Log Ind

Forbliv logget ind

Ingen bruger? Tilmed dig her
Glemt kodeordet? Klik her
Sidste nyt
Anime afsnit
First and last opponent!
Manga kapitel
Edo Tensei's Release!

Ingen muligheder tilgængelige

Kontakt KonanLUK


Skrevet af Konan

Søn 3 Jul - 23:37

Konan
Først kan jeg lige sige at en Seiyu bare er den Japanske betegnelse for Voice-actor

Så hvem er jeres yndlings.. Både mandlige og kvindelige

For mig må den mandlige blive;

Miyano Mamoru
For nyligt faldet for hans Japanske Dento/Cilan men har op til flere af mine yndlings personer. Ling Yao fra FMA og Death The Kid fra Soul Eater er der hvor jeg bedste kan lide ham. Hans stemme kan mange ting men alt i alt er den bare dejlig at lytte til

Desuden kan jeg nævne andre kendt figurer han har langt stemme til;

Riku fra Kingdom Hearts serien
Light Yagami fra Death Note
Tamaki Suoh fra Ouran High School Host Club
Takuto Tsunashi fra STAR DRIVER

Og hos kvindelige (den er ret nem) selvfølgelig

Junko Takeuchi
Eller skulle jeg sige Naruto Uzumaki. Nej det er først her på det sidste jeg har set hvor mange af mine yndlings personer hun har lagt stemme til. Her ibland Gomamon fra Digimon Adventures/02 og Metabee fra Medabots.. de er nok de roller jeg bedste kan lide hende i. Og hvorfor kan jeg lide hendes stemme.. fordi hun kan lave de sødeste stemmer og samtidig også nogle af de mest bad-ass

Ellers kan nævnes;

Takuya Kanbara fra Digimon Froniter
Sabo fra One Piece
Shirou Takaouji fra Ouran High School Host Club
Mokuba Kaiba fra Yu-Gi-Oh


Men jeg er sikker på at du vil finde mange andre derude for man kan kender stemmerne.. hvilket har gjort at Miyano og Junko er på min liste fordi deres stemmer er gode og man ved lige med det samme hvem de er

Men nu.. kom fortæl jeres
Ingen muligheder tilgængelige

Statistikker

Skjul blokken

Antal indlæg: Indlæg pr. dag:
Antal emner: Emner pr. dag:
Antal brugere:
Brugere pr. dag:
Nyeste bruger: Sidens alder: dage
Free forum | ©phpBB | Gratis forumsupport | Anmeldelse af misbrug | Seneste diskussioner