Log Ind

Forbliv logget ind

Ingen bruger? Tilmed dig her
Glemt kodeordet? Klik her
Sidste nyt
Anime afsnit
First and last opponent!
Manga kapitel
Edo Tensei's Release!

Ingen muligheder tilgængelige

Kontakt KonanLUK


Skrevet af Konan

Ons 15 Jun - 14:12

Konan
Ja emnet er enkelt skriv og fortæl hvad dine top 10 favorit anime serier er.. mine er

1: Digimon Adventures/02/Tamers/Frontier/ Data Squad (Savers)/Xros Wars
Indtager min førsteplads for selvom mange sagde at Pokemon var bedre end Digimon vil jeg mene det stik modsatte.. Pokemon har uden tvivl og vil uden tvivl få mere tid foran spotlightet end Digimon og det er ret trist for selvom Digimon har haft mange forskellige og ret kreative indslag har de beholdt det der har gjort at jeg nyder at se den. Emotionelle og seriøse emner der sagtens kan, selvom det er en serie for børn, blive taget alvorligt af ældre folk. Tro det eller ej.. jeg kan sidde og tude til et bestemt Digimon afsnit.. først nu hvor jeg er blevet ældre, men da jeg var mindre og så det kunne jeg ikke forstå det. Digimon, digitale monstre, Digimon er de bedste.. for jeg kunne ikke have sagt det bedre selv.

2: Shaman King
Ja der hvor det hele begyndte.. Mangaserien der er skyld i at jeg godt kan lide Anime. Den er pænt tegnet og i et lidt mere toony udgave som ligner One Piece mest (hvis den skulle sammenlignes med nogle mangaer). Den ejer også en af mine favorit personer og er alt i alt noget af en genistreg.

3: FMA og FMA Brotherhood
Har for nylig taget mig samme til at følge op på hvad der sker og er alt i alt en af den animeserier jeg har tudet til flest gange. Historien er smuk og stærk.. personerne er mange og gode. Selve ideen at tage emnet om Alkymi er genialt og at det hele tager sted tilbage i tiden giver os en eller anden god følelse, at Alkymi sagtens kunne have eksisteret på tidspunktet. Personligt kan jeg ikke gøre andet end at elske forholdet mellem Edward og Alphonse.. de er søde sammen og er mit favorit søskendepar.

4: Soul Eater
Får en fin 4.plads for den har en masse gode ting med sig. Jeg kan huske at jeg så nogle videoer med Souls første møde med Blair og troede på daværende tidspunkt at det bare var en sjov serie.. og ja det er den da men den har også sin seriøse side.. ikke noget der nærmer sig 1, 2 eller 3 men den er ikke sjov hele tiden. Men den er rigtig pæn.. Bones stod for animationen (de samme som animerede FMA og FMA Brotherhood) så det ser rigtig pænt ud… desuden har den også nogle skønne karakterer.

5: One Piece
Udover jeg syntes at OP er ved at blive trukket i langdrag er det jo en opfindsom serie.. og jeg mener, det er pirater som alt i alt er ret EPIC. Men er faldet af på den, nok fordi den er så forpulet lang.. så smide den på her er nok mere set i lyset af mangaen jeg følger så godt jeg kan … selvom det at se et OP afsnit i ny og næ er ganske hyggeligt.

6: Naruto og Naruto Shipuuden
Ville gerne have delt dem op og smidt Shipuuden et par pladser længere ned men kunne ligeså godt finde en plads hvor de sådan lå lige. som er her som nummer 6. Jeg har haft Naruto som favorit men den er røget en del ned på det sidste.. nok fordi jeg er ved at være godt træt af det, det er lidt at begynde at malke på en ganske fin historie til af begynde med. Stadig ejer den en af mine all time yndlings personer men det er ikke nok til at rykke den op, men nok til at den ikke rykker ned.

7: Pokemon sæson 1 – hvor når de vælger at stoppe Pokemon
Klart er den her.. det skal den være som 7.plads og hvorfor ikke højere.. tja jeg er vel bare ved at være træt af at det hele bliver gentaget.. dog er pokemon sådan en anime jeg altid kan side og se.. så måske burde jeg have skiftet den med Naruto… Nej pokemon vil altid havne et sted på en favorit liste og det lige meget hvor mærkelige de kommende sæsoner bliver.

8: Chorno Cursade
Faldt nærmest over den lige med det samme og er en utrolig sørgelig og smuk serie. Chrono og Rosette har et kært forhold og selve historien om det at få redde Joshua er dejligt.. Rosette og Joshua indtager også plads nr. 2 for bedste anime søskendepar. Serien er kort.. ikke for kort og heller ikke for lang.. og jeg tuder i slutningen.. lige meget hvor mange gange jeg ser den.

9: Dragon Ball/Z(Kai)/GT
Sådan alt i alt placere jeg hele serien her.. men vil lægge mest vægt på Z som jeg har set mest af.. Holder dog mest af den originale serie og derefter Z og sidst GT. Det er jo her nærmest alt manga og anime stammer fra så den skal være her.. personligt er serien lidt for.. mehh, så meget at jeg ikke følger den jævnligt og ikke hungre efter den.

10: Yu-Gi-Oh/GX/5Ds/Zexal
Det er uhyggeligt længe siden jeg har set serien og har nærmest kun set den originale serie og GX for herefter mistede jeg lidt lysten.. jeg har hørt folk sige at 5Ds skulle være god, men det vis kun fordi de tager kortspillet langt mere seriøst i serien ned tidligere.. men siden jeg ikke er den store Yu-Gi-Oh spiller er det ikke det der fanger mig.. og Zexal.. kan rage mig en høstblomst for at være ærlig.. så for at være nytænkende og for at have nogle okay sæsoner når Childrens Cardgame lige på listen.

Uofficiel top 11 – 15

11: Medabots
12: Last Exile
13: Battle B-daman
14: Duel Masters
15: Gurren Laggan



Listen er lavet over anime serier jeg har set over 10 afsnit af.


Kontakt NotAvaibleXDLUK


Skrevet af NotAvaibleXD

Ons 15 Jun - 23:43

avatar
Jeg kan komme på en top 5.. sorry I:

1. Naruto
Yeay! Ninjas! Serien er bare for vild, og det siger sig vel også sig selv, hvorfor jeg har valgt at tilmelde mig her? XD

2. Death Note
Meuhehwhe ... Genial historie >3

3. Samurai Deeper KYO
Endnu engang... Ninjaer! Også er der bare nogle grinern momenter i den ~

4. Shamanisme King
Mega grinern serie X3 it's FTW

5. YuGiOh
Ja.. Utroligt man kan få så mege ud af et spil kort? XD

Ps.: Mangaer er også talt med her eller kunne jeg ikke finde fem frem.. Ja xD meget dårligt af mig xD

Kontakt DeidaraLUK


Skrevet af Deidara

Tors 23 Jun - 13:12

avatar
1. Soul Eater.
Egentlig fordi vi taler anime. Hvis det var manga vi talte om om ville Bleach eller Naruto rangere nummer 1, men der er for meget filler. Jeg elsker alting ved denne anime, måske med undtagelsen af de tidspunkter hvor Black Star er meget højlydt.

2. Naruto Shippuden.
Fordi denne serie tager os mere seriøst en den originale Naruto og Bleach. Osse fordi at selvom der er mange karakterer, så udvikler de sig alle sammen. Men der er dog lidt for meget filler.

3. FMA Brotherhood.
Bedre end FMA fordi den følger den originale historie fra mangaen bedre. Den er seriøs, mørk og når dog stadig at beholde det morsomme ved serien.

4. Bleach.
Der er for meget filler, for mange "Goofy" tidspunkter og endelig virker det som om hver gang skurken kan noget Ichigo ikke kan så giver de ham det bare.

5. Death Note.
Endelig, en anime-detektiv der tænker logisk. Hele serien er mørk, interessant og giver der en særlig frygt for folk der spiser æbler.

6.Samurai Deeper Kyo.
En god serie med et godt antal sjove tidspunkter. Grunden til at den ligger over One Piece er at One Piece har en lidt lysere stemning, men det er bare min personlige mening.

7. One Piece.
Se ovenstående.

8.Shaman King.
Et godt sjovt med gode karakterer og en interessant ide. Serien virker dog lidt svag, man er stadig rigtig sjov og underholdende.

9. Naruto.
For mig var den serie lidt for useriøs. Den var som den tredje Batman-film. For barnlig, men stadig sjov og interessant. Desuden forklarer det universet godt uden bare at smide det i vores hoved.

10. Yu-Gi-Oh.
Men kun den originale. Gx var også godt, men efter det virkede det bare som om de kun ville lave penge. Grunden til at jeg lægger den på nummer 10 er fordi den prøvede at lave en seriøs serie, men det virkede ikke særligt skræmmende. Desuden, bør vi forglemme den største marketing-gimmik nogensinde.

Kontakt MachakuLUK



http://www.pokeforum.danskforum.net

Skrevet af Machaku

Fre 1 Jul - 2:26

Machaku
1. Hidan no Aria: Jeg er blevet SÅ bidt af denne serie, elsker den, selvom der ikke er mange afsnit

2. Naruto shippuden: Tja, hvad havde i regnet med? xD Well den plejer normalt at ligge på 1. pladsen, men det er ved at blive en smule overpowered, og andre ting, som Konan har nævnt

3. Dragonball kai: Serien har taget den pause, men jeg elsker stadig det.
Dragonball har været en stor del af mit liv, og det er det stadig.

4. Best wishes: Jeg er også blevet en smule bidt af denne serie, dog ser jeg det for det meste bare for at se hvad der sker.

5. Naruto: Ak, ja, gode gamle, barnlige Naruto. Jeg er enig med min makker ovenfor ;)

Det var det, for nu.

Kontakt Sponsoreret inholdLUK


Skrevet af Sponsoreret inhold

Ingen muligheder tilgængelige

Statistikker

Skjul blokken

Antal indlæg: Indlæg pr. dag:
Antal emner: Emner pr. dag:
Antal brugere:
Brugere pr. dag:
Nyeste bruger: Sidens alder: dage
Free forum | ©phpBB | Gratis forumsupport | Anmeldelse af misbrug | Seneste diskussioner