Log Ind

Forbliv logget ind

Ingen bruger? Tilmed dig her
Glemt kodeordet? Klik her
Sidste nyt
Anime afsnit
First and last opponent!
Manga kapitel
Edo Tensei's Release!

Ingen muligheder tilgængelige

Kontakt HidanLUK

http://www.naruto-universet.dk

Skrevet af Hidan

on Lør 2 jul - 19:13

Der er kommet en video ud på YouTube som har spredt så til mange af dem som er de såkaldte "Let's Player", som spiller igennem et spil.
Videoen er:

Dette gør at man ikke kan poste videoer fra spil, som så vil medføre bøde, men jeg kan rolig sige, den er ikke vedtaget endnu, og det vil den måske ikke?
Bill S. 978 er rigtig brugt imod at poste TV serier på internettet og film, men det har så også ramt spil, hvilket rammer over 1 millioner af Youtuber, som laver Let's play.
Let's Play's er faktisk en meget god ting for et firma, da det får flere til at købe spillet, det er ikke noget dårligt for dem.
Da jeg selv er Let's Player på Youtube er jeg selvfølgelig imod denne lov går over spil.
Hvad vil i mene om denne nye lov? Mange folk diskuttere den allerede og mange er imod den.

Kontakt NoesmosLUK

Skrevet af Noesmos

on Lør 2 jul - 19:35

jeg kan godt lide "let's play'er". det er sådan jeg finder ud af hvilke spil jeg vil købe som f.x. minecraft og l. a. noire.

lille rettelse: i videoen siger voice-over'en at man godt kan uploade "let's play" videoer hvis loven bliver til noget. man skal bare ringe til skaberen af spillet og spørge om lov.

som hidan selv skriver er det godt for firmaerne bag spillene at der er disse let's play og hvis man skal ringe til dem for at uploade en video er loven jo meningsløs hvis firmaerne gerne vil det. loven vil ikke gøre nogen forskel - faktisk vil den kun være til besvær. så nej, jeg synes ikke om loven
Ingen muligheder tilgængelige

Statistikker

Skjul blokken

Antal indlæg: Indlæg pr. dag:
Antal emner: Emner pr. dag:
Antal brugere:
Brugere pr. dag:
Nyeste bruger: Sidens alder: dage
Create a forum on Forumotion | © PunBB | Free forum support | Kontakt | Report an abuse | Create a free blog