Log Ind

Forbliv logget ind

Ingen bruger? Tilmed dig her
Glemt kodeordet? Klik her
Sidste nyt
Anime afsnit
First and last opponent!
Manga kapitel
Edo Tensei's Release!

Ingen muligheder tilgængelige

Kontakt NoesmosLUK

Skrevet af Noesmos

on Man 20 jun - 9:50

hvilke(n) hjemmeside(r) bruger i til at se anime og læse manga? og hvor vil i anbefale at man gør?

jeg bruger animefreak
godt: der er vildt mange animeserier der og de ny episode kommer med det samme.
dårligt: jeg synes nogle gange at videoerne de har der er i dårlig kvalitet

Kontakt KonanLUK

Skrevet af Konan

on Man 20 jun - 15:46

ANIME

Jeg ser (Når jeg endelig ser Anime) bruger jeg
gogoanime

Det gode er nok at der ikke kun er serier der men også film og at de opdatere med så mange serier nærmest hele tiden.. desuden er det også fedt at se et episode af en anime i RAW version før den bliver fansubbet

Det dårlige er nok deres video.. altså som nogle bruger Facebook video bruger gogo en form for video der tager oceaner af tid at loade

Skal jeg se anime på engelsk går jeg til
dubhappy

Det gode at rigtige mange serier er der og at der også er updates nærmest hele tiden... Det er også skønt at se at folkene på dubhappy fjerner deres videor igen efter noget tid.. for så får de ingen copyright problemer

Det lidt øv.. tja det ved jeg faktisk ikke

MANGA

der bruger jeg mest
mangereader

Syntes siden er nem at følge med i og som nævnt før har den også updates tit

Lidt øv er nok at nogle mangaer (og det i forhold til nærmest alt fansub) er at det ikke er oversat ens fra den ene til den anden side

og så bruger jeg
goodmanga

Men det kun for at læse Pokemon Adventures

Kontakt AdminLUK

http://www.naruto-village.net

Skrevet af Admin

on Man 20 jun - 22:12

Når jeg nu er Anime, vælger jeg for det meste at bruge AnimeFreak.

De har som regelt alle de serier, som jeg gerne vil se, dog er de ikke lige så hurtige til at få dem sat ind, som andre sider. Dog er det ikke noget der genere mig, så jeg har masser af tålmodighed.

Kvaliteten er for det meste godt, og det er sjældent at der er en lang loade-tid.

Det der også er ret godt, er at de har et bredt udvalg af forksellige videohost. Der er det med MegaVideo, at hvis man ikke har betalt, så har man kun en time og nogle minutter, hvor man så skal vente en 30 minutter efter, før man kan se videre. Så derfor er det ret så godt, at man altid kan skifte over til en anden host.

Nu er det sjældent, jeg ser Anime, så jeg kan nok ikke gå i detaljer med de positive og negative ting, så meget som jeg nu ville, men det går nok også.

Kontakt Sponsored contentLUK

Skrevet af Sponsored content

Ingen muligheder tilgængelige

Statistikker

Skjul blokken

Antal indlæg: Indlæg pr. dag:
Antal emner: Emner pr. dag:
Antal brugere:
Brugere pr. dag:
Nyeste bruger: Sidens alder: dage
Free forum | © PunBB | Free forum support | Kontakt | Report an abuse | Create a free blog