Log Ind

Forbliv logget ind

Ingen bruger? Tilmed dig her
Glemt kodeordet? Klik her
Sidste nyt
Anime afsnit
First and last opponent!
Manga kapitel
Edo Tensei's Release!

Ingen muligheder tilgængelige
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9

Kontakt SuigetsuLUK



http://www.pokequest.danskforum.net

Skrevet af Suigetsu

Søn 23 Okt - 22:17

Suigetsu
"Så er det op, sovetryner!"
Julie ruskede i folk her og der for at få hele gruppen op.
Akaui rejste sig op. Det var ret tidligt, men ikke uudholdeligt. Det var godt nok til ham.
I et hjørne var Sora ved at få den halvsovende Hiori op på skuldrene, "jeg har fået besked fra Iwa. Vi mødes med nogen ved grænsen, som nok skal forklare den nuværende situation. Kommer I?"
"Jeg skal lige have 2 sekunder til at gøre mig klar," sagde Akaui og strakte ud.
...

Kontakt KonanLUK


Skrevet af Konan

Søn 23 Okt - 22:23

Konan
Shini rejste sig op, havde entlig ikke sovet, for det så nu stadig ud til at Akauis ord havde ramt ham dybere end han havde regnet med "Vi burde komme til Iwa med det samme.. jeg syntes jeg kan mærke at Akatsuki er i nærheden" han lagde sine arme på kors og rystede let "eller så er det bare koldt"
"Master Hiroi" Sora puffede let til ham og beholdte ham i sin favn "vi skal viderer nu" han virkede pludselig meget kærlig
"Så skal vi rykke?" Shini ventede bare
"Ja" svarede Sora kort og gik ud af hulen "vinden er stille, det er nu eller aldrig"

/OUT/

Kontakt MachakuLUK



http://www.pokeforum.danskforum.net

Skrevet af Machaku

Man 7 Nov - 23:06

Machaku
Machaku så sig omkring, og begyndte at løbe igennem ørkenen.. i håb om at vende tilbage til land of fire. //OUT//

Kontakt NoesmosLUK


Skrevet af Noesmos

Ons 16 Nov - 22:43

Noesmos
joninen og Raito stopper op ved nogle geniner der står ude i ørknen. har jeg ikke set dem før? tænker Raito.

"hvad i?" råber en af geninerne "hvad laver du i suna!?!"
Raito kigger nærmere på dem "er det... det er chunineksamen!! er det ikke jer fra skoven?!"
"det er dig der tog vores skriftrulle!" siger pigen iblandt dem.
"det er da godt at høre i kender hinanden" siger joninen "jeg er Mitsuo, deres sensei og det lyder til at du ikke kan huske mine elever så godt så jeg må hellere præsentere dem. det er Satoru, Izumi og Katsu og de er stadig geniner. du er vel blevet chunin eller hvad?"
"jep, det blev alle os der var med i finalen fra konoha."
"tillykke med det! skal vi begynde træningen?"
"jada!"
"yosh!"
"yeah!"
"hai!"

....

Kontakt NoesmosLUK


Skrevet af Noesmos

Ons 30 Nov - 19:32

Noesmos
Mitsuo peger på pigen fra holdet. "Izumi danner hold med konoha'en og så kæmper i bare. forstået?"
"det lyder ret enkelt så.. men hvad går denne træning ud på præcis?" spurgte Raito
Izumi stillede sig ved siden af Raito
"at samarbejde. Teamwork er en vigtig del af at kæmpe. kombinere angreb, dække over hinandens svagheder og beskytte hinanden. Noget en sand shinobi skal mestre." siger Mitsuo som besvarelse af Raitos spørgsmål. "men lad os komme igang".

Raito står ca. 8 meter fra Satoru og Katsu og Izumi står ca. 1 meter bag Raito. hun sætter nogle chakratråde fat på Raito så hun har mulighed for at styre ham. Raito sætter i løb mod Satoru uden så meget som at holde øje med Katsu. Katsu ser muligheden og kaster en fuma shuriken mod Raito men takket være at Izumi kan stye ham undviger han den let. Raito putter sine hænder ned i sin våbentaske og sætter sine chakra blades på knurrerene og sparker efter Satoru. Han parerer sparket med den ene arm. med hans anden arm tager han fat i Raitos ben og svinger ham en halv omgang rundt og kaster ham op i luften. Raito ser en tråd der bliver spændt i luften Katsu bruger Manipulated Shuriken Technique. Izumi regner også Katsu trick ud og tager sin dukker, crow, af ryggen og sender den ud for at stopper hans fuma shuriken. Det lykkes.

inden Raito lander han på jorden skimmer han området for se hvor Katsu og Satoru er. hvor er Satoru henne!? Raito rører lidt knap jorden da en hånd kommer fra pis! han er under jorden! Raito bliver trykket ned i jorden uden så meget som at kunne gøre modstand. Izumi fjerner chakratrådene fra Raito og skiller sin dukker, crow, ad i luften og folder en kniv ud fra alle delene som hun bruger til at holde Satoru og Katsu i skak mens Raito kæmper sig fri fra jorden.

En anden jonin kommer fra og taler til Mitsuo. ”bare stop!” råber Mitsuo ”det lader til at kazekage’en har en mission til os så træningen må afbrydes”
Raito kommer op af jorden. ”hvis det er tilfældet så smutter jeg tilbage til konoha” siger Raito og hilser farvel til sunaholdet.

”OUT – konohas indgangsport ”

Kontakt Sponsoreret inholdLUK


Skrevet af Sponsoreret inhold

Ingen muligheder tilgængelige
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9

Statistikker

Skjul blokken

Antal indlæg: Indlæg pr. dag:
Antal emner: Emner pr. dag:
Antal brugere:
Brugere pr. dag:
Nyeste bruger: Sidens alder: dage
Create a forum on Forumotion | ©phpBB | Gratis forumsupport | Anmeldelse af misbrug | Seneste diskussioner