for sig selv og går ned af gangen han stopper op hved en dør og lytter han går vidre igen og lytter hved en ny dør* hmm mon det her jeg hadder at komme forsent *han banker på*

Kontakt new2005manLUK


Skrevet af new2005man

Ons 5 Jan - 20:35

avatar
"Når men jeg har ikke tid til at spise" *tager en risbolle op af lommen* "Nam!!!! Jeg har ellers ikke tid til det her skal finde et team" ¤Hvorfor er jeg altid sulten¤ ""Nogle her der har bestået prøven og mangler en super shinobi til sit team"

Kontakt GæstLUK


Skrevet af Gæst

Tors 6 Jan - 0:33

avatar
*ser ind* hov undskyld jeg gik forkert *lukker døren og går vidre ned af gangen han ser en dreng der spisser en risbolle han går over til ham* Hej hved du hvor jeg skal gå hend jeg er ny og sov lidt for længe så jeg er komme forsendt kan du hjælpe mig

Kontakt new2005manLUK


Skrevet af new2005man

Tors 6 Jan - 9:38

avatar
"Jamen du skal bare gå ligeud, også når du ser en dør til venstre gå ind af den" ¤Er det nu rigtigt? Hmmm jo det er¤ " "Her vil du have en risbolle??? Det plejer at hjælpe med skolen." *Rækker ham en risbolle*

Kontakt KonanLUK


Skrevet af Konan

Tors 6 Jan - 14:49

Konan
Shini undrede sig om hvor Spike blev af.. men lige nu vidste han ikke hvad han skulle.. mest af alt havde han lyst til bare at komme på mission, så ingen fattede mistanke.. men uden Baru og Denji kom han ikke langt.. med mindre han blev flyttet på net andet Team

Kontakt SogekingLUK


Skrevet af Sogeking

Tors 6 Jan - 16:58

avatar
Spike kommer løbende ind gennem Akademiets hoveddør. "PUST... Puha, der for jeg vist lidt vild! Men frem, det kom jeg!" Ser sig rundt i bygningen. Jeg blev ikke så stedvant sidste gang, så jeg får det nok lige så svært nu...

Kontakt Sponsoreret inholdLUK


Skrevet af Sponsoreret inhold

Ingen muligheder tilgængelige
Gå til side : Forrige  1 ... 6 ... 8, 9, 10 ... 15  Næste

Statistikker

Skjul blokken

Antal indlæg: Indlæg pr. dag:
Antal emner: Emner pr. dag:
Antal brugere:
Brugere pr. dag:
Nyeste bruger: Sidens alder: dage
Create a forum on Forumotion | ©phpBB | Gratis forumsupport | Anmeldelse af misbrug | Seneste diskussioner