Log Ind

Forbliv logget ind

Ingen bruger? Tilmed dig her
Glemt kodeordet? Klik her
Sidste nyt
Anime afsnit
First and last opponent!
Manga kapitel
Edo Tensei's Release!

Ingen muligheder tilgængelige

Kontakt KonanLUK


Skrevet af Konan

on Man 4 okt - 12:14

Her ligger Hokagens kontor og det er her han eller hun for det meste opholder sig. Her bliver misioner også givet


((Missioner vil blive sat ind her og hver hold leder sender en PB til Admins og siger hvilken mission de nu gerne vil på))

Kontakt SuigetsuLUK



http://www.pokequest.danskforum.net

Skrevet af Suigetsu

on Ons 5 jan - 23:10

*ankommer til Hokagens kontor og ser sig omkring*
Kirisuke: Nå, der var du. Det var på tide...
Akaui: Takamaru er lige på vej, *peger sig over skulderen* "Man skal bare virke afslappet, så er han fin nok"
*der bliver banket på døren*
Hokagens assistent: Kom ind?
...

Kontakt Hakamori-SanLUK


Skrevet af Hakamori-San

on Ons 5 jan - 23:19

Takamaru kommer stille luntende "Pyh, godt jeg nåede det" Banker på og går roligt ind, og ser sig omkring "Når, Hokage'en er her ikke" Mumler han skuffet.
"Hmm, så mangler vi bare Wakai" Siger Kirisuke roligt og stikker en cigaret i munden.
...

Kontakt TobiLUK


Skrevet af Tobi

on Ons 5 jan - 23:24

*kommer ind ad den åbne dør* "Så er jeg her. Hvad er missionen så?"
Kirisuke: *tager en skriftrulle frem* Det er en C-Rank mission. En by i Tsuchi no Kuni, som er lettere at komme hen til fra Konoha end fra Iwa, bliver angrebet af vilde dyr om natten. Der er ikke mange detaljer, men da vi har en falk i vores gruppe, er vi blevet sendt som rekognoserings team. Er alle med?"
Wakai: Ja, sensei!
...

Kontakt Hakamori-SanLUK


Skrevet af Hakamori-San

on Ons 5 jan - 23:27

"Javel, vi er altid klar Sensei" Siger Takamaru og nusser Kooro under næbet.

Kontakt SuigetsuLUK



http://www.pokequest.danskforum.net

Skrevet af Suigetsu

on Ons 5 jan - 23:32

"Jeg er født klar! Hvornår skal vi afsted?"
Kirisuke: *ruller skriftrullen sammen og putter den i en taske* "Vi tager afsted, så snart I har fundet de ting i pakkede frem. Vi mødes om lidt ved Konohas indgangsport. Afsted med jer!"
Alle elever: Javel!

//Allesammen OUT - Konohas Indgangsport//

Kontakt BlazeLUK


Skrevet af Blaze

on Søn 4 sep - 19:16

Blaze og Jasmine kommer gående ind og åbner døren ind til Hokage. Blaze er lidt i baggrunden, mens Jasmine træder frem og smiler. "Hokage, jeg vil bede om tilladelse til at blive ham der står bag mig, og to andres sensei" sagde hun ligeud.

Kontakt ShadowLUK


Skrevet af Shadow

on Man 5 sep - 22:25

Maruchinu: *står ude for døren og ville ikke ind* hm gad vide om Ren kommer *ser sig om efter ham*

Kontakt BaruLUK


Skrevet af Baru

on Tirs 6 sep - 14:39

Hokage så hen på Jasmine. "Jamen dog..." Han sukkede og rejste sig. "Nu er det jo sådan, Jasmine, at Sensei'sne ikke bliver uddelt på den måde! Et hvert team for en Sensei, men til jeres held kan jeg informere dig om, at du allerede er udpeget til at være deres Sensei. Med andre ord: Du kan ikke blive deres Sensei, du er det allerede." Han smilede kort og satte sig igen. "Men jeg må bede jer om at forlade mit kontor straks. Jeg har vigtige problemer at tage mig af..."

Kontakt BlazeLUK


Skrevet af Blaze

on Tirs 6 sep - 16:58

"Tusind tak Hokage" smilede Jasmine og bukkede. Blaze stod bare og måbede over at han kunne helt føle at Hokagen var både stærk og magtfuld. De gik ud og lukkede døren efter sig. Så opdagede Blaze Maruchinu. "Godt du er her" sagde han glad. Han kiggede sig omkring. "Hvor er Ren?" spurgte han eftertænktsomt.

Kontakt renshiroLUK


Skrevet af renshiro

on Tirs 6 sep - 18:32

jeg havde glemt hvor jeg var og havde hoppede op på hokagens residens taget. Jeg kiggede på de figurer som de gamle hokage havde satte på den enorme store væg. Jeg vender mig om og prøver at finde hovedindgang til hokagens residens. to minutter efter faldt jeg ned fra taget over et eller andet og jeg faldt ned på jorden foran indgangen til hokagens residens. jeg mumler stille. "av for satan... det gør ondt..." jeg rejsede mig op og så næsten sjerner i mine øjne.

Kontakt SuigetsuLUK



http://www.pokequest.danskforum.net

Skrevet af Suigetsu

on Tirs 6 sep - 18:50

Akaui og Julie træder ind i Hokagens residens efter det nybagte Team.
"Du ville tale med os," sagde Julie.

Kontakt BaruLUK


Skrevet af Baru

on Tirs 6 sep - 20:09

Han sukkede. "Ja, jeg kommer vel ikke uden om det." Han så ud af vinduet. "Baru er stukket af, igen. Denne gang for alvor." Han sukkede igen. "Jeg har sendt et team ud efter ham, så det behøver i ikke tænke på." Han rejste sig, men så forsat ud af vinduet. "Jeg vil bede jer om at tage til Suna og advare Kazekage om sagen." Først nu så han på dem. "Men hvis nogen af jer så meget som prøver at angribe Baru, vil I begge blive dræbt på stedet!" Han hamrede sine knyttede næver i bordet. "Denne gang har I to bare at blande jer udenom! Dette er større end i kan forestille jer!" han sukkede en sidste gang. "Hvis den her gruppe ikke kan få ham hjem, ser jeg ingen anden mulighed..." Han så ned i bordet og satte sig. "Og forsvind så!"

Kontakt BlazeLUK


Skrevet af Blaze

on Tirs 6 sep - 21:05

Blaze havde i smug hørt hvad Hokage havde fortalt de to andre. Nu listede han lydløst væk, men kom til at træde på et knirkende trin. Han skyndte sig at bruge sin byakugan for at se om de havde opdaget ham. Så ville han selvfølgelig også lige se hvem der var derinde.

Kontakt MachakuLUK



http://www.pokeforum.danskforum.net

Skrevet af Machaku

on Tirs 6 sep - 21:10

Sumina træder ind i kontoret ''Jeg hører, at to fra mit hold skal på mission? Hvad går denne såkaldte mission ud på, Hokage-sama?'' Hun ser sig omkring, og ser derefter på Hokagen

Kontakt BaruLUK


Skrevet af Baru

on Tirs 6 sep - 21:38

Hokage ser koldt på Sumina. "Beklager, men information om denne mission er kun for deltager, af hensyn til deres egen sikkerhed." han viftede roligt med hånden. "Og smut nu. Jeg ønsker at være i fred."

Kontakt MachakuLUK



http://www.pokeforum.danskforum.net

Skrevet af Machaku

on Tirs 6 sep - 21:39

Sumina vender sig ''Javel.'' Hun går sin vej, og tænker på hvorfor Hokagen var sådan

Kontakt BlazeLUK


Skrevet af Blaze

on Tirs 6 sep - 21:44

Blaze kunne høre nogen komme og skyndte sig at afslutte sin byakugan. Efter det skyndte han sig ned til indgangen, hvor Jasmine, Ren og Shadow allerede var. Han vinkede og gik ned til dem.

Kontakt ShadowLUK


Skrevet af Shadow

on Ons 7 sep - 20:26

Maruchinu: *ser på de andre og spører så* hvad skal vi så nu

Kontakt BlazeLUK


Skrevet af Blaze

on Ons 7 sep - 21:34

Jasmine kigger op, da hun fik øje på en brevdue, som landte på hendes skulder. Han læste dens besked og grinte bagefter. "Den dovne mand" sagde han og smilte. Hun kiggede ud ovre drengene og smilte. "Det ser ud til at vi skal hjælpe med at fjerne udkrudt. Alle følger efter mig" sagde han bestemt og begyndte at løbe.

//OOG: Out. Kom så nu skal vi til "Diverse steder i Konoha"//

Kontakt ShadowLUK


Skrevet af Shadow

on Ons 7 sep - 21:37

Maruchinu: *smiller* nu sker der noget *løber med de andre*

Kontakt renshiroLUK


Skrevet af renshiro

on Ons 7 sep - 23:02

jeg kigger på de andre og smiler venlig. "ay, men være lige venlig at se efter mig." jeg løber sammen med de andre.

/out

Kontakt SuigetsuLUK



http://www.pokequest.danskforum.net

Skrevet af Suigetsu

on Ons 7 sep - 23:15

Akaui havde efterhånden lært at tage megen information på en gang, men han blev stadig chokkeret over at høre, at Shini var på vej på en livsfarlig mission for at fange Baru...
"Hvad så nu?"
"Nu parerer vi ordrer. Vi vil være til fare for os selv hvis vi konfronterede Baru, så det bedste vi kan gøre er, at informere Kazekage-sama," forklarede Julie, "du bør også møde ham. Som Jinchuriki følger der en del privilegier, og du bør vise et godt eksempel for deres Jinchuriki. Gå hjem og gør klar til en lang rejse, så mødes vi senere,"

//OUT//

Kontakt Sponsored contentLUK


Skrevet af Sponsored content

Today at 11:33

Ingen muligheder tilgængelige

Statistikker

Skjul blokken

Antal indlæg: Indlæg pr. dag:
Antal emner: Emner pr. dag:
Antal brugere:
Brugere pr. dag:
Nyeste bruger: Sidens alder: dage
Free forum | © PunBB | Free forum support | Kontakt | Report an abuse | Create a free blog