Log Ind

Forbliv logget ind

Ingen bruger? Tilmed dig her
Glemt kodeordet? Klik her
Sidste nyt
Anime afsnit
First and last opponent!
Manga kapitel
Edo Tensei's Release!

Ingen muligheder tilgængelige

Kontakt AdminLUK

http://www.naruto-village.net

Skrevet af Admin

on Tors 2 jun - 13:31

Smosh er en komedieorienteret gruppe, som bl.a. kan findes på YouTube. Gruppen er sammensat af Ian Hecox og Anthony Padilla, som første gang gjorde deres debut sammen i 2005, med en video til Pokémon Tema sangen. De opnået næsten omkring de 25 millioner visninger, og siden har de sammen lavet en masse serier mm.

Hvad syntes du om dem? Hvorfor? Kender du dem? Debatér.

Selv syntes jeg, at de er en af de fedeste grupper på YouTube. De laver en masse fede serier, som Ian is Bored, Lunchtime w/ Smosh og Ask Charlie, som absolut er en af mine yndlings. Desuden laver de også en masse små sketch, som typisk udkommer i weekenden.

Nogle af mine yndlings sketches som Smosh laver er "If ... were real". De er simpelthen så sjove at kigge på, og tænke sig til, da meget af det, egentligt ville være ret dumt/sjovt hvis det fandtes i virkeligheden.
Nu er det jo nok også fordi, de gør så meget ud af det, og laver en masse fede tilføjelser og effekter til deres videoer. Derfor er det ikke kun lige "If ... were real" men også mange andre af deres ting, som er til at flække af grin af.
Den seneste jeg har set var "Rejected Videos" som selvfølgelig også blev et kæmpe hit ifølge mig. Endnu engang gør de mange af dagligdagens normale ting rigtig sjove, og man kan ikke lade vær med at tænke på det fremover.

Ask Charlie har jeg kun set et par enkelte afsnit af, men har til gengæld syntes at de har været rigtig sjovt at se. Et marsvin som har drukket lidt for meget, og svarer på seernes spørgsmål, kan man da ikke syntes andet, end det er sjovt. Det der nok gør det sjovt her, er pga. marsvinet svarer så åndsvagt og useriøst på spørgsmålene.

Ian is Bores syntes jeg også er meget sjovt. Det udkommer jo normalt om mandagen, så der plejer jeg at gå ind på deres hjemmeside og se det. For det meste er det jo kun Ian, som er med der, men det hender også at Anthony er med, og det er jo for det meste i Mailtime with Smosh, hvilket nok også er min absolut yndlings afsnit under Ian is Bored. Dér er det rigtig sjovt at se, når de får noget fra Skandinavien af og fatter ikke at vi bruger/kan lid det vi har i Skandinavien. Jeg husker endda engang, hvor de fik sendt en pose tyrkisk peber, hvilket de slet ikke var vilde med. De har også fået sendt nogle penge fra en fra Skandinavien af, og kunne heller ikke forstå, hvorfor der var huller i vores mønter.

Lunchtime w/ Smosh er også bare grineren. Jeg har set alle afsnit, og er bare ældevild med dem. Jeg kan i sær godt lide (igen) hvordan de gør grin med dagligdagens ting, når de sidder i bilen og ikke aner hvad de skal lave. Desuden er det også meget sjovt at se, når de får spørgsmål eller såkaldte kommandoer via Twitter, som igen kan være så simple, men de gør alligevel så meget ud af det.

Men ja, jeg syntes de er pænt grineren, og har længe også overvejet, om jeg skulle anskaffe mig deres app, som vil udbryde deres originale "Shut Up"-lyd, hvis man larmer alt for meget. Trods alt koster det 6 kr (eller hvor meget det nu er), men det er jo ingen penge, hvis man syntes det er sjovt og kommer til at bruge det meget.

Kontakt KonanLUK

Skrevet af Konan

on Tors 2 jun - 15:08

Smosh har da i løbet af tiden lavet noget godt "SHUT UP" hver gang jeg høre det så ved jeg det er Smosh.. jo de er skønne og ser dem fra tid til anden

Kontakt KakashiLUK

Skrevet af Kakashi

on Søn 5 jun - 18:31

har de lavet en shut up app? eller lavede de bare sjov?

Kontakt AdminLUK

http://www.naruto-village.net

Skrevet af Admin

on Søn 5 jun - 18:53

Kontakt NotAvaibleXDLUK

Skrevet af NotAvaibleXD

on Tors 9 jun - 13:16

Har de en hjemmeside!? |D Hvad hedder den? 8D

Kontakt HidanLUK

http://www.naruto-universet.dk

Skrevet af Hidan

on Tors 9 jun - 14:38

Store Youtubere har altid en fan side --> http://www.smosh.com

Kontakt FasaLUK

Skrevet af Fasa

on Tors 9 jun - 20:17

Har været subscriber siden de startede med at lave foodbattle xD ... Gal, det er længe alligevel.
At jeg har været en subscriber så længe, forklare nok ret meget at jeg synes de er sjove.

Synes dog ikke så godt om "Ask Carlie" :/ .. Ved ikke, jeg finder det simpelthen bare ikke morsomt.

Jeg overvejer også fra tid til anden at købe deres App, bare for at minde folk om at de skal holde kæft.

Kontakt Sponsored contentLUK

Skrevet af Sponsored content

Ingen muligheder tilgængelige

Statistikker

Skjul blokken

Antal indlæg: Indlæg pr. dag:
Antal emner: Emner pr. dag:
Antal brugere:
Brugere pr. dag:
Nyeste bruger: Sidens alder: dage
Free forum | © PunBB | Free forum support | Kontakt | Report an abuse | Have a free blog with Sosblogs